Ga naar inhoud

Wachtbankje november 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 594
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hier sinds ondag twee druppels vanmorgen twee druppels. uiteindelijk toch getest maar die was negatief. nu drie dagen overtijd terwijl ik een hele regelmatige cyclus heb.

Geplaatst

Terugplaatsing:

1 november - Kaatje03

3 november - Scorpio71

3 november - Matroosje

3 November tp cryo (hopelijk) - Danielle..

6 november - HBB

6 november- Isa

11 november - Apple2011???

16 november - Clau75

17 november - Clau75

17 november - Simone76

19 november - Jollie

22 november- Bloempje80 (cryo)

23 november - Wij015

1 december - essieislief

Testen:

4 november - MamaVanSeppe:zwanger:

4 november - Champietal

5 november - Esly :zwanger:

7 november - abc

7 november - wannabe

8 november - Nikkie :zwanger:

8 november - Raba

11 november- Sandra81 :zwanger:

13 november- Chantal33 :zwanger:

14 november - Bunbums :zwanger:

14 november - Mariek :zwanger:

15 november - Matroosje

16 november - Kaatje 03 :zwanger:

17 November - Danielle.. :zwanger:

17 november - Scorpio71 :zwanger:

18 november - HBB

21 november- Isa :zwanger:

22 november - Frannie

22 november - Amanda :zwanger:

27 november - Nes73

1 december - Simone76

1 december - Champietal

1 december - Clau75

3 december -Bloempje80

5 december - Wij015

15 december - essieislief

Helaas, weer niet zwanger. Nu zijn al onze cryo's op en zullen we met IVF2 gaan beginnen rond februari.

Andere meiden veel succes en hoop dat jullie de lijst wel groen kunnen maken. Ik helaas niet!!

Geplaatst

@huisjeboompjebeesje : Bedankt voor de Schema :)

@Clau : ga voor de zekerheid een bloedtest doen bij je gyn want mijn 2 kruidvat testen waren allebei negatief

@Champietal : heel veel sterkte. Waarom probeer je in de rust periode niet acupunctuur? Ik ga komende week zelf ook mee beginnen omdat ik er veel positieve reacties over gelezen heb in het Freya magazine. Zeker voor ons vrouwen die iets meer moeite hebben met zwanger worden.

Geplaatst
@nes73; kun je anders niet vragen om te mogen bloedprikken? De wonderen zijn de wereld nog niet uit; lees hier boven maar! Succes!

Vanmorgen vroeg een test gedaan maar die was helaas negatief.

Geplaatst

voor alle meiden die rood zijn gekleurd een heeeelleeee dikke knuffel!!! het is en blijft gewoon rot en zwaar zo tegenslag!

En hope.. jeetje meid! wat een gedoe en toch deze teleurstelling.. balen!!

en voor alle meiden die zwanger zijn natuurlijk van harte gefeliciteerd!! geniet ervan!

Hier alles goed.. nog een paar dagen en dan mogen we testen!

Geplaatst

Ook hier helaas slecht nieuws. Sinds gisteren beginnende ongi.

Morgen voor de zekerheid nog testen op de officiële testdag, maar test gisteren was negatief.

Geplaatst

Hegh wat een nare berichten, wat balen wat rot. Het ging zo voorspoedig met het groener wordende bankje. Rode dames, heel veel sterkte!

Vandaag de 7 weken echo gehad en er is een hartje te horen en te zien. Erg blij dus hier :-)

Geplaatst

Lieve meiden,

Bij deze kom ik echt afscheid nemen van dit wachtbankje.

Voor alle meiden die zwanger zijn, geniet ervan! Jullie hebben het verdiend na zoveel spanning en verdriet!

Meiden bij wie het deze keer niet zo heeft mogen zijn. Heel veel sterkte! Probeer de hoop niet op te geven en vergeet niet te genieten van de mooie dingen om je heen.

Wij houden even een pauze. Volgend jaar gaan we de tweede ronde in. Wie weet tot dan.

Lieve meiden, bedankt voor alle steun!

Liefs Hope

Geplaatst

Hallo iedereen,...Wat een fijne berichten,maar ook nare berichten.!..

Hier sinds vandaag wat bruine/lichte rode afscheiding..zal het of ??...

Weet dat jullie ook geen antwoorden hebben maar wel enige ervaring..de vorige keren zette het meteen door..

Liefs

Geplaatst
Meiden bij wie het deze keer niet zo heeft mogen zijn. Heel veel sterkte! Probeer de hoop niet op te geven en vergeet niet te genieten van de mooie dingen om je heen.

Wij houden even een pauze. Volgend jaar gaan we de tweede ronde in. Wie weet tot dan.

Liefs Hope

Lieve Hope.

Ik hoop dat jullie ook kunnen genieten van de feestdagen en de rust kunnen vinden om echt bij te komen van alle emoties en spanning.

Als mijn cyclus zich normaal gaat gedragen starten we begin januari met de deca.

Wie weet komen we elkaar dan weer tegen op het wachtbankje of in het UMC.

Liefs Frannie

Geplaatst

Hey Frannie,

Fijn dat jullie al zicht hebben op een vervolg.

Wij hebben maandagmiddag een gesprek in het ziekenhuis.

Ik wil eerst weer een goede menstruatie, want die heb ik sinds juli niet meer gehad (niet uit zich zelf) en ik wil een aantal overtollige kilo's kwijt om de kansen te vergroten.

Wij zullen eerder richting eind februari, begin maart gaan denk ik zo.

Heel veel succes met alles!

Hope

Geplaatst
Hey Frannie,

Fijn dat jullie al zicht hebben op een vervolg.

Wij hebben maandagmiddag een gesprek in het ziekenhuis.

Ik wil eerst weer een goede menstruatie, want die heb ik sinds juli niet meer gehad (niet uit zich zelf) en ik wil een aantal overtollige kilo's kwijt om de kansen te vergroten.

Wij zullen eerder richting eind februari, begin maart gaan denk ik zo.

Heel veel succes met alles!

Hope

We hebben alleen met de assistente gesproken en gezegd dat we meteen verder willen.

We hebben 13 december een afspraak. Dan zullen we precies afspreken hoe het verder gaat.

Wij015. Spannend. Ik hoop het zo voor jullie.

En iedereen een fijn Sinterklaas gewenst.:openpresents:

Geplaatst
Lieve meiden,

Bij deze kom ik echt afscheid nemen van dit wachtbankje.

Voor alle meiden die zwanger zijn, geniet ervan! Jullie hebben het verdiend na zoveel spanning en verdriet!

Liefs Hope

Een goed plan Hope!

Ook wij hebben besloten een pauze in te lassen. Het voelde best als een opluchting. Eind dec (24e) zal mijn cyclus weer beginnen (ben t altijd op de klok).

X.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden