Ga naar inhoud

1 of 2 cryo's terugplaatsen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Simone, tja, dat gaat dan niet op, wachten tot de ongesteldheid.... Dan wordt het gewoon wachten tot de testdatum. Spannend hoor!! Heftige meds, als ze de ongesteldheid zo tegen houden.

Wat de magnetiseur betreft, ik zou heel graag zijn gegevens ontvangen. Mijn moeder woont in Friesland, dus ben er regelmatig. Sterker nog, ben er morgen weer ;-)

Goed weekend en broedze nog!

• Reacties 231
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Veel plezier in Friesland; zonnetje schijnt wel!

Heb je ene PB gestuurd met gegevens Magnetiseur; succes ermee. Ben benieuwd!

Heb tijdens behandelingen alleen gebruik van m gemaakt paar dagen na TP. Toen dus wel gelukt..

Geplaatst

Hey Dames,

Vrijdag tot zes uur 's avonds zitten wachten, op een gegeven moment zelf maar gebeld. Alles opzoeken, maar ze konden niets vinden. Ze zouden mij terugbellen.

's Avonds om negen uur werd ik gebeld door de gyn. De urine gaf geen eisprong aan, dus de pregnyl niet voor niets gespoten.

Dinsdag gaan ze mij bellen of mijn cryo's goed zijn ontdooid en dan worden ze woensdag teruggeplaatst.

Ja, jullie lezen het goed. Ik spreek in meervoud. We laten er twee terugplaatsen. De twijfel is er nog wel, maar kan t/m dinsdag bellen als ik er toch maar eentje wil.

Als ik woensdag de TP heb, moet ik op 5 november testen. Mijn zoontje is dan jarig, dus dat zou wel een heeeeeel mooi cadeau zijn.

@Mariek, ik moet hem altijd in mijn kont zetten de pregnyl. Dat moest ik ook al doen toen ik bij het Diaconesse ziekenhuis liep voor de IUI behandelingen.

Ik had een beetje last van een stijve bil, maar dat is nu over.

Dames, veel succes!!

Geplaatst

@Simone, thanks!! En weer wat dichterbij de testdatum....hoe voel je je?

En Sterre, hoe gaat het met jou? Houden jullie het nog een beetje vol?

@Dushi, heel veel succes vandaag met de tp!! Hoop dat je cryootje goed ontdooid is.

@Champietal, 2 dus! Tja, blijft lastige keuze he. Wij hebben het iets makkelijker ivm de leeftijd. Als ik jonger was geweest hadden we ook meer moeite gehad met de keuze tussen 1 of 2 terug. En woensdag de tp. Spannend!! Moet je dan nog een keer de Pregnyl zetten? Wat een blunder trouwens weer... Want ga er vanuit dat dit hetzelfde ziekenhuis is wat per ongeluk al een keer een cryo van je heeft ontdooid...?

En wat een gave testdatum! Dat zou wel heel bijzonder zijn zeg. Laten we het hopen!!!

Hier weinig nieuws te vertellen. Komende week pas de eerste echo, dan weet ik meer.

Geplaatst

@Dushi: succes met de tp en zet 'm op met broeden!

@Simone: hou je het nog een beetje vol?

@Champie: spannend, 2. Hopelijk owrdt je dinsdag met goed nieuws gebeld en heb je woensdag tp. Wel prutsererig zeg, in jouw zh... Maar...wel een hele bijzondere datum, dat zou wel heeeel mooi zijn!

@Mariek: nog even, en dan begint het voor jou ook. Spannend!

Hier alles goed. Stress met ups en downs. Ben bij vlagen misselijk en begin steeds meer het idee te krijgen dat het gelukt is.. Bij mij vorige zwangerschap voelde ik me ook zo. We zullen zien, het zegt allemaal niks. Vandaag wd8, vrijdag testen dus nog een paar dagen geduld... Heb de kvtesten in huis dus hopelijk kan ik me nog 4 nachtjes inhouden...

Geplaatst

Wat een zenuwslopende ochtend. Vanaf 10 uur konden we gebeld worden over het wel en wee. Pffff wat duurde het lang na 10 uur voor het juiste telefoontje kwam. Had echt zo'n examen gevoel in mijn buik. Maar wat een opluchting dat het doorgaat vandaag. Ze hebben 1 CRYO goed kunnen ontdooien en nu dus nog steeds 1 in de vriezer. BLIJBLIJBLIJ!!! Wat voelt dat goed.

Geplaatst

@mariek; al het goede komt langzaam! nog ff geduld..

@Dushi...perfect! heb je de cryo al binnen? broedze!!

@Sterremaud: spannend, klinkt idd ook erg positief! Gaan bijna gelijk op..wij nog 3 nachtjes en dan testen..echter nog geen testen in huis.

Lees elders op forum (oktober wachtbankje) dat lotgenoten uit zelfde TP periode nu al positief testen...zet te denken hé!

Ik wacht nog.

@Champie: succes met 2! hopen dat ze dezen niet kwijtraken! Je mag er haast wel bovenop zitten als ik je verhalen zo lees.

Hoe hebben ze *&^%&* per ongeluk jou cryo's kunnen ontdooien? Compensatie gekregen?

Maarre..dinsdag ontdooien en woensdag TP? Bij ons in ziekenhuis duurt ontdooien een uur..en dan vinden ze dat ook nog het lange ontdooien. "s ochtends halen ze t uit de vriezer en dan 's middags TP. Met jullie testdatum moet het haast wel goed komen!

Hier ook aan het broeden op 2 cryo's.

Tja..hier hoop ik soms tekenen te hebben ontdekt dat ik zwanger ben... en dat lijkt dan ook nog wel eens sterk zo.

Anderzijds voel ik weer niets.. gewoon nog even geduld..afwachten. Maar ben daar (vast net als jullie) erg slecht in.

Nu moment steeds dichterbij komt wordt het wel angstiger.. zou toch ook wel weer teleurstelling zijn als t mislukt is (ondanks 2 dochters) ..en zou het me ook helemaal niet kunnen voorstellen dat het wel raak is..dat zou dan toch wel weer een bijzonder wonder zijn..nog een keer zwanger mogen zijn..

Geen testen nog in huis. Durf ze niet te halen én durf al helemaal niet te gaan testen!

Geplaatst

Hi meiden,

zoals ook net gepost op het wachtbanktopic: ik kon me niet meer beheersen. Getest, en POSITIEF!

Ik ben echt superblij, en het is ook nog een beetje onwerkelijk...

Geplaatst

Hallo damens!

Ik heb even een vraagje.. Misschien heel dom en ik hoop dat het niet verkeerd overkomt!

En weet ook niet zo goed waar ik het moet plaatsen..

Wij gaan als alles goed verloopt volgende week met onze 2e poging beginnen..

Nu is mijn vraag hoe groot is de kans op een tweelingzwangerschap als je 2 embryo's terug laat plaatsen?

Liefs

Geplaatst

Ja, het was ook weer erg prutserig. Ze boden gelukkig wel hun excuses aan.

Vanmiddag gaan ze bellen. Heel spannend.

Het enige jammere is dat mijn man niet mee kan naar de TP. Hij kan absoluut niet weg van zijn werk en dan zit ik er ook nog mee dat ik Finn niet even kwijt kan. Dus hij moet juist weer wel mee.

Ik merk wel dat ik er de hele dag al aan zit te denken. Het ging qua ontdooien tot nu toe voorspoedig, dus ga er eigenlijk nu al vanuit dat ik een goed telefoontje krijg vanmiddag.

@Sterre, vandaag WD 9. Ik vind wel dat je lang moet wachten met testen. Ik moet altijd op WD 10 mijn bloed laten prikken.

De keer dat ik zwanger was en een positieve uitslag kreeg van het ziekenhuis, ben ik 's avonds gelijk gaan testen en die kwam positief eruit.

Succes met wachten i.i.g.

Geplaatst

Champital, toi toi toi! Hoop op een goed bericht vandaag!

En jammer dat ik moet werekn morgen, ander had ik best even willen oppassen. Wel balen dat je man niet mee kan.

Geplaatst

@SterreMaud: YES! Gefeliciteerd!!! geweldig nieuws! Blijkbaar is het wel een goed iets om momenteel eerder te testen..alle vroegtesters positief!!

@Champietal: succes vandaag; jammer dat man niet mee kan..dan Finn maar als getuige.

@wij; ik dacht indien zwanger 19 %..op freya staat ook uitgebreide documentatie hierover.Succes ook!

hier testen in huis..nog even geduld hebben (alhoewel de kriebels wel toeslaan na berichten zoals van sterremaud)

Gelukkig heel veel druktes en afleiding momenteel; was anders niet echt vrolijk..

Geplaatst

Sterre, ik had je bericht nog niet gelezen!! Daarom mijn reactie over het testen..................maar........................van harte gefeliciteerd.

Helemaal super meid!!

Geplaatst

@Simone, op een gegeven moment vorig jaar waren we bezig met de cryo TP, wat er precies allemaal aan de hand was, dat weet ik niet, maar op een gegeven moment belde de gyn op.

Met het verhaal dat ze dus per ongeluk een cryo hadden ontdooit. De dag erna naar het ziekenhuis geweest en een gesprek gehad met de arts.

Compensatie --> Ik mocht in december ook een behandeling ondergaan, terwijl ze normaal gesproken dat niet doen vanwege de feestdagen e.d.

Dat was ook de reden dat ik in december het niet wilde.

Ze hebben ze vanochtend ontdooit en dan kijken ze of ze het een paar uur alleen volhouden met doorgroeien. Dan mag ik (hopelijk) morgen hun broednestje zijn!!!

Geplaatst
Champital, toi toi toi! Hoop op een goed bericht vandaag!

En jammer dat ik moet werekn morgen, ander had ik best even willen oppassen. Wel balen dat je man niet mee kan.

Misschien dat ik hem even naar een vriendin breng. Even kijken!!

Geplaatst

Zo, net het verlossende telefoontje van het ziekenhuis.

Beide cryo's zijn goed ontdooit..................joehoeeeeeee

Op net zo'n goed resultaat als SterreMaud :clap2:

Geplaatst

Dank voor de felicitaties, meiden! Het voelt nog een beetje onwerkelijk. Bij de 1e zwangerschap was het vooral opluchting na al die tijd zelf proberen en de stress van de behandeling. Nu voelt het meer als, gewoon HEEL blij, en een beetje overrompeld dat het zo snel gelukt is.

@Champie: wat goed, morgen tp! Succes! Jammer dat je man er niet bij is..

@Simone: hang in there! Wachten sucks, maar zet 'm op.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden