mijnbaby Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Wat zijn de bijwerkingen? En kun je eerder testen Zonder dat het de uitslag beïnvloed? Ik moet het vanaf dag 1 van de puctie tot dag 12 na de puctie.. Quote
Sylvino Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Het heeft geen invloed op een zw test dat is alleen Pregnyl wat je spuit. Je kunt je er zw door voelen, de een meer dan de ander. Succes. Quote
Sorpresa Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Je voelt je er inderdaad zwanger door, althans, dat denk ik want ik ben nooit zwanger geweest. Bij alle IUI's en nu bij de IVF zit ik aan de bollen. Bijwerkingen voor mij: vocht vasthouden, aankomen, prikkelbaar, labiel (heel emotioneel), krampjes, pijnlijke borsten, slecht slapen en moeheid. Maar dit is voor iedereen anders, en het is ook elke cyclus anders. Volgens mij kun je weinig tegen de bijwerkingen doen. Quote
mijnbaby Geplaatst 19 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 19 September, 2011 Kun je eerder testen? Bedankt voor jullie ewacties Quote
Sorpresa Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Ja, in utrogestan zit namelijk geen HCG maar progesteron. Quote
Tweety83 Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 het beínvloed idd. niet je test hoor!! Ik heb 13 dagen na punctie ( 10 dgn. na TP) positief getest. Bij eerdere IUI's en IVF moest ik het ook gebruiken, maar ik had er praktisch geen bijwerkingen van.... bij de 2de IVF dacht ik eerst van wel (misselijk, moe) maar toen bleek ik zwanger te zijn!! Quote
mijnbaby Geplaatst 19 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 19 September, 2011 Tweety thnx Voor je uitleg. Normaal gebruik ik pregnyl maar door Dat ik op het randje van overstimulatie Zit moet ik die bollen nemen... Quote
mijnbaby Geplaatst 19 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 19 September, 2011 meiden vraagje... Ik heb rond 18.00 2 bollen ingebracht, ging net naar de wc en zag bij het afwegen wit spul... heb ik ze wel goed ingebracht? of is dit normaal? Quote
Sorpresa Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Dat is normaal, de bollen bestaan namelijk voor een vrij groot gedeelte uit vulmiddel. Dat is wit en kleverig en komt er inderdaad (helaas) weer uit. Heb je een inbrenghuls gekregen? Daarmee kun je ze goed diep inbrengen. Mijn zkh wil dat ik de bollen inbreng een half uur voor opstaan en als ik ga slapen (kortom, ze willen dat ik minimaal een half uur lig). Quote
ink Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Hey mijnbaby - in Utrecht hebben ze daar geen speciale adviezen voor gegeven bij mij hoor, qua opstaan / liggen etc. Gewoon met de vinger goed weg duwen en dan inderdaad toch nog van die witte afscheiding. Had ik daar toen ook gevraagd en ze gaven aan dat dat normaal is en "overtollig" is: je lichaam neemt de stoffen die het nodig heeft er genoeg uit op... Suces! Quote
Elke Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Heej Mijnbaby, Het kan je hartstikke voor de gek houden door die stomme bollen. Ik heb meegemaakt dat ik er heilig van overtuigd was dat ik zwanger was, maar helaas en ook dat ik helemaal niets voelde en toch juist wel zwanger was! Je kan gewoon niet op je gevoel afgaan, zo erg vond ik dat... Heel veel succes met wachten. Liefs Elke Quote
Tweety83 Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 De 'zalf' die in de bollen zit, loopt er weer uit, dus dat is wel normaal hoor!! Bij ons ook geen advies gekregen over blijven liggen enzo. ik mocht ze gewoon na het plassen inbrengen en weer lopen. Je licham neemt het heel snel op!! Quote
cigdem27 Geplaatst 20 September, 2011 Geplaatst 20 September, 2011 Ik heb ze ook gebruikt maar ik moest er 3 keer 3 per dag in doen. Had geen bijwerkingen, enige nadeel was/is dat het er ook weer uitloopt !! Maar ik was wel zwanger. Dus echt bijwerkingen zou het niet weten. Als ik ze ging inbrengen zorgde ik ook dat ik even kon blijven liggen al was het maar 15 min. Quote
mijnbaby Geplaatst 21 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2011 Gelukkig gaat het so far goed met die bollen... Geen bijwerkingen wel veel wit verlies bij afvegen.. Bij het plassen.. Quote
rubster Geplaatst 22 September, 2011 Geplaatst 22 September, 2011 Voor de zekerheid even een inlegkruisje. De bollenschieter die ik meegekregen heb van het ziekenhuis vond ik geweldig. Geen vieze vingers e.d. Succes mijnbaby. Quote
Mama-in-love Geplaatst 22 September, 2011 Geplaatst 22 September, 2011 3x 3 bollen?? Ik moet er maar 2x 2 inbrengen.... Is dat dan niet te weinig?? Quote
lala Geplaatst 23 September, 2011 Geplaatst 23 September, 2011 Joekie, nee, het is slechts een hulpmiddel. Als je zwanger bent, dan maakt t lichaam zelf dit hormoontje aan. En we hebben al eens een discussie gehad over hoe lang je de bolletjes moet gebruiken (overigens, in Dusseldorf zijn er 3 artsen met 3 verschillende meningen hierover). Dat is dus ook per arts en per ziekenhuis verschillend, evenals de hoeveelheid en afbouwschema. 2x2 is niet te weinig hoor. Succes!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.