Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Iggie bijna jou vergeten. Heerlijk...te lezen dat je geniet en dat alles zo goed gaat. Aan tafel eten is super. Echt een gezinnetje!

en nu ook al tandjes...N. ore heeft nog 0 komma 0. Zie ook nog niets wat er op lijkt.

Zijn wij nog de enige?

gr shanna

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dank jewel! wij gaan een weekje naar duitsland niet zo ver weg hoor

naar een vakantiepark!

hebben er zin in, weer word niet zo best las ik veel sneeuw maar goed we maken er wat van

lekker zwemmen samen ben benieuwd hoe ze dat vind!

@chantal goed te lezen dat het geen longontsteking is, hopelijk gaat hij nu met stapjes vooruit en dan lekker naar huis!

@ shanna wat fijn dat het ritme een beetje komt nu. N slaapt nu ook sinds 2 weken ongeveer in de middag eerder wou ze dit niet

Geplaatst

Meiden even snel ze gaan zo toch weer bloedprikken en een torax foto maken toch nu wel een verdenking van een longontsteking. Vandaag ook zijn zuurstof er er n af om te kijken hoe hij het doet saturatie is nu net op de grens 92 hopelijk blijft dat goed gaan. Drinken doet hij nog steeds erg slecht vanmorgen maar 80 cc en rest via sonde. Hij is ook nog steeds aan de diaree heeft zelfs zijn billetjes helemaal kapot. Lees later wel weer bij mannetje is wakker geworden

Geplaatst

Duim duim duim chantal!!

Weekje Duitsland heerlijk sas! Geniet ervan!

Shanna Dank je voor het compliment! Het kost moeite om elke x weer iets te verzinnen ;)

Heup is Nog steeds erg gevoelig. Lopen gaat weer maar liggen is rampzalig. En uiteraard lig ik natuurlijk altijd op die kant.

Fijn dat n wat ritme krijgt!

Geplaatst

Uitslag bloed en foto is binnen geen longontsteking wel was de onstekingswaarde wat verhoogd ten opzichte van donderdag morgen willen ze verder kijken waar dit vandaan komt. Zonder zuurstof gaat goed hij blijft op een saturatie van 92 nu hopelijk gaan de nacht nu ook goed. Drinken doet hij niet vanmorgevanmiddag helemaal niks en nu net maar weer 40cc en hij heeft nog heel veel gespuugd naar de sonde zullen zien wat de avond ons brengt.

Sandra balen van je heup en natuurlijk is het de kant waar je op ligt beterschap dan maar.

Shanna wat fijn voor N en jullie dat er nu een ritme in komt. Op naar nachten van rust dacht ik zo....

SAS heerlijk even naar Duitsland geniet ervan samen.

Geplaatst

Meiden wat een hoop geschreven en maken wij weer mee in dit topic.

Ook hier een erg ziek mannetje gehad en nog een beetje. Wilde dus 4 dgn niet meer dan 300 cc pd drinken. 4 x bij de arts gezeten maar geen uitdroging gelukkig en ook geen rs.

Na pillen voor de misselijkheid eet en drinkt hij weer en het groen licht dat hij morgen mag vliegen pppffftttt zag even de ski vakantie in duigen vallen. Hij snottert nog wel dus we blijven sprayen.

Voor iedereen beterschap en hoop over een week betere berichten te lezen.

Knuffel voor de zieke kindjes.

Geplaatst

Sas en Quin hele fijne vakantie, geniet er lekker van.

Chantal en jessi hoe is het met de kids, zijn ze al aan de betere hand. Is er al zicht op wanneer T naar huis mag?

Sandra, Lees ik nou ergens, ik weet niet meer waar dat S aan een puffer moet en hoe is het met je heup en is al al wat bekend over de heup echo?

Shanna gaat het ritme nog steeds goed met N?

daantje heb je alweer internet?

Hier een manntje die bijna twee weken lang heeft doorgeslapen en nu sinds drie nachten weer elke nacht wakker is. En met wakker bedoel ik echt WAKKER en ook nog eens een maaltijd eist. Iemand ervaring mee?

Voor all alvast een heel fijn weekend. Hoop dat het minder regenachtig wordt.

Geplaatst

Hey dames

Sterre idd weer aan de puf. Nasleep van de rs.

Iggie nee ik ken het niet. Maar dat zal flink vermoeiend zijn!!

Chantal wat balen dat hij niet drinkt. Hier zeiden ze op gegeven moment dat het beter was im fruit groente en brood te geven. Melk zou slijm aanmaken. Sterre ging ook minder drinken in het zkh. Maar fruit en groente ging als vanzelf.

Quin. Gelukkig geen rs! Maar frustrerend is het! Gelukkig mag hij vliegen. Lekker de frisse sneeuwlucht in! Veel plezier iig!!

Xxx

Geplaatst

Iggie, hier ook een mannetje elke nacht wakker. Het hoort bij de sprong waar hij in zit. Gaat al gillen als ik uit zicht ben dus plassen is er voor mamma niet meer bij;-)

Sas, jij ook fijne vakantie.

Geplaatst

Quin fijn dat jullie ventje fit genoeg is om op wintersport te gaan. Waar gaan jullie heen? Wij gaan over 4 weken naar Fiss in Oostenrijk. Fijne vakantie, Sas ook!

Verlatingsangst schijnt er bij te horen met 7 maand. Hier gelukkig nog geen last van. We doen veel kiekeboe-spelletjes met hydrofielluiers, dat helpt hopenlijk.

Hier gaat het beter. Nog steeds veel hoesten, echt zo'n bronchitis-kuchje. Ik doe vrolijk mee. Eten gaat goed, wel iets minder dan normaal. Drinken gaat wisselend, gemiddeld de helft van normaal denk ik. Papfles 130cc laten staan, om 10.00uur extra.fles, 50cc gedronken, bij de boterham 30cc water, om 16.00uur hele fles leeg 150cc, om 1930u geen druppel gedronken, dus met een lege maag naar bed.

Sandra wat sneu voor S.terre. Werkt het pufje?

Ik reageer de volgende x weer op de andere dames, zit nu op telefoon. Nu ff gezellig bank hangen en wijntje drinken met mijn mannetje om te vieren dat hij medewerker vh jaar is geworden op zijn werk. Ben zo trots op hem!

Geplaatst

Hé meiden even weer een update..

T. Ligt nog steeds in het ziekenhuis hij is ondertussen wel van de zuurstof af en het gaat steeds beter met hem alleen wil hij niet goed drinken hij vind het volgens de arts wel makkelijk dat h et via de sonde gaat dus ze zijn gestopt met bijvoeden gisteren maar hij blijft moeilijk doen en drinkt niet zonder slag of stoot gistermorgen heeft hij om 08:00 100cc gedronken dan pas om 18:00 150 cc met heel veel moeite in een uurom 22:30 50cc en om 03:30 40cc b beide keren ging het erg moeizaam hij schijnt ook geen honger te hebben hij vraagt er niet om en ze moeten hem ook echt dwingen om te drinken en dat is maar mijn inziens niet de bedoeling hebben zo weer een gesprek met de ka om 10:00 hoe nu verder ga hem zo niet meenemen naar huis....

Ga nu snel even douchen.

Quin en sas ook van hier een hele fijne vakantie.

Geplaatst

Hey meiden. Ik krijg net bericht dat mijn nichtje zelfmoord heeft proberen te plegen. 16 jaar en pillen gesliktvomdat haar vriendje het heeft uitgemaakt. Haar dochtertje word volgende maand een jaar. Ze zijn nu naar het zkh. Ze is half bij. Ben ff van slag.....

Geplaatst

Hier gaan we de goede kan op t. Zit niet meer aan de monitor omdat zijn w waardes goed blijven ook hebben ze zijn sonder eruit gehaald om te kijken of hij dan wel wil drinken maar helaas hij vertikt het hij heeft nu nog maar 200 cc gedronken voor vandaag ga straks weer even terug hopelijk drinkt hij dan wel en kan ik rustig slapen.

Als hij nu gaat drinken dan kan het hard gaan en mag hij maandag naar huis anders kan het zo nog maar een tijdje duren en gaan ze nog meer onderzoeken. Het niet willen drinken moet toch ergens weg komen. ...?

Geplaatst

Sandra gelukkig dat ze stabiel is!

chantal hopelijk gaat hij drinken, vreemd dat hij het niet wil onderzoeken ze dus niet??

Geplaatst

Grrrr had gehoopt te kunnen melden dat hij wat dronk maar helaas hij wil helemaal niks maakt er echt een drama van huilen, slaan, hoesten enz enz nu is de verpleging het nog een keer aan het proberen.

Sas nee ze doen er nog geen onderzoek na ze denkendat hij door de sonde lui is geworden ( mannen) zoals de manlijke ka nier zegt ze laten hem nu eerst liggen tot hij niet meer genoeg plasluiers heeft of suf reageert.

Geplaatst

Sandra sorry maar heb 2x gepost maar elke keer staat het er niet.

Bij deze wat een Shit situatie zeg.. ( nog zacht gezegd) fijn dat ze stabiel is maar wat zullen jullie geschrokken zijn zeg. Hopelijk kunnen ze haar helpenze heeft het ook vevreselijk moeilijk gehad. Dikke knuffel voor jullie! !!

Geplaatst

Sandra wat een k*t bericht. Wat moet dat arme meisje zich wanhopig hebben gevoeld dat ze zoiets gedaan heeft. Hopenlijk houdt ze er niks aan over en krijgt ze goede hulp.

Chantal wat balen dat T nog niet wil drinken. Krijgt hij paracetamol? Hier zei de ka dinsdag dat een goede paracetamolspiegel helpt om zich minder belabberd te voelen en tegen evt keelpijn. J.asmijn drinkt sinds maandag ook minimaal. Denk dat ze rond de 250cc per dag zit, maar ze eet weer goed fruit en groente, en veel yoghurt. Ik krijg het idee dat ze een soort mega eigenwijze sprong heeft en daardoor de flessen weg slaat. Met 4 mnd had ze ook zo'n fase. En er komen weer tandjes aan denk ik (kwijlen en luieruitslag, en kauwen op de flessenspeen). Heeft iemand de 'Oei ik groei'? Wanneer komt er weer een serieuze sprong aan?

Geplaatst

Jessi even snel...

(N.ore is 33 weken)

Tussen de 33,5 weken en 37,5 weken zou weer een moeilijke periode kunnen zijn. (Wolkje met donder).

Bij ons wat slapen betreft weer knap K sinds enkele dagen... Grrr

Afgelopen nacht toch gezwicht en heb haar bij mij in bed genomen ( rond 3.00 uur) Uiteindelijk was ze echt niet meer te houden is papalief met haar om 5.15 uur naar beneden gegaan. Dit is al de 3de nacht op rij...

Zie je wel te vroeg gejuicht..

Maar overdag is er al wel een ritme te zien... Gelukkig.

gr shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden