Ga naar inhoud

Wie start er ook met ICSI in jan/feb 2012 ?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 692
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ rox

wow je hebt het erg vroeg. Ik heb de punctie om 10.45 uur, maar ja ik heb dan wel meer tijd om nerveus te zijn :nerves:

Heel veel succes morgen...

Geplaatst

Haha mammie, dat is waar, maar wij moeten bijna 2 uur rijden dus vroeg in de auto, en dan steeds zenuwachtiger worden. Trouwens heb nu al de zenuwen...Brrrr niet aan denken!

Hoe gaat het met de rest?

X rox

Geplaatst

goofy: hopelijk alles goed gegaan.!!

Ik had om 8:15 al de punctie, ook zo vroeg;-)

Hier alles "oke" ahumm hahaha! Ik voel helemaal niks en word gek!!

we wachten af....

2uur rijden rox, pfff dat is een eind!

Diane: sterkte meid, niet leuk voor je! Knuf

Mammie succes morgen!!

Geplaatst

Hallo dames, hier een superblije Goofy!!!!!!!!!!!!

Er zijn 16 eicellen geprikt en we hebben VERS ZAAD!!!!!!!!!!!!!!!!

Er zijn er 11 goed gelukt met injecteren. Zij liggen nu heerlijk te rijpen en te delen (hoop hoop) in de broedstoof!!

Zaterdag horen we of ze zijn gedeeld en of we een tp hebben zondag!

Heel spannend allemaal.

De punctie is me niet tegengevallen. Morfine is echt een heerlijk goedje. Je wordt er zo lekker stoned van.

De eerste prik blijft geen pretje en het zal nooit mijn hobby worden maar meiden die nog moeten, het is echt te doen!!!!

@ Rox, jij ook heel veel succes morgen. Wij hadden de punctie om 09.30 vanochtend en we zijn om 06.30 gaan rijden. Vanmiddag heb ik lekker 2 1/2 uur geslapen.

@ Marlijnne, meid, het is zo spannend. Houd je ajb het plekje voor mij op het wachtbankje vrij??? Ik ben nog nooit zo dichtbij geweest, oooooo, zo SPANNNEND!!!!!!!!!!!!! (durf er zelfs nog niet te gaan lezen, zondag als ik een tp heb gehad kom ik direct lezen en meeschrijven daar!!!)

@ Mariska, zo leuk hoe iedereen meeleeft!! Je hebt zo'n band met elkaar. Bianca zat ook allemaal te sms-en. Zo lief!!!! Jullie zijn allemaal toppers! Enne ik zit nu ook voor het eerst aan die mutsebollen. Wat een vies zooitje, hahahaha. maar goed tis maar een paar weken.

@ Diane, meid, wat verschrikkelijk triest nieuws. Jammer.....Gaan jullie nog een keer op? Hoop dat je een brusje voor Milou krijgt. Maar eerst deze terleurstelling een plekje geven. Echt heel veel sterkte. Digi-knuf meid!

@ Mammie, jij ook heel veel succes met de punctie!! Op naar een mooi resultaat!!!

@ Mammie en Rox, lopen jullie in het Radboud? Zitten julie in hetzelfde ziekenhuis? Zou leuk zijn!! Kan je elkaars hand vasthouden, hahaha! Succes hoor.

Ik ga weer eens naar beneden. Het zitten is niet zo'n pretje, ga weer lekker met de beentjes omhoog en laat me lekker bedienen. Hahahahahahaha

Fijne avond allemaal en een dikke knuf!!

Geplaatst

Wat goed Goofy ik ga heel hard duimen en mijn kaarsjes branden hier

Laat je lekker verwennen door je mannetje en dan op naar zondag naar hopelijk een super mooie dag voor beide.

Ja apart he dat je na al die tijd zo'n band opbouwt

Haha tja die bollen is niet heel fris maar ach als het maar helpt heb je er een huls bij gekregen want dat vind ik ideaal is niet zo'n gesmeer als zo haha

Mij werd gezegd dat het verstandig was om elke keer na het inbrengen even een kwartiertje tot een half uurtje te gaan zitten of liggen dan heb je minder kans op gesmeer en blijft alles zitten wara het zit haha

Nou hier is weer iets meer hoop ik heb namelijk elke keer zeurende pijn onder in de rug en het trekt me elke keer aan 1 kant in de baarmoeder. Dat kan een goed teken zijn maar ook weer niet ikweet het niet ik voel me in elk geval iets beter (geestelijk) Ook zijn mijn tepels wel erg gevoelig alleen mijn borsten verder niet meer, maar goed we wachten wel af tot zondag dan zien we wel of onze grootste droom ooit uitkomt.

Geplaatst

Wow, ben niet zo vaak meer op het forum te vinden, kom hier even kijken en zie dat Goof en Marlijne de punctie al hebben gehad ( schaam, schaam).

Meiden, ik denk wel aan jullie en hoop dat het helemaal goed gaat komen ( geldt ook voor Maris natuurlijk).

Marlijnne, hoe is het? Houd je het nog een beetje vol, watn volgens mij zit jij middenin de wachtweken, spannend meid.....toi, toi, toi!

Goofy, wat een opbrengst wauw en ook nog met vers zaad....dit belooft veel goeds.

Zet 'm op ladies!!! Dikke knuf!!

Andere meidenook heel veel succes met alles!

Geplaatst

Goofy wat een goed nieuws!!!!! Dit is geweldig!! Dit kan alleen maar een goed begin zijn van iets heel moois.....!!!

Diane, wat erg voor je....heel veel sterkte meid!! x

Rox en Mammie heel veel suc6 morgen!! Fingers crossed!!

Marlijnne, hopelijk kan je straks Goofy een handje geven en trekken jullie elkaar door die wachtweken heen....

Fijne avond meiden!!

Mari hoe gaat het met je? Nog een paar dagen en dan weet je hopelijk meer....slopend deze dagen!!

Geplaatst

Spannend rox,maar mooie score!!

Jose: dank hoor en dat je er minder vaak bent dat snap ik wel. Je hebt je handen vol nu;-) Ik houd het nog vol. Word soms gek van mezelf hahah...

Hoe is het met je marieke?

Goofy nog lekker aan het bijkomen. Ik heb nog niet op het wachtbankje plaats genomen...Probeer er toch zo min mogelijk mee bezig te zijn.

Maar ik zal je er zeker doorheen slepen. Doe je tenslotte ook bij ons.

Geplaatst

@ Marlijnne, phoehee, mijn buik lijkt wel overlopen door een kudde olifanten. Net of je hevige buikspieroefeningen hebt gedaan. Maar ik klaag niet hoor :laugh:. Alles voor het goede doel. Zo spannend bij jou. Ik duim me suf:toppie:!!!

Ik weet niet of ik uberhaupt wel op een wachtbankje durf/wil zitten. Al die positieve en negatieve verhalen. Ik ben zo emo kippetje nu. Jank om alles. Heb net naar All you need is love zitten kijken van afgelopen zaterdag en heb gewoon de hele aflevering met een dikke strot en krokodillentranen zitten kijken. Muts die ik ben, hahahahaha.

@ Maris, nog maar 2 nachtjes meid. Dan is het Superzondag!!! DUIM, DUIM, DUIM. ZO SPANNEND.

Ik heb gisteren de bollen met de hand gedaan en dat was erg lastig vond ik. Kwam niet diep voor mijn gevoel en alles is zo gevoelig van binnen. Vanochtend met de inbrenghuls gedaan en whaauuuwww wat een verademing. Ik voelde niets en ze zaten goed diep! Beter!!!

@ Jose, meid maak je niet ongerust, we weten heus dat je aan ons denkt!! Lief dat je even kwam gluren bij ons op het topic! We hopen je echt snel achterna te gaan!!! Knuf voor je meisje en jezelf natuurlijk! En ben je al naar de kapper geweest???? Laagjes vind ik leuk!!

@ Rox, zo meid, voor jou zit het er ook weer op. Was het te doen?? Lastig dat ze niet bij alle eicellen konden komen. Waren het er veel die niet zijn geprikt. 7 is een prima score!!!!! Op naar een mooie deling en een tp!!! Succes!!

Hier lekker een rustig relax vrij dagje zonder verplichtingen.

Lekker bankhangen en een beetje tv kijken enzo.

Morgen een spannendde dag. Wel of geen deling... Zo spannend!!

Op de digi-poli staat nog niets. Ben net stiekum even wezen kijken.

Zal morgen er wel op staan. Nu zullen ze het nog niet weten natuurlijk.

Meiden, fijne dag/avond verder en tot schrijfs!!

:icon_flower:Maris, als ik je voor zondagmorgen niet meer schrijf, succes hé!! Ik denk aan je!! gekruiste%20vingers%204.gif

Geplaatst

Hier ook even snel.

Punctie viel mee uiteindelijk qua pijn, 13 eicellen gevonden van de 20 follikels die ze eruit haalden.

Nu wachten op het telefoontje zondagochtend pff.

@ rox

Mooie score, nu lekker rustig aan doen he, kunnen we daarna samen op het wachtbankje :)

@ goofy

Ook al zo'n mooie score.

Duimen draaien voor morgen ;)

Ik loop bij het MCK trouwens...

Geplaatst

mooie score mammie, wachten op telefoon! En een toppertje terug bij jou.

Rust lekker uit!

Goofy:Ik doe het wel met de hand. is persoonlijk natuurlijk..

Ik ken dat van all you need en ze hadden afgelopen keer echt een leuke uitzending!! Rustig aan meid.

Geplaatst

Haha [praat me niet over janken voor de tv ik heb vorige week tijdens een uitzending van as the world turns tranen met tuiten gehuild toen er iemand dood ging en mijn vriend maar lachen haha

Het zal er ook wel komisch uit gezien hebben haha

mammie ook al zo'n mooie score jeetje iedereen heeft wel veel eitjes in dit topic valt me op mooi hoor ik zal duimen dat je een goed bericht krijgt zondag

Goofy ja ik ga voor een superzondag en ik krijg weer wat hoop want ik ben de hele dag al raar in de buik het is niet echt misselijk maar fijn is ook wat anders en zo begon het vorig jaar ook alleen eindigde dat in een vroege miskraam maar ik ben nu al verder als toen en het zit nog steeds dus we wachten af.

Word nu wel moeilijker om niet te testen haha moet mezelf inhouden nu

Jose voel je niet bezwaard je hebt wel wat anders te doen nu haha

Geplaatst

Hihi kapper? Nou die verdienen geen goud aan mij.....denk ook voor laagjes te gaan, maar ja....volgende stap is: wanneer?

Nogmaals een dikke knuffel voor jullie meiden!

Geplaatst

Hoi dames ik heb even een vraagje we hebben net namelijk getest en mijn vraag is zou dit al een duidelijke streep zijn dat het goed kan gaan? Ik we hebben nog nooit zo'n 2de streep gehad en aangezien ik nu om 17uur heb getest en niet in de ochtend en we zijn natuurlijk nog wel 2 dagen te vroeg dus vandaar dta we hier zitten te stuiteren op de stoel haha

[ATTACH=CONFIG]3609[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3610[/ATTACH]

Geplaatst

Nou Maris, ik durf wel voorzichtig enthousiast te zijn :-), de pregnyl is uit je lijf hoor en voor vroege testen zijn ze echt duidelijk hoor :-D de streep is absoluut niet twijfelachtig

En zeker voor middag urine, nou meid........ :-D

Geplaatst

Whaaaaaa Maris - dat zijn hele duidelijke foto's van positieve testen hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wauw meid, ik ga je gewoon alvast van harte feliciteren met dit mooie prille begin van je zwangerschap!!!!

Echt geweldig voor je!!!

Goofy en Marlijnne - jullie ook straks zo'n foto hier hé?!? Ik hou jullie in de gaten zolang ik nog actief ben op internet (vandaag uitgerekend, maar meneer zit nog lekker...) en anders weer na m'n kraamweek (geen internet op m'n telefoon)...

Alle andere meiden natuurlijk ook succes en op naar meer van die mooie resultaten!

Geplaatst

Maris, hier ook een voorzichtige felicitatie, ben zoooooooooooo blij voor je!! Jippie :) Hoe dan ook, je bent een stapje dichterbij!!!!

Geplaatst

Maris, wat een goede streep!! Gefeliciteerd!! Ik moet nog 5 dagen volhouden.... Net de brief gekregen dat we weer geen cryo's hebben. Alle hoop dus op de twee in mijn buik....

Geplaatst

Whaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwww Mariska, GEWELDIG!!!

Duidelijker kan idd niet.

Van harte gefeliciteerd!!!!!

En ik stuiter gezellig met je mee!!!!!!!!!!!!!

:confettistars::confettistars::confettistars::confettistars::confettistars:

@ Ink, meid succes hoor!!! Ik kijk iedere dag op het topic bij jullie of het al zover is. Heel veel toi, toi, toi!!

@ Ncm, succes meid, nog maar een paar daagjes!!

@ Jose, hahaha, die kappers..... Ben benieuwd wat het kaspel wordt! Ik ga ook niet zo vaak maar vind het zo LEKKER dat gefriemel aan je hoofd. Zet je een foto op facebook als het zover is ?

@ Marlijnne, spannend hé. Het kriebelt denk ik bij jou/jullie nu ook heel erg om te testen. Nog ffekes volhouden. Sterkte meid!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden