Ga naar inhoud

Wie start er ook in oktober 2011 met ICSI?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@bunbums, pppfff wat een verhaal zeg. Hopelijk heb je niet voor niets zoveel pijn geleden.

Je nu lekker laten verwennen door je mannetje. Hoe was het zaad van je man dan of hadden jullie nog wat in de vriezer.

Geplaatst

Even egobericht ben bekaf net pas thuis. na heel veel file. Van de 17 waren 13 rijp. En zijn er 11 bevruchtingen. Hebben 2 blastocysten Teruggeplaatst gekregen. En hoeveel er in de vriezer gaan krijgen we over 2 weken schriftelijk te horen. Testdag 8 november

Bumbuns jeetje wat erg.Helaas kan ik kwa pijn met je mee praten 3 icsi was ook zo pijnlijk. Maar gelukkig is deze beter gegaan. Hoop niet dat je overstimulatie heb veel drinken en goed op jezelf passen

Geplaatst

Hallo,

Nieuw hier.. ben vandaag begonnen met een icsi behandeling. Vanavond eerst prik gedaan.. Pff was eng. En heb nog een lange weg te gaan!

Fijn om hier verhalen te lezen van mede icsi/ifv mensen.

Wat een rollercoaster! Vandaag in het amc in amsterdam voorlichtingsdag gehad en we konden gelijk beginnen, dus niet echt de kans om even rustig na te denken..

Ik ben benieuwd wat ons te wachten staat, op papier lijkt het simpel maar móet zeggen dat ik nu toch wel emotioneel ben.

Ook doordat ik lees dat het vaak de eerste keer niet lukt.. we wachten het af.

In iedergeval succes aan iedereen die in het zelfde schuitje zit!

Groetjes Denise

Geplaatst

Denise. Welkom hier. Heel herkenbaar, die achtbaan. Zo voelde het voor ons ook.

Het prikken went gelukkig.

Bunbums. Wat een verhaal. Je zag al zo op tegen de punctie en dan krijg je dit. Heel veel sterkte meid.

Lekker veel drinken, vooral niet te veel doen. En ik ga voor je duimen dat alle 22 eitjes emmy's worden en eskimootjes.

Raba. Mooie score met 11 emmy's. Daar moeten toch een paar eskimootjes tussen zitten.

En sterkte met de ww.

Het was gister erg gezellig bij mijn ouders.

Ik was eerst van plan geweest om zo min mogelijk te vertellen waar ik in het proces zit, zodat er niet steeds vragen komen of ik al getest heb.

Maar in de praktijk wil ik er gewoon over kunnen praten.

Dus weten ze aan mijn kant dat straks de 1e fm is en waarschijnlijk ergens volgende week de punctie.

Ook op mijn werk weten een paar mensen het. Je moet toch iets zeggen als je werk delegeert want "ik ben er waarschijnlijk niet".

Alleen naar mijn schoonmoeder toe ben ik heel vaag. Zij belt anders meteen na de punctie op om te vragen hoe het geweest is.

Een andere vraag: wie gebruikt zo'n prikpen met ampullen?

Ik heb die van puregon. Er zitten 900 IE in zo'n ampul. Ik heb nu 2x 900 gespoten, maar bij het verwisselen van de ampul zit er nog spul in.

Wat is er bij jullie over gezegd. Bij 900 verwijderen of gewoon leeg spuiten en verder gaan met de volgende?

Over een half uur naar het ziekenhuis. Ik vind het nu toch wel heel erg spannend worden.

Geplaatst

Frannie bij mij mocht dat allebij mocht er een beetje in laten zitten maar ook leegspuiten. Eerste keer had ik heel iets over toen verwisseld nu spuit ik het wel leeg en ga ik verder met die ander.... Hou je veel over dan?? En heel veel succes in het ziekenhuis!!

Denise welkom hier! Prikken is lastig maar went idd wel snel hoor.

Geplaatst

Dank jullie voor het succes wensen. Gisteren dus de punctie. Poe, dat was toch wel pittig.

Ik wist van tevoren dat ik geen pijnstilling of dormicum zou krijgen alleen een plaatselijke

verdoving van de schede. De verdovingsprikken vielenn trouwens erg mee. Het aanprikken

vond ik behoorlijke pijnlijk. Elke keer zo'n golf van pijn door je onderlijf. De verpleegkundige

was ondertussen met mij aan het praten om mij af te leiden. Als ik nu eraan denk hoe dat

gesprek ging, was het grappig. Het lastig om met pijn op bepaalde dingen te komen:happy:

Op het einde ging ik bijna van mijn stokje en toen het helemaal klaar was, moest ik overgeven.

Daarna bijkomen op een lekkere stoel met deken en kruik. El belde uit het ziekenhuis dat er

12 eitjes geoogst waren en dat zijn zaad goed was :happydance: Toen naar huis. De rest van de dag

op de bank wat zitten lezen enzo. 'S avonds vroeg naar bed met kruik en nu gaat het een stuk

beter. Wel een gevoelige onderbuik maar dat is logisch.

Bun, wat een heftige punctie heb jij achter de rug!! Is er bij jou maandag ook bloed geprikt

om naar je hormoonwaardes te kijken? Bij mij namelijk wel om te kijken of deze niet te hoog

waren. En 200 IE Pregnyl spuiten??? Ik moest er 10.000 spuiten.

Hoe gaat het vandaag???? En weet je al meer over bevruchting???

Raba, dus je embryo's zijn terug geplaatst. En twee zelfs. Is dat standaard in jullie ziekenhuis?

Frannie, spannend hè zo'n eerste echo??!! Ik hoop dat er mooie eitjes aan het rijpen zijn.

Niet te veel en niet te weinig!! Lekker dat je aankomende week vrij bent!

Amanda, mijn eetlust werd meer dan normaal en ik bleef ook moe. Ik was volgens mij wel

moeier van de menopur dan de lucrin.

Anita, voor jou een hele dikke knuffel!! Ik hoop dat je emmy toch blijft zitten!

Rein, jij hebt ook een echo vandaag. Ik hoop dat er door de verhoging meer gebeurd is in je buik!

Iggy, ga je nog naar het ziekenhuis voor een zwangerschapstest voor de zekerheid?

Wij worden gewoon de 11e verwacht in het ziekenhuis om bloed te prikken voor een

test en 's middags gebeld met de uitslag (als er bevruchting is opgetreden en er een

terugplaatsing is geweest).

Denise, welkom.

Gek idee hoor, dat mijn eitjes en de zaadjes van El nu samen in het ziekenhuis liggen. Ik

probeer ze vanaf hier toe te spreken dat ze wel samen moeten delen hi hi. Er zullen best

een paar koppige tussen zitten (we zijn namelijk allebei behoorlijk koppig) maar ook zeker

een paar die elkaar heel lief vinden. Morgenochtend bellen hoe de status is.

Geplaatst

Toek oh schreef ik pregnyl hehehe, ik bedoelde dat ik 200IE puregon moest spuiten. Heb trouwens geen bloed hoeven laten prikken.

Vervelend voor je dat t zo pijnlijk was en je ook nog moest overgeven.

En laat nou niemand zich te veel afschrikken door ons verhaal want dit was gewoon dikke pech en normaal gaat t niet zo. Gewoon lekker allemaal een jessie doen dames die nog moeten :-)

Geplaatst

Hi hi, ik dacht al!

Ik moet wel zeggen dat ik jaloers was op jullie pijnstillercocktailtjes ;-)

En natuurlijk gaan de andere een Jessy doen. Hoe is het eigenlijk met Jessi????!!!

Geplaatst

Toekie. Mooie oogst. 12 eitjes. En nu maar hopen op veel mooie emmy's.

Zo te lezen was jouw punctie toch ook behoorlijk pittig.

Goeie vraag trouwens: hoe gaat het met Jessie?

Ik heb vandaag bij de gyn aangegeven dat ik meer wil dan alleen de plaatselijke verdoving.

Ik vind de echo's al behoorlijk pijnlijk. Volgens haar is dat geen probleem en gaat ze het doorgeven aan het UMC.

Ik heb de pregnyl opgehaald. Het was er gewoon! 5x 5000 IE. Voor de punctie 10.000, de rest voor erna?

Vandaag de echo. Die viel erg tegen. Links een van 11 mm, een van 13 mm en een kleintje.

Rechts kon ze de eierstok niet vinden. Meestal betekent dat dan, dat er daar geen eitjes aan het rijpen zijn.

De baarmoederwand is wel mooi dikker aan het worden, 6 mm nu, dat klopt met de rest.

Ik heb bloed laten prikken. Vanmiddag belt ze me terug over de uitslag.

Ze wil de bevestiging van de hormonen dat er inderdaad maar 3 eitjes zijn. (Stel je voor er zitten er nog 10 verstopt.)

Volgende echo maandag of dinsdag (hoor ik vanmiddag).

Maar met dit aantal is het de vraag of het wel door kan gaan.

Dat hoor ik volgende week.

Als het doorgaat is de punctie zeer waarschijnlijk 2 dagen na de echo.

Ik hield er wel een beetje rekening mee, maar als je het zo hoort, is het toch wel slikken.

Nu dus even wachten tot het telefoontje.

Geplaatst

Hi all,

@ Denise, welkom hier!!! en heel veel succes de aankomende periode.

@Raba, Mooie score, nu lekker gaan relaxen (zover dat kan) en hopen dat die twee weken heeeeeeeeeeeel erg snel voorbij zijn.

@Frannie, Ik hoop dat je heel erg goed nieuws gaat krijgen en dat niet alles voor niets is geweest. Dat zou echt afschuwelijk zijn. Ik ga hard duimen voor je!!!

Wel fijn te lezen dat je etentje gezellig was.

@ Toekie jammer dat je geen Jessie hebt gehad. Maar nu lekker relaxen en wachten op de TP, weet je al wanneer deze plaastvindt?

Ik zelf mag officieel zaterdag thuis testen, maar ja dat heb ik al gedaan en maandag mag ik het ziekehuis bellen voor een bloedtest. Dus ondanks de mooie streep blijf ik nog wel behoedzaam en ga ik pas na de bloedtest een gat in de lucht springen.

iedereen alvast een heel fijn weekend

Lfz Ig

Geplaatst

De moed erin houden hoor Fran, je ziet hoe het ook kan lopen, van 9 naar 25. Hoop

dat je eierstokken vrolijk doorbroeden en er straks gewoon lekker 8 zitten of zo :)

Ik heb gelukkig geen gewichtstoename nog, want daar moest ik zo op letten.

Wel belachelijk pijnlijke buik bij lachen en bij lopen maar ik mocht toch niet veel doen dus lig op de bank.

Telefoon!!!

Nou hihihi bijna live meegeschreven, ik hang net op en de embryoloog vertelde dat er van de 22 eitjes 20 geschikt waren voor ICSI

en dat er 14 bevrucht zijn en dat dit een hele mooie score is. Over hoe goed ze het doen heb ik nog niets gehoord maar maandag

13.30uur is de TP. Ik kreeg wel wederom een preekje over dat het echt niet door gaat als de OHSS doorzet bij mij en dat ik m'n taille

moet meten, me moet wegen, koorts checken, 3L drinken en rust moet houden. Zal ik allemaal doen!

Geplaatst

Mijn man belde net, hij heeft vrij gekregen van zijn teamleider.

Ik had hem gebeld in zijn pauze en gezegd dat ik het erg fijn zou vinden als hij bij de volgende echo er bij kan zijn.

Als er beslissingen genomen moeten worden over wel of niet doorgaan wil ik dat hij er bij is.

Hij heeft een nieuwe teamleider die ervaring heeft met het traject (via een collega). Dus die heeft mijn man "naar huis gestuurd".

Ik ben toch wel erg blij dat hij er straks is.

Geplaatst

Ja dat kan ik me voorstellen, het zijn nogal beslissingen die je moet nemen. Is het niet zinvol om meer puregon te gaan spuiten nog dan eigenlijk?

Het is sowieso erg fijn wanneer je partner erbij is. Het is al zo'n kille bedoening met al het medisch personeel om je heen. Ik denk dat ik voor de TP

maar ga vragen of er kaarsjes aan mogen om het toch nog romantisch te maken hehehe.

Geplaatst

Bunbums wat vervelend zeg! Ik duim voor je dat je geen klachten krijgt. Goed rustig aan doen hoor!

Hier echt ongesteld geworden helaas. Maandag dus maar weer ziekenhuis bellen. Enorm balen, maar had het eigenlijk ook verwacht na die plotse verandering vandeweek.

Geplaatst

Anita. Wat enorm vervelend. Echt balen. Zelfs als je het verwacht, blijf je toch een heel klein beetje hopen.

Gelukkig heb je nog 3 kansen met de cryo's. Dat is hopelijk een hele kleine troost.

Bunbums. Weet je al meer? Zijn er veel mooie emmy's?

Geplaatst

Frannie en Toekie: ik leef nog! Had gisteren een heel lang verhaal getypt op mijn werk maar ging mis bij het uploaden. Nieuwe poging dus.

Bunbuns Wat balen dat de punctie zo'n drama was! Maar gelukig wel een hele mooie oogst, en daar doe je het voor. Straks heb je een heel voetbalelftal aan emmy's in de vriezer! Ik duim heel hard voor je dit weekend.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch weer een beetje jaloers was na jouw verhaal. Bij mij is in juli de punctie geannulleerd, één dag van tevoren, vanwege teveel follikels (bij 225 EH gonal-F). Ik ben daar een paar weken heel boos en verdrietig over geweest. Zoveel mooie eitjes en dan niet gebruikt worden... Ik vond het vooral heel erg oneerlijk dat ik op alle forums lees dat ze in andere ziekenhuizen toch wél de punctie doen, net als bij jou. Maar in Deventer zijn de artsen heel voorzichtig en blazen de de poging al af bij meer dan 20-25 eitjes. Het risico van IC-opname, langdurig klachten etc vinden ze te groot. Ik weet wel dat het voor mijn eigen bestwil (gezondheid) was, maar het blijft dubbel. Ik heb in de week na de net-niet-punctie veel gelezen over OHSS en het kán echt levensbedeigend zijn en je kunt heel lang buikklachten houden. Dus meid, doe het ECHT heel rustig aan en drink veel water. Ik heb een week halve dagen gewerkt omdat de eitjes moesten slinken, maar achteraf was dat ook echt teveel van het goede. Ik had gewoon een volle week plat op de bank gemoeten. Ik duim voor je dat de punctie maandag door kan gaan! En mocht dat niet zo zijn, dan moet je maar denken dat het voor je eigen gezondheid beter is. De emmy gaat dan gewoon de vriezer in totdat jij beter bent.

Toekie: he bah, jij ook al geen leuke punctie. Maar ook een super mooie opbrengst! Ik hoop dat je veel goede bevruchtingen hebt.

Raba Gefeliciteerd met je 11 bevruchtingen, mmoi zeg! Nu maar lekker broeden de komende weken, veel succes!

Anita: ook van mij een hele dikke digitale knuffel! Hoe gaat het nu met je?

Frannie: wat een tegenvaller vandaag met de echo. Volgens mijn gyn kunnen ze tijdens de behandeling niet meer bijsturen met meer/minder hormonen. Ik hoop dat je er nog een paar eitejs bij krijgt en dat ze goed groeien. Erg fijn dat je man er bij kan zijn. Ik heb de echo's begin dit jaar alleen gedaan, en was heel erg blij dat mijn vriend er voor het eerst bij was toen we in juli het slechte nieuws (stoppen, geen punctie) kregen.

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben of door elkaar heb gehaald! Ben niet zo helder vandaag. Maar hij gaat goed hier! Nou ja, ik ben dooooodmoe en vreselijk misselijk, ik heb al sinds zondag een zeurende buikpijnen rugpijn. Echt voortdurend het gevoel dat ik elk moment ongi kan worden. Maar verder gaat ie wel goed, hahaha. Ik ga echt bijna over mijn nek bij de gedachte aan bepaald eten (frituur), en vandaag in de kantine op het werk had ik erg veel moeite met de geur van ei en frituur. Ben de kantine snel uitgevlucht, hihi. Verder mega-honger, en nog steeds geen bloed! En geen bloed = goed. Vandaag is dag 13 na de tp volgens mij (moet je de tp-dag wel of niet meerekenen?). Morgenvroeg ga ik testen. Iedereen denkt dat ik pas zondag mag/ga testen, dus dan kan ik het nieuws nog even voor onszelf houden. Mijn vriend is er van overtuigd dat het wel goed zit. Ik weet het niet, mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden en alle kwaaltjes kunnen ook van de Ustrogestan-bollen komen. Ik hou het voorlopig maar op 50/50, uit zelfbescherming denk ik. Duimen jullie voor me?

Geplaatst

Telefoon!!!

Nou hihihi bijna live meegeschreven, ik hang net op en de embryoloog vertelde dat er van de 22 eitjes 20 geschikt waren voor ICSI

en dat er 14 bevrucht zijn en dat dit een hele mooie score is. Over hoe goed ze het doen heb ik nog niets gehoord maar maandag

13.30uur is de TP. Ik kreeg wel wederom een preekje over dat het echt niet door gaat als de OHSS doorzet bij mij en dat ik m'n taille

moet meten, me moet wegen, koorts checken, 3L drinken en rust moet houden. Zal ik allemaal doen!

Fran hier het stukje over wat er bevrucht is en zo, verder hoor ik maandag pas hoe ze verder zijn gaan delen.

Pff ik zou wel ieder uur willen bellen: en en en en en ?? Zijn ze mooier???? hahaha.

Jessie, maar de laatste follikel meting waren het er 16. Als het er tóen 25 waren geweest hadden ze het bij mij ook

zeker afgebroken. Pas op tafel met de punctieprobe al op z'n plaats, zagen ze dat het er ineens zoveel meer geworden

waren. Dus in die zin wat geluk gehad hoewel ik toch verdomd weinig zin heb in narigheid nu natuurlijk. Ik heb ontzettend

veel buikpijn en 3 liter drinken lijkt denk ik niet moeilijk maar ik doe normaal al zoveel moeite om 1 a 1.5 te halen. Maar

natuurlijk is het als het straks allemaal goed gaat toch heel fijn dat er veel bevruchtingen zijn. Nu nog afwachten hoe het

met die 14 zal gaan want ook daar kunnen er weer zat van afvallen en cryo's doen ze ook niet zomaar. Afwachten maar weer :)

Geplaatst

Bunbums. Bedankt voor de herhaling van je berichtje. Ik had er overheen gekeken. (Mijn man belde toen net.)

Amanda. Ik heb vandaag mijn ampul Puregon maar eens leeggespoten. Had ik de vorige keer ook moeten doen. Er zaten nog 100 IE in. Helaas zit die andere tussen alle spuiten en naalden in de gele ton. Dus die ga ik niet meer leegspuiten. Maar wel iets geleerd voor de volgende keer (als die er komt).

Raba, bij jouw afgebroken poging, moest je toen doorgaan met hormonen en was er een eisprong, of hoe ging dat?

Rein. Hoe was je echo? Weet je al wanneer de punctie is?

Snelle. Hoe ging het spuiten? Ik vond de 1e toch wel erg eng.

Vanmiddag belde het ziekenhuis. Dinsdag is de volgende echo. Helaas bij een andere gyn. Dus de punctie is op z'n vroegst donderdag. Als die er komt.

Ik heb verder niets meer gehoord over de uitslag van de hormonen, dus ik ga er van uit dat de hormoonwaarden klopten met de echo.

Mijn man kan mee. Hij heeft die ochtend vrij gekregen.

De woensdag heeft hij al vrij - dat was de oorspronkelijke vermoedelijke punctiedatum, dus die had hij voor de zekerheid al vrij genomen.

Hebben we gezellig een dagje samen.

Nu lekker naar bed. Morgenavond een familiediner met mijn schoonouders. Hopelijk kan ik dan weer opgewekt doen alsof alles goed gaat.

Naar mijn familie toe kan ik dit wel vertellen, maar mijn schoonmoeder gaat meteen zitten stressen. Dat is voor haar niet goed en voor ons ook niet.

lijstje ICSI 28-10-2011.xls

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden