Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zit ook op het bankje, heb donderdag 2 mooie cryo's gekregen, testdatum is 5 januari, ik hoop het nieuwe jaar goed te beginnen !

Iedereen die positief getest heeft, van harte, de negatieve testers, wat ruk en sterkte en de medewachters, succes !

Testdatum: gekruiste vingers 3.gif

6 december Roxanne

7 december Simone77

7 december Femmie80

10 december Hoopvol

11 december Okaasan

12 december Esseke

15 december Anita79

15 december Faye

16 december NCM

16 december Amy81

17 december Cuci

18 december Rifka

18 december Daantje2

19 december Mar S

19 december Breden

22 december Herfst80

22 december Wen72

23 december Maaikie

23 december Bikergirl

25 december Apple2011

28 december Gorgi

31 december Seef 74

05 Januari Krisje82

05 Januari Sunsetesther

• Reacties 512
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Apple en bikergirl: gefeliciteerd meiden, nu op naar die mooie echo's!!!!

Voor alle meiden die rood zijn geworden, dikke kerstknuffel, ga het er lekker van nemen de komende dagen, je mag jezelf nu wel een beetje verwennen:-)

Geplaatst

Aplle en bikegirl, ontzettend gefeliciteerd!!! Wat een mooi kerstcadeau!!! Hopelijk zet de groene trend voort en kan het bankje toch een beetje groen afgesloten worden!

Lieve Breden, wat ontzettend balen! Ik had zo voor je gehoopt dat het streepje juist donkerder zou worden. Ik hoop dat je toch een beetje van de feestdagen kan gaan genieten ondanks deze teleurstelling. Het klinkt inmiddels als een cliche: maar ik hoop echt dat 2012 jouw wel het geluk van een blijvende zwangerschap gaat brengen!

Voor alle andere meiden die nog even op het wachtbankje zitten: Heel veel succes!!!

Geplaatst

Testdatum: gekruiste%20vingers%203.gif

6 december Roxanne

7 december Simone77

7 december Femmie80

10 december Hoopvol

11 december Okaasan

12 december Esseke

15 december Anita79

15 december Faye

16 december NCM

16 december Amy81

17 december Cuci

18 december Rifka

18 december Daantje2

19 december Mar S

19 december Breden

22 december Herfst80

22 december Wen72

23 december Maaikie

23 december Bikergirl

25 december Apple2011

28 december Gorgi

31 december Seef 74

05 Januari Krisje82

05 Januari Sunsetesther

Geplaatst

@Biker en @Apple: gefeliciteerd met de positieve testen. Hopelijk hebben jullie genoeg kerstgeluk voor de andere testers....

Meiden, wil jullie een mooie kerst wensen met heel veel liefde, geluk, positiviteit en gezondheid.

Liefs, Gorgi

Geplaatst

ha meiden. Hoe waren de kerstdagen?

Ben nu even het overzicht kwijt, maar zijn er nog meiden die getest hebben of de komende dagen gaan testen?

Hoop zo op een groene afsluiting van dit wachtbankje.

Meiden die nog moeten testen: veel succes!

Geplaatst

6 december Roxanne

7 december Simone77

7 december Femmie80

10 december Hoopvol

11 december Okaasan

12 december Esseke

15 december Anita79

15 december Faye

16 december NCM

16 december Amy81

17 december Cuci

18 december Rifka

18 december Daantje2

19 december Mar S

19 december Breden

22 december Herfst80

22 december Wen72

23 december Maaikie

23 december Bikergirl

25 december Apple2011

28 december Gorgi

31 december Seef 74

05 Januari Krisje82

05 Januari Sunsetesther

Helaas ook hier rood. Hierdoor moeten we binnen 6 maanden al aan ICSI poging nummer 3 gaan beginnen. We gaan dus eerst eens stevig evalueren, second opinion vragen en kijken of we nog bij het huidige ziekenhuis gaan blijven. We hebben geen goed gevoel bij de laatste poging. We hebben het idee maar een nummer geweest te zijn en er was geen ruimte voor afwijken van de protocollen of wat dan ook. We zijn heel erg teleurgesteld dat het misschien over en uit kan zijn binnen een jaar nadat we aan de eerste poging begonnen zijn.

Vrijdag was een rollercoaster van emoties, negatieve test, toch nog naar het ziekenhuis moeten voor de bloedtest en mijn neefje van net 4 maanden voor het eerst zien. Neefje was in het buitenland geboren en nu terug in Nederland. Gelukkig gaat het nu weer beter met me.

Heerlijk getafeld met Kerst met rauwe vis en andere dingen die anders niet gekund hadden. Einde van de week lekker oud en nieuw en volgende week verjaardag van manlief. Even nergens aan denken en gewoon lekker feesten. Heb mezelf trouwens ook maar verwend met Marlies Dekkers lingerie, vond dat ik wel een opkikker verdiend had.;-))

Geplaatst

Er moeten hier toch echt nog wat namen groen worden hoor, er zijn teveel rode 6 om 13, waarschijnlijk 14 want Cuci heeft niets meer laten horen, maar had ook moeten testen, dat is een gemiddelde van 1/3...........

Geplaatst

Beste meiden,

Waarschijnlijk hier ook niet gelukt. Ik had net een hele donkere bruine afscheiding (sorry). Ik heb war kleine steekjes in mijn buik. Ik zit vandaag op dag 14 na de tp, dus straks kan ik testen, maar ik denk al dat ik het weet. Ik las wel dat het helderrood bloed moet zijn. Voor je menstruatie, maar toch. De vorige keer dat er gelukt was, voelde gewoon anders aan. Ik zal morgen een testje wagen of ik moet echt helderrood bloed hebben. Laat het julie weten.

Gr., Gorgi

Geplaatst

Ha meiden, ik hoop dat jullie mooie feestdagen hebben gehad.

Bikergirl, bij jou twijfel ik daar niet aan. Wat een supermooi bericht, gefeliciteerd!!!

Maaikie, wat balen zeg... Veel wijsheid bij de evaluatie. Je zal het wel vaker horen, maar ik duim hard dat het in 2012 wél gaat lukken!

Gorgi, wat een spanning zeg... Ik snap je teleurstelling, maar zeker is het nog niet. Zou je toch maar niet vandaag een tetje doen? Dan weet je het maar zeker...

Ook de andere wachtende dames: veel succes!!

Geplaatst

Maaikie, wat rot dat het nu weer niet is gelukt... Mijn ervaring is ook dat die behandelingen heel erg snel gaan. Je zit zo aan drie behandelingen. Ik hoop dat de derde behandeling succesvol gaat zijn!

En Gorgi, spannend hoor! Bloedverlies hoeft nog niets te betekenen. Ik hoop op een mooi wonder op de valreep van 2011!

Groetjes,

Breden

Geplaatst

Hoi meiden,

Vandaag zette het door en heb toch even een testje geprobeerd, maar die was negatief. Dus ik ben definitief rood. Ik weet dat ik mijn twijfels had deze keer, maar toch is het wel ben,hoor. Ik vind het best moeilijk, ook omdat ik weet dat het kan lukken (mijn jongen is bijna 2jaar).

We hebben am het ziekenhuis gehoord dat we nog 4 cryo's hebben. Dit is voor mij helemaal nieuw. De vorige keer hadden we niets(was ook niet nodig, bleek later). Het ziekenhuis liet weten dat we in januari gewoon verder konden gaan, maar nu met de tp van de cryo's.

Heel stom, maar we willen maar 1 cryo laten terugplaatsen. Weten jullie hoe dat gaat? Ze zitten in twee rietjes. Ontdooien ze er twee? En dan? Moeten we er dan 2 terugplaatsen?

Ik houd jullie op de hoogte (straks wachtbankje januari).

Degenen die nog moeten testen in 2011, heel veel succes.

Liefs,

Gorgi

Geplaatst

6 december Roxanne

7 december Simone77

7 december Femmie80

10 december Hoopvol

11 december Okaasan

12 december Esseke

15 december Anita79

15 december Faye

16 december NCM

16 december Amy81

17 december Cuci

18 december Rifka

18 december Daantje2

19 december Mar S

19 december Breden

22 december Herfst80

22 december Wen72

23 december Maaikie

23 december Bikergirl

25 december Apple2011

28 december Gorgi

31 december Seef 74

05 Januari Krisje82

05 Januari Sunsetesther

Sorry Gorgi, ik heb je naam rood gemaakt, ik hoop dat je op het januari bankje aan kan schuiven.......

Nu op naar Seef, jij bent de officiele laatste tester in december, mijn duimen draaien voor je!

(En Krisje en ik hopen de januari lijst groen te openen!)

Geplaatst

hai meiden,

officieel is de testdag 31 december maar omdat dat zaterdag is mogen we morgen de bloedtest doen.

vriendlief kon niet wachten en gisterenmiddag hebben we zelf een test gedaan en die zei: zwanger...

ik kan het nog niet geloven en weet van ons andere topic (november) dat het ook na een positieve test nog mis kan gaan, dus ik ben gematigd enthousiast :-)

...dus ik zet mezelf pas in t groen als ik morgen een positieve bloedtest uitslag heb.

sterkte allemaal

Geplaatst

Wow, Seef!!!!! Gefeliciteerd, wat geweldig! Ik snap dat je nog behoudend bent, maar een positieve test is een positieve test. De kans is héél groot dat je met een fantastisch vooruitzicht het nieuwe jaar in gaat. Ben erg blij voor je!

Geplaatst

Goodmorning Meiden,

Argghhhh ff mn ei kwijt hoor. Ik heb afgelopen vrijdag (23e) de tp gehad van een hele mooie 8-cellige topper. Nu heb ik een verschrikkelijke punctie achter de rug en ben nog wel ff beurs geweest van de punctie. Nu heb ik sinds een dag of 2 bijna geen last meer van mn buik, alleen heb ik wel sinds een dag of 3 a 4 lichte menstruatie krampen die de hele dag door af en toe komen. En sinds gisteravond heb ik echt wel met regelmaat "heftige" krampen :nerves:. Ben er wel bang voor dat dit geen goed voorteken is, en heb net al stiekem een traantje gelaten met de bijna overtuiging dat het helaas pindakaas gaat zijn deze ronde. Het is veel te vroeg om al stiekem een test te doen, maar dat afwachten is echt verschrikkelijk. Zijn er meiden die dit herkennen en op dit moment ook zo zitten of meiden die dit herkennen maar toch in verwachting waren/zijn???

Alle meiden die in de ww zitten heel veel sterkte met het verschrikkelijke wachten, alle meiden die helaas door moeten naar een later wachtbankje ik hoop dat jullie volgende rond heel erg suc6vol gaat zijn!!! Alle meiden die groen zijn geniet er van het is jullie zo gegund!!

Liefs,

Kris

Geplaatst

Seef, voorzichtig gefeliciteerd, klinkt goed maar ik snap je zelbescherming!

Gorgi en maaikie, dikke digi-knuffel, zulke rotmomenten...

Krisje, je geen zorgen maken om ongi-krampen hoor, ik heb het in de ww weken ook altijd en heb het nu nog, laat alleen maar zien dat je baarmoeder aan het werk is:-)!

Geplaatst

@ Krisje,

Niet de moed opgeven hoor, ik heb ook krampen en steken, het is nog veel te vroeg om er iets van te zeggen!

Deze weken zijn killing, zwaar waardeloos gewoon, maar over een week weten wij het antwoord, we mogen op dezelfde dag testen, dus kop op meis, we kunnen gaan aftellen en we gaan de december maand groen afsluiten! (of de januari maand groen starten!)

Dikke knuffel!

Geplaatst

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve felicitaties.

Seef, jij hier ook nog even van harte, ik had in ons november forum al een berichtje voor je achter gelaten. Zo te zien zijn de volgende wachters pas na de jaarwisseling klaar om te testen. Succes meiden! Voor de dames waar het niet lukte, sterkte meiden.

Ik wens jullie wel allemaal een goeie jaarwisseling en ik toast (met mijn kinderchampagne) op een heel vruchtbaar 2012!

Liefs...

Geplaatst

Seef, alvast een voorzichtige felicitatie! Snap dat je nog even voorzichtig ben. Wat fijn dat het bankje toch nog wat groene namen heeft gekregen.

Seef laat je nog even horen hoe de bloedtest is afgelopen en of wij je echt volledig mogen feliciteren?

Sluit mij verder aan bij bikegirl: Op naar een vruchtbaar 2012!

Geplaatst

nou meiden, om half 4 eindelijk het verlossende antwoord uit t ziekenhuis gekregen: we zijn zwanger!!!

pfff wat een dag zeg, om half 2 al gebeld...maar die griet (sorry dat ik dr zo noem, maar heb dr nou al diverse keren aan de telefoon gehad en ze wil echt nooit iets voor me doen) aan te telefoon mocht niks zeggen, in t ziekenhuis in hoorn (waar ik bloed geprikt had) mochten ze ook niks zeggen. de gynaecoloog zou me rond 15u bellen...belt om 15.30u die griet weer...u bent zwanger blablabala. hcg waarde is 680 en er zijn 7 emmy's ingevroren...10 januari de eerste echo en dan weten we ook of het er 1 is of misschien 2 zijn.

ben er beduusd van...toen ik t hoorde ben ik t naar t werk van vriendlief gereden, heb eerst een knuffeltje gekocht en toen naar binnen gegaan. hij stond te stuiteren in de keuken (hij werkt in een grandcafe als kok) haha. ik beduusd, hij stuitererend...dat heft elkaar mooi op.

poeh zeg, weet niet zo goed wat ik moet doen, heb eigenlijk zoiets van: eerst zien dan geloven...denk t dat even duurt voordat ik t echt kan geloven.

voor jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een vruchtbaar 2012!

Geplaatst

Testdatum: :gekruiste vingers 3

6 december Roxanne

7 december Simone77

7 december Femmie80

10 december Hoopvol

11 december Okaasan

12 december Esseke

15 december Anita79

15 december Faye

16 december NCM

16 december Amy81

17 december Cuci

18 december Rifka

18 december Daantje2

19 december Mar S

19 december Breden

22 december Herfst80

22 december Wen72

23 december Maaikie

23 december Bikergirl

25 december Apple2011

28 december Gorgi

31 december Seef 74

05 Januari Krisje82

05 Januari Sunsetesther

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden