Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sas spannend!!!!

Shanna hoe is het met n en n?

Hier goed. Mutsje is niet ver van los lopen hoor. Stapt al over van bank naar tafel. Is niet bang om los te laten. Wilt alleen nog lopen.

Shanna ik reageer wat later op pm! Daar moet ik ff voor zitten hihi

Mijn schoonzus had maandag 2 cm obtsluiting. Zijn nu naar zkh voor controle. Om de 10 min en zeurende rug. Maar kreeg vk niet te pakken. Wat denk je daar van?

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Chantal, hoe is het bij jullie? Is hij alweer beter?

Shanna, ik zou ook de zenuwen krijgen als er weer wat mis lijkt te zijn met de geschiedenis die jullie hebben. Is het wel goed nu?

Jessi, wat heerlijk even thuis met z'n drieën. Heb je al wel wat gevonden om op te solliciteren?

En die kleintjes doen het idd allemaal in hun eigen tempo. Ergens ben ik soms ook wel een beetje jaloers als ik die filmpjes zie.

Maar ik vind het ook wel heerlijk als ze nog een poosje echt baby blijft.

Sas, wat spannend allemaal weer!

Heel veel succes.

Sandra, wat vervelend voor je schoonzus! Dat kan toch niet dat je als verloskundige niet te bereiken bent?

Hier vannacht een bed en kind verschoont......

Alles ondergespuugd!

Ik hoorde haar naar adem snakken dus ik snel naar haar lamer, ze lag op haar rug met alle viezigheid over haar heen. Zo zielig

Daarna nog 2 keer een beetje maar vanochtend alles weer goed!?!?

Soms snap ik er niks van. Wat was dit nu weer?

Geplaatst

Hier ook ineens aan het spugen!!! Heel vreemd?

Meiden geniet er aub van dat ze wat s.terre doen nog niet doen. S.terre is ech5 baby af hoor. Ook echt niet leuk altijd!

Geplaatst

o daantje wat zielig zeg om der zo in der bedje te vinden!

sneu! gelukkig dat ze nu nergens last van heeft dan

@sandra wat gaat S.trerre snel zeg! knap hoor heerlijk ondernemend. maar ik kan mij ook wel voorstellen dat je haar ook nog wel even(kleine) baby wil houden :-) gaat allemaal al erg snel.

hoe is het met je schoonzus, hoe ver is ze?

wat raar dat ze de vk niet kan bereiken, wel een slechte zaak vind ik.

spannend!!

@shanna ja wij gaan idd voor een broer/zus wij hebben nog 1 cryo in de vriezer.

best spannend allemaal weer!

Geplaatst

L.ise heeft vandaag niet meer overgegeven.

Ze eet wel goed, iets minder dan normaal.

Maar ze heeft nu toch wel weer koorts 39,1C

Hmmmm, maar even in de gaten houden. Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat.

Geplaatst

mmm hopelijk een goede nacht daantje....

@sandra, gelukkig maar dat het vals alarm... mag ze al wel bevallen dan?

N krijgt trouwens al haar tanden door boven 5 stuks in een keer en der hoektanden beneden

ze knarsetand zo erg bah vreselijk geluid hahaha

fijne avond

Geplaatst

Wij waren om half 1 thuis van mijn ouders.s.terre heeft gewoon geslapen. Bij mijn ouders in de auto en thuis :)

Mijn svhoonzus is nu echt bezig. Ze houden alleen radiostilte dus is spann3nd

Geplaatst

A.lessa :)

We gaan er nu heen.

Bijna de 28ste. Daan is het nog gelukt met ruilen?

Shanna, zie jij het wel zitten met N?

Iggie neem je de oudsre nog mee? Ik twijfel... denk het niet.

Vergeten jullie niet vooraf kaartje te kopen??

Geplaatst

Sandra gefeliciteerd!!!

Zoals het er nu uitziet, zie ik het zekers zitten!

Heb er heel erg veel zin in....

Mijn schoonouders zijn net langs geweest, hebben nu N.ore weer voor het eerst gezien sinds opname.

Ook zij gaven aan dat N.ore een compleet ander meisje is. Ze is super vrolijk, veel meer contact.

Hoe dat komt..geen idee..

We zitten wel te speculeren..misschien zijn haar darmen nu zo leeg geweest en schoongemaakt?...Of misschien komt het wel doordat we gestopt zijn met erotromisine en nexium???

In ieder geval een totaal ander meisje, zelfs anders als voor de opname!

Super blij zijn we!!!

o ja en met N.ina gaat ook super...heeeeerlukkk!

(alleen papa is weeeer ziek en mama heeft er een staartje van mee gekregen helaas...)

Hoe laat en waar spreken we af a.s. zondag 28 april?

gr een trotse mama

Geplaatst

Sandra gefeliciteerd!

Alles goed met moeder en baby?

Ik heb kunnen ruilen hoor! Dus ik zal erbij zijn!

Shanna, fijn dat het zo goed gaat!

Hier ging de nacht redelijk. 2 keer wakker maar daarna wel weer slapen.

Vanochtend nog wel verhoging maar wel weer vrolijk maar heel slecht slapen overdag.

Misschien ook weer tijd voor een sprongetje? Ik zal eens kijken.

Geplaatst

sandra gefeliciteerd leuke naam!

@shanna wat fijn dat alles bij jullie weer helemaal goed gaat!

lekker genieten van de kindjes!

@daantje en zat ze in een sprongetje? ik vroeg het mij ook al af omdat ze overdag niet wil slapen.

nou hopelijk een goede nacht voor jullie

Geplaatst

Nou ik heb net zitten tellen (hoeveel weken is ze nu?) Nou 37 dus, precies in een sprongetje! ik sta er elke keer weer van te kijken dat het klopt.

Geplaatst

Grappig idd dat je het gelijk kan merken he.

vandaar het slechte slapen overdag. weet ik het ook gelijk ;-)

wat hier ook nieuw is sinds een paar dagen als ik haar in bedje leg, en weg ga begint ze te huilen.

Geplaatst

Sas, hoe gaat het met de medicijnen, heb je er last van?

Shanna, goed om te lezen dat het met je meisjes goed gaat.

Daantje, ja die sprongen. Ze kunnen je soms versteld doen staan als ze er in zitten.

Sandra, leuk de spelling van de naam. Trotse tante. En weer leuk zo'n klein hummeltje in je armen;-)

Eer, hoe is het met jou en de kleine meid? Vriendlief al een baan gevonden?

Jessi, kan je vacatures vinden die een beetje aansluiten op wat je zoekt? Alles goed met J.

Hier L. vorige week ziek, spugen niet willen eten en weinig drinken. Nu zelf ziek met dezelfde symptomen, weet weer even wat het mannetje heeft gevoeld. Dit alles gaat ook samen met het doorkomen van zijn tandjes waar hij overigens ook veel last van heeft, 2 dagen aan het gillen geweest.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden