Jump to content
Fortuna

Wachtbankje november 2011

Recommended Posts

Hoihoi meiden, ik vind het tijd worden voor een november wachtbank. Ik kom van de beruchte rode augustus bank en ik ben toe aan groen, heel veel groen, groener dan groen! Wie komt mij gezelschap houden op de november bank? Ik kan wel wat steun gebruiken, jij ook?

Ik ben mijn 21e cyclusdag gestart met decapeptyl, 12 oktober de uitgangsecho en waarschijnlijk het startsein voor de Gonal F. Dan verwacht ik zo'n twee weken later de punctie en dan weer 2 weken later de test, er vanuit gaande dat er natuurlijk een mooie bevruchting heeft plaats gevonden. Dan zitten we dus inmiddels in november.

Ik voel een bepaalde rust en ik denk dat het mede komt door mijn wekelijkse acupunctuur bezoekjes (ik ben inmiddels 6x geweest). Ik heb in ieder geval een goed gevoel over deze ICSI poging, geen idee waar ik dat gevoel op baseer maar het voelt gewoon goed en ik ben er van overtuigd dat positive thinking zeker helpt.

groetjes van Nikkie

Ja, ik doe mee (hopelijk)! Ik heb morgen een afspraak met de gyn en kan dan hopelijk deze week gelijk starten met de 1ste ICSI-poging voor een 2de kindje. Ik verwacht ergens deze week ongesteld te worden, als ik direct mag beginnen is eind oktober de punctie en hoop ik dus op het wachtbankje van november terecht te komen. En omdat een goed begin het halve werk is, gooi ik er deze

:goodluck:

en deze

:duimen draaien:

tegenaan om het november-wachtbankje goed af te trappen. Kom maar op met die positieve testen (en de zomerbabies)!

Hey,

Ik sluit mij ook aan! Ik was mij eigenlijk net aan't afvragen of ik het wachtbankje voor november zou starten en toen ik inlogde was het er al :clap2:

Ik heb zowel op het rode augustusbankje als op het septemberbankje gezeten met cryotjes. Die zijn nu op, dus gaan we weer voor een verse poging. We hebben gisteren ons opstartgesprek gehad en het schema meegekregen. Ik krijg een schema met menopur en orgalutran. Nu is het wachten op de ongi en dan kunnen we van start... Ik verwacht ergens de tweede week van oktober, maar ben nogal onregelmatig, dus da's moeilijk in te schatten. Maar de testdatum zal in principe altijd in november vallen...

Hopelijk wordt dit echt een megagroen bankje!

:myfignerscrossed:

Groetjes,

Tascha

Hoi hoi Ladies,

Ja ik ga me hier ook aanmelden ! We hebben even een rustperiode gehad ( laatste cry TP was ergens in mei ) en gaan nu door voor de 2e cryo TP. Ik moet ook wachten op de ongi, die zal ergens volgende week zijn en dan 10 dagen daarna een afspraak maken voor een follikelecho. Vind het wel weer spannend allemaal en heb er ook wel weer zin in! Dit is de laatste cryo uit de 1ste poging dusss I really hope so!!!!!!!!! En.....we maken er een groennnnnnnnn bankje van!

:positive energie:Lfs vlinder

Oja Ps: weet iemand hoe ik mijn gebruikersnaam kan wijzigen ? Ik kan het nergens vinden??

Ik doe ook mee! Ik verwacht mijn ongi volgende week en mag dan als het goed is starten met onze eerste ICSI poging. Ik volg het korte protocol, dus heb w.s. eind oktober de puncie en dan ergens in november, als alles goed gaat en we een mooi embryo teruggeplaatst krijgen, testen. Spannend hoor!

Wij gaan weer mee doen.. We hebben 1 cryo

Dus hopen dat die goed uit de vriezer komt..

Eindelijk blijft plakken..

Hey meiden!

Ik ga hier ook mee doen! Dit wordt onze derde en ws. laatste ICSI. Ik vind het allemaal heel eng en definitief klinken maar ik hoop natuurlijk dit bankje met een mooi groen kleurtje te verlaten:-)

Succes allemaal!!!

@ABC. Hoe was je afspraak, heeft de gyn het startsein gegeven voor een brusje?

@Tascha. Suc6 met je verse poging.

@Vlinder27. Is zeker wel even lekker geweest die rustperiode? Even je lichaam weer je lichaam laten worden. En nu weer vol goede moed verder! Succes! Vanwege mijn leeftijd zijn wij zo snel mogelijk weer doorgegaan. Moest 1 cyclus wachten omdat er geen plaats was en ik moet toegeven dat het toch wel fijn was, even een korte rustpauze.

@Laila. Inderdaad spannend. Succes met jullie eerste en hopelijk ook laatste ICSI poging.

@Mynbaby. Ik duim voor een topcryo uit de vriezer en dan blijf ik duimen voor een plakkerd.

@Amy. Op naar een geslaagde laatste ICSI! Kan me voorstellen dat je het eng en definitief vindt klinken ... veel succes!

Nou meiden, laten we gaan voor een supergroen november bankje. Dat hebben we wel verdiend! Nogmaals allemaal veel succes!!!

En wat is het toch fijn dat dit forum bestaat om onze heftige & emotionele & moeilijke momenten met elkaar te delen. Want het is toch een rollercoaster waar we in zitten zeg!

Hey meiden!

Ik meld me ook aan voor het novemberbankje. Ik kom net van het septemberbankje af en zit nu in de pauzemaand tussen punctie en cryo. Afgelopen maandag had ik een positieve ovulatietest, dus ondanks de pauzemaand blijven we gewoon proberen! Over twee weken zou ik dan ongesteld moeten worden (tenzij ik zwanger ben natuurlijk! :icon_smile: ) en dan waarschijnlijk 3 weken daarna de tp.

Volgens mij wordt november een mooie maand voor ons allemaal! Heel veel succes!

Liefs, Linda

Hoi meiden,

Ik wil me ook graag aanmelden voor het november bankje.

Zal wel echt eind november en misschien begin december worden maar ja dat maakt voor mij niets uit.

A.s vrijdag hebben we een gesprek bij de gyn en dan na ongeveer 2 weken starten met decapeptyl.

Hoop dat iedereen een goede poging tegemoed gaat en we het bankje mooi groen mogen laten kleuren!!

Liefs

hoi iedereen

Meld me ook graag aan voor het november-bankje... Na een aantal maanden pauze gaan we nu op voor icsi 2

Op 12 okt mag ik de puregon er bij gaan spuiten dan 19 okt naar nijmegen voor de 1ste fm... Spannend allemaal weer!!! :-)

Wens iedereen heel veel suc6 en geluk toe en dat november maar een super-groene-maand mag gaan worden....

Liefs mone

Het wordt hier al wel gezellig druk! 't lijkt wel of er nog zaten te wachten op het novemberbankje ;-)

Drukke boel hier... Hopen op veel groen..

Ben rood zo zat :(

Wat een drukte al inderdaad op dit bankje!

Vandaag bij de gyn geweest en we kunnen gelijk beginnen. Ben erg opgelucht, alles wat ik in gedachten had mag en werd zelfs geadviseerd door de gyn. Zodra ik ongesteld word (en dat verwacht ik morgen of vrijdag) kan ik beginnen met het korte protocol, dus vanaf dag 2 synarel en puregon. Over ruim 2 weken dus punctie en over een maand weet ik of ik zwanger ben. Wow, wat gaat dat dan snel opeens. 2 Weken geleden belde ik met het ziekenhuis om te informeren wat de gang is naar nieuwe behandelingen voor een 2de en kijk nu eens.

Iedereen veel succes in de maand november!

He meiden,

Ik hoor ook op het novemberbankje thuis.

Zijn in augustus begonnen met IVF. Helaas is de 1e poging mislukt. Ondanks dat alles er voorspoedig uit zag. Embryo was ook super.... Maar helaas, dat zegt dus niets... Gelukkig hebben we 1 cryo. Nu dus wachten op m'n volgende cyclus. Dan wordt hij natuurlijk teruggeplaatst, dus zonder hormonen. Misschien met pregnyl voor de eisprong.

Meteen maar een vraag: duurde het bij jullie - na het mislukken van een poging - ook een tijdje voordat je volgende cyclus weer kwam? Normaal gesproken kun je die rode monsters wel weg blijven kijken. Maar als je ze nodig hebt dan blijven ze ineens weg..... GRRRR! Ik wil gewoon zo graag weer beginnen met een nieuwe poging!

Liefs Apple

Hoi apple

Bij mij heeft het wel even geduurd voor het weer op schema was... Maar goed dat was bij mij... Hoop voor je dat je de rode duivels snel op bezoek krijgt zodat je verder kan

Liefs mone

Hey meiden van t november bankje, veel succes!

Misschien dat ik me ook bij jullie aansluit. Mijn menstruatie is dit keer 2 dagen later en als dat volgende maand ook zo is dan kan ik in november onze laatste cryo poging krijgen. Maar komt de menstruatie eerder, dan schuif ik door naar december. We gaan n.l 21-10 voor ruim 3 weken op vakantie naar Namibie!

Oh ja en Apple, ik heb dat ook wel eens gehad. Je lichaam kan door hormonen maar ook door stress in de war zijn.

Belladonna wow... Namibie!!! Gaaf zeg

Ja, lekker he?

Na alle ellende weer eens kunnen gaan genieten!

En ook tijd voor elkaar hebben en tijd om goed te praten.

Ik twijfel zo wat ik na deze laatste cryo poging wil / moet doen...

Een 4e IVF in Gent proberen? Adoptie doorzetten? Of helemaal stoppen. Ik kom er maar niet uit....

Belladonna hopen dat die cryo uitgroeit tot een gezonde

Baby.. Suc6 meis!

Heey meiden,

Het wordt hier zeker al gezellig druk!

@Nikkie, Die rustperiode is zeker lekker geweest, we zijn op vakantie geweest en hebben echt even alles opzij kunnen zetten. We hebben afgespoken om verder te gaan wanneer we ons er goed bij voelde. Ik ben 28 jaar dus vandaar dat we dat ook besloten hebben. Mag ik vragen hoe oud (jong) jij bent?

@Linda1978 en mijnbaby, succes met de cryo's!!! Ik gavoor mijn laatste cryo uit de 1ste poging... laten we hopen dat het gelukscryo's zijn en dat ze lekker blijven plakken!

@Amy81, ik kan me heel goed voorstellen dat een 3e en laatste ICSI heel spannend en eng is, Heel veel succes meid... Hebben jullie ook al definitief besloten om daarna te stoppen?

@Laila en abc, succes met jullie 1ste ICSI!!!!

@Tascha, Vervelend dat de vorige poging en de cryo's niet zijn gelukt, hoeveelste keer wordt dit voor jullie?

@Belladonna, Heerlijk zeg naar Namibië!!! Hopelijk zien we je nog op dit bankje, maar een vakantie en opladen is ook erg fijn en daarna weer vol goede moed beginnen.

@ Mone, Jullie hebben ook even een rustperiode genomen, heel veel succes met de 2e poging!

@apple2011, Ik hoop dat de ongi snel komt, het kan inderdaad iets langer duren maar je komt gewoon lekker op dit bankje!

@ALL, we maken er een super groen bankje van !!!!

Lfs vlinder

Vlinder: Ik ben 30 jaar, 28 is ook een mooie leeftijd om het rustig aan te kunnen doen maar ik merk wel dat ik erg ongeduldig aan het worden ben, ben een beetje moe van de hele mmm...

Belladona: heel herkenbaar meid, wij zijn ook bezig met adoptie. Ik heb wel besloten hierna de adoptie door te zetten en misschien ooit in de toekomst nog eens te denken aan een betaalde poging maar SLIK ik vind het allemaal erg veel geld en je moet keuzes maken..., geweldig, Namibie!!!!

Gezellige drukte hier al!!!