Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jessi paracetamol krijgt hij wel maar helpt niks en eten doet hij nog maar heel weinig hij heeft veel last van veel dingen dus daar kan ik hem ook niet mee verleiden hebben net met een geprakte banaan geprobeerd maar ook dat weigert hij. Nu gaan ze vanavond hem nog een keer wakker maken om het te proberen en mocht hij niet willen dan kijken ze morgen weer opnieuw wat we gaan doen..

Shanna balen dat het ritme in de nacht er nog niet in zit bah die nachtrust heb je gewoon nodig. Hopelijk snapt ze het weer snel dat ze moet slapen. Krijgt ze nu groter flessen voeding?

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Chantal misschien kun je de fles slapend proberen te geven? Ik heb er bij J. vannacht 100cc in gekregen terwijl ze sliep. Ze huilde flink maar was niet wakker (droom ofzo).

Shanna thanx, het donderwolkje moet nog komen dus :-(

J.asmijn heeft me aangestoken, voel me belabberd...

Geplaatst

3.30 uur. Heb me net op de bank geinstalleerd, met 2 katten bovenop me. Slaap toch niet, krijg geen lucht door verstopte neus. 40 graden koorst. Bah, geen zin in griep!

Geplaatst

3 uur 50 twee huilende kids. 1 is ziek. Ander besloten wakker te zijn en een flesje willen.

jeee joepie... We zijn O blij.

jessie beterschap.

heb zelf nu raar gevoel in keel en kriebels maar wil niet aansluiten aan de reeds lange lijst van de zieken....

mshanna

Geplaatst

Chantal, ik hoop dat het vandaag beter gaat!!!

@ Sandra hoe is het nu met je nichtje?

Hier hetzelfde als bij iedereen. Vanaf vrijdag vriendlief ziek. Was verdorie zijn eerste werkdag. Is hij uiteindelijk om 1500 uur naar huis gegaan. De kleine heeft er minder last van, maar heeft wel 38,5 en slaapt veel, maar wel onrustig en zonder ritme. En ik die net weer een week heeft gewerkt na 1,5 week ziek te zijn geweest. Weer ziek en dan ben ik ook nog eens jarig vandaag. Niet leuk!!

Ben benieuwd hoe mijn oudste zich zo voelt als hij wakker wordt.

Lfz Ig

Geplaatst

Gister met sterre bij de ka. 40 koorts en benauwd. Oorobtsteking. Vanmorgen 36.7 gelukkig!

Maar wel haar 2de kuur in een maand.....

Iedereen beterschap met de kindjes en zichzelf!

I vote for SUMMER! !!!!

XXX

Geplaatst

Iggie gefeliciteerd nog met je verjaardag. Hoe is het nu met jou en de rest vd Fam. al weer aan de beterende hand.

chantal je gaat t niet geloven maar ik heb echt aan je nichtje gedacht voordat jij dat vreselijke bericht posten. Dacht goh hoe zou t de 16 jarige moeder vergaan? Bah niet leuk hoor ... Ik hoop dat ze goede hulp krijgt en dat ze er sterker uitkomt !

en hoe belabberd zijn jou berichten niet vd afgelopen week. Gatver, digi knuffel voor jou en dat het maar snel beter mag gaan en je het ziekenhuis weer achter je kan laten.

Shanna hoe is t vannacht gegaan?

Y kwam ook vannacht en de nacht ervoor ook .. Hmmmm

ik dacht nou die griep "zooi" ontloop ik mooi maar helaas voel me echt ruk maar ga zo toch maar werken. Doe het hoog nodige en ga dan mijn bed in heb nl de baan gekregen en morgen is mijn eerste dag.

Ik ga dus in totaal 4 dagen werken .... Best veel maar ja de hypotheek moet ook betaald worden.

vind het wel jammer dat ik zo haar eerste kruip poging, woordjes etc ga missen .. Snik

meiden allemaal beterschap

xx

oh en de vakantie gangers, geniet ervan

Geplaatst

Iggie Happy birthday!!!

Sandra hoop dat deze week heel wat positiever is. Erg vervelend voor je meisje, oorontsteking! Snel beter worden.

Knap hoor Eer 4 dagren werken...petje af! En ja, niet ziek worden hoor! Zal echt balen zijn!

Afgelopen nacht een van de ergste nachten tot nu toe!!! Nu ECHT geen oog dicht gedaan...

N.ina is ziek...ze kan de slaap maar niet vatten. Meerdere keren uit bed geweest (41 graden koorts)....erg overstuur. Keelpijn...wil niet hoesten. Gevolg nog meer slijm etc...

Vannacht heeft manlief op de bank proberen te slapen en ik samen met N.ina in ons bed...mevrouw vond het veel te spannend en deed geen oog dicht. Ik dus ook niet. Vervolgens weer in eigen bed gedaan. Heel heel heel vaak naar haar toe moeten gaan.

Vervolgens manlief toch maar ook weer in bed gekropen. Kon niet slapen op de bank.

Rond 3 uur begon onze lieve N.ore te spoken...haar maar bij ons in bed gedaan.

Daarna was N.ina niet meer te houden en is onze papa lief met haar naar beneden gegaan (rond 6 uur). Ik ben met N.ore nog in bed blijven liggen...

Beide dames liggen nu in bed...Maar hoe krijg je een klein meisje aan het verstand dat ze moet gaan slapen? Ze heeft nu 39,5 graden koorts. Maar slapen of zelfs liggen ho maar. Zelfs met de tv aan. Ze is doodop, ze voelt zich echt beroerd. Haar ogen zijn nog net niet dicht...

En wij...wij zijn kapot! Nick ook hij heeft door dat gehuil van vannacht geen oog dicht gedaan en is ook niet te genieten!

Gelukkig moet manlief vandaag pas rond 11 uur beginnen met werken. Kan die nog een beetje bijkomen. Maar hij moet wel tot half 7 doorwerken...

Jeee wordt gezellig vanmiddag!

Heb er nu al zin in....NOT!!!

Maar gelukkig heb ik vanavond orkest en kan ik me lekker even uitblazen op de saxofoon. Dan is manlief alleen met de kids...

Gr Shanna "JEEE LEVE de GRIEP!!!"

Geplaatst

Eer ik was het van m'n nichtje. ;)

Zal ff meer uitleg geven erover. Ik was erg kort erin.

Ze hebben geen voogdij meer. Dat heeft heugdzorg. Omdat mijn oom en tante niet onpartijdig genoeg zijn naar hem toe.

Niu heeft jeugdzirg geëist dat hij z'n dochter ziet. Mijnnichtje had aangegeven zich daar niet orettig bij te voelen omdat hij haar heeft mishandelt. Nou had jeugdzorg gezegd, dat staat niet zwart op wit dus of je geeft haar meer of ik kom haar net polittieassistentie halen. Dan sta je met je rug tegen de muur. Daarnaast woog ze vlak na de zwangerschap 59 kg rn nu 90. Dat helpt om niet als je depressief bent. Haar vriendje had het uitgemaakt en ze slikte vanaf oktober al geen pillen meer.

Teveel. ...

Ze had 2 afscheid brieven geschreven. 1 voor haar dochter en 1 voor haar ouders.

Ze had een post op Facebook gezet. Daardoor zijn mijn moeder mijn tante en ik gaan bellen naar haar moeder. Dat heeft haar gered. Ambulance was er met 20 minuten. Ze had slaappillen kalmeringspillen en antidepressiva genomen. En potje en 2 strips.

Vandaag komen er psychiaters praten. Ze is vooral bos nu dat ze niet naar huis mag.

Morgen komt jeugdzorg met haar ouders praten. Die zijn erg bang dat ze de kleine meenemen.

Als ze woensdag nog in het zkh ligt ga ik er langs.

Nu weten jullie hoe het zit. Xx X

Geplaatst

Jeetje shanna. Das echt NIET leuk! !

Ik heb nu van de kinderarts nurofen gekregen. Dat werkt echt ontzettend goed tegen de koorts. Wel in combi met paracetamol Een dus om de 6 uur pcm en daartussen 3x nurofen. Sterre heeft gewoon de nacht doorgeslapen. En die heeft echt de hele dag gehuild! Kun je gewoon bij apotheek halen. Is een drankje. Misschien een tip?

Oh Iggie vergeet helemaal je verjaardag! ! Gefeliciteerd! !!

Geplaatst

Goed...nu even iets positiefs dames....

Wij gaan in mei Naar ..."K3"!!! Heb net kaartjes besteld. (Hoop dat manlief dat goed vindt...oepsie...!)

Maar kids zijn zo gek op K3...ja ook N.ick onze jongen van bijna 8 jaar!

En N.ina danst er constant op. Zodra ze K3 op tv ziet, moeten haar dansschoentjes aan en wil ze dansen (wel grappig want vaak is het liedje alweer afgelopen wanneer zij eindelijk voor elkaar heeft haar dansschoentjes aan te doen... en dan kijkt ze zo beteuterd...eigenlijk best wel zielig maar ook weer komisch (gemene mama hahahaha))

gr Shanna

Geplaatst

Sandra wat een verhaal zeg wat moet dat meisje zich k.t gevoeld hebben zeg.

Poef hoop dat het gesprek met jeugdzorg mee gaat vallen en dat ze haar kleine niet weg halen.

Iggie van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag.

Shanna dat zijn slopende nachten. Maar leuk naar k3.

Hier goed nieuws al vind ik het zelf nog wel eng maar ons mannetje is weer thuis hij drinkt nog steeds erg slecht maar voldoende om mee te gaan naar huis moet nu gewoon vaker de fles aanbieden 8x om zo toch 300cc voeding binnen te krijgen maar z e vonden get te riskant om hem daar te laten liggen omdat er op dit moment er weer ernstig ander virus heerst waar hij ook gevoelig voor is en ze willen het risico niet lopen dat hij dat dan ook nog krijgt.

Geplaatst

Oh wat een goed nieuws Chantal ... Lekker thuis.

het is wel n schema 8 x aanbieden maar je zult het met liefde doen.

Heen en weer naar t zh vreet ook aan je.

San ik hoop dat t gesprek met jeugdzorg goed verloopt en dat ze haar kindje bij zich mag houden.( ik zou gek worden als ze Y hier weg zouden halen) en wat sneu voor haar dat ze zo zwaar is geworden, dat helpt idd ook niet echt voor je zelfvertrouwen en als klap op de vuurpijl n vriendje die het uit maakt, triest hoor en dan ben je pas 16!

nou hier ook nog n beetje goed nieuws, heb zaterdag nw spijkerbroek moeten kopen , alles is te groot.

ik heb 5 (spijkerbroek) maten kleiner gekocht als die ene spijkerbroek die ik aan worstelde na mijn bevalling. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik dat ding aan had ( heb thuis nl geen pas spiegel).

Meiden ik duik er vroeg in ... Ben niet top fit en morgen aan de bak .

eer

Geplaatst

Eer Joehoe...wat gaaf!!! Wat zal jij je heerlijk in je lichaam voelen nu.. TOPPIE TOPPIE TOPPIE.

Sandra....ik leef ontzettend met je nichtje mee...vandaag gesprek toch? Nou, dat moet toch goedkomen!!!? Als ik zie wat voor rechten sommige "slechte moeders" (ergo moeder N.ick) hebben, waarvan je mond soms wijd open gaat staan... Dan ben ik van mening dat "zekers" je nichtje (geen slechte moeder krijg ik het idee...), recht heeft om haar dochtertje in huis te houden.

Chantal heerlijk je kleine kereltje weer thuis. Hoe is het nu? Gaat het een beetje? Hoe gaat het met je man en dochtertje?

Ben zelf net terug van de dienstdoende huisarts (onze is er blijkbaar weeeeeer niet). N.ina heeft de nacht weer op stelten gezet. VRESELIJK. Ik ben lichamelijk aanwezig maar geestelijk ben ik ergens ver weg..... Oooo wat zijn wij moe!!!

Maar goed...de dokter gaf aan gewoon uitzieken. Nurofen kende hij niet...N.ina heeft licht ontstoken oren, maar nog niet alarmerend. Verder gewoon de griep. Uitzieken dus. Hij heeft dus niets uitgeschreven helaas. Had stiekem gehoopt van wel... (alleen om ons al,zodat wij een keer weer lekker kunnen slapen).

Gisteren heeft mijn man samen moeten werken met onze gynaecoloog. Ze hebben even bij gepraat hoe alles nu thuis is. Dat het goed gaat met N.ore etc etc. Maar hij vroeg ook naar mij. Manlief heeft aan gegeven dat het met mij zo zo gaat. Dat klopt ook wel...Maar zelf niet zo bewust ervaren. Enkele maandjes geleden heb ik weer een terugval gehad wat betreft mijn bekken/heup. Een poosje geleden kon ik veel verder lopen dan nu..Laatst moest mijn man mij gewoon ophalen met de auto toen we naar het dorp gelopen waren. Tja hoort erbij nam ik aan...Maar Gyn gaf aan dat dat niet het geval was. Hij was van mening dat ik dit verder moest laten. Hij dacht aan een slijmbeurs ontsteking, noemde reuma maar legde dit ook weer gelijk opzij... (gelukkig). Maar ben wel geschrokken. Maar hij vond dat ik dit verder moest laten onderzoeken....

En ik maar denken hoort erbij...gewoon herstellen, de tijd geven...

Met andere woorden toch maar een afspraak maken...

Tot zover hier

gr Shanna

Geplaatst

Eer wat super goed zeg! Daar mag je echt trots op zijn. Hoeveel kg ben je nu kwijt?

Shanna wat sneu voor jullie eisje! En balen dat je helemaal niks gekregen hebt van de ha. Ik hoop dat het snel over is en jullie weer kunnen slapen.

Iggie nog gefeliciteerd met je verjaardag! Niet leuk om dan allemaal ziek te zijn. Gaat het al weer wat beter?

Chantal hoe gaat het metT? Fijn om hem weer thuis te hebben? Kan me voorstellen dat je het nog wel spannend vind. Hopenlijk knapt hij thuis snel verder op.

Sandra is S.terre is wat opgeknapt?

Arme kindjes toch allemaal. En stomme virussen! Ik ben zoooo toe aan zomer! Maar eerst ff beter worden, dan nog op wintersport en dan mag de zomer komen. En nog even niet denken aan de heftige 8 maanden sprong, verlatingsangst, doorkomende tandjes etc wat ons nog te wachten staat :-)

Geplaatst

Ik heb het idee dat sterre nu midden in die 8 maandensprong zit... voor het eerst in bijna 7 maanden klaarwakker vannacht. Speeltje en aai over de bol. Ze is zeker nog 3 kwartier aan het spelen geweest.

Er zijn 2 hoektanden door. Heel frappant. De voortanden nog niet namelijk hahahs. Ziet er apart uit.

Zeceet niet al haar eten op. Ze wilt ook niet slapen overdag masr is wel moe... pffft

Verder gaat het gelukkig top hahaha

Shanna goed dat je afsoraak hebt gemaakt!!

Geplaatst

Sandra fijn dat het gesprek goed ging. Hopenlijk krijgt je nichtje goede hulp in de crisisopvang.

Gaat er nog iemand carnaval vieren met de kleintjes? Sandra jij vast wel daar in het zuiden. J.asmijn heeft morgen 'verkleedfeest' op het kdv. Ik heb een lieveheerstbeestje-pakje voor haar besteld, wordt als het goed is straks bezorgd. Zondag gaan we even bij de optocht kijken in Raalte, dat is de grootste hier in de regio. Ik heb ook oordoppen tegen de herrie voor haar besteld, die kan ze ook op met Koninginnedag en 5 mei. En met de apresski in Oostenrijk uiteraard, ik hoop dat ze een paar keer mee kan.

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waar jullie kindjes nu mee spelen. Ik denk soms dat ik te weinig uitdagend speelgoed aanbied en haar niet goed stimuleer in haar ontwikkeling. J.asmijn zit het liefst op schoot en dan door de grote schuifpui naar buiten te kijken naar de vogels in haar tuin. In de box zijn haar voeten favoriet, of alle speeltjes uit de box naar buiten gooien. Gooien is sowieso een hobby van haar ;-) Tijgeren doet ze nog niet, tot haar grote frustratie. Ze doet alleen nog maar een parachuutspringende pinguin na (op haar buik liggen met armen en benen in de lucht zwaaien).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden