Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vind het heerlijk! Een eindje fietsen (klein), naar het bos (om de hoek...). Stukje wandelen... Picknicken. Super!

geen parkeerproblemen meer. N.ina op de fiets naar peuterschool brengen. Even frisse neus halen. Fietsen gaat bij mij beter dan lopen...

maar nog eventjes wachten...lijkt mij beter voor haar ruggetje...

o ja gister naar chirurg geweest ivm maagbandje. Had gehoopt dat er iets bij in kwam... Helaas hij vond dat ik voldoende was afgevallen. Namelijk 3,1 kilo in 5 weken. Zelf vind ik het mwha... Kan beter. Over 3 weken er weer naar toe.

en straks naar orthopeed... Best wel spannend. Hoop aan de ene kant dat hij iets vindt. Dan is er waarschijnlijk ook een oplossing.

Gr vrolijke Shanna (nachten gaan beter (op het moment,hahaha))

Geplaatst

Hi all,

Ik zie dat jullie ook allemaal behoorlijk in de lappenmand hebben gezeten. Ben nog niet klaar met alles te lezen

Is iedereen weer beter? Hoop het wel!!

Hier na een weekje rust de tweede lading griep over ons heen gekregen. Hopelijk gaat het nu weer de goede kant op. Ik zeg laat het zonnetje maar komen.

Wat leuk he dat het zo goed gaat met de ontwikkeling van de kids. De een kan al zitten, de ander kruipt, heeft tandjes. Ik vind het zo mooi om dat mee te maken. Maar het is ook zo grappig ze zijn allemaal even oud, maar kunnen toch allemaal wat anders. We hebben prachtkids.

Ik zie dat er weer een datumprikker is verstuurd om af te spreken. Ik heb alleen geen uitnodiging gekregen:-( zou wel graag komen.

Lfz Ig

Geplaatst

Shanna fijn dat de nachten beter gaan! En je kilo's vind ik netjes hoor. Wamneer moet je naar die poli voor het slapen?

Iggie jullie dus ook nog aan het kwakkelen. Hier iedereen weet beter, voor zolang als het duurt. Op de creche heersten de waterpokken, ik duim me sufdat J ze niet vóór onze wintersport krijgt.

Sandra ik heb ook geen mail gehad met de daumprikker. Ik heb je link wel gevolgd en ingevuld, maar volgens mij onder jouw account ofzo? Ik zie mijn eigen naam er niet bij staan.

Hier weer een weekje alleen. Vriendlief komt vrijdag huis, dan gaan we meteen door naar Drenthe met schoonfamilie weekendje weg. Volgende week heeft hij 2 dagen+nachten cursus in een hotel, en dan gaan we naar Oostenrijk. Komen dan zaterdagavond weer thuis, en dan gaat hij zondag voor een week naar M.ozambique voor zijn werk. Ben dus tijdelijk alleenstaand mama :-) Normaal gaat dat prima, maar J.asmijn loopt de klooien met haar flessen en warm eten. Nu vind ik het alleen zijn dus even niet leuk. Combi van babypeutertijd (bestaat die?) en tandjes denk ik. Warm eten weigert ze sinds zondag, fruit, kwark en yoghurt wil ze wel. Flessen gaan al weken niet leeg, maar het wordt met de dag gekker.

Vandaag heeft ze gedronken: oontbijt 80cc, lunch 20cc, thee/water/diksap in totaal 30cc, late fles 60cc. Veel te weinig dus, al weken lang, en elke dag minder. Ik begin me toch wel zorgen te maken. Iemand tips? J. is niet ziek of verkouden, super vrolijk, niks mis mee dus. Alleen die fles....

Geplaatst

Hi allemaal,

Sandra,ik heb je een berichtje gestuurd met mijn email!

Shanna, je klinkt een stuk vrolijker!

Fijn dat je zin hebt om te gaan fietsen, laat maar weten hoe het geweest is!

Iggi, gelukkig zijn jullie ook weer beter, wat een gedoe he die griep? Bah!

Jullie mannetje gaat ook goed zeg! (foto van fb)

Jessi, het lijkt mij helemaal niks telkens alleen zonder man.... Knap hoor van je!

J.asmijn drinkt idd weinig, voor de rest eet ze wel heel goed kwark en yoghurt enzo. Zou ze vol zitten? Ze is wel vrolijk, dus honger zal ze niet hebben. Misschien is het idd een sprongetje.

Hier gaat het allemaal heel goed. Eindelijk gaat het slapen op het kdv beter, pfff hele zorg minder. Nu hoef ik haar niet op te halen met wallen onder haar ogen.

Geplaatst

jessi knap idd zo zonder man, lijkt mij best pittig soms!

gek dat J.asmijn zo weinig drinkt! ik denk ook een sprongetje

@shanna erg leuk om te gaan fietsen, helemaal als het weer straks beter word!

@daantje gelukkig geen wallen meer, geeft weer een stukje rust he dat ze nu lekker slaapt

Hier is ze al 3 nachten aan het spoken ze is verkouden en benauwd, vooral als ze ligt dus slapen wil niet

zielig

best pittig weer om de nachten wakker te zijn

hopeijk knapt ze snel op, en kunnen we allemaal weer lekker slapen

Fijn weekend allemaal

O ja sandra ik mail je ff

Geplaatst

Lieve meis je hebt hem al als het goed is hoor...

Je hebt mij nog een mooi foto laten zien van de poncho die je gemaakt hebt weet je nog?

gr Shanna

ps maar tuurlijk stuur ik hem graag nog een keer

Geplaatst

Hahaha ja das waar. Als het goed is is hij nu verstuurd. Met zijn 9en?

Shanna

Quin

Eer

Sas

Daan

Sandra

Emvelin

Jessi

Iggie.

Ik vergeet niemand tocj??? En andrrs komt dat door het ziek zijn ;)

Xxx

Geplaatst

Ik zie eer wel in je rijtje hieronder maar niet bij datumprikken. Of kijk ik nu verkeerd?

Maar ik ga hem invullen! Ik heb alleen mijn rooster voor mei en juni nog niet, hopelijk volgende week. Dus dat volgt nog.

Geplaatst

Zat me net te bedenken....

volgende week zondag is N.ina jarig... Wat grappig is, is

dat ze op 3 maart 2013, 3 jaar wordt. En natuurlijk al die andere 3 tjes die ik jullie al een keer eerder heb verteld.

(huisnummer 130, 13e achter kleinkind, 13.10 uur geboren, verloskamer 3, 3e van het zwangerschapsclubje)....

3 is vast haar lucky nummer ...

groetjes

Geplaatst

Hoi ben ik ook weer is.

Ik heb idd de datum prikker mail niet ontvangen, kan dat nog ??

hier zijn de bovenlanden door... Nou dat hebben we geweten, ze heeft gegild van de pijn en helemaal overstuur. Met paracemol zetpilletje uiteindelijk gaan slapen. Madam houd ons bijna elke nacht wel n keer wakker. Door haar ziek zijn hebben we haar weer wakker gemaakt omdat Ze anders uitdroogde.... Nu gaat t wel weer redelijk maar komt ze toch om 04.00 uur oid.

vandaag ging t goed en is ze gelukkig pijn vrij.

Meiden sorry geen puf om te reageren verder.

eer

Geplaatst

Nou sterre ook weer in de lappenmand. Vertikt het om te eten en te drinken en de ors moet ze ook niet. Maar ze blijft spugen. Heeft al vanaf 10 uur geen plasluier.

Nu moeten we elk kwartier 5 ml ors geven. Verder niks. Bij sufheid naar hap voor opname :(

Pffffff

Geplaatst

Mini plasluier gehad, fles zit erin. Ze is nu op kdv. Dus hoop dat eten ook gaat!

Ja wij wel. Voorlopig zit ze daar nog prima in! Haar beentjes steken wel uit maar goed das niet erg. Ze zit nog wel minstens 2 maanden erin hoor.

Geplaatst

hoi hoi,

Sandra, fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan met S.

Shanna, hoe gaan de nachten? Hoop dat de verbetering doorgezet heeft!

Iedereen weer een beetje opgeknapt?

Gelukkig is het hier redelijk aan ons voorbij gegaan, wel allemaal verkouden, maar niet echt ziek.

Maxi cosi is hier voorlopig nog wel in gebruik, ze zitten er nog heel goed in, dus denk dat ze er nog zeker wel 3/4 maanden inzitten.

De facebookers onder ons hadden het al gezien, maar we hebben een nieuwe box gekocht. Een grondbox, echt een super ding. Lekker groot, dus ze passen er met z'n 2en in. Ze liggen ook regelmatig gewoon op de grond, maar als Elin met haar kleine dingetjes aan het spelen is, is het toch wel handig om hun even weg te leggen, zodat ze nergens aan kunnen zitten.

Mila heeft sinds 2 weken 2 tandjes, maar noah nog steeds tandloos, al leek er gisteren wel een wit puntje te komen. (vanochtend zag ik weer niets...)

Verder gaan ze goed, niet zo snel als sommige van jullie. Mila krijgt nu een beetje een idee wat kruipen inhoud, ze zet haar kracht alleen verkeerd, en duwt zichzelf achteruit haha. Noah vind alles wel prima, die heeft niet zo'n haast.

En ik ook niet hoor, ze ontwikkelen zich op hun eigen tempo, ze gaan vanzelf wel kruipen en lopen.

Gezellig om in mei weer wat af te spreken. Is er al een idee wat te doen?

Liefs!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden