Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahahaha die parachutespringende pinguin heb ik hier ook! Ze is nu wel druk bezig op knien en handen. Maar daarna valt ze om hihi.

Hier "kruipt" ze heerlijk op de grond en heeft z3 speelgoed wat als ze aanraakt wegrolt. Hihi. Dan moetcze er weer achteraan ;)

Huervis het al 3 weken carnaval!!

Alleen gaan wij niet als "iets".

Hier in het zkh voor echo heuphes. Die was niet voldoende dus wacht nu op foto

Xxx

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sandra heb je de uitslag van de heupjes al? Hoop dat alles goed is. Leuk filmpje van je pinguin op fb! J.asmijn springt beter, die houdt haar handen op haar rug bijna tegen elkaar aan, en kan met haar voeten dan haar billen raken, zo hol trekt ze zich. Zal proberen om een filmpje te maken dit weekend.

Geplaatst

Ben ook benieuwd hoe de uitslag is van de echo.

en idd wat een schattig filmpje, duurt niet lang meer denk ik dan kruipt ze je zo weg

wij zijn nog in Duitsland maar n is ziek ze Kreeg gisteren 39,7 koorts vanochtend 38,7 na een zetpil zakt het iets

maar ze is niet blij, dus we zitten in het huisje haha

vrijdag weer naar huis, hopelijk knapt ze snel op klein meisje

fijne dag allemaal

Geplaatst

Ha ha moest ook lachen om parachuut springende pinguïn (happy feet gedachten), maar idd die heb ik hier ook.

San, hopen op n goede heup uitslag morgen ... Duim duim en lekker dat je nichtje terecht kan bij de crisisopvang ... Zal haar rust geven en ruimte om te praten met mensen die daar voor gestudeerd hebben en haar zullen stimuleren om na te denken over haarzelf ( heb ervaring, mijn ex-vriend heeft er ook gezeten).

y.entl is ziek het arme ding, gister uit mijn werk der eten gegeven en even gespeeld om 18.30 naar bed en om 19.00 hoor ik haar huilen. Ik haar gehaald en op de onderste tree vd trap geeft ze de hele pap fles over (colbert kan dus naar de stomerij).

hup schone slaapzak, romper en na kwartiertje weer naar bed gebracht. 23.00 uur lig ik 5 min in bed weer huilen, vriendlief naar boven had ze alles onder gespuugd. Bed, slaapzak oh t zat in der oren, vriend ff met haar douchen, alles weer schoon aan en naast mij in bed gelegd, moest ze nog 2 x spugen maar er zat niks meer in der maagje.... Oh wat maakte ze zielige geluidjes.

gelukkig is ze snel in slaap gevallen en ik ook, vriend heeft haar boven in der eigen bedje gelegd.

vanmorgen om 5.55 was ze wakker, ik eruit ... Flesje gemaakt en ik pak haar op voel ik nattigheid ... Diarree, t liep langs der benen ( oh en stinken). Vriend erbij geroepen en alles weer verschoond (gelukkig heb ik van mijn schoonzus 10 slaapzakken gekregen :-) vandaag moest ik werken dus vriend heeft haar hele dag verzorgt ... 1x spugen en veel diarree luiers, hij was kapot. Toen ik thuis kwam heb ik haar halve liga met melk en 30cc gegeven, bleef allemaal binnen. Half uurtje later toch nog pap flesje van 90 gemaakt .. Gewapend met doek heb ik haar laten boeren en ja hoor alles er weer uit. Heb haar 2 x naar bed gebracht en nu slaapt ze sinds half 8. Hopelijk gaat t morgen beter, ze heeft geen koorts maar ze doet zielig.

Jessi ik ben 12,5 kg afgevallen.

zat vd week ff periode terug te lezen van de dag dat mijn vliezen braken en de eerste 2 weken na de bevalling, god wat was ik n zielig hoopje in de tweede week (hormonen tsjezus wat doen die rare dingen met je) ha ha

ik ga zo slapen , ben moe vh werken. (Ben ook niks gewend hè .. Ha Ha)

liefs eer

Geplaatst

Ik heb weer internet! Jeeeeeh eindelijk, als je het niet hebt merk je pas hoeveel je het gebruikt zeg.

Maar meiden, wat lees ik veel ellende!

Zo zielig al die zieke kindjes......

L.ise heeft ook buikgriep gehad maar niet zo erg als y.entl bij jou eer. L.ise was na 1,5 dag gelukkig al niet meer aan het spugen. Hopelijk is y.entl er ook weer snel vanaf, beterschap!

Sas, wat vervelend dat ze nu juist ziek wordt op vakantie.... Ook voor jullie beterschap.

Is bij de andere kindjes de griep/ziekte weer over? Anders voor jullie ook heel veel beterschap.

Sandra, wat een naar bericht over je nichtje, hopelijk wordt ze goed begeleid.

Hoe was de uitslag van de heupjes?

Chantal, hoe is het nu bij jullie thuis? Lukt het een beetje met de voedingen? Is je man alweer wat meer hersteld? Trek jij het allemaal nog wel? Ik denk heel vaak aan je, heel veel sterkte.

Shanna, goed dat je een afspraak gaat maken voor jezelf.

Oh, en leuk naar K3 !

Jessi, wat een lief lieveheersbeestje heb jij! :-)

Geplaatst

Heb je de uitslag sandra?

Daan welkom terug weer, vervelend he zonder internet!

@eer hoe gaat het nu met der? sneu hoor!

Wij zijn vandaag weer terug gekomen, gisteren koorts is weg gisteren had ze 36,2 wel erg laag

vandaag heeft ze overal kleine rode vlekjes gekregen op der buik rug en gezicht

fijn weekend allemaal

Geplaatst

Daan weer internet, yeah ... Wat mis je het hè als hè het niet hebt, welcome back !

san lekker dat alles goed is met de heupjes.

Emvelin, leuke filmpjes heb je geplaatst op FB en je profiel foto is echt fantastisch mooi.

hoe is het met de zuiderlingen al helemaal in carnavals sferen ??? Alaaaaf

Hier gaat t gelukkig beter met Y , vandaag nog niks gespuugd maar nog steeds dunne " luiers" . Drinken gaat goed en liga geweekt in de thee houd ze ook al twee dagen binnen. Donderdag belde mijn vriend of ik aub van t werk naar huis kon komen, hij zat steeds op het toilet en kon Y niet in de gaten houden. Ik naar huis, snel ff langs de drogist wat vitamines,diacure etc gehaald en bij thuis komst ging mijn vriend echt los. Goh wat was hij beroerd zeg, spugen spugen en nog eens spugen in combinatie met diarree ( was echt zielig) gelukkig ging t op t einde vd dag al beter en kon hij weer drinken en vandaag gaat t ook al beter maar je conditie loopt echt 200% achteruit. Hij is even naar buiten geweest maar was kapot toen hij thuis kwam.

Ik ben maar uit voorzorg vitamine c bruis tabletten gaan slikken want mama's kunnen niet ziek worden hè.

goed weekend all!!

Geplaatst

Sandra fijn dat alles goed is!!!

hoorde iemand over de vijfde ziekte, zou straks eens kijken of de vlekjes

gisteravond had ze weer 36 graden lijkt mij laag

vanochtend weer 37,1 even kijken wat het vanavond is

Daan fijn weer internet, ik zou er niet goed tegen kunnen haha hoezo verslaafd

Geplaatst

Sas heb je het lekker gehad?

wat raar die lage temperatuur zeg. Ik ga zo is googlen wat de vijfde ziekte is, ik ken t nl. Niet.

sterkte mop

Geplaatst

Ff een tip voor de dames die op fb zitten. Als je naar de facebook pagina van Wehkamp gaat staat er een link waar je op kan klikken voor 10 euro korting. Daarvoor krijg je dan per email een kortingscode. Wehkamp heeft het maandpak Pampers (174 stuks) nu in de aanbieding voor 37,50. Met de kortingscode betaal je 27,50, dat is ca 0,15 ct per stuk. Super aanbieding dus!

Geplaatst

Even een ego berichtje (reageer later op jullie dames...)

Maar OHW... Wat ben ik moe en ben ik het zat. De nachten zijn al meer dan een week HELL!!

Huilt N.ore niet dan is het N.ina wel... Eerst was N.ina ziek maar nu gelukkig aan de betere hand. Nu is N.ore aan de beurt..

Maar vraag me af N.ina nu ook een sprongetje aan het maken is... Want jee wat is ze vervelend... Huilen zeuren kattig zijn en niet te vergeten SCHREEUWEN waar je U van zegt!!! En dan nog brutaal ook... Ken mijn meisje niet meer!

N.ore heeft ook een sprongetje dat zie ik wel... Verder denk ik telkens "vast tandjes..." Maar nep niets te zien. Ze heeft wel uitslag op billetjes en mega kwijlen... Maar nog steeds niets te zien...

Maar goed... Zelf word ik dat gejank, geschreeuw en geblèr ooo zo zat... Soms kan ik er echt NIET meer tegen. Volgens mij hebben ze afgesproken elkaar af te lossen! Heb ik ze eindelijk in bed begint de een te huilen. Is die stil, begint de ander...

Er is geen moment rust om zelf even bij te tanken. Even RUST, even NIETS. Heb ontzettend de behoefte aan ME TIME!!!

Ben zooo moe, zo moe... Geen enkele nacht gaat zonder problemen.. We doen het O zo niet goed!! We laten op een gegeven moment in de nacht N.ore bij ons in bed liggen. Anders hebben we HELEMAAL geen rust... Maar ooo zo fout!

Sorry voor mijn geklaag. Ben super dol op ze, maar op het moment ben ik leeg! Ik kan niet meer....

Heb nu 2x gegild in huis beneden van hou op! Houd op!

Weet het is niet goed...

Gr shanna

Geplaatst

Shanna, ik snap dat het heel zwaar is.....

Maar voel je niet zo schuldig joh! Je doet je best en als je n.ore een keer bij je in bed neemt is dat echt niet zo erg.

Het is heel belangrijk dat je jezelf goed voelt, dan kan je er beter zijn voor je kinderen.

Dus als jij beter slaapt door haar een nachtje bij je in bed te nemen is dat echt niet verkeerd hoor.

En ok, geloof niet alles wat je leest en je kan van alles voor en tegens op het internet vinden, maar misschien helpt dit artikel.

http://www.natuurlijkouderschap.org/de-voordelen-van-samen-slapen/

Succes

Geplaatst

Jee 1 week weg en er is zoveel gebeurd.

Shanna, echt balen met die nachten en kan mij voorstellen dat je op bent. Volgens mij heb je een geluk dat je niet ook nog eens naar je werk moet.

Jessi, zijn jullie allebei al opgeknapt? En uitdagen met speelgoed doen ze op het kdv ook dus denk niet dat je je daar druk om hoeft te maken. Bdw ze moeten ook leren zich te vervelen en niet altijd vermaakt te worden.

Sandra, heftig verhaal. Hoop dat alles weer goed gaat komen.

Eer, en de family ook weer hersteld?

Sas, ondanks alles toch een fijne vakantie gehad.

Chantal, heerlijk je mannetje thuis en hopen dat alles nu stabiel blijft.

Iggie, man hopelijk ook weer beter, en bevalt zijn nieuwe baan hem.

Hier een top vakantie gehad. Echt super sneeuw. Helaas hier nu ook een heel ziek mannetje. 2 dgn al rond de 40 gr koorts. Zo even weer opnemen en boven de 40.1 gaan we naar de hap. Heeft vandaag al de max van paracetamol gehad en we moeten de nacht nog in.

Emevlin, gave foto hoor. Ziet er echt top uit.

Daan, weer happy met internet.

Hopelijk niemand vergeten ea sorry

Geplaatst

Shanna idd balen die opbrekende nachten voor je... Pffff

quin zag n paar foto's op FB... Jaloers was ik, nou volgend jaar misschien weer.

vandaag toch maar ff naar huisarts met Y ivm aanhoudende diarree. De dokter zei dat het bij deze kleintjes gewoon 10 dagen duurt voordat de darmpjes weer op gang komen/ hersteld zijn dus nog even geduld hebben. Hij heeft op der buikje n stukje vel gepakt en gekeken of het mooi terug veerde dit deed hij om te kijken of ze uit drogings verschijnselen had, dat had ze niet. Verder deden we t prima .. Wel t advies om de flesvoeding qua voedings schepjes te verminderen, rijstebloem mochten we ook toevoegen maar dat deden we al.

Fijne avond

Geplaatst

Gister weer net sterre bij de ha geweest. Weer een oorontsteking. Als het nu nog 1 maal gebeurd dan krijgen we een doorverwijzing voor kno.

Verder hebben we hier lekker carnaval gevierd :)

Geplaatst

He meiden hier ben ik ook weer is;)

Sandra wat balen van die oorontstekingen is toch niet normaal bij die kleintjes op deze leeftijd? Heeft ze verder nog last van de benauwdheid? En jij nog last van je heup of heeft carnaval goed gedaan; )

Eer waarom moet jij voeding minderen y doet het toch goed zo of doet ze het te goed?

Daan welkom terug al wss ik hier ook niet te vinden. ..

Hier gaat het goed met de kids T. Drinkt weer zijn flessen leeg we zitten nu op 5 flessen en warme groente en fruit weer sins gisteren.

Verder gaat hij nu niet naar het kdv op advies van de ka maar heb een mooie regeling voor straks kunnen maken dus deze 2 maand betalen we niet voor niks.

T. Heeft nu al 4 tanden en begint eindelijk te rollen op zijn buik maar terug komen dat lukt hem nog niet dan hebben we een heel boos mannetje die dan weer door de boosheid erg benauwd wordt. Maar ach we gaan gewoon langzaam de goede kant weer op.

Geplaatst

Quin, wat heerlijk je vakantie! De foto's op fb zagen er ook geweldig uit.

Wel naar dat je nu met een ziek mannetje zit.

Eer, wat duurt dat lang bij Y.entl hopelijk is ze er snel vanaf.

Sandra, alweer oorontsteking! Bah wat vervelend! Beterschap voor de kleine meid.

Chantal, fijn om weer wat van je te horen. Gelukkig gaat het beter met de kids!

Het zal nog wel even duren tot hij helemaal niet bebouwd meer is, hij heeft zón klap gehad, wel knap dat hij blijkbaar de energie heeft om nieuwe dingen te leren en om te rollen! Knap hoor!

Wij hebben telkens problemen gehad dat l.ise overdag niet in bed wilde slapen. Maar we hebben doorgezet en gisteren heeft ze eindelijk 2 keer overdag in haar bedje geslapen! Jeeeeeeh (zullen ze op het kdv ook blij mee zijn) oh ja, we hebben ook met vingerverf voetafdrukjes gemaakt ik heb ze in een v gezet, met de hakken over elkaar e een hartje eromheen gezet. 1 heb ik ingelijst (voor papa) en 2 anderen zíjn voor de opa en oma's voor Valentijn! ik doe er eigenlijk nooit aan maar dit vond ik wel heel schattig!

Geplaatst

Chantal fijn dat er vooruitgang is!! Wat is het toch een sterk mannetje!

Eer wat sneu voor Y. Hopelijk gaat het snel beter.

Shanna Hoe is het nu met N?

Quin wat een mooie foto's op fb!

Sas Hoe is het nu met de kleine meid?

Daan wat lief! Zullen ze vast geweldig vinden hihi

Jessi vond ze de optochten nu leuker als in je buik? ?

Hier is het weer voorbij. 11-11 mogen we weer hihi

Bij sterre komen nu tand 3 4 5 EN 6 tegelijk door. Alle 4 bovenin. De 2 voortanden en de hoektanden. Arm meske.

Ik ga nu de carnavalszooi uit mijn huis opruimen!

Xx

Geplaatst

Daantje wat fijn dat L.ise in haar eigen bedje slaapt. En wat schattig van dat Valentijnshart!

Sandra balen zeg van die oorontstekingen. Hopenlijk is ze er snel vanaf. Hier ook 4 boventanden die er bijna door zijn, ze is er af en toe was mopperig van. Leuk gehad met carnaval? J.asmijn vond de optocht leuk, ze liet de gehoorbescheming keurig op haar hoofd. Ik ben nog een poepluier verschoond in een vol café midden op de stamtafel hihi. Er was geen andere ruimte en de cafégasten stelden het zelf voor. J vond het wel interessant :-)

Chantal fijm dat T het beter doet. Dat gefrustreerde van het niet vooruit komen is herkenbaar.

Eer, Quin, Sas hoe is het met de zieke kindjes?

Quin wat een heerlijke foto's van de wintersport. Jaloers... Nog weekjes geduld en dan mogen wij ook.

Shanna gaat het al beter met de meiden? Wat zul jij moe zijn... Kun je niet een nachtje ergens anders slapen om bij te tanken? Of de kids naar oma brengen? Sterkte.

Emvelin wat een leuke foto's op fb. Je hebt een mooi stel hoor!

Hier weinig nieuws. Maandag hadden we allebei een vaag virus t pakken met maagpijn, hoofdpijn en koorts. Ik ben wel gaan werken, had een afspraak waar ik niet onderuit kon. Vriendlief 2 dagen thuis dus onverwacht niet naar L.etland toe. En dus thuis met Valentijnsdag. J.asmijn heeft het achteruit tijgeren ontdekt, al komt ze nog niet zo ver. Max 2 meter verderop. Wel zo makkelijk, ik hoef er nog niet achteraan. Ben benieuwd hoe het over 3 weken in de vakantie gaat met doorkomende tanden, 8 maanden sprong, verlatingsangst etc....

Geplaatst

Hoi All,

Probeer even op iedereen te reageren.

To all...ik hoop dat het voorjaar maar snel mag beginnen met lekker warm zonnetje en dat de griep etc eens gaat verdwijnen. Al die zieke kindjes en papa's en mama's. Het is nu wel welletjes geweest!!!

Sandra fijn dat alles goed is met je meisje! TJa en dat je vrienden met ruzie zijn weg gegaan... Echt balen! Moet eerlijk zeggen dat ik mijzelf ook soms betrap op mijn "taalgebruik". Zelf moet ik daar ook op gaan letten. Als je soms N.ina hoort...oepsie!

Daantje bedankt voor de link. Deed mij wel even goed! En wat super dat je meisje nu een paar keer goed slaapt 's middags. EN Goh...Valentijnsdag...uhe...helemaal vergeten...! Maar echt een super leuk idee van je Daantje!

Chantal heerlijk om te lezen dat het thuis nu eindelijk een beetje lekker loopt! Nu deze lijn doorzetten!

Sas hoe is het met je kleintje...Alles goed? Wat waren het voor soort vlekjes? Was je vakantie nog wel een beetje leuk?

Jessi spannend he hoe het de komende maanden zal gaan. JE zult zien dat je meisje steeds meer haar karaktertje laat zien. Ze zal steeds meer van haar zelf laten zien. Heel spannend. Ook kunnen wij allen neem ik aan lekker binnenkort op de fiets met ons kindje...Heerlijk zit ik zo op te wachten...jullie ook?

En Tja tandjes...hier nog niets te zien. Nadah noppes! Is N.ore de enige hier die nog geen tandjes heeft?

En Carnaval...sorry dames die er van houden.., maar mag ik even heel eerlijk zijn?...Ik heb een Hekel aan carnaval. Verschrikkelijk...Aggrrr! Vroeger ging ik netjes mee met mijn vriendinnen carnaval vieren in een boerenkiel beplakt met stickers en buttons! Tja waarom eigenlijk? Vind het sowieso al heel akelig om uit te gaan in een drukke tent. Mensen raken je aan, duwen je weg, drukken tegen je aan! Daar rilllll ik van. En ook nog al dat bier wat je over je heen krijgt! TJa waarom, waarom ging ik in hemelsnaam carnaval vieren...Ach eigenlijk heel simpel..IK wilde graag een jongen scoren! Lekker zoenen etc etc etc. En misschien hield ik er een vriendje aan over! Gelukkig was ik niet zo erg als mijn vriendinnen. Zij maakten met elkaar een wedstrijd van, wie er het meeste jongens aan de haak konden slaan. Aan het eind van de avond werd er opschepperig aan elkaar verteld met hoeveel jongens ze hadden gezoend. Met hoeveel jongens ze waren "wezen brommers kieken!" Dat dit ik niet. Moet ook zeggen dat ik geen alcohol dronk. Dus ik was een zeldzame alcoholvrije feestganger die later op de avond steeds meer hekel kreeg aan dat gehosss!

Nu is het zo waar ik woon we de optocht helder kunnen horen. HEEL Helder... Eerst denk je tjee wat staat de muziek hard... even later denk je uhh nee het kan blijkbaar nog harder...en nog even later denk je...o nee het kan blijkbaar nog harder!!! Sorry echt vreselijk de muziek staat dan zo hard dat we onze eigen tv harder moeten zetten anders versta je het niet goed...

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik het super voor jullie vind die hier wel van kunnen genieten. Dat ik dat niet doe (samen met manlief) en jullie wel. Maakt de wereld wel weer een stuk interessanter, bijzonderder!

Hoe het hier verder gaat? Antwoord het gaat vooruit

Maandag met kinderarts een telefonisch spreekuur gehad...Lief mens vind ik.

Moet zeggen met de reflux gaat het beter. Ze spuugt nu minder nadat de medicatie is opgehoogd. Over ongeveer 6 a 8 weken krijgt ze een provocatietest. Deze gaat wat langer duren. We krijgen "blind" voeding mee naar huis. Arts weet ook niet welke het is (wel/niet met koemelk). Deze moeten wij x aantal dagen gebruiken en dan kijken hoe ze reageert. Omdat het bij N.ore even duurt voordat ze reageert op de melk...duurt de test langer.

Verder is N.ore aangemeld bij het Infant mental health team. Zij zullen ons helpen om bij N.ore een normaal slaapritme te krijgen. Dit op advies van de kinderarts...

Afwachten..ben benieuwd.

Maar...al een paar dagen slaapt N.ore 's morgens en 's middags beter. Eerst moest ik N.ore wel 3 x in de ochtend naar bed brengen omdat ze te moe was. Dan sliep ze een half uurtje en was ze daarna weer klaarwakker. idem in de middag. Nu al een paar keer voorbeeldig overdag geslapen. Avond en nacht gaat vooruit...nog wel melden rond middernacht, flesje geven maar daarna keurig slapen tot 5.30 uur....Zul je zien dan hebben we straks geen hulp meer nodig..hahaha Laten we het hopen! Please...

o ja..er werd gezegd dat het fijn is dat ik niet hoefde te werken...Snap deze reactie wel hoor. Maar om eerlijk te zijn, wou ik dat ik moest werken. EVen je zinnen totaal ergens anders op zetten. Even met je verstand lekker kunnen concentreren op iets anders. Even lekker ergens in vast kunnen bijten...Zonder telkens op elk moment klaar moeten staan voor de dames. Kan geeneens bij wijze van spreken 1 naald breien of er wordt weer aandacht van je gevraagd....daar word ik gek van...Heb behoefte om rustig een poosje ergens mee bezig te kunnen zijn zonder gestoord te worden. Zonder dat mijn aandacht gevraagd wordt. Maar goed het is even niet anders en ik moet gewoon doorzetten. Betere tijden zullen komen laten we maar zeggen.

Dat was het weer eventjes voor nu. Sorry voor het lange verhaal. Hoop dat het jullie nog wel geboeid heeft!

gr Shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden