Ga naar inhoud

1 of 2 cryo's terugplaatsen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, we gaan stug door ;-) We hopen allemaal op die enorme piek, na al die dalen. Moet eerlijk zeggen dat ik enorm blij ben met de cryo's. Drie pogingen extra, zonder alle hormoonellende. Op de Pregnyl na krijg ik geen hormonen voor de cryo's. Alles in eigen cyclus.

Vond de ICSI poging deze keer vies tegenvallen. Begrijp je wel, dat je overweegt om het even te laten voor voor wat het is. Weet ook niet zeker of ik nog een keer de hele spuitronde en punctie wil doen....

Waarom heb je er niet zoveel vertrouwen in deze keer? Omdat je eerder ongesteld was deze maand? Of ligt het misschien ook een beetje aan de vermoeidheid nu?

Ja, lekker, die afleiding van de meisjes! En heerlijk ook, als ze dan even op bed liggen ;-) Even rust, even een momentje voor jezelf. Mijn vriend is vanmiddag met onze dochter op stap. Ik heb al de hele dag zo'n hoofdpijn. Zal ook wel met die zware ongesteldheid te maken hebben. Doe het vandaag even rustig aan.

Werd net al door het VU gebeld! Eerste echo staat gepland op 26 okt. Ben benieuwd.

En ja, zoveel dagen later dan normaal en dan zo heftig... dan schiet het toch even door je heen, zou het misschien dan toch even raak zijn geweest deze maand...? Test was wel echt zwaar negatief, geen spoortje HCG te bekennen. Maar toch he... We zullen het nooit weten...

Fijne zondag nog!

• Reacties 231
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Mariek: hèhè, eindelijk ongesteld en echo al gepland. Fijn dat je van start kan. November gaat een spannende maand worden voor je.

@Simne: het wordt er 1, mochten er 2 goed ontdooien. Ik kom volgens VU absoluut niet in aanmerking voor 2 ivm leeftijd en meteen zwanger van 1e ICSI vorige keer. Blijf het raar vinden dat onze stem niet zwaarder weegt dan die van VU.

Nouja, nu maar hopen dat e iig 1 cryootje goed ontdooit en prachtig aan het doordelen is. Morgen tussen 0930-1000 kan ik bellen of en wanneer we tp hebben.

Wanneer mag jij eigenlijk testen?

Geplaatst

@sterremaud: 27 okt mag ik testen, 2 wkn na TP. In ons ziekenhuis doen ze standaard 2 cryo's TP. Jonger dan 35 dan in ICSI poging 1 TP én derde ICSI poging TP van 2.

Als wij 1 TP wouden hebben dan moesten we dat aangeven. Ik snap beredenering van ziekenhuis ook heel goed. (kijk alleen maar naar de risico's die wij hebben opgelopen door TP van 2 in 'verse'ICSI poging). Spannend morgen..toi toi toi!

@mariek: ik die keihard steeds roep: niet te ver te willen gaan én geen behandeling meer te willen doen..ga (weet ik nu toch al) toch "gewoon" mopperend door, want ik geloof dat het mij niet helemaal zint als het niet lukt..dan ga ik de strijd wél aan totdat ik een zwangerschap voorelkaar heb! Verstandig zal het wel niet helemaal zijn.

En..eenmaal weer 'bezig' begint mijn wens wel veel sterker te worden..smaakt naar meer zeg maar. Ik verleg mijn grenzen dus wel weer....

OK>>>>Dat klinkt ook wel weer heel overdreven. In principe hebben wij afgesproken alleen voor deze BONUS cryo's te gaan. We hebben al 2 prachtige meiden. En als we de cryo's niet hadden gehad dan waren we gestopt.

Genoeg en tevreden.

Nu eenmaal weer in de ban van een evt zwangerschap begint de wens grotere vormen aan te nemen en is een als..bespreekbaar.

Fijn dat het in natuurlijke cyclus kan! Weet jij daarbij de kansen ten opzichte van de in hormoongestimuleerde cycles?

Ik heb nl na de TP gevraagd of wij ook in natuurlijke cyclus mochten én dit was zowaar bespreekbaar! (in tegenstelling tot wat we eerder kregen te horen)

zalig dat vriend met dochter op stap is!! (minder leuk is de hoofdpijn!) .. doe mij ook zo'n vriend!

(mijne is aan het werk; eigen bedrijf)

Geplaatst

@Sterre, duim voor je dat je cryootjes goed zijn ontdooid!! Heel veel succes met de tp vanmiddag! En dan lekker gaan broeden ;-)

@Simone, hahaha, moest erg lachen om je verhaal. Mooi verwoord. En heeeeel herkenbaar. Vooral dat 'in de ban van een eventuele zwangerschap'. Dat zorgt ervoor dat je je grenzen blijft verleggen....hier ook helemaal weer in de ban van.... verlang er zo naar om weer zwanger te zijn en weer een klein kindje op de wereld te zetten. Eerst maar eens zien of een van deze cryo's wil blijven plakken, en dan zien we wel weer verder.

Wat voor eigen bedrijf heeft je vriend?

Geplaatst

Wow, ik ben helemaal blij! Ze hebben het rietje met 1 embryo ontdooid en die is keurig uitgegroeid tot een expanding blastocyst. Het grote broeden en wachten is begonnen. Mag 29e komen voor een bloedtest. Best al vlot dus. Hoef trouwens geen utrogestan te gebruiken, was ik wel verbaasd over eigenlijk.

En nu maar hopen dat de tijd voorbij vliegt...

Geplaatst

@sterremaud: Bingo!!!! dat klinkt geweldig! broeden maar!!

Het VU zal wel weten wat het beste is...ik ga eens opzoek naar info over het VU. Klinkt erg interressant zo zonder al die hormonen!

Ik moest beginnen op dag 1 met 2 x daags 1 progynova. Dag 11 echo. 4 dagen voor TP 3 x daags 2 Utrogestan erbij (progynova doorgaan)

dan zelf thuis testen 14 dgn na TP. Indien zwanger dan doorgaan met alle medicatie tot eerste echo:mad: anders stoppen en dan komt menstruatie weer opgang.

@mariek:wij hebben een melkveebedrijf (koeien dus)...niet aan huis, maar in maatschap met zwager die bij de boerderij woont.

Geplaatst

@Sterre, een expanding blastocyst nog wel!! Dat klinkt als een heel sterk embryootje! Heel veel succes de komende wachtweken. Lekker dat je over 11 dagen al mag testen.

Geplaatst

@Simone: ik zou juist meer vertrouwen hebben mét al die hormonen. Zo van, alle hulp is welkom. Wel heel fijn aan de andere kant, alleen Pregnyl en niet die gore bolletjes..

@Mariek: ik zat niet zo erg in de materie met blastocysten, morula's e.d. maar de arts heeft me heel braaf een klinisch lesje gegeven. Ben erg blij met ons kleine toppertje. En nu nog blijven zitten... :-)

Geplaatst

@ SterreMaud, toen de cryo TP was, waar Finn uit geboren is. Heb ik helemaal niets gebruikt qua medicijnen. Ik vond dat echt heel prettig. Eindelijk geen rotzooi meer in mijn lichaam

Heel veel succes met je wachtweken. Ooowwww, weer zo spannend.

Vanochtend weer mijn eerste plasje opgevangen. Overmorgen eerste echo. Hoop zo dat dat goed gaat, want de laatste keer (vorig jaar) bleek mijn piek al te zijn geweest.

Dan ben je toch wel erg teleurgesteld!!

Geplaatst

Champietal, je bent weer begonnen voor je cryo's. Succes meid, hoop zo dat het goed gaat deze keer. En succes met de urine sparen ;-) volgens mij is het LUMC de enige die het zo doet.

Ik ga begin november weer voor mijn cryo's. De potjes staan al klaar :-)

Meiden, allemaal heel veel succes, toi toi toi

Geplaatst

@Simone, dat zijn nog best wat hormonen die je krijgt.... Vreemd eigenlijk he, dat elk ziekenhuis weer een ander beleid heeft.

Een melkveebedrijf, tja, dat gaat natuurlijk gewoon door in het weekend ;-)

@Sterre, ons meisje was ooit ook een blastocyst. Toen de arts me dat destijds vertelde ben ik meteen thuis gaan googlen... toch wel een heel fijn idee dat het embryootje zich al zo goed heeft doorgedeeld, he! Nog last van krampjes gehad na de tp?

@Champietal, plasje opvangen? Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Waarom is dat? Kan me voorstellen dat je 'm een beetje knijpt nu, wat de timing betreft. Je wilt natuurlijk geen herhaling van vorig jaar. Hoop dat je piek nu mooi op tijd wordt gezien!

Fingers crossed, meiden!!!

Geplaatst

@ Guusje, Spannend dat jij ook weer gaat beginnen. Ik zie in je handtekening dat je wel vervelende dingen hebt meegemaakt de afgelopen tijd. Jij ook heel veel succes.

@ Mariek, ik moet op dag 11 urine gaan sparen. 's ochtens / 's middags / 's avonds. Deze moet ik dag 13, wanneer de echo is, meenemen. Ze doen dan een echo en bloed afgeven.

Ze kijken aan de hand van mijn urine en bloed wanneer de eisprong is.

Ik dacht echt dat dit overal zo was.

Geplaatst

Dank je Champietal.

En nee, zo doen ze het alleen in het LUMC. Ik vind het altijd wel een gedoe, maar vind het wel een fijn idee dat ze het zo doen.

En ja, ik heb een heftige tijd gehad, het is allemaal zo snel gegaan, maar gelukkig voel ik me nu wel een stuk beter. Ik had zo veel pijn. Ik ben (raar genoeg) blij dat mijn rechter eierstok er uit is.

Wij hebben ook besloten dat we alleen nog deze 6 cryo's gaan gebruiken en dat er geen 3e IVF poging meer gaat komen. Dus het zal erg spannend worden. Het is nu of nooit.

Geplaatst

@champietal; ik geloof er ook best wel in dat (indien je eigen lichaam er toe in staat is) een natuurlijke cyclus voor een terugplaatsing het allerbeste is.

Helaas voeren ze bij ons dat beleid niet.

Succes de komende tijd..hopen dat je de piek niet mist. Met 3 x dgs moet t wel lukken denk ik. spannend!Maar moet je zelf dan thuis niet testen?

@Guusje: heftig verhaal ..hangt veel af van de cryo's! heel veel succes ook!

@ mariek; tja..jij kunt nu even weinig doen..hoop dat t wachten voor jou niet al te lang duurt! support ons maar ff!

Hier de eerste 'zwangerschapstest' positief...Ho stop..nu niet gaan juichen! Eerst verder lezen..

Ben gister naar een magnetiseur geweest; en deze 'voelde' dat het erg goed zat. Mede door een verhoogd lichaamstemp, maar ik gok dat dit ook door de medicatie kan komen.

Enfin..geeft hoop, maar blijf met de beide benen op de grond.

Positief blijven helpt natuurlijk wel mee. De keren dat ik zwanger ben geworden ben ik ook na TP bij hem geweest én toen voorspelde hij ook de goede afloop. De keren dat ik na TP niet geweest ben; was ik niet zwanger.. tja zet wel aan het denken hé.

NB dit was de achste TP..

enfin ik ga hoopvol verder wachten!

Geplaatst

Hallo,

Ik lees al een tijdje mee, maar nu kan ik ook zeggen dat we er weer voor gaan. Onze eerste IVF mislukt maar nu gaan we door voor de CRYO. Gister de pregnyl gezet en maandag de TP. Spannend weer.

Wij gaan voor een natuurlijke cyclus, we konden kiezen, met of zonder. Zonder betekende alleen pregnyl, en met was dan een heleboel hormonen, zodat ze alles kunnen regelen. Daar had ik niet zoveel zin in. Ik wil mijn eigen lichaam voelen, dat was mijn motivatie.

Groetjes

Geplaatst

@Dushi, welkom hier! Heel veel succes met de cryo tp. Wat fijn dat je zelf kan kiezen, met of zonder hormonen. In welk ziekenhuis ben je onder behandeling?

@Simone, nou, ben best onder de indruk van je 'positieve test' van de magnetiseur. Naam van de beste man, please! ;-) (even via pb?) Zet je inderdaad wel aan het denken dan he. Duim voor je, meid! Hoe geweldig zou dat zijn...

@Champietal, morgen eerste echo, spannend weer. Hoop dat er een mooi groeiend eiblaasje te zien is!

Geplaatst

@mariek; pb volgt.(ff uitzoeken hoe dat hier werkt)maarre... eerst zien en dan nog eens geloven.

Vanaf vandaag hondsberoerd dat maakt het dan wel spannend. zittten tenminste weer op de helft van het wachten..

Geplaatst

Hey Dames,

Vanochtend de 1e echo gehad. Er was al een heel mooi blaasje aan het groeien.

Ik werd net al teruggebeld en moet vanmiddag en vanavond nog urine opvangen en sowieso vanavond al pregnyl zetten.

Ze hadden het idee dat mijn eisprong nu al bezig was, maar dat kunnen ze zien aan de hand van mijn urine anders heb ik sowieso de pregnyl waardoor het in gang gezet gaat worden.

Morgenmiddag bellen ze dan op om te vertellen wanneer de TP is (als ze goed ontdooien natuurlijk).

Het gaat echt in één keer allemaal zo snel.......toch wel spannend en het gaat gelijk weer kriebelen.

Veel mensen vragen op dit moment ook aan mij of we nog een tweede willen. Zal wel komen dat Finn al bijna 2 gaat worden en dat het "normaal" is dat vaak mensen dan aan een tweede gaan denken.

@Simone, bedoel je thuis testen voor de eisprong?? Als je dat bedoelt is het antwoord nee. Ze kijken in het LUMC aan de hand van je urine en bloed.

Voor jou nog even spannend de komende dagen........succes!!

@Dushi, wij gaan dan helemaal gelijk op (of misschien een dag verschil). Succes en hoop dat de cryo goed ontdooid!!

Geplaatst

@Champietal: dat gaat snel zeg! Gelukt met Pregnyl? Spannend wanneer je tp hebt.

@Simone: op welke wd heb je getest? Ik zit nu op wd5 en ben bang dat ik een vroegtester ga worden. Geen idee vanaf wanneer dat kan met een cryo?

Iemand een idee? Wel hoopvol die magnetiseur. Hopelijk heeft hij het bij het juiste eind!

@Dushi: welkom! Spannend, maandag al tp. Krijg je er 1 teruggeplaatst?

@Mariek: wat goed dat jullie dochter ooit ook een blastocyst was. Dat geeft de burger moed! Beetje steekjes gehad na tp, en nu alles rustig. Wel bij vlagen misselijk maar dat is volgens mij pure stress.... Lijkt me ook wat snel op wd5. Maar goed, we broeden rustig verder. :-)

Geplaatst

@Champietal, ohh, spannend weer! Kan me voorstellen dat het direct weer gaat kriebelen. Duim voor je dat de cryo's goed ontdooien en dat je snel mag gaan broeden ;-)

@Simone, voel je je weer wat beter? Niet fijn om nu hondsberoerd te zijn, uitgerekend nu... hoop dat het snel over is.

@SterreMaud, het is wat alternatief en misschien een tikkeltje omstreden, maar ik was die laatste cryo tp vorige keer ook vreselijk zenuwachtig en hoorde elke keer weer van iedereen (arts, verpleegsters, andere meiden etc) dat spanning en stress niet goed zijn... ik heb toen van die rustgevende pilletjes genomen, je weet wel, die op natuurlijke basis. Valispert of soortgelijk. Dat hielp enorm. Ik was stukken relaxter en rustiger. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het vanaf het moment van de tp tot aan het moment van testen heb ingenomen. Ga het nu ook weer doen. Want tja... ik was toen wel zwanger... Zal natuurlijk nooit weten of het echt invloed had, maar geloof het stiekem wel een beetje.

Geplaatst

@ SterreMaud, mijn man heeft de pregnyl er weer goed ingespoten. Ze hadden ooit gezegd op het ZH, hoe langzamer je het erin spuit, des te minder last heb je ervan. Dit is echt waar, mijn kont is niet zo heel erg stijf.

Ze moeten nog bellen vanaf het ziekenhuis, dus ik hou jullie op de hoogte wanneer de eventuele TP is.

@ Mariek, dat klinkt wel goed. Een rustgevend pilletje. Ik zeg altijd wel dat ik rustig ben, maar als ik terugkijk op mezelf, was ik dat eigenlijk helemaal niet!! Misschien dat het werkt. Het kan nooit kwaad!!

Morgen ga ik naar George Michael toe...........joehoeeeee echt heel veel zin in. Het is mijn "hunk" van vroeger, zelf nadat hij had uitgesproken dat hij homo was.....hahahahahahah

Geplaatst

@ Mariek:Een goed recept moet je niet veranderen! Voel me al beter. Vandaag het idee dat het niet aanslaat. Niet negatief gevoel in hoofd ofzo, maar dat gevoel is er..Hoop morgen hoopvoller te zijn!

Champietal.. hoe staat het er voor>

Sterremaud ik heb nog niet getest. Neem het me wel eens voor, maar durf het nooit. Ik ben daar echt een schijtlaars in.

Ook iets wat hoort bij dat we het goede recept niet willen veranderen. We hebben vaak gewacht tot uitslag bloedtest.

Geen idee wanneer testen mogelijk is. Heb hier wel eens gelezen over positieve testen op dg 8,9, 10 .

Ben bang dat ik wacht tot do 27 okt.

en jij> testen al in huis>

Geplaatst

Ben ook een beetje bijgelovig wat het goede recept en niet veranderen betreft ;-) Vorige keer tijdens de verse tp geen rustgevers geslikt. Ga het nu zeker wel doen! En wat het testen betreft, de enige keer dat ik niet durfde te testen was ook de keer dat ik wel zwanger was. Dus ga ook deze keer niet eerder testen dan de bloedtest in het ziekenhuis. Durfde toen ook niet. Weet nog heeeel goed hoe de dagen naar de test toe voorbij kropen, zo tergend langzaam... maar zolang je niet ongesteld wordt...

@Champietal, de Pregnyl in de kont? Dat doen ze dan ook al anders dan bij ons. Wij moeten de spuit in de buik zetten.

Haha, mooi dat je nog steeds zo'n fan bent van George. Mijn vriend toevallig ook. Mijn vriend en ik hadden onze tweede semi-afspraak tijdens een concert van George Michael (we waren daar allebei toen met onze eigen vrienden). Heel veel plezier alvast!

@Simone, dat zijn gewoon de hormonen - always blame the hormones!! ;-) Die doen gekke dingen met je. Houd het gevoel vast wat je had nadat je bij de magnetiseur was geweest. Ik was vorige keer ook stellig overtuigd van het feit dat het niet gelukt was. Had dagen lang flinke ongesteldheidsachtige krampen, dus dacht echt en oprecht dat het weer niet gelukt was. Pas toen de ongesteldheid dag na dag uitbleef begon ik een klein beetje hoop te krijgen. Zolang je nog niet ongesteld bent... !

Geplaatst

@mariek: door de hormonen die ik gebruik kan ik niet ongesteld worden...pas als ik daarmee stop dan barst de hel los.

indien zwanger dan moet ik ze t/m wk 12 doorslikken/inbrengen..

Helaas deze keer ook geen bloedtest. Doet ziekenhuis alleen met verse pogingen. Thuis dit keer testen.

Tja ik zou het onderhand wel moeten weten met mijn eerdere zwangerschappen hoe het nou precies zit.. het is afwachten!

Nu goed op blijven letten dat ik de hormonen nog wel gebruik, begin dat nu af en toe (bijna...) te vergeten! (zwanger?)

Wat de magnetiseur betreft; Dit is een man van 70 bij ons in de buurt (erg klein dorp in friesland)die al jaaaaren thuis (wel officieel erkend)praktijk houdt als magnetiseur.

Hij maakt geen reclame, maar heeft het wel altijd smoordruk.

Als je m ziet dan neem je m niet serieus. Ik denk er ook niet te veel bij na; maar ik ontspan daar altijd wel helemaal! én het heeft resultaat gehad..

mocht je nog belang hebben dan geef ik zijn gegevens ! als je vertelt waarvoor je komt dan geeft hij voorrang!

fijn weekend allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden