Ga naar inhoud

Wie start er ook met ICSI in jan/feb 2012 ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat jammer Maris en Goof dat jullie pas in Januari of Februari gaan starten!!

Was leuk geweest als we weer in het zelfde topic konden kletsen!!

A.s woensdag weet ik meer!Hopelijk mag ik volgende maand starten!! Zo niet en ben niet zwanger krijg ik hopelijk in Januari een cryo tp.

Dus wie weet kom ik dan toch nog wel bij jullie kletsen tegen die tijd!!!

Dikke knuff voor jullie meiden! xx

• Reacties 692
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha Bianca ik ga ervan uit dat je hier niet mee komt kletsen hoor want jij bent tegen die tijd hartstikke zwanger!!!

Ik weet het ook nog niet zeker hoor of we wel dan starten maar wil het wle graag maar het ligt er maar net aan wanneer er ruimte voor de hystroscopie en wanneer we daarna verder kunnen

Maar we zien het wel tot die tijd klets ik ook gewoon gezellig hier

Geplaatst

@ Maris, ja, ben blij weer in het forumland te zijn. Wist gewoon niet meer waar ik terecht kon. Nu heb ik "mijn" lijstje weer gevonden! Zal wel hilarisch geweest zijn in de auto met Bianca. Wat een schat hé? Ik hoop dat de theeleuten ook weer eens bij elkaar gaan komen. Wil jou nu ook wel eens leren kennen. Wij hebben elkaar haast helemaal niet gesproken....zucht.....:happy:

Ik hoop dat het voor jullie nou ook eens de goede kant op gaat zeg. Wat lopen jullie ook al lang. Ik lees dat ze nu een hcg bij je gaan doen?

@ Bianca, schrijf maar stiekumpies off topic hier mee hoor!! Maar ik wil wel dat je zwanger bent dan en hier niet officieel thuishoort!!! Deal????

O.M.G. ik bedenk me ineens dat je wel eens zwangerd naar Londen zou kunnen gaan.........:happydance::happydance: Whauuuww, dat zou mooi zijn.......:laugh:

@ Hoopvol, Ik ben woonachtig in Zuid Holland. Wij zijn verwezen naar het Radboud of naar Amsterdam. Wij hebben voor het Radboud gekozen ivm verkeer. Ik vind het personeel erg vriendelijk in het Radboud. Een warm nest. Wij hadden de keuze uit deze twee ziekenhuizen omdat er een Tese gedaan moest worden bij mijn partner. Achteraf is dit niet nodig geweest gelukkig. We hebben nu 2 rietjes in de vriezer. Hopelijk hebben we ze niet nodig maar om weer met lege handen te staan zoals afgelopen 2 keer, ik hoop het nooit meer mee te maken....

En ben je aan het aftellen naar 21 oktober? Ik weet wel hoe dichterbij het komt, hoe zenuwachtiger ik dan altijd word en hoe meer ik hier ga schrijven. Dus maak je borst maar nat......

@ Dunja, ik ben ook wel heel erg benieuwd waar jouw naam vandaan komt? Ik denk Marokaans ofzoiets?

Ik ga er weer een eind aan breien, ga mijn bed in. Heb vandaag niet zo'n goede dag gehad. Veel last van mijn rug/longen. Toch de test gisteren in het ziekenhuis een beetje te zwaar geweest??

Weltruste allemaal en liefs van mij weer!

-xxx-

Geplaatst

hoi meiden,

mari en goofy, kennen jullie mekaar in het eggies? Leuk :)

dunja hoe is het met jou?

Enne goofy fijn dat het radboud jullie bevalt, ja ik merk wel nu 21 oktober in de buurt komt ik we een beetje nerveus word ja haha ik hoop hier nog een iui mogen doen...

Xx

Geplaatst

Hoihoi,

Wat leuk dat we al met z'n vijfen zijn!

Goofy en hoopvol: haha nee ik ben niet marokaans.. is m'n naam voor het forum. Vind het gewoon een mooie naam....

Hoopvol: Je schreef dat je nog een stage gaat lopen op een basisschool, doe je een ander opleiding dan verzorgende of hoort dat bij deze opleiding?

Enne wat goed dat je het wat rustiger wil hebben als je start met ICSI! Zoals je schrijft het is best uitvogelen hoe je je prive leven combineert met je opleiding/werk. Ik merk dat het soms ook niet van te voren te bepalen is. Hoe is jou ervaring daarmee?

Goofy: Hoe komt het dat je een longontsteking had?

Zou super zijn als jullie volgens jullie schema verder gaan en dan zwanger worden natuurlijk!

Bianca: Spannend hoor; deze week hoor je of je mag beginnen, ik ben benieuwd.... hoop met je mee dat het dit jaar gaat lukken om zwanger te worden!

Maris: weet je al meer of er ruimte is voor afspraak voor een hysteroscopie? En hoe was het op je nieuwe werk?

Vorige week is mijn leidinggevende langs geweest; ik zag er tegenop, maar was een prettig bezoek. Ik had me voorbereid met een plan voor terugkeer naar het werk. Maar zij kwam daar niet voor; ze wilde oprecht weten hoe het nu met mij gaat. Toch mijn plan aan haar voorgelegd. Ik ga in november een paar keer naar het werk en waarschijnlijk twee weken op vakantie(we willen even de zon nog opzoeken). In december begin ik met opbouw van werkuren, er is ruimte naast me eigenlijke werk ook tijdelijk ander werk te gaan doen(postzegels plakken of iets dergelijks, hahaha). Maar wie weet gaat het wel heel goed om mijn werk op te pakken. Zie er nu nog tegenop. Maar krijg de ruimte om zelf regie te houden over het opbouw van mijn werk. Mijn leidinggevende ook uitgelegd dat we starten met ICSI, daar had ze alle begrip voor. Het is drie dubbel; rouwproces, terugkeer werk en start ICSI. Het voelt goed dat we daar open over te kunnen hebben, dat maakt terugkeer naar werk iets gemakelijker.

Vorige week zijn mijn vriend en ik samen naar de psycholoog geweest, het was weer een goed gesprek. We blijven hem maandelijks zien. Fijn om bij hem te spiegelen hoe het gaat in ons leven en bevestiging te krijgen dat we het 'goed' doen, want af en toe maakt dit hele proces ons wel onzeker.

Woensdag hebben een afspraak bij onze gyneacoloog, hij gaat dan oa kijken of mijn baarmoeder zich weer heeft hersteld.

Gaan jullie nog wat lekkers eten vanavond?

XxX

Geplaatst

hoi meiden

dunja, ik heb 2en half jaar verzorgende gedaan, maar ik doe nu nog even 4 maanden opleiding helpende, is wat lager, maar goed idd wat je zegt dat past nu gewoon beter...mijn ervaring met iui was al onvoorspelbaar,, dus even aan mijzelf denken :) bovendien als icsi wel lukt, zou ik nog steeds niet klaar zijn met opleiding verzorgende... Maar er speelden meer dingetjes mee hoor, ben verhuisd van school, en de opleiding hier, was heeel anders als daar waardoor ik dingen in moest halen, daarnaast kreeg mn moeder kanker, en mn opa en oma, en mn oma is overleden en had echt een super band met haar.... En nog wat kleine dingen zoals bijvoobeeld een golfarm die ik kreeg, en mn schoonvader had een affaire waardoor mn schoonmoeder ons erg claimde, en zelfmoordpogingen deed bla die bla... Maar genoeg over mij haha

ben wel blij voor je dat je leidinggevende zo lief was :) voelt denk ik echt fijn he? En hoe gaan jullie vrienden/familie met jullie om? Ben je iemande die het liefst alleen rouwt, of liever veel steun van mensen? En zie je een beetje tegen icsi op? Fijn ook dat de psycholoog steun bied, praten jij en je vriend er samen veel over?

Goofy sorry heb over je longontsteking heen gelezen, hoe gaat het?

En bianca ik weet niet of ik het al gezegd had, maar alsnog welkom dan

mari alles oke?

Ik eet een karbonaadje uit de frituurpan met witlof en aaardappelpuree :)

xxx

Geplaatst

Lieve Goofy!!

Hoe is het nu met je?Voel jeje al iets beter?

Was erg hilarisch met Maris in de auto ;)!!

We moeten idd ook weer eens met de theeleuten wat gaan afspreken!

Moeten volgend jaar eerst maar eens gaan peilen en kijken wie er mee willen.Aangezien er natuurlijk een hoop meiden bevallen in November!

Dus zullen we het wel in Februari of Maart doen ofzo!

Schrijf gewoon stiekem mee als de andere meiden het niet erg vinden :D!Heb ik weer een hobby erbij!Phoe he wat schreven we een half jaar geleden wat af met zn alle.Alhoewel half jaar geleden was in mei geloof ik! bijna een half jaar :P!

Jaaa wie weet ga ik wel zwanger met je naar London!! Wie zal het zeggen kan aleen maar hopen maar denk het niet hoor!! Wie weet als we in maart gaan gaan we beiden zwanger naar London. ;-) Dat is nog een veel mooier vooruitzicht! Vind je niet?

@Maris,Oja sorry je wilde natuurlijk eerst nog wat afvallen en alle onderzoeken laten doen die mogelijk zijn!Logisch! Wilde je eergister nog whatsappen op je eerste werkdag maar was het vergeten! Sorry ;)!

@Hoopvol,Maris Goofy en ik kennen elkaar in het echt! we zijn met een groep meiden een keer met zn alle gaan hihg teaen in Utrecht.En afgelopen maand zijn Maris en ik met het maart2010 topic gaan eten bij iemand uit dat topic met de meiden. Altijd gezellig ;)!!

Jij ook al het nodige meegemaakt!! Hoe gaat het nu met je vader??Is hij van de kanker af?Waar sta jij in het hele traject momenteel.

Heb je naam volgens mij wel eens voorbij zien komen in diverse topics maar er zijn meer hoopvols ;-)

@Dunja,Dank je wel!!Ik ga ook hopen op een zwangerschap dit jaar hoop zo dat we groen licht krijgen! Vorig jaar werd ik eind nov zwanger en kreeg ik 12 januari een miskraam.Het zal wat zijn als ik nu weer zwanger raak.Weet dat de kans klein is maar we blijven hopen!!Dat zou echt een wonder zijn!

Lees in je onderschrift dat je je 3 mooie kindjes verloren bent.Jeetje zeg wat moet dat heftig zijn.En nog zo kort geleden.Hoe gaat het met jou?Trek je het een beetje.Nu snap ik je verhaal over het terug keer naar het werk.Had namelijk niet terug gelezen dus snapte het niet helemaal.

Pfffff heb zo met je te doen zeg.

Wat onwijs fijn dat jullie naar de psycholoog gegaan zijn.Hopelijk hebben jullie er iets aan en kunnen jullie dit verlies een plekje gaan geven.Ook voor jou is het spannend woensdag!!Is het alleen een controle??

Jij start sowieso pas in Januari?

Heel veel sterkte!

En als jij het ook niet erg vind blijf ik lekker mee schrijven met jullie!

Vandaag lekker een dagje met kimmie en levi op pas geweest.

Was weer erg gezellig.Ook even ergens wezen lunchen.

Straks richting kim om met B te gaan skaten.En daarna bank hangen en onze series kijken!!Heerlijk die maandag avond!

Peet is vanmorgen zijn zaad in gaan leveren enw at bleek er moest een afspraak voor nodig zijn en ze zaten bom vol!! Hij heeft 20 min staan lullen als brugman!! Uiteindelijk is er een arts bij gehaald en zijn ze overstag gegaan!!Met een hoge uitzondering konden ze het onderzoeken.Ze zaten tot volgende week bommetje vol!! Pfff ben ik effe blij!!

Nu op naar Woensdag ben best nerveus hoe dichter het bij komt!Hoop op groen licht!! Altijd die tegen slagen maar.Dat mag nu wel eens ophouden!!

Meiden ik ga even mn lasagna eten want de oven piept!

Fijne avond!!x

Geplaatst

Goofy hoe gaat het nu met je?

Ja klopt moeten inderdaad weer een keer afspreken want wil je nu ook wel leren kennen en anders als het met de theeleuten niet meer wat word spreken we zo een keer wat af als ik weer een weekend in Utrecht ben gezellig met Bianca.

Ik weet niet wie het vroeg maar ja wij hebben elkaar al een keer ontmoet met een forum meeting in juni.

En Bianca en ik hebben elkaar voor een paar weekjes terug nog gezien toen we een meeting hadden met het maart 2010 topic erg gezellig allebei en zeker voor herhaling vatbaar.

Bianca ik duim dat je snel door mag skate ze straks.

Hoopvol jullie hebben het ook voor de kiezen gehad met je familie.

Hoe is het nu met je moeder dan?

Mijn tante (soort van 2de moeder) is ook heel erg ziek echt zo oneerlijk allemaal met die k&^%t ziekte

Duja fijn dat hte gesprek met de leidinggevende zo goed ging en psycholoog lucht vaak heel erg op dat heb ik ook. Ik kom er al 2 jaar en moet zeggen dat ik er erg veel baat bij heb.

Met mijn nieuwe baan is het goed gegaan erg leuke collega's dus gaat helemaal goed komen zaterdag en zondag moet ik weer.

Verder ben ik een beetje grieperig ben heel erg verkouden sinds vandaag ben ik ook heel erg misselijk met vlagen dus dat kon allemaal beter maar goed er zijn ergere dingen.

Fijne avond dames wij gaan zo weg kijken naar een andere auto want we hebben nu een diesel en willen over op benzine en een kleinere auto mijn vriend reed eerst altijd heel veel voor het werk en nu werkt hij op 10min afstand dus een diesel is niet meer nodig

Geplaatst

Dames, hier is Goofy weer........

Ik heb even wat minder op het forum gezeten. Had toch even wat te veel hooi op mijn vork genomen. Nu langzaamaan weer opbouwen na de longontsteking. De artsen hebben nu een uitspraak gedaan. Ik heb dus een longonsteking gehad met daarna een complicatie. Ik heb astma ontwikkeld. Na 2 ziekenhuisopnames ben ik nu dus een vrouw van 90 geworden qua energie. Heb totaal geen energie. Maar langzaamaan gaan we dat gewoon weer uitbouwen.

@ Dunja, ik vind jou naam ook erg mooi. Hahaha, hoe komen we erop hé om je een andere nationaliteit te geven. Hahahaha. Je vroeg hoe ik die longontsteking had opgelopen. Dat weten de artsen niet. Je kan zomaar een virus of bacterie inademen en het is mis. Ik heb wel heel veel allergieen en mijn longen zijn zowiezo al een zwakke plek. Ik heb afgelopen jaar geen medicatie gebruikt voor de allergieen ivm ivf traject. Dit kan ook een trigger geweest zijn. Mag dus nooit meer stoppen met de allergiepillen en ook niet met de neusdruppels en de puffers die ik nu heb. Gelukkig hebben we het zo uitgezocht dat ik daar zwanger mee mag worden.

Ook fijn trouwens dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je leidinggevende. Heel belangrijk om een fijne leidinggevende te hebben die de situatie snapt! Tis echt niet niks wat jullie meemaken, phoeeheee. Heel veel succes en sterkte!

Hoe is het bij de gyn geweest woensdag?

@ Maris, dat moeten we dan maar doen hé, als je weer in Utrecht ben dan komen Bianca en ik gewoon jou kant op!!! Lijkt me gezellig!!! En hebben jullie een andere auto gevonden?? Hoe gaat het verder met je? Las op hyves dat je niet lekker was.

@ Bianca, maart lijkt me een goed plan om de theeleuten weer bij elkaar te roepen. Heb je nu niet veel te vertellen hier. We hebben al zoveel gesmst en gebeld. Hihiihihihhihhihihihi. O, ja vergeet niet te boeken hé???????? Hihihi, doeiii

@ Hoopvol, nou het antwoordt of wij elkaar kennen heb je inmiddels gehad! Als wij wat verder zijn met schrijven maken we gewoon ook een date met dit clubje! Er komen er nog wel een paar bij denk ik!! Enne, het geeft niets hoor dat je over de longontsteking heen hebt gelezen. Tis ook niet belangrijk eigenlijk. Het is alleen zwaar Kl*%^dat onze behandeling daardoor weer is uitgesteld. Maar goed, dat heeft ook weer zo zijn redenen denk ik dan maar!

Zo dat was weer een "kleine" bijdrage van mij op dit topic!

Ik wens jullie allemaal een fijne avond! House avond, YES!

Nu nog even verzinnen wat we gaan eten.

Tot gauw weer!!!

Liefs van mij

Geplaatst

Hoi Goofy,

Kom op he!!Iedere maand valt er 20 jaar van je leeftijd af!! Dus dan ben je in Januari top fit!!Want jaaa tuurlijk heb ik geboekt!!

Word weinig slapen veel eten en veel keten haha. Pfff maar die tijden he is niet normaal toch ;)!

Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?

Ben benieuwd hopelijk voel jij je snel weer beter!!!

Wat heb je gegeten vanavond??

Wij hebben gister groen licht gekregen en beginnen toch in November.Mocht ik niet zwanger zijn en cryootjes hebben ben ik sowieso in Jan/Feb weer van de partij met een tp!!

Fijne avond meiden! x

Geplaatst

Wat goed dat je geboekt hebt Bianca wanneer gaan jullie?

Goofy jeetje het zit je ook niet mee meid en het vergt inderdaad heel veel van je als je zo ziek bent. Maar je knapt nu hopelijk heel snel op en je voelt je binnenkort gewoon 20 jaar als je met de behandeling gaat beginnen.

Dat kunnen we inderdaad wel doen als ik weer een weekend in Utrecht ben, mijn moeder gaat het eerste weekend van november daar nog een weekend heen maar dan is er hier kermis en daar 'moet' ik gewoon het hele weekend heen haha nee grapje dat doen we al jaren met de vriendinnen op vrijdag zaterdag en zondag de kroeg in en een weekend in het jaar helemaal los gaan, nou ja 2 dan als we carnaval mee rekenen hihi

Maar zodra ik die kant uit kom laat ik het jullie weten.

Ik heb eigenlijk verder niet heel veel te vertellen ik ben weer een beetje opgeknapt gelukkig en oh ja we hebben de andere auto al voor de deur staan gelukkig na alles haha

Ik heb echt even in de rats gezeten want we zijn maandag wezen kijken en we konden hem dinsdag al ophalen. Ga ik dinsdag eerst even naar de fysio wil ik in mijn auto stappen doet hij het niet meer nou je wil niet weten ik kneep hem echt want zo konden we hem nooit inruilen want wat hebben zij aan een auto wat het niet doet.

Nou ik de anwb erbij gehaald en die heeft hem aan de praat gekregen gelukkig maar daar is het probleem niet mee verholpen, maar goed we hebben hem toch ingeleverd en aangezien die auto toch naar polen of Rusland gaat is het allemaal niet zo erg vonden ze haha dus wij geluk maar ik kreeg het echt spaansbenauwd en dan komt het nog dat mijn vriend geen mobiel bij zich had en ik hem dus niet kon bereiken brrrrr

Maar goed dat hebben we gehad we hebben de andere voor de deur staan en hij rijd heerlijk haha

Fijne avond nog dames morgen moet ik naar de dietist dus ben benieuwd hoeveel er af is denk alleen niet heel veel omdat ik een beetje een terugval heb gehad doordat ik niet zo'n goed nieuws van de reumatoloog heb gehad een paar weekjes terug maar we gaan het zien.

Geplaatst

Hee Maris,

We gaan vrijdag 6 januari en zijn zondag 8 januari om 7.45 alweer terug in hoekvanholland.Pfff als je al die tijden ziet die zijn zo vroeg dan word je al moe als je er naar kijkt haha

Komt goed maris! Onze date is een fijt!Wie weet dat Marlijnne dan ook wel wilt komen!Mochten we het met een klein groepje doen.Die had ik ook graag meer willen spreken maar helaas!!

Ouwe kroegtijger!!!! Heel het weekend lang borrelen en daarna in de atracties!

Wat goed da ze niet moeilijk deden dat de auto stuk was!Die gekke polen ook!

Dus jij bent nu heel de dag aan het touren!! Heerlijk gevoel he!!

Hopelijk is er iig een kilo af!!Beter als niets dan toch!Ga duimen voor je!!Laat je weten hoe het was??

Liefs x

Geplaatst

Ja ik zal laten weten hoe het gegaan is en ja er is wel iets vanaf maar niet zoveel als ik wou.

Kan alleen wel even duren voor je wat hoort want mijn moeder komt zaterdag weer van vakantie en ik wou morgen even schoonmaken bij hun in huis want ik ben er bang voor dat er wel wat mag gebeuren haha als de vrouwen er ook niet zijn

Ok dus jullie gaan het nieuwe jaar goed in luiden leuk leuk dames.

Ja mijn broertje is laatst even naar Londen geweest voor een wedstrijd van fc Twente en dat was ook allemaal belachelijk vroeg maar goed die waren met het vliegtuig.

Ja dat kunnen we inderdaad wel even vragen of Marlijn ook zin heeft ik heb toen natruulijk wel gesproken maar ben benieuwd hoe het nu met haar gaat.

Haha ja zovaak ga ik niet meer uit maar dat weekend komt niemand mij aan daar laat ik bijan alles voor vallen haha, maar het is ook zo dat de basisschool en de bedrijven vrij hebben die dag omdat iedereen uit de naast liggende plaatsen er heen gaat. Wij beginnen ook altijd rond 13uur want als we na 17 uur zouden gaan kom je geen cafe meer binnen haha echt zo leuk.

Welterusten allemaal ik ga vast naar boven kan ik as the world turns nog even kijken en dan heerlijk slapen

Geplaatst

Yes, yes, yes, er is geboekt en ikke ben blij, blij, blij!!!

06.01.2012 gaan we en ja die tijden zijn vroeg en laat! Maar geeft niets, slapen doe je toch niet Bianca:laughing4:. hahahahahahahhahaha:laughing4:.

@ Maris, wat een zenuwenpartij zeg om een auto te ruilen, hahahha. En dan zal je zien is de belangrijkste persoon niet te bereiken. pfff, maar je hebt het gefixt meid! Wat voor auto is het nu geworden?

Die date staat dan. Laat maar weten wanneer je naar Utrecht gaat, dan wil Marlijnne misschien ook idd, leuk, leuk, leuk!!

Ik duim voor je dat morgen de uitslag van je gewicht naar wens is. Het hoeft niet snel te gaan als er maar wat af is. Komt goed meid!!

Mijn diner is vanavond geweest: Rode kool met aardappelen en 2 kleine balletjes gehakt! Als toe: vla met appelmoes, mmmmmmm

Morgen eet ik soep uit blik, (tomatensoep, ben ik verzot op en als ik alleen moet eten dan neem ik het ervan) met naanbrood knoflook, Heerlijk.

Mijn partner gaat morgen naar de Efteling...... En ikke zielig.... ik kan niet mee....... Maar komt goed, ik haal het wel in in LONDEN!!!!!!!!!!!!!

Meiden, ik ga mijn mandje in, heb het topic zo wel genoeg vervuilt!!!!

Weltrustekussen voor jullie!!!

Geplaatst

Maris, ik was aan het typen toen jij je bericht stuurde.... hihihi, dubbele dingen geschreven maar geeft niets, vervuild is het topic toch door mij! veel plezier met ATWT!

Geplaatst

Haha je vervuilt niks hoor vind het alleen maar gezellig zo

Ja wat een stress voor een auto haha niet normaal maar hij is weg en ik maak me er niet meer druk om haha

Oh dat is ook wat gaat hij lekker naar de efteling en jij kan niet mee en het is zo leuk daar.

Maar ja ik hoop dat je je zo ook een beetje vermaakt vandaag.

Ik ben net bij de dietist geweest en er was weer 4 kilo af dus het gaat goed zo we waren beide tevreden.

Daarna heb ik even schoongemaakt bij mijn ouders omdat mijn moeder morgen dan in een lekker fris huis thuis komt van de vakantie.

En nu heb ik mijzelf lekker getrakteerd op een broodje filet american haha dat mag ik tenminste nog wel hebben gelukkig en straks even naar de fysio en verder doe ik niks meer vandaag denk ik haha ben heel erg moe op het moment en aangezien ik morgen en overmorgen moet werken ga ik vanmiddag lekker rustig aan doen

Fijne dag allemaal

Geplaatst

BEN TROTS OP JE MARIS!!!!!! Dat is heel veel, 4 kg!!!!

Geniet jij maar lekker van je broodje filet!!!!

En lekker rustig aan doen vandaag! Werkse in ieder geval van het weekend!!

Wat lief dat je het huis van je moeder hebt gesopt!

Kan je bij mij ook niet even komen???????

Ja, en dat is al de 2de keer deze week dat hij naar de Efteling gaat!

Mijn schoonfamilie hebben een abonnement en zij zitten nu in een huisje op Bosrijk.

Ze hebben 2 kaartjes voor vrij entree deze week. Dus geef hem eens ongelijk toch? Ik had graag meegegaan, maar helaas.

Ik vermaak me eigenlijk wel goed zo hoor! Beetje op FB en Hyves. En hier!! Heerlijk!!!

Straks lekker soepie eten en naanbrood...MMMMMMMMMMM

@ Dunja, Hoopvol, waar zijn jullie???? Gaat het goed????

Voor iedereen een fijn weekend en tot schrijfs!!!

Geplaatst

Ja groot gelijk heeft hij zou ik ook doen als ik er voor niks heen kon. Zo is het niet te betalen.

Dank je ja we waren zelf ook erg tevreden maar ik heb nog een lange weg te gaan want van mijzelf moet er toch echt nog minstens 15 kilo af en liever nog 20kilo dus we gaan het zien.

Haha ja ik kan best langs komen en ven schoonmaken haha moet je alleen even dichterbij komen wonen dan kan dat geregeld worden hihi

Ik kom net van de apotheek af omdat ik nog de pijnstillers op moest halen voor de hystroscopie, word ik toch werkelijk waar weer (is al 10 keer eerder voorgekomen) in de spreekkamer apart genomen om te vragen of dat ik niet zwanger ben omdat er kinderwens in de computer staat grrrr ik kan daar zo boos over worden. Als zij de brief duidelijk hadden gelezen hadden ze gezien dat er voven aan de brief stond dat het vanaf het ivf centrum uit utrecht kwam en die mensen weten toch echt wel wat ze voor schrijven lijkt mij. Ik snap wel dat zij ook gewoon hun werk doen en dat ze het zeker willen weten maar ik heb geen zin om elke keer maar weer de vraag te moeten krijgen of dat ik zwanger ben.

Nu hebben ze me nu gelukkig in de spreekkamer gevraagd zodat niet de hele apotheek het mee krijgt maar de vorige keren vroegen ze het gewoon in de apotheek zelf en daar sta je dan met je rooie boei en moet je gaan uitleggen dat je nog steeds niet zwanger bent echt zo frustrerend en ik geloof dat ik van de week maar even langs ga als mijn kennis aan het werk is en even ga vragen of dat ze dat niet anders in de computer kunnen zetten en dat ik het wel aan zla geven als ik wel zwanger ben.

Sorry moet even mijn frustratie kwijt hihi en nu op naar de fysio hopelijk kan ik dan weer even een paar daagjes er tegen aan want het is nu naadje met mijn rug, nek, schouders en polsen/ handen

Geplaatst

Hey bekende en onbekende meiden!!

Ik voelde me wat "verloren" op het forum ook niet wetende wanneer ik na een rustperiode weer wilde of zou gaan beginnen.

Voor ons is het ivf,maar goofy ;-)tipte me om hier gezellig mee te komen praten.

Als dat goed is...

Wij willen januari weer gaan aanmelden.

Ik ga even rustig wat terug lezen om te kijken wat jullie verhalen al allemaal zijn.

Lfs

Geplaatst

Hey,

Ups en downs die blijven,maar het gaat iets beter in veel dingen gelukkig. Ik kan weer wat genieten van dingen,maar ik ben erg veranderd!

Na de laatste ivf ben ik zo in de put geraakt dat ik echt even gas terug moest nemen. Tjaa we willen niets liever hee..

En jij? Ook nu iets om weer naar "uit te kijken" eindelijk weer verder. Las wat over afvallen, heel knap dat het goed gaat!

Oooo Dunja meid ik krijg de tranen in mn ogen van jou verhaaltje over jullie prachtige kindjes! Is zo oneerlijk, knuffel!

Andere meiden ook veel succes alvast weer! Met alle voorbereidingen en dat wij elkaar er weer doorheen gaan slepen!

Geplaatst

Meid ik ben blij te horen dat het langzaam aan iets beter gaat hopelijk blijft het nu ook alleen maar beter gaan en ja net wat je zegt we willen niets liever het is zo oneerlijk allemaal.

Een hele dikke knuffel

Ja wij willen weer verder maar wanneer weten we nog niet hoor maar omdat ik hoop op jan/feb maar voor hetzelfde geld word het nog later. Ik wil inderdaad eerst afvallen en ik krijg eerst nog allerlei onderzoeken zoals de hystroscopie en hopelijk is die volgende week al maar voor hetzelfde geld is het volgende week vol en moeten we weer een maand wachten.

Dames haha ik moet er wel om lachen krijg ik net een telefoontje dat mijn vriendin volgend jaar gaat trouwen en heel leuk zul je denken (is het ook hoor hihi) maar een andere vriendin van ons trouwt in september en nu trouwen zij in oktober waarschijnlijk dus we moeten 2 vrijgezellenfeesten organiseren en 2 stukjes voor de bruiloften haha wel erg leuk maar om mij hadden deze wel iets later mogen trouwen hihi.

Ik moet ook voor de eerste al het bloemwerk maken dus dat is heel veel werk en misschien (hoop ik wel) moet ik het voor de ander ook wel maken maar goed ik heb wel zin in een feestje en als het dan nog 2 keer mag zijn met een dikke zwangere buik zou het helemaal mooi zijn toch

Geplaatst

Even snel hoor!! Marlijnneeeee joehoeeee daar ben je weer!!! Miste je al!!Je hoorde ook altijd bij ons drieeen!!

Dus als je het leuk vind klets lekker mee!!Voorlopig zijn we allemaal toch niet bezig met een behandeling!!Zo hoef je erook niet steeds aan te denken!!

Hoe gaat het met je??Had je pas nog een pbtje gestuurd via fb heb je die gehad??

Had het er gister hier over dat jij het misschien ook wel leuk vond weer wat af te spreken :D!!

We horen het wel.

Reageer morgen uitgebreider!!

Liefs xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden