Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

We zitten in de KOU en DONKER!!!

dacht eerst ... "We hebben de rek toch wel betaald?"

(hahaha)

maar nee... Er is stroomstoring... En daarom doet er hier ook dan helemaal niets!

de kaarsen zijn aan... Zo een spelletje doen, en nee dames over 9 maanden komt er geen ukke Puck bij hoor!

baal wel dat ik de voice kids nu niet kan zien!

gr uit het koude Oosten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi, helaas gaat het weer slecht met ons mannetje hij heeft weer zuurstof en een sonde hij ging in een keer hard achteruit.

De uitslag is ook bekend hij heeft het rs virus en het rhino virus hij zal nog zeker een paar dagen moeten blijven.

Ga weer snel naar me mannetje.

Geplaatst

Hi, helaas gaat het weer slecht met ons mannetje hij heeft weer zuurstof en een sonde hij ging in een keer hard achteruit.

De uitslag is ook bekend hij heeft het rs virus en het rhino virus hij zal nog zeker een paar dagen moeten blijven.

Ga weer snel naar me mannetje.

Geplaatst

Jaja dames... Wij doen nu ook mee!

Wij hebben een WII!!!

Goh wat is dat leuk zeg!

(kids hebben het voor hun verjaardag alvast gekregen. Wel 2e hands.. Who cares..)

Maar wat leuk zeg...!

Heb net samen met dochter N.ina gedanst... Schitterend om zo'n klein meiske van bijna 3 te zien dansen!

Ben dan zo gelukkig!

gr shanna

Geplaatst

@ Chantal: hoe gata het met je en met de kids?

gaaf Shanna, vinden de kids zo leuk zo n ding.

Hier helemaal vergeten te melden, maar T maakt zulke grote sprongen op dit moment. Sinds bijna een week heeft hij nu twee tandjes. Zo schattig (maar ook pijnlijk als je vinger er tussen zit:-)

Sinds gisteren zit hij in de kinderstoel. Dus we gaan zo weer met zijn allen aan tafel eten. Zo gezellig en sinds een paar dagen zit hij al echt op handen en voeten, dus ik verwacht dat hij binnenkort niet alleen schuifend door het hele huis gaat maar ook kruipend.

Nou wilde ik even kwijt:-)

lfz

Geplaatst

Update

Nou hier is de elende helemaal compleet nu heeft manlief vandaag met zijn hand in de draaibank gezeten en is hij een stuk van zijn middelvinger kwijt kan er niet meer aan gezet worden te veel schade.

Onze kleine man heeft nog steeds zuurstof en sondevoeding hij is vanmorgen even zonderzuurstof geweest maar hij kan het gewoon niet aan dus naar 3 uurtjes hebben ze maar snel weer het brilletje terug gezet.

flessen wil hij nog steeds niet drinken hij slaat ze gewoon uit je handen en is dan zo onrustig dat hij dan nog benauwder wordt.

onze kleine meid gaat met stapjes voor uit ze drinkt weer en begint nu ook weer te eten gelukkig wel geeft ze nog aan dat ze pijn heeft maarmet een paracetamol gaat het wel.

verder komt nu echt alles los in haar koppie ze is zo snotterig nu gewoon niet leuk meer.

Zal proberen jullie op de hoogte te houden maar ben nu dus echt helemaal druk met verzorgen van man en kids en de zaak.

Zet mij zelf maar even op de automaische piloot en ga gewoon door......

Shanna wat een leuk kado voor de kids veel speel plezier.

Iggie, zag de foto op fb leuk hoor die ontwikkeling van jullie mannetje.

Meiden ga weer stoppen moet zo naar het zh om mijn kleine man te verzorgen en wil gewoon even knuffelen met.

Geplaatst

Ik heb al een tijdje geen internet ... Stomme Upc!

Dus nu even via de tel van manlief!

Chantal, wat schrik ik weer van alle nare berichten van jouw kant!

Ik zou willen dat ik wat voor je kan doen.....

Heel veel sterkte en beterschap voor jullie allemaal

Geplaatst

Oh Chantal wat een ellendig begin van het jaar. Ik hoop dat je kids snel weer opknappen! Ligt T nog in het ziekenhuis? Dikke digitale knuf voor jou. Goed op jezelf passen he? Heb je hulp thuis en op de zaak?

Hier ook een zielig meisje. Zaterdag begon ze al te piepen en rochelen, en zondag werd ze steeds benauwder. Zondagavond om 2100 uur naar de HAP geweest omdat ze zo benauwd was. Daar was het uiteraard bijna over, zul je altijd zien. Haar longen klonken wel piepend, arts zei dat het bronchiaire hyperreativiteit was, astma dus. We hebben een ventolin inhalator meegekregen. Hielp niks, want ze raakte helemaal in paniek van dat kapje en ademde er dan niet door heen. Vannacht voor de 2e nacht op rij benauwd, hoesten en steeds huilen in haar slaap. Ik ben er ieder uur uit geweest om haar te kalmeren. Vanmorgen vond ik het mooi geweest, om 0700 uur huisartsenpost gebeld, daar konden we om half 8 terecht. Arts vermoedde rs virus, dus door naar de kinderarts. Daar kreeg ze een kapje met zuurstof en ventolin. Dat hielp helemaal niks. Conclusie: geen astma want dan had het vernevelen wel geholpen. Virus dus waardoor haar longen vol zitten, waarschijnlijk rs. Maar omdat ze gewoon goed drinkt kunnen ze in het zh niks doen. Ze valt buiten de 'risicocategorie' omdat ze ouder dan 6 maand en meer dan 8 kg is. In het zh kunnen ze volgens de kinderarts niks anders doen dan vernevelen en/of sondevoeding, maar dat is dus niet nodig omdat ze drinkt en vrolijken alert is. We waren om 0930uur dus weer thuis. J.asmijn ligt nu lekker te slapen. Mijn ouders komen zo oppassen, dan kan ik nog een paar uur werken.

Geplaatst

jeetje Jessi, jouw kleine meid ook al. heel veel sterkte en ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt. In ieder geval niet meer benauwd.

lfz ig

Geplaatst

Jessica, bah jullie meissie dus ook al hou haar goed in de gaten hoor hebben ze nog een minimaleuk inname mee gegeven? Fijn dat zo je ouders komen kun je nog een beetje bijtanken.

Hier ligt ons mannetje nog steeds in het zh hij drinkt nog steeds erg weinig zelf gisteren over de hele dag maar 200 cc rest via sonde. Hij heeft ook nog zuurstof niet heel veel maar zonder lukt hem niet zodra ze even geen zuurstof geven zakt de saturatie weer. Verder heeft hij in de avond elke keer koorts boven de 40 zakt dan wel weer in de loop van de nacht maar vind dat toch geen goed teken hebben dan vandaag ook weer een gesprek met de ka om toch longfoto's te laten maken om longontsteking uit te sluiten.

Je vroeg of wij extra hulp hebben nou mijn schoonouders zijn er veel mijn schoonmama past op F.rederique die heeft er een ontsteking bij gekregen dus dat gaat ook niet lekker net antibiotica en druppels en schoonpapa helpt in de zaak nu onze knecht ook nog een een slijmbeursonsteking heeft. Dus heb al gezegd gooi de deur dicht als het zo door gaat ben even helemaal klaar met alles.

Ga nu zo weer naar het zh als oma er is voor f.

Geplaatst

Oh meiden!! Wat een ellende in dit topic!

Jessi veel beterschap met je kleine meid! Ff bijtanken jullie

Chantal. Julli f. Nu ook een ontsteking :(

Kan me zo voorstellen dat je er klaar mee bent :(

Dikke kus lieverds!

Oh hier trouwens naar cb geweest vorige week. 7680 gr en 68,4 cm.

Ze krijgt volgende week een echo voor de heupjes. De arts vobd dat haar rechterheup niet ver genoeg naar buiten ging. Mijn brier en ik hebben beiden in een spreidbeugel gelegen. Dus ze was erg boos op haar

collega's dat er nog geen echo gemaajt was

Geplaatst

Chantal arm kereltje hoor! ik hoop dat hij snel weer opknapt!

@jessi veel beterschap ook!!

@sandra hopelijk geen gekke dingen te zien op de echo,spannend weer!

wij gisteren ook bij cb geweest 70 cm en 9,4 kilo

alles goed verder!

Vrijdag gaan wij lekker een weekje op vakantie, hopelijk blijft het weer een beetje goed

de vooruitzichten zijn niet zo lekker

we maken er wel wat van ;-)

Geplaatst

Waar gaan jullie heen sas? Zal vast wel heerlijk worden!

Ja joh. 2 artsen, heb het 2 keer specifiek gevraagd! Dit was een vervangend arts. Gogh zegt ze, je hebt de echo gehad?

Echo? Welke echo?

Ze was best boos op d'r collega's. Ging dit ook echt in het overleg meenemen.

Ze zag dus ook dat beentje was niet ver genoeg naar haar zin naar buiten ging... ben vreselijk benieuwd volgende week.

Xx

Geplaatst
Oh Chantal wat een ellendig begin van het jaar. Ik hoop dat je kids snel weer opknappen! Ligt T nog in het ziekenhuis? Dikke digitale knuf voor jou. Goed op jezelf passen he? Heb je hulp thuis en op de zaak?

Hier ook een zielig meisje. Zaterdag begon ze al te piepen en rochelen, en zondag werd ze steeds benauwder. Zondagavond om 2100 uur naar de HAP geweest omdat ze zo benauwd was. Daar was het uiteraard bijna over, zul je altijd zien. Haar longen klonken wel piepend, arts zei dat het bronchiaire hyperreativiteit was, astma dus. We hebben een ventolin inhalator meegekregen. Hielp niks, want ze raakte helemaal in paniek van dat kapje en ademde er dan niet door heen. Vannacht voor de 2e nacht op rij benauwd, hoesten en steeds huilen in haar slaap. Ik ben er ieder uur uit geweest om haar te kalmeren. Vanmorgen vond ik het mooi geweest, om 0700 uur huisartsenpost gebeld, daar konden we om half 8 terecht. Arts vermoedde rs virus, dus door naar de kinderarts. Daar kreeg ze een kapje met zuurstof en ventolin. Dat hielp helemaal niks. Conclusie: geen astma want dan had het vernevelen wel geholpen. Virus dus waardoor haar longen vol zitten, waarschijnlijk rs. Maar omdat ze gewoon goed drinkt kunnen ze in het zh niks doen. Ze valt buiten de 'risicocategorie' omdat ze ouder dan 6 maand en meer dan 8 kg is. In het zh kunnen ze volgens de kinderarts niks anders doen dan vernevelen en/of sondevoeding, maar dat is dus niet nodig omdat ze drinkt en vrolijken alert is. We waren om 0930uur dus weer thuis. J.asmijn ligt nu lekker te slapen. Mijn ouders komen zo oppassen, dan kan ik nog een paar uur werken.

Herkenbaar, hier ook vermoeden rs van huisarts. Alleen niet naar kinderarts, maar pijnlijkr roggelhoest blijft net als temp rond 40 graden, ook overdag.. Kreeg je verder nix voor de hoest? Zit te denken of we ook naar kinderarts moeten, ben niet zo'n afwachter (maar wil binkie niet ook overal naar toesleuren als ie zo ziek is)

Ik hoop morgen ook weer wat te werken als ouders ff oppassen.

Sterkte! Jullie ook chantal. :(

Geplaatst

Wat raar Sandra, hier moesten we de echo met 3 mnd doen omdat ikzelf een spreidbroekje heb gehad. Werd op het 1e cb bezoek meteen aan ons gevraagd, en brief was direct gemaakt.

En dat was bij E.lin ook al zo.

Grappig om te zien hoe groot en zwaar jullie kindjes zijn, ik heb echt 2 ukkies geloof ik. M was op 3 jan 6595 gr en 64 cm en N weet ik even niet meer, ik dacht 63 cm en 6570 gr.

x

Geplaatst

Testr hou jullie binkie goed in de gaten hé en bij twijfel gewoon naar de ka gaan.

Hier gesprek gehad met ka T. Heeft geen longontsteking gelukkig moeten nog wel rekening houden dat hij nog minimaal een week moet blijven doordat hij 2 virussen heeft heeft hij het erg moeilijk . Hij begint wel weer wat te drinken zelf maar ook dat is nog maar 100cc max en de rest gaat nog via sonde ook heeft hij nog steeds koorts en diarree en dat schijnt er allemaal bij te horen.

Gelukkig lacht hij af en toe weer.

Meiden let goed op jullie kleintjes het is echt slopend als ze in het zh moeten liggen.

Geplaatst

Sandra het is echt te zot voor woorden. Hoop dat je snel uitslag hebt en dat alles goed mag zijn.

Las dat je gevallen was... Gaat het nu weer een beetje?

Verder wil ik je mijn bewondering uiten voor je. Vind het toch knap van je dat je alles uit de kast haalt om de kids maar weer te plezieren. Echt goed van je...!

chantal hoe gaat het nu... Kun je het een beetje handelen? Zwaar hoor... Echt waar, de komende 10 jaar moet alles goed gaan. Jullie hebben je portie al gehad.

jessie knapt je meiske al weer op? (Even tussen 2 haakjes, dat boek "opperdepop" die jij mij hebt aangeraden. Heb ik nu 2 x gegeven bij kraamschudden van vrienden. Vandaag een stel en vorige week. Ze waren er "zo" blij mee. Dank, dank voor de tip. Toppie.

emvlin groot/ klein what ever, heerlijk dat ze het goed doen, fijn!

Hier gaat alles lekker. Krijg het idee dat N.ore eindelijk een beetje ritme krijgt. 's Middags slaapt ze nu lekker vaster en langer.

en in de avond/nacht begint vorm te krijgen (fingers crossed). Verder rolt ze sinds het weekend de kamer door. Opletten geblazen... Nu dus zorgen dat N. & N. Hun kleine plularia opruimen en niet op de grond laten liggen en huh... Vaker stofzuigen (oepsie).

verder niets bijzonders.... Ja zit te wachten op mooi weer! Wil zon... Droog ... Blaadjes aan de bomen. Dit weer komt me de set.t uit, bah! Nog een paar maandjes en dan heerlijk fietsen met de meiden. 1 voorop 1 achter. Kan niet wachten.

gr shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden