Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje EmvElin wat is dat snel gegaan!! Lijkt mij dat je dan best overrompeld bent ...

Hopelijk kunnen jullie samen snel naar huis toe!!

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wow, meid heerlijk turbo!! Doen ze het goed?

Hier ook ff in het kort,

's middags op verjaardag bij mijn nichtje, tot 7 uur gebleven. Onderweg naar huis (3kwartier rijden) flinke rugpijn. Geen weeen. Om 10 uur toch maar vk gebeld, weeen om de 2 min. Vk kijken, 5 cm maar weeen stopten. Omdat het bij jamey zo snel ging toch maar naar het zkh om half 12.

Om 1 uur vliezen gebroken met 6 cm omdat de weeen niet echt

doorzette.

Daarna in kwartier naar 9 cm en daar een uur blijven hangen MET

persweeen. Ik mocht dus niet persen, heb alles weg moeten zuchten.. Dat was HEL! Eindelijk was het laatste rndje weg en na een half uurtje persen en een schouder die klem zat was mevrouw er...

Geplaatst

Jessi gesproken en ws door onregelmatige ademhalen heeft J.asmijn geen kracht om flesje te drinken. Ze is door ha door gestuurd naar ka.

Ze probeert ons op de hoogte te houden.

Geplaatst

@ Sandra, heftig he, die pers weeen tegen houden. Als ik terug denk aan de bevalling is dat het eerste wat bij mij opkomt. Doe S.terre het goed?

Quin, fijn dat je een update over Jessi plaats, was mij al een beetje ongerust aan het maken, aangezien ze nog niets had laten weten. Hopen dat de kA raad weet.

@ Shanna, fijn dat er nu meds worden gegeven. Hoe snel zou het moeten werken? Merk je al wat?

Geplaatst

Aaarrgghh, heel verhaal getypy loopt mn tel vast.

We kunnen over een half uur bij de kinderarts terecht. Vlos was vannacht hier omdat ik een veaag had over het weinige drinken. Ze vond J onregelmatig ademen, haar borstkas trekt ze soms heel diep in. Vlos belde met ka en die vond t niet zorgwekkend. Vanmorgen.lekker gevoed, gebadderd.en vlos kwam.nog even langs. Adviseerde om.eind vd.week naar.ka.te.gaan.als ze.niet.wakkerder zou worden. Leek ons.en.kraamhulp onzin, ze.is.gewoon een slaapkop. Kraamhulp stond op t.punt van vertrekken toen t haar.ineens.niet.lekker zat, ze vond J. onbeduidend huileb en.kreunen, zo kende ze haar.niet. Uitgekleed en.inderdaad.onregelmatige ademhaling. Huisarts gebeld, die had.toevallig.de.vlos.al.aan de.telefoon. Doorverwijzing.naar.ka voor eind.van de.week! Kraam boos, die.wilde vanmiddag. Kraam heeft vlos gebeld.en zorgen geuit. En.nu mogen we dus.komen. Misschien vocht in haar.longen, had.ze.met.geboorte ook.

Sorry voor de.typfouten. Ik hou jullie.op de.hoogte!

Geplaatst

Shanna, raar maar fijn dat jullie nu meds krijgen. Ik hoop dat het snel gaat werken

Jessi, gelukkig kan je nu toch snel terecht. Wel spannend allemaal. Succes, hopelijk gaat het snel beter met J

Emvelin, wat is dat snel gegaan zeg! Ik kan mij voorstellen dat je nog even aan het idee moet wennen. Hopelijk gaat het snel helemaal goed met de 2 kleintjes en mogen jullie dan naar huis.

Iggie, wat fijn dat het zo goed gaat! Ik ben heel blij voor je!

Sandra, bij jou gaat het ook al zo goed, wat fijn joh!

Geplaatst

Jessi ben heel benieuwd hoe het gaat met je meisje....!

Zal blijven lezen, sterkte!

Wij mogen morgen toch naar kinderarts. Zh belde er was toch een plekje.... gelukkig!

Gr. Shanna

Geplaatst

EmvElin zo had je het ook kunnen doen.... Een britse vrouw is bevallen een tweeling... Haar zoontje is Brits...haar dochtertje is schots (als ik het goed onthouden heb). Apart hè?

Geplaatst

Shanna fijn dat jullie morgen al terecht kunnen!

J.asmijn is.net.opgenomen ter observatie voor 24 uur. Ze drinkt te weinig,en is daardoor waarschijnlijk te moe, en te suf om bij de volgende voeding wakker te worden. Ze ligt nu aan de.monitor voor de ademhaling, maar die leek bij de kinderarts normaal. Ze willen hier haar drinkgedrag zien. Als ze 180 gr aankomt en op haar geboortegewicht zit is ze hopenlijk door de dip heen. Van sondevoeding enzo is iig geen sprake voorlopig, alleen observeren dus. Wij vinden het moeilijk maar weten dat dit voor haar beter is. Ik ben wel kapot nu, en huil steeds. Vannacht en vanmiddag niet geslapen. Heb hier een ruime suite voor J en mij alleen, voor mij is er een gewoon bed neergezet. Hopenlijk vannacht een beetje meer rust...

We zijn trouwens heel blij dat we een heel fijne normale kraamweek hebben gehad. Was echt 8 dagen volop genieten!

Geplaatst

Jessi heel fijn voor jullie dat de kleine nu eens goed onder de loep genomen wordt. Dat moet wel een veilig gevoel geven.

En heel erg fijn en prettig dat jullie een eigen suite hebben. Probeer toch eventjes te rusten. De energie hebben jullie zo hard nodig.

Sterkte jullie drietjes. ... want vergeet je man niet....hij komt straks thuis in een leeg huis. Hij zal waarschijnlijk er meer moeite mee hebben dan hij aan jou zal laten zien.

Hij zal wel sterk doen willen over komen. Geef hem maar een lekkere hug een veel kusjes. Hij zal het ook nodig hebben!

gr Shanna

Geplaatst

Ah Jessi, gelukkig wordt er nu goed naar haar gekeken.

wat een emoties en zorgen voor dat kleine hummeltje.

hopelijk gaat het snel beter met haar.

heel veel sterkte!

Geplaatst

EmvElin jeetje wat een turbo bevalling heb jij achter de rug! Hoe zwaar zijn je kindjes nu? En ben jij een beetje ongeschonden uit dr strijd gekomen?

Sandra: jij ook al zo'n snelle bevalling. Hopenlijk houd S. haar voeding snel binnen, dit is wel sneu. Huilt ze er ook veel bij of is het alleen spugen? Knuffel van mij voor de kleine meid.

Nu alleen Daantje en Jo nog he?

Hier gaat het gied, mevrouw heeft vanmiddag al 3x 75cc gedronken en was zelfs wakker tijdens en na de voedingen. Nou ja zeg... Vriendlief is even een paar spulletjes halen en komt zo weer hier. Hij slaapt vanavond thuis, kan hij ook eindelijk even bijtanken. De verpleging hier geeft J vannacht een fles, zodat ik ook een paar uur kan slapen. Anders is voeden, verschonen en kolven in mijn uppie te vermoeiend. En ik ben echt comeet totallloss, zelfs eten kost teveel energie. Hopenlijk is J. morgen aangekomen en wakkerder.

Fijne nacht allemaal, vooral de kersverse mama's!

Geplaatst

Wat fijn dat er al vooruitgang is! Wat moet dat lekker voelen. En als jij en manlief even een ruk kunnen maken doet dat ook wonderen!

Ze huilt gelukkig niet, das wel lekker. Ze kan alleen heel slecht tegen vervoeren. Dus ze is eigenlijk alleen nog maar bij manlief en mij. Morgen even aankijken anders jbpm erbij

Geplaatst

Sandra: ze is dus gewoon heel misselijk van het vruchtwater dat ze binnen heeft gekregen? Laat haar dan maar zoveel mogelijk met rust, alleen oppakken voor voeding en verschonen en verder in bed. Moesten wij de eerste dagen ook met J omdat ze hoofdpijn had van de vacuumpomp. Knuffel voor de kleine.meid!

Geplaatst

Jessi vervelend dat J opgenomen moet worden. Maar wel fijn te lezen dat ze goede vooruitgang boekt. Hopelijk mag ze morgen weer mee naar huis en drinkt ze lekker haar voeding op.

Jij zo lekker slapen (in ieder geval proberen)

lfz Ig

Geplaatst

Wat fijn dat er al vooruitgang is! Wat moet dat lekker voelen. En als jij en manlief even een ruk kunnen maken doet dat ook wonderen!

Ze huilt gelukkig niet, das wel lekker. Ze kan alleen heel slecht tegen vervoeren. Dus ze is eigenlijk alleen nog maar bij manlief en mij. Morgen even aankijken anders jbpm erbij.

Oh ze word wakker! Tot later dames!

Geplaatst

Dat was dubbel.

Waarschijnlijk idd van het vruchtwater. Ze ligt of in de reiswieg of in de wipstoel bebeden. Lekker gebundeld.

Ze is ff bij jamey op schoot geweest vandaag, verder lekker op haar eigen plekje. Moet zeggen, dat gaat fantastisch!

Geplaatst

Hihi, toppunt van vermoeidheid: lekker in een luie stoel kolven, en na een paar minuten denken: wat voelt mijn joggingbroek toch nat... En dan er achter komen dat je geen flesje onder de borstschelp hebt geschroefd...

Geplaatst

Jessi, goed om te horen dat J weer haar flesje drinkt.

Ach stop hier portemonnee in de koelkast, neem handtas mee en laat luiertas thuis staan. Schuldig voelen omdat ik mij niet schuldig voel om hem achter te laten enz.

Vlgns zus hoort dit allemaal bij de hormonen.

Hier ook wat slaap in halen en laat het even aan man over die woensdag weer vertrekt dus ben krachten aan het sparen om het het alleen te doen. Krijg ook mijn neefje van 4 nog 2 dagen te logeren van het weekend.

Mag ik oefenen voor als we nog voor een 2e willen gaan op kort termijn ivm leeftijd😁

Geplaatst

Haha jessi, das idd flink vermoeid! Heb nog niks geks gehad gelukkig (afkloppen ;) )

Pff quin, heavy hoor, man weg en dan ook nog een neefje erbij... Petje af!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden