Ga naar inhoud

Uitgerekend in april 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

goedenmorgen,

ik heb heerlijk geslapen, alleen wat een regen vannacht, het bleef gaan.

Hoe is het verder met een ieder?

Ik hoop dat alles goed gaat met de kleintjes en de mama's. Ik hoop dat jullie niet zoveel pijn hebben.

Hier nog steeds geen gerommel wel een die flink aan het fitnessen is tegen de ribben.

Hoeveel we over tijd zijn dat weten we niet, de een zegt vanaf 3 april en de ander vanaf 10 april dus we houden de 10 april aan

dat betekent dinsdag dan 14 dagen overtijd. Ik vind het wel jammer dat ze niet langer wachten maar ze nemen geen risico.

Alle baby's willen gewoon langer in de buik blijven, we hebben allen zolang gewacht dus denken ze dan blijven wij ook nog even zitten kunnen jullie nog langer genieten!!

Wel lief van ze!!

Ik wens jullie een fijne dag toe en sterkte

gr irma

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Aukus gefeliciteerd met jullie zoon! Hoop dat je snel minder pijn hebt... Mooi dat je nu al kan genieten (en weet dat je er meer wil, haha, meestal is dat niet zo snel al).

Gabriella sterkte! Wat een actie hier ineens!!

Geplaatst

vannacht om 20 over 4 is Teunis geboren! Bevalling is goed verlopen, maar een uurtje persweeen gehad en een prachtig mooi kereltje in mn armen gekregen. Ik ben net als aukus ook stapelverliefd!!Nog waarschijnlijk 1 nachtje ziekenhuis omdat ik nog erg moe en gammel ben.Liefs gabriella

Geplaatst

Gabriella wat goed!!!!!! Gefeliciteerd; wat ben je een trooper!!!! Mooi he zo'n klein mannetje. Ik heb zo hard mijn best gedaan dat ik waarschijnlijk morgen al naar huis mag! Helemaal tevreden XD

Geplaatst

Hi Gabriella en partner, gefeliciteerd met Teunis!!!

Fijn dat het uiteindelijk zo snel is gegaan. Nu nog ff bijtanken en dan lekker thuis gaan genieten!

Hier in april geen meiden hoor, we wilden graag een elftal, vandaar!

Jij toch ook in afwachting van jongen toch Irma?

Geplaatst

gabrielle van harte hoor!! wat een leuke naam!,

ik hoop dat alles goed gaat en misschien ben je nu thuis

sterkte en geniet ervan

inderdaad liek ik verwacht ook een jongen, dus t elftal is bijna compleet

fijne avond

gr irma

Geplaatst

Gabriella!

Gefeliciteerd!! Teunis, ook al zo'n leuke naam!

Goed hoor! Kalm aan, niet te snel naar huis willen hihi

Aukus, geldt voor jou ook.

Irma, Liek: go girls!! Elftal krijgen we niet bij elkaar maar misschien n honkbal ploegje?!

Ow aukus: grote naam voor zo'n klein mannetje haha. Maar moet je eens kijken wat hij van moedermelk kan toveren ;-)

Kleine man hier begint al te snappen dat hij handen en armen heeft. Snapt ook wat hij in potentie ermee kan. En giftig worden nu al als t niet lukt wat hij wilt. Dames geniet hard en vaak van jullie kereltjes, het gaat veel te snel dst groter worden.....

Geplaatst

Hoe is het mogelijk in april echt alleen maar jongens? Wat grappig zeg!

Ik moet zeggen dat een knulletje leuker is dan ik dacht! Ik was natuurlijk een meisje gewend en moest erg wennen maar het is zo leuk! Geniet ervan meiden!

Geplaatst

He meiden,

even kort berichtje vanaf hier. Net thuis uit t ziekenhuis. Ben toch maar nachtje extra gebleven. Was nog te slap en te duizelig. Vond het ook helemaal niet erg.

Teunis is een heerlijk kind, groot en sterk.. dat merk je ook met borstvoeding geven. Reden waarom het misschien ook niet verder gaat lukken. Hem aanleggen is bijna heftiger dan de weeen die ik heb gehad. Tja, en zie het niet zitten om daar heel lang mee te gaan lopen tobben. Zou het erg jammer vinden als ik hem niet zelf kan gaan voeden, maar als het niet anders is dan is het zo.

Bevalling ging allemaal goed, wel erg snel. Vrijdagmorgen is de ballon ingebracht. Had al vrij snel weeen, maar heb de hele dag gedaan over die eerste 2 cm ontsluiting. Uiteindelijk 's avonds om 9 uur was ik compleet uitgeput en werden ze veel feller. Maar er gebeurde nog niets. Heb om 11 uur een spuit gekregen waardoor ik geen pijn meer had en even kon slapen en na twee uur werd ik wakker met persweeen en braken mn vliezen. En anderhalf uur later en een paar persweeen verder was daar onze zoon.

Het is een flinkerd; 4100 gram!!!! Hij ziet er groot en sterk uit, een echte beer. Een heerlijk tevreden mannetje wat gelijk al erg allert reageert als we tegen m praten.

Nou, ik ga hier nog even verder gelukzalig zitten zijn!!

liefs gabriella

Geplaatst

Wat leuk zo'n beertje Gabriella! En verstandig dat je nog een nachtje bent gebleven, heb ik ook gedaan, hoewel ik eigenlijk na 1 nacht naar huis mocht.

Geniet en maak je inderdaad niet te druk om de bv, als het niet gaat, gaat het niet en ik weet uit eigen ervaring dat het zo'n opluchting is als je hebt lopen tobben, niet te lang doen! Succes!

Geplaatst

Aukus gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Merlijn!! Ook al een ks, jeetje, goed begin van de april bevallingen, gaat lekker!!

Gabriella gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Teunis, hehe eindelijk een enigzins normale bevalling :) het kan dus wel :)

Hier gaat het inmiddels steeds beter, na 2 helse nachten werd dan eindelijk ons vermoeden bevestigd, ik heb niet genoeg bv en dus sinds vrijdag middag op de fles overgestapt. Dit gaat steeds beter alleen drinkt Lucas nog niet wat hij mag hebben. Dit haalt hij nog niet. Maar hij is ten opzichte van gister wel weer 40 gram gegroeid dus dat is positief, hij komt weer aan :) al met al zitten we nog lang niet weer op het geboorte gewicht van 3970. Hij woog vanochtend namelijk 3750 gram. Nu hopen dat het steeds beter blijft gaan met de voeding, we kunnen nu in ieder geval weer slapen snachts :)

Mijn man gaat morgen weer aan hrt werk na maanden thuis te hebben gezeten, dus dat word even wennen :s nog 2 dagen kraamzorg en dan is dat ook weer gebeurt, blij toe eigenlijk, ben die vrouw nu wel zat, ze is me een beetje te vazig en bemoeizuchtig, wil alles prive van je weten.. En ik heb dan weer niet het lef om mijn mond open te doen om er wat van te zeggen... Achja, nog 2 dagen en dan ben ik er weer van af :))

Nouja ik zal proberen wat vaker bij te lezen, moest nu 4 pagina's, heb nu 3 gehad, zal zo de laatste nog even lezen :)

Geplaatst

Jeetje zeg gabriella en ik maar denken dat ik al zo'n zware vent had.. Respect meid dat je dat ook een normale manier gelukt is en nog zo snel ook!

Maar goed, het was mij hoe dan ook niet gelukt op een normale manier ook al zou de ontsluiting wel opgeschoten zijn, ons mannetje heeft brede schouders en had er niet door heen gepast, niet zonder iets te breken waarschijnlijk.

ik moet er toch echt niet aan denken om nog een bevalling mee te moeten maken op deze manier! Misschien dat het inderdaad nog gaat slijten maar op dit moment is de reden dat ik niet meer zwanger wil worden toch echt wel de bevalling! Wij zouden dolgraag ooit nog een kleine erbij willen maar een bevalling no way, dat zie ik niet zitten! Maar goed, met een week of 5 nog een eindcontrole bij de gyneacoloog en dan moeten we het er nog maar eens over hebben, waarom het zo gelopen is, waarom er zolang grwacht is voordat er een ks besloten werd! En wat als ik nu weer een kleine wil. De verloskundige is vandaag langs geweest en die vertelde ook, deze bevalling mag niet de reden zijn dat je.niet meer zwanger wilt worden... Dus er moet nog wel wat veranderen in dat op zicht want op dit moment is dat dus wel het geval!!!

Nouja ik ga nu echt slapen, tussen 1 en 2 mag ik weer wakker worden :)

Geplaatst

Goedemiddag!

Hier is het vanaf vanochtend flink aan het rommelen, dus wie weet dient onze jongen zich exact op de uitgerekende datum aan...

Later meer!

Geplaatst

hoihoi,

hier nog steeds alles rustig. hij is wel aan het fitnessen maar verder geen klachten.

laatste keer voor morgen even goed door het huis en dan gaan rijden naar het zk.

hoe is het verder met iedereen? en de lieve babymannetjes?

tot horens weer!!

Geplaatst

Hi meiden,

Gistermiddag zijn Klaas-Willem en ik papa en mama geworden van onze kanjer Kevin Pieter Arie.

Precies op de uitgerekende datum en het ging razendsnel. De verloskundige was nog net op tijd en het Geboortehotel hebben we niet eens meer gered.

Alles gaat goed met Kevin, het is een heerlijk vredig mannetje en de borstvoeding verloopt best prima.

Zelf alleen wat naweeen en hechtingen.

Irma, ben benieuwd of jij jullie mannetje ook al in je armen hebt kunnen sluiten.

En hoe gaat het met de andere mama's en jullie knulletjes?

Clau, verloopt jouw zwangerschap goed? Je hebt heel wat om naar uit te kijken!

Liefs!

Geplaatst

Liek en Klaas-Willem gefeliciteerd, een mannetje van het boekje, haha precies op uitgerekende datum! En wat een leuke naam!! Allemaal leuke namen deze maand, doen we goed haha!

Wij zijn inmiddels alleen, kraamzorg is weg en nu moeten we het dan echt zelf doen!

Verloskundige is net geweest, er hebben weer heel wat tranen gevloeid, t gaat me toch niet in de koude kleren zitten deze bevalling. Eerst een lange bevalling en dan uiteindelijk de keizersnede onder algehele verdoving er achter aan.

We hebben het er ook over gehad dat mocht ik/we ooit weer het geluk hebben zwanger te (willen) worden dat deze bevallinh me daarin niet tegen mag houden. Als ik wil mag ik een geplande keizersnede zodat ze de tijd hebben om de ruggenprik wel goed te zetten zodat ik het wel mee kan maken. Dat is toch wel een fijne gedachte, dat ik deze hel niet weer mee ga maken!

Maar goed, ik ga nog even lunchen, en dan misschien nog even een tukkie doen. Vanavond het huis vol visite, mijn man was gister jarig en iedereen denkt we komen wel een dag later anders word het zo druk voor ze.. Haha, nouja dan hebben we het ook maar weer gehad :)

Liefs Anouk

Geplaatst

Liek gefeliciteerd!! Bij jou is het dus ook allemaal snel gegaan. Ben je zowieso nog naar het geboorte hotel gegaan? Of lekker thuis gebleven.

Merk dat ik nu echt bijna geen tijd (of energie) meer heb om me hier af en toe nog even te laten zien. Borstvoeding is inmiddels redelijk op gang maar het heeft wel wat voeten in de aarde. Teunis heeft zich inmiddels ontpopt tot een kereltje met een heel fel karakter. Lukt iets niet wat hij wil, dan zet ie het op een brullen. Dat was ook het probleem met de borstvoeding. Aanleggen lukte op een gegeven moment niet meer omdat als de eerst 'hap' niet wilde, hij gelijk gefrustreerd was en daarom heel boos werd. Daarnaast heeft hij na het voeden nog een enorme zuigbehoefte. Dus met twee dagen oud toch al een fopspeentje... Het is niet anders, hij is nu veel meer tevreden gelukkig.

Ben nog steeds hoteldebotel verliefd op m, en de slapeloze nachten die ik al heb gehad worden helemaal goed gemaakt als ik die wieg in kijk. Heerlijk ventje...

Nou meiden, ik ga me opmaken voor de volgende voeding.

liefs gabriella

Geplaatst

Liek van harte gefeliciteerd met jullie zoon

En nog wel op de uitgerekende dag super

Gaat snel nu met april topic

Geniet er lekker van

Liefs Jessica

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden