Ga naar inhoud

1 of 2 cryo's terugplaatsen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Mariek: ik snap je helemaal ; ik zou ook een slag om de arm houden in jou geval. Eerst duidelijkheid..(en dan als het positief is dan ook maar eerst zien- dan geloven;))

Ja ben super trots! Het meiske zelf is ook zo blij met haar stappen..alsof ze zelf de hele wereld aan kunnen en er eindelijk bij horen!

Zit het haar ook eens mee (nou ja loopt mee!) ps. ze lijkt wel wat op jou profielfoto..als ik haar in die pose zet dan heb je bijna een look a like.

Heel veel succes morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@sylvia; da's fijn dat je weer bezig mag! Geeft vast weer een goed gevoel. Hoop dat je je angsten wat opzij kan zetten!

Mooie periode ook om te broeden! Geeft vast hoop! succes hoor; je pb volgt!

• Reacties 231
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Simone, officieel ben je sinds vandaag al weer zwanger ;-) Vreemd eigenlijk he. Heel veel succes met de komende wachtweken!!!!

Wat leuk dat jouw jongste op mijn meisje lijkt! Dus ook een slankie met piekerige blonde haartjes en ondeugende blauwe oogjes? ;-)

Geplaatst

En Mariek, weet je al meer??

Of ben je nog in afwachting van het (hopelijk!) verlossende telefoontje?

Simone; jij gefeliciteerd met je 2 emmy's aan boord! Heerlijk broeden nu!:)

Geplaatst

He meiden, net gebeld: 777 IE. Dat is een stijging in ieder geval. En volgens mij een mooie stijging, alleen het VU houdt nog een slag om de arm, omdat het volgens hen te vroeg is om er echt conclusies aan te kunnen verbinden. Er is wel een echo afspraak gemaakt voor de 7e december. Dan hopelijk weten we meer. Dus nog eens 2,5 weken onzekerheid voor de boeg.... argghhhh!!!!!! Maar goed, weer een klein stapje in de goede richting!

Geplaatst

@ Mariek, ooowwwww wat erg deze onzekerheid.......Moet je nou volgende week nog je bloed laten testen of moet je echt wachten tot 7 december?

Heel veel succes

Geplaatst
He meiden, net gebeld: 777 IE. Dat is een stijging in ieder geval. En volgens mij een mooie stijging, alleen het VU houdt nog een slag om de arm, omdat het volgens hen te vroeg is om er echt conclusies aan te kunnen verbinden. Er is wel een echo afspraak gemaakt voor de 7e december. Dan hopelijk weten we meer. Dus nog eens 2,5 weken onzekerheid voor de boeg.... argghhhh!!!!!! Maar goed, weer een klein stapje in de goede richting!
Wauw zeg, wat goed!!! En een stijging is een stijging hoor, volgens mij mag jij nu gewoon hartstikke blij zijn! Ze zijn wel erg terughoudend daar in het VU als je't mij vraagt.. Tuurlijk het kan altijd nog mis gaan want het is pas heeeeel pril tenslotte, maar zwanger ben je!! als het niet goed zou zitten kan er ook geen stijging zijn lijkt me!Op naar een mooie echo nu maar!
Geplaatst

He Champietal, nee, geen bloedtesten meer. Moet gewoon wachten op de echo...

Weet je, soms weten we gewoon teveel door deze hele mmm... Ik was woensdag officieel 2 dagen overtijd en heb toen die test gedaan die hartstikke positief was. Elke andere vrouw was een gat in de lucht gesprongen en was blij geweest met de positieve test. Niks geen gezeur over HCG. Het kan best zijn dat deze zwangerschap gewoon verder prima verloopt, alleen alle spontane vreugde is eruit geslagen door die lage HCG waarde van de eerste bloedtest... aan de ene kant is het goed dat we zo goed in de gaten worden gehouden, aan de andere kant, nu bijvoorbeeld, had ik het liever niet geweten allemaal. Dan had ik nu gewoon blij kunnen zijn... Ik ben het wel een beetje hoor, maar de angst dat het mis kan gaan zit er goed in.

Geplaatst

@Sylvia, ahhh, lief, dank je!!! Doet me heel goed, je berichtje! Ik ga gewoon nu ook proberen om er van te genieten. Ik ben gewoon zwanger, verdomme!!! ;-)

Geplaatst

Mariek, wat goed! Met wat je zegt, we weten te veel! Volgens mij ziet het er prima uit voor je! Was vanmorgen in het Vu en mag morgen de pregnyl zetten, tenzij het te druk is, en daar moest ik rekening mee houden!! Spannend dus!

Fijn weekend!

Geplaatst

Nou ik feliciteer jou gewoon Mariek!

Je bent 'gewoon' zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hele dag gekeken hier; kijk ik even niet is hier prachtig nieuws!)

Hoop dat je met een flinke grijns om je smoel het weekend doorgaat!

Volgende week ook nog eens prikken?

7 dec echo is ook flink snel.

ik hoop je snel te volgen!

Geplaatst

@ mariek, toen ik me miskraam kreeg had ik maar 127hcg.. ik had er geen goed gevoel bij, maar ook omdat me streepjes op de test niet duidelijker werden. na 2 weken had ik pas een nega test dus je zou echt moeten afwachten maar als ik het zo hoor en lees, klinkt het verhaal en de hcg hoogte erg goed!! vooralsnog gefelciteerd!!

Liefs

Desiree

Geplaatst

Hey Mariek,

Ik kan helemaal begrijpen hoe je je moet voelen. Niet dat ik het zelf heb meegemaakt, maar zoals je schrijft. We weten veel te veel af van alles wat met zwanger maken te maken heeft. Eigenlijk te veel.

Ik hoop toch echt dat je een beetje kan genieten. Hoe moeilijk dat ook is.

Geplaatst

Mariek; we hebben lang niks meer gehoord.. geeft niks hoor...maar ik hoop alleen niet dat dat slecht nieuws betekent..;)

Hoe gaat het nu met je?? Voel je je een beetje goed?? Ik hoop het maar! Nog meer testjes gedaan inmiddels of moet je weer bloed laten prikken? Kun je het al een beetje gaan geloven?

Simone; bedankt voor je pb! Hartstikke lief van je!!

Gaat het goed? Lukt het wachten nog een beetje? Zet 'm op he! Het is bijna 1 december...Op naar een mooie test ook jij!

Femke, hoe gaat ie? Heb je de Pregnyl nog mogen zetten inmiddels? En wanneer krijg je terugplaatsing dan? 1 of 2 emmy's? Spannend voor je!

Bij mij zal het pas tegen de kerst worden. Dat hoop ik althans, want in Dusseldorf zijn ze helaas dicht van kerst t/m oud en nieuw...dus als ik te laat ongi ga worden, moeten we een maand overslaan ivm kerst-sluiting..:(

Dat is wel een nadeel van DD, maar ja.. die ene maand moet ik me dan ook maar niet meer druk om maken. Hebben we tenminste een beetje ontspannen kerst..:)

Geplaatst

Het is hier stil, rustig! Hoe gaat het hier?

Als het goed is dan is Mariek naar t buitenland...

Sylvia; ik hoop dat het dit jaar nog voor jullie lukt! Ook ons ziekenhuis heeft vakantie in rond kerst/oud en nieuw.

Hier bijna op de helft van het wachten; denk momenteel wel dat het hier even goed zit.

Het gevoel dat maandag een innesteling was; krampend gevoel in baarmoeder, steken/pijn in de liezen.

Dinsdag gaf magnetiseur ook al aan dat er wat ingenesteld was (en deze heeft vaak gelijk)

Ook sinds gisteren is mijn onderbuik/baarmoeder streek warm/heet; opgezet en bol gevoel.

(om nog even door te gaan; opgezette aderen in benen, huilerig, lichtelijk beroerd)

Maar hee'..ik weet als geen ander dat mijn lijf me volledig voor de gek kan houden!

To be continued...

Mariek:als je in de gelegenheid bent...dan wil ik dolgraag weten hoe het met je gaat!!

Geplaatst

Hey Simone; dat klinkt goed joh!!! Ik hoop echt dat je gevoel klopt!!

Ik had het vorige keer ook na de TP; kramperig gevoel / steekjes bij boermoeder, (ongeveer na een week), had echt het gevoel dat dat de innesteling kon zijn.. en dat is het denk ik ook geweest..

Wauw.. ik hoop het zo voor je!!!:D

Nog 1 weekje wachten he met testen.. spannend!!

Ik ben ook zo benieuwd hoe het met Mariek gaat ja, maar ze zit dus in 't buitenland.. vandaar die rust hier;)... Maakte me al beetje zorgen:)

Femke; spannend, vrijdag terugplaatsing!! Hoeveel laat je er ontdooien? Alvast heel veel succes meid!!

Geplaatst

Femke de cryo's/ cryo binnen? Broeden maar!

Hier werkelijk geen idee (aardig wat buikpijn); gewoon afwachten; werkelijk gekmakende tijd. Gelukkig gaat ie wel snel voorbij.

Allen een fijn (zonnig?) weekend toegewenst!

Geplaatst

He meiden!

Net terug van Londen, was heerlijk. Geen bloedingen tot nu toe, dus vooralsnog gaat het goed. Borsten zijn gevoelig en groter, maar dat was het dan ook wel. Verder geen klachten of symptomen. So far so good. Kan er nog steeds niet van genieten, ben nog steeds erg bang dat het mis gaat. Week 6 komt eraan, beruchte week als ik het zo lees en hoor. Zal zo opgelucht en blij zijn als er op 7 december een hartje te zien is.

Wauw, Simone, wat lees ik nu!! Dat klinkt voorzichtig positief! Had dezelfde klachten. Voelde me ook rond de innesteling niet lekker, beetje tegen het grieperige aan. Ook veel buikpijn gehad. Hoop het zo voor je!!!! Nog een kleine week wachten.

@Femke, hoe ging de tp vandaag?? Ben ook benieuwd hoeveel cryootjes zijn teruggeplaatst. Heel veel succes met het broeden!!

@Sylvia, voor jou begint de datum ook steeds dichterbij te komen. Hoop voor je dat het allemaal nog lukt voor de Kerst-stop in het zh.

Geplaatst

Mariek: wat fijn dat het nog steeds zo goed met je gaat!! En een lekker weekje Londen gehad dus, heerlijk!

Nu op naar een mooie echo 7 december! Maar dat komt vast goed, moet gewoon!:)

Fijn weekend allen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden