Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hé meissie las het al op fb:(

Bah hopelijk knapt ze snel op van de extra zuurstof en mag ze snel weer mee naar huis.

Hou er wel rekening mee dat ze nog weken benauwd kan blijven ( helaas ons mannetje ook nu nog)

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja het is echt niks :(

Goed dat je het zegt. Ik hoorde dat de hele afdeling vol ligt met rs kindjes :(

Mijn hele kerstgevoel is gelijk door de drain....

Thx lieverds xxx

Geplaatst

Shanna wat goed dat ze lekker in een ander bedje heeft geslapen. En dat schaterlachen, geweldig!

Eer, ik kan mij goed voorstellen dat jullie veel bekijks hebben met jullie prachtige kleine poppetje die nu dus lekker rond kijkt!

Fijn dat de kleertjes nog op een goede plek terecht komen, wel weer een fase afgesloten, raar idee he?

Hier gaat alles heel goed! Nadat ik van jullie had gelezen hoe jullie hey doen met de voedingen heb ik de late voeding ook laten vervallen, en het gaat geweldig! Om half 8 / 8 uur krijgt ze nu de laatste voeding met rijstebloem erdoor en ze slaapt tot de volgende ochtend 7 a 8 uur! Heerlijk, we hebben weer wat avond terug!

Geplaatst

Ach Sandra wat sneu, jullie kleine meid in het ziekenhuis met kerst! Hopenlijk knapt ze snel op. Ze zullen wel niet veel doen nu qua onderzoeken, extra frustrerend. En je moe maa zo denken: kerst is toevallig op de 25/26e omdat iemand dat toevallig zo bedacht heeft. Pasen en Pinksteren is ook niet elk jaar op dezelfee datum. Dus gewoon alsnog kerst vieren als jullie meisje weer wat opgeknapt is. Wij vieren kerst bij mn ouders de 29e pas. Beterschap en dikke knuffel voor jullie allebei.

Shanna wat heerlijk dat N.ore het zo goed doet! Hebben jullie genoten op Texel? En wat een leuke kerstkaart met de 3 kids erop, crea hoor!

Daantje fijn dat jullie de avond weer terug hebben. Krijgt L.ise ook al fruit? Hoe gaat dat?

Chantal hoe is het met T? En Quin, hoe is het bij jou?

Hier gaat alles prima. Vorige week een of ander sprongetje gehad met veel mopperen, veel slapen en halve flessen laten staan. Nu is alles weer normaal :-) Over een paar dagen is ons meisje al weer 6 maand. Het eten gaat super, 1 stuks fruit (ca 100 gram) en een heel potje groente 4+. Mijn eigen groente lust ze nog niet, ik meng het nu met potjes. Ik heb vandaag flink gegoogled, om een nieuw schema voor 6mnd+ te ontdekken. We gaan vanaf vrijdag broodkost geven, opvolgmelk, slappe thee, grote potjes groente 6+. De 3e fles kan dan vervallen geloof ik. Vandaag heeft J.asmijn een halve baby rijstwafel gehad, ze vond het erg lekker.

Verder beide tandjes door, rollen gaat nog matigjes.

Oh, ik moet aan tafel!

Geplaatst

Sandra ... Wat naar! Hoop echt dat jullie je kleine meid snel weer thuis hebben. (en dan kom ik aankakken met neusdruppeltjes.... Sorry.)

jessi wow wat eet jullie kleine meid goed! Ben best wel een beetje jaloers (in positieve zin dan)

zelf gaan we voor N.ore naar een diëtist. Ze heeft nu worteltjes en boontjes geprobeerd, maar echt eten doet ze nog niet.

verder is haar voeding nu 150 cc 4 schepjes lcp 1 schepje spoon plus 1 eetlepel rijstebloem. Totaal 5 keer per dag. Laatste rond 23.00 eerste rond 5 à 6 uur. Om eerlijk te zijn als ik jou verhaal zo lees maakt mij best wel onzeker en gefrustreerd.

weet wel tijd tijd tijd neem de tijd.

maar goed hier op Texel is super. Gister midden in de regen strandwandeling gemaakt... Geen hond te bekennen. Gaaf!

daarna thuis lekker een warm bad met de girls genomen met whirlpool genomen en daarna popcakes gemaakt met kids. Daarna iedereen kerstklefing aan en lekker koudbuffetje gegeten. Vandaag naar ecomare geweest. Waren extra activiteiten uilenbollen uitpluizen, knutselen, was echt heel gezellig. Terug gekomen warme choco met slagroom, kids knutselen, wij slapen op bank (oepsie) daarna koken kangeroe biefstukje voor manlief, circus op tv voor kids. Na het eten spelletje met kids. En nu hangen op bank. Morgen naar de vuurtoren en slofjes/schoentjes halen voor N.ore (koude voetjes)

Vrijdag naar huis.

tot zover hier vanaf Texel...

Geplaatst

Ik heb daarstraks ff m'n gal gespuwd over de leerling die hier vrij rondloopt. Sterre had ineens kunnen verdrinken. Dus ben op het moment alleen maar vreselijk kwaad.

Ze zit aan zo'n zuurstofbrilletje. Dat zit vast aan een watertankje. Ze moet vernevelen, das een ander tankje. Koppelt die leerling dat los en zet het bovenop een richeltje. Had ik niet gezien. Door het vernevelen trekt Sterre aan haar draden. Ineens komt er allemaal water uit haar mond en neus gespoten. Niemand in de buurt, ik op die bel rammen en roepen. En er blijft maar water uit lopen. Blijkt dat flesje omgevallen te zijn waardoor er maar water in die slang bleef lopen. Ze bleef dus maar water binnen krijgen. Komt hij binnen. Oh ze spuugt... Nee dit is water. Ja spuug. NEE WATER!

Heb gezehd dat hem niet meer bij sterre in de buurt wol hebben.

Ab is ook opgestart. Schijnt toch ook bacterieinfectie te zitten...

:(

Geplaatst

Lang gesprek gehad met de nachtzuster (ze is nu natuurlijk al een uur wakker). Ze gaat in de overdracht zetten dat de opname indicatie beter nageleefd moet worden. Wat dus inhoud spoelen elk 1,5 uur (nu 1x gebeurd vanmorgen) en 3x daags druppelen voor de verneveling (nu gebeurd wanneer ze tijd hadden) drinken na de antibiotica en verneveling vanwege spruw (water). De opname indicatie was gewoon spoelen en lucht geven. Das gewoon niet gebeurd. Omar heeft in ieder geval tegen het team en de ka gezegd wat er gebeurd was. Ze liet doorschemeren dat ze vandaag flinke personeelsproblemen hadden maar dat dat geen excuus moest zijn hoe het vandaag gegaan was. Morgen moest er actie ondernomen worden. Morgenvroeg gaat de zuurstof eraf maar ze zal nog niet mee naar huis mogen. Tenzij ze erg haar best gaat doen :)

Temp was nu 37.6 :)

Ze ligt vreselijk te kloten. Al 2x de saturatie eraf. D'r zuurstofbril al 2x in d'r mond gehad (mama weer wakker) en gewoon spelen, huilen, hoesten.... En vooral mama uit haar bed houden.... Pffft xxx

Geplaatst

Sandra fijn om te lezen dat je bij haar bent blijven slapen. En goed van je dat je je ongenoegen hebt geuit.

blijf goed alert! Blijkbaar in elk ziekenhuis moet je goed opletten. Het zou toch niet zo moeten zijn! Het is te belachelijk voor woorden!

hoop dat je dochtertje snel beter is en naar huis kan!

echt fijn dat je bij haar bent gebleven, dat voelt ze!

gr shanna

Geplaatst

Nou het is net Shanna zegt belachelijk dat jij haar zelf zo in de gaten moet houden,daar zijn zei toch voor? Fijn dat je lekker bij haar kon blijven vannacht. Hopelijk gaat het goed met het zuurstof eraf,en kunnen jullie haar snel weer lekker mee naar huis nemen

@shanna geniet nog lekker van Texel heerlijk is het daar!!

@Daantje fijn dat het goed gaat, heerlijk de avonden weer samen!!

Geplaatst

Zuursrof is er terug op :( Ze sliep heel rustig maar de ka wilde graag 92 zien en dat red ze niet in d'r slaap :((( dan zit ze rond 87/88.

Als ze wakker is red ze zelf 97 makkelijk. Ben bang ook morgen niet naar huis :(((

xxx

Geplaatst

Ah Sandra, wat vervelend dat ze het vannacht toch weer niet helemaal red.

hopelijk is het nu met de zuurstof weer wat beter, maar balen dat dat nu weer betekend dat ze nog niet naar huis mag.

wat erg trouwens wat er met die leerling gebeurde!

je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als jij er niet was geweest!

heel veel beterschap voor s.terre en sterkte voor jullie en de jongens, die zullen ook wel bezorgt zijn om hun zusje.

digi knuffel!!!

Geplaatst

O wat vervelend dat ze weer aan het zuurstof moet, is de nacht goed gegaan?

Hopelijk vandaag lekker naar huis!

beterschap voor je kleine meid!

Geplaatst

Arts is net geweest. Ze moet echt de nacht boven de 90 zitten voor ze naar huis mag. Gaan nu wel fruit doen. Ze klinkt idd als rs. Onderzoeken zijn niet meer nodig.

Heb als een blok geslapen omdat zij ook gewoon sliep. Heb wel knallende koppijn :(

Geplaatst

Sandra blijkbaar nog even doorzetten! Denk aan je!

Hier ga ik zo een paar koppen tegen elkaar gooien ....AGRrrr!

Weet wel ze zijn doodop door alle indrukken en ze zitten elkaar nu te veel op de huid!

N.ick te veel de vader rol. En N.ina heeft als beroep... De ultieme broer pester gekozen!

enn.ore denkt blijkbaar dat krijsen een heel mooi nieuw liedje/deuntje is.

nog een half uurtje en we zijn thuis. Zucht ben aan vakantie toe!!

Weet wel "zuid Frankrijk" (huil huil) voorlopig nicht im frage!

gr een bijna ontploffende shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden