Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo zijn ze hier nogal van de: niet moeilIjk doen n baby kun je ok met n normale handdoek afdrogen ipv hydrofiel luier.

WE MOGEN NAAR HUUUUUIIIIISSSSS!!!!

Klein feestje zo op zn derde week verjaardag ;-)

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat super lala, heerlijk zeg, naar huis!! er gaat toch niets boven home sweet home!!

Wij hebben hier in Heerenveen een dokterswacht, die is open als de dokter geen dienst meer heeft, dus doordeweeks vanaf 5 uur savonds en in het weekend en op feestdagen, daar zit ook een apotheek in en daar hebben ze ook kv, dus ook al is het midden in de nacht, als we het nodig hebben kunnen we het zo ophalen.

Maar goed, hier gaat het iets minder, sinds gister erg veel last van mijn linker arm, kan er niet veel meer mee, elke beweging doet pijn, met name als ik mijn hand naar achteren of omhoog beweeg. Net bij de dokter geweest, slijmbeursontsteking in mijn arm. Ik mag alleen paracetamol en helaas helpt dat niet zoveel maar goed, we nemen ze nu toch maar braaf :D

Geplaatst

Wat goed Lala!!!!! Jippie lekker naar huis :D Wat verschrikkelijk goed nieuws!!!!

En vervelend Noekie dat je die ontsteking hebt. Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent, maar volgens mij kunnen die slijmbeursontstekingen best wel vervelend zijn. Nou hopelijk komt het toch snel goed met rust en paracetamol.... :(

Geplaatst

hey lala,

Zijn jullie al thuis? Matt in zijn eigen bed!! Wat een heerlijk gevoel moet t jullie geven.. Geniet ervan joh!!

Vannacht heb ik betere nacht gehad, wel veel wakker door van alles en niks, maar heb inmiddels de ideale zit houding ontdekt om wel te kunnen slapen.

Vanmorgen het geboortekaartje helemaal geregeld dus dit weekend kan ik enveloppen gaan schrijven!!!

Verder weinig nieuws hier.. (gebeurt ook weinig als je veel op je bed ligt.. haha)

liefs gabriella

Geplaatst

Haha, dat klopt gabriella, we maken steeds minder spannende dingen mee..

Mijn arm knapt gelukkig wat op alleen daar en tegen heb ik nu giga last van mijn buik, van de huid, net alsof ie in de brand staat, alsof ie gaat scheuren, er teveel spanning op staat, bij elke beweging is het au, buikspieren aanspannen doet zeer, als ik ergens tegen aan kom doet t zeer... Vk gebeld, weinig aan te doen, t is een pijnlijke rotkwaal aan t eind van de zwangerschap, t enigste wat verlichting kan geven is creme of olie smeren maar ook dat helpt helaas niet veel.. Dus hopen dat die kleine opschiet haha, dat ie er snel uit komt!

Geplaatst

Oja da's waar noekie, jij zit nu nog even met je arm.. zo lekker aan t einde. Hoe gaat het met de pijn? Is t wat vol te houden met pcm?

En dat van die brandende buik klinkt ook niet fijn, niet eerder van gehoord trouwens. Heb zelf ook wel dat ik t niet altijd meer fijn vind om mn buik in te smeren maar dan is mn huid meer wat geïrriteerd.

Maar jeetje joh, jij hoeft echt nog maar een weekje!! Spannend spannend...

Ga zo nog even de stad in voor de laatste dingetjes (of zeg ik dat elke week... hihi). Kruik, overslagvestjes en toch maar de zwitsal! haha. Heb al weken de geurzakjes van zwitsal in de babykamerkast liggen, en vind het zoooo'n heerlijk luchtje!

Liefs gabriella

Geplaatst

Hey meiden,

Te lange stiltes hier kan ik niet aan hoor!!! Wie liggen er allemaal te bevallen? Noekie? Alles ok en rustig nog daar?

Hier alles, tja hoe moet ik t noemen.. op zich wel rustig, maar steeds meer harde buiken. Gisterenavond zat er weer een bepaalde regelmaat in waardoor je dan toch gaat denken.... hihi. Maar een rustige nacht gehad gelukkig.

Heb op t moment een nacht wel en een nacht geen slaap. Ook heel fijn. Afgelopen nacht was de goeie dus ben benieuwd vanavond! Ga vandaag verder maar niet meer slapen.. wie weet.

Nou meiden.. ben benieuwd wat er allemaal gaande is.... (of iedereen is gewoon lekker weekend aan t vieren, bezoekjes afleggen enzovoort en ik maak me weer veel te druk.. hihi)

liefs gabriella

Geplaatst

Mijn arm knapt gelukkig snel op, daar en tegen heb ik nu een dikke tong en is mijn keel dik voor mijn gevoel, had mijn man ook dus die heeft me waarschijnlijk aangestoken... Nouja het zal wel weer overgaan. Verder is alles nog aardig rustig hier, wel vel harde buiken en een soort van druk gevoel in mijn buik maar echt regelmaat en pijn pieken zitten er niet in. Dus t zal nog wel blijven zitten denk k. Verder wordt alles gewoon erg zwaar en alles vreet energie. We zullen straks even naar ijshockey in thialf, wk onder de 18 en daarna zal ik wel weer uitgeteld zijn.

Slapen gaat slecht, mag niet op mijn linkerzij liggen ivm arm (doe ik dat wel dan heb ik merkbaar meer pijn) en ik werd steeds wakker met een zere dikke keel...

Maar genoeg geklaagd, hoe is het met jullie allemaal??

Liefs

Geplaatst

Hey Noekie, wat vervelend.. Zit zelf al een poosje aan de floradix. Is een enorme energie oppepper voor als je zwanger bent maar ook net bevallen bent. Zeker als je dan veel bloed verloren bent. Misschien een idee..

Leuk naar Thialf!! Tot mn 23e in friesland gewoond en er alleen een keer zelf wezen schaatsen.. slecht he.

Hier een rustig dagje. Probeer zoveel mogelijk niets te doen, maar blijft lastig. De tuin in trekt enorm, maar er moet onwijs veel in gebeuren. En ik kan ook niet echt stil zitten in t zonnetje als ik er van alles zie groeien wat er niet hoort... Dus blijf hopen op veel bewolking tot aan de bevalling!!

Gelukkig komt mn moeder zometeen voor een nachtje langs. Onverwacht!! Heb er erg veel zinin.

Fijne dag nog!

Liefs gabriella

Geplaatst

He allemaal...

Dat zuigt Noekie. Keelpijn is normaliter al vervelend maar nu extra. Ik had het ook in mijn eerste trimester en het vervelendste vond ik dat ik geen trachitol meer mocht gebruiken. Dat werkt altijd goed bij mij. Hopelijk heb je veel waterijsjes kunnen inslaan. Of zo'n old school tupperware set om je eigen ijsjes te produceren... superhandig. Maar er is een homeopatisch middeltje wat erg goed werkt alleen lig ik als een gestrande walvis op bed en ga ik nog even geen kant op.... Wacht ik heb zelfs een oud stripje in mijn nachtkastje. Het middel heet: tonsiotreen van Vsm. Super spul. Geen smaakje ofzoiets. Maar er zit een kruid in die er voor zorgt dat je meer speeksel gaat aanmaken zodat je keel niet zo droog komt te staan. Best okay!

Geplaatst

Ik haat mijn niet-zo-smart phone. Hij beslist sims dat ik niet verder meer mag typen; springt halverwege de tekst en weigert terug te gaan naar het laatste woord :S

Nou ja.....zal wel aan mij liggen. Verder hier ook weinig energie en heel veel harde buiken. Soms best pijnlijk moet ik zeggen. Ik baal er wel van want ik voel de kleine daardoor niet zo goed. Afgezien daarvan weinig te vertellen. Ik ben gewoon er klaar mee en voor het eerst in de zwangerschap zo NIET gezellig meer. Ik zit Ingmar achter de broek voor de laatste puntjes op de i. Afgelopen vrijdag een muur in de woonkamer behangen en al met al probeer ik niet te veel meer te doen. Volgend weekend Pasen nov even en ik probeer daarna geen afspraken meer te maken. Deze week nog druk meg kraambezoek; kennismaking kraamverzorgende; woningbouw etc. Maar hopelijk is het daarmee klaa !

Geplaatst

He Clau!

Hoe is de TP gegaan dan? Hopelijk heb je goed nieuws, of zit je nog nagel te bijten omdat je nog net niet mag testen... Hopelijk lukt het!!!!

gr. Aukje

Geplaatst

goedenmiddag allemaal,

Vervelend van de keelpijn en de arm, niet fijn en vooral dat je niet op de linkerzij kan slapen.Ik hoop dat het snel over is.

Hier ook nog alles rustig volgens het zk zou ik morgen uitgerekend zijn maar bij de vk is het volgende week.

we houden het er maar op dat de paashaas hem brengt, weer is wat anders dan de ooievaar.

het is nu afwachten en rustig kijken wat we nog hier kunnen doen.

lala hoe is het thuis met de kleine? gaat het allemaal goed? ik hoop het.

jammer dat het over is met het mooie weer was wel lekker hoor in het zonnetje zitten.

houden jullie het nog een beetje uit of zijn jullie het allemaal een beetje zat. het gaat snel he die 9 maanden. na 20 weken vloog de tijd leek het wel.

ik ben het nog niet zat maar die kleding ben ik zat, wil mijn eigen kleding weer aan en alles zit nu weer wat strakker maar ik koop niks nieuws meer dan maar wat strakker hoor!!

fijne middag iedereen en tot horens weer.

gr irma

Geplaatst

Nou Aukus, ik ben bijna in staat om in de auto te stappen, naar Kampen te komen en samen ongelooflijk ongezellig en niet leuk te gaan zitten zijn... Heb het nu ook hoor.. Stoot continu mn dikke buik tegen tafels, deuren en andere dingen die natuurlijk in de weg staan of opeens tevoorschijn komen. Harde buiken doen bij mij niet zo'n pijn maar wel erg vervelend voor je dat je m dan niet goed meer voelt.

Vanmorgen moest ik naar verloskundige voor controle en ineens in de auto erheen werd ik heel bang dat het hartje niet meer zou kloppen. Kreeg helemaal weer het gevoel van bij de eerste miskraam, toen kwamen we er ook daar achter dat het niet meer leefde.. Natuurlijk beetje onwaarschijnlijk dat je dat zit te denken terwijl je met je hand op je buik een knie of voetje weg zit te duwen bij je ribben vandaan.... maar de angst was even heftig.

Naja, alles was goed, er is voorspeld dat het een keurig gemiddeld kind wordt, dus daar ben ik blij om. (je zou het niet zeggen als je mn buik zou zien, heb nog steeds het idee dat ik een reusje op de wereld ga zetten)

Doe hier ook nog maar weinig. Heb me er bij neer gelegd dat alles wat er nu in huis nog gebeurd en nog gaat gebeuren allemaal mooi is meegenomen. We kunnen nu boven slapen en leven, moeten nog wel over een kale trap naar boven en er zou nog een deur in een muur geplaatst moeten worden maar dat komt later allemaal wel. Het idee alleen al dat dat er ook nog allemaal bij komt.. mn vriend werkt zich nu al veertien slagen in de rondte.

Nou, ik ga me maar eens op de pasta storten. Na een superproductieve dag (een was opgevouwen, koffie gedronken met mn moeder en boodschappen gedaan) heb ik eigenlijk niet echt trek...

Succes nog meiden!!!

En Lala; hoe is t met kleine Matt en jullie?

liefs gabriella

Geplaatst

Heel bekend haha, aan mijn buik te zien krijg ik ook een reuze kind, maar volgens vk en destijds met 20 weken echo word het geen groot kind, iets onder gemiddeld. Ook mijn kleding zit inmiddels strak maar ik ga ook niks nieuws meer kopen, k kan wel bezig blijven haha

Heb vandaag een bijtank dagje haha, ik was er om half 12 af, ff ontbeten, gedoucht en toen voelde ik me niet helemaal lekker, dus heb nog maar even weer geslapen tot 4 uur. Nu voel k me gelukkig weer wat fitter.

Woensdag weer voor controle naar vk, vrijdag ben k uitgerekend, we zullen zien wanneer het komt. Het mag van mij eel nu, ben er helemaal klaar mee, maar dat komt ook omdat ik steeds meer krijg, niet fit ben. Die arm mijn keel, mijn buik... Het wordt er niet gezelliger op haha.

Geplaatst

Nou Noekie, als het er vrijdag nog niet is gaan we zeker in kampen afspreken hoor! hahahaa, of dan kunnen we misschien beter richting friesland komen om daar lekker ongezellig te gaan zitten zijn.

Maar ja, het zit je wat dat betreft nu ook niet mee met die arm en je keel.. Slaap je 's nachts nog wel een beetje? Ik heb dan vaak last van mn benen die alle kanten op willen bewegen... heerlijk!

Morgen komt mn schoonmoeder weer lekker helpen met poetsen, vooral lekker kletsen. Heerlijk al die hulp!! Maar zit soms wel eens te denken, hoe doen mensen dat die al twee kinderen hebben rondlopen? Maar extra genieten nu dus...

Liefs gabriella

Geplaatst

hoi aukus ik heb een morula terug gekregen en 8 cryo s waarvan 6 morulas 12 april mag ik testen terwijl ik 8 april uitgerekend zou zijn

Geplaatst

Dames, effe snel.

Succes iedereen! Het begint er voor jullie nu op aan te komen!

clau: zuur wel. Maar: je hebt weer n toppertje bij je. Ik hoop dat alles nu goed gaat!

Hier alles okay, maar t is vermoeiend. Het schema is echt killing, als we achter elkaar twee uur slaap hebben is t veel. Vandaag is mannie weer werken en de kraam is weg. Dus alles echt alleen.

ga zo even tukkie doen. Hoop dat ik wat bij kan tanken.

Tot zov

er!

Ow ja

: weer n hielprik gedaan vandaag ( hier is t anders dan in belgie) en zn gehoortest gehad.

zijn gehoor is prima! Hoop dat t in de toekomst ook goed luisteren wordt ;-)

Geplaatst

Hey Lala, goed van je te horen, maar klinkt heftig allemaal inderdaad. Hoop dat jullie snel in een ritme komt waarin je wat meer slaap kunt pakken. En hoe is t om nu echt met zn 3-een thuis te zijn?

Hier gaat t op zich wel goed. Nu echt helemaal geen plannen meer hoewel er nog wel t een en ander gedaan moet worden, maar merk dat mn nesteldrang op de achtergrond is verdwenen en ik t onderhand allemaal wel best vind.

Loop me daarentegen wel weer ongelooflijk druk te maken over het feit dat ik nergens leuke mandjes kan vinden voor op de plank boven de commode om handige spulletjes in te doen.. (hmmm.....)

Vanmorgen was ik wel even in de stress omdat ik al vanaf vannacht niets meer had gevoeld, terwijl als ik normaal gesproken mn hand al op mn buik leg ik al respons kreeg. Maar waarschijnlijk is er binnenin een korte diepe winterslaap gehouden want ik zie mn buik nu keer op keer op en neer golven.

Vanavond even super slecht naar de McDrive gereden. Doen we anders helemaal nooit.. (nee echt niet!!) Staan we daar ineengeklemt tussen de auto's te wachten op onze bestelling begin ik toch ineens weer krampen te krijgen in mn buik.. maar het viel gelukkig mee, haha, dat had ik wel heel erg gevonden, als mn weeën in de rij bij de McDrive waren begonnen!!!

En Clau; heel veel succes voor jou!! Je staat aan t begin van deze maanden, ik hoop dat we over een aantal maanden dit soort berichten van jou kunnen lezen hier op dit forum!!!

Nou, ik ga mn rusteloze benen even toespreken en dan proberen te slapen.

liefs gabriella

Geplaatst

Top Claudia, deze moet blijven plakken hoor!!! Duim voor je, succes!

wil nog even met jullie delen dat er van de 14 eicellen 9 goed zijn gaan delen vanmddag tp van een morula

ik blijf lekker meelezen veel s6 met jullie bevallingen

Geplaatst

Hi meiden,

Wat hebben jullie weer lekker veel geschreven!

Heerlijk om te horen dat je eindelijk thuis bent Lala, samen met dat sterke mannetje van jullie! Zal zeker pittig zijn nu je er voor het eerst even alleen voor staat, lijkt me een raar moment.

Wens jullie het allerbeste, dat het maar steeds beter met Matt gaat en jullie als gezin eindelijk in een wat "normaler" ritme gaan komen en kunnen genieten.

Oei Noekie, wat balen zo in die laatste dagen/weken dat je dan een slijmbeurs ontsteking hebt en een zere keel, hoop dat het snel over is zodat je zo goed als fit bent voor je bevalling straks. Rustig aan meid!

Spannend hoor wie de volgende zal zijn, of het echt nog een beetje in de volgorde van de uitgerekende data gaat. Ik heb al een paar weken het gevoel dat onze knul eerder gaat komen, maar ja wat zegt dat he..... Voor hetzelfde geldt blijft ie juist langer zitten.

Ik hou het allemaal nog wel vol, alleen de nachten zijn wat minder omdat ik sinds een paar dagen rond 2.30/3.15 niet meer kan slapen. Is ook niet gek zo die laatste weken met zo'n grote harde buik en veelvuldige toilet bezoeken! Soms tuk ik dan overdag kort wat bij.

Iedereen succes, het gaat niet lang meer duren, nog ff volhouden!!

Geplaatst

He allemaal!

Clau wat verschrikkelijk spannend; maar zijn mooie celletjes toch, als ik het zo hoor. Dikke vette succes gewenst!!! Data is idd een beetje dubbel, maar lekker naar voren kijken, moet toch een keer raak zijn!

Irma, wat spannend he! Ach, ze spreken elkaar wel vaker tegen hoor. Ik had ook een uitgerekende datum gekregen van de gyn die terug werd gezet door de VK. Uiteindelijk worden er toch maar 5% van de kleintjes geboren op de uitgerekende datum, dus nou ja, afwachten hahahaha. Wel grappig eigenlijk he als je bedenkt dat je van die praatjes hebt zoals dat een ooievaar het kindje zou brengen. Of dat het tussen het kool ontsproten is op het veld. Op Urk zeggen ze dat de kindjes tussen een paar stenen in de zee vandaan komen. wel grappig die baker praatjes :D

Ooooh Lala, klinkt zeker heftig. Het is begonnen, maar gelukkig duurt het niet verschrikkelijk lang toch?! Wel super dat je thuis bent en hoewel ik me kan voorstellen dat je verschrikkelijk moe wordt van alles in je eentje te doen zal jij je daar ongetwijfeld doorheen slepen! Veel succes en slaap zo veel mogelijk he!

Echt geen plannen meer Gabriella? Ik zou willen dat ik dat toch kon volhouden, maar toch komen er steeds weer dingen bij. Zo is er nu een meneer voor de ketel. Gisteren was het druk, de dag ervoor. Daardoor schiet het middagslaapje er wel bij in. Die ga ik straks lekker inhalen. Gisteren was mijn moeder er en alles is gepoetst, dat geeft wel rust. Van het weekend lekker Pasen vieren en voor de rest rust in de reet hoor....voor zo lang ik het kan volhouden hahahaha :D Moet nog een paar dingen bestellen, de laatste wasbare luiers en nog een paar schilderijtjes afmaken. Het valt me wel op dat mensen al beginnen te vragen of het er al aan komt hahahaha. O en mandjes voor boven de commode; ik heb gewoon goedkope plastic exemplaren gehaald bij de action hoor, was wat mij betreft prima :D

Liek! Ja die harde buiken 's nachts zijn geen pretje he! Ik moet zeggen dat dat me ook enorm begint op te breken. Ik moet ook nog eens 2 trappen af om het toilet te bereiken. Dus ik ben wel blij dat de po-stoel is gearriveerd. En de klossen, die hadden wij nog niet onder het bed. Wat is mijn bed hoog nu zeg hahaha, weer helemaal een hoogslaper gevoel, echt grappig...

Nou ik ga maar eens bedenken wat we eerste paasdag gaan eten als mijn vader op bezoek komt. Iedereen nog een fijne dag!

gr. aukus

Geplaatst

Haha Aukus, moet inderdaad toegeven dat het 'geen plannen meer hebben' al vrij snel in het niet is geraakt... Had voor vandaag gepland om even naar de blokker, de markt en de prenatal te gaan en het liefst daarna ook nog even de stad in.... Toen ik bij de blokker vandaan kwam wist ik al niet meer hoe ik het hebben moest maar heb toch even doorgezet. Uiteindelijk lag ik om 11 uur weer in mn bed omdat ik helemaal gesloopt was. Kom erachter dat ik per dag minder energie begin te krijgen.

Verder heb ik het idee dat het kind al letterlijk op mn schoot ligt. Als ik zit hangt mn buik echt op mn benen... Is al goed ingedaald dus, mede ook te merken aan de aambeien.. damn zeg..

Maar goed, we kunnen hier nu dus echt niet meer wachten!! Zo benieuwd en nieuwsgierig naar wat voor kindje we gaan krijgen. Maar ook naar hoe ons leven er straks uit gaat zien.

Lukt het jullie al wat om de dingen op orde te krijgen Lala? Al wat meer slaap gekregen inmiddels? En hoe doet de kleine het?

En lekker he Aukus, die poetsmoeders.. Hier komt af en toe mn schoonmoeder even helpen. Heerlijk!!!

Nou, ik ga de lunchspullen opruimen en me verplaatsen naar de bank.. haha. lekker verder gaan met niets doen!!

liefs gabriella

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden