Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Even antwoord op de vraag die ik heel vaak te horen krijg...

"Goh... Jeetje is dat haar en die krullen helemaal van haar (N.ore) zelf?"

uhhh.... Nou em om eerlijk te zijn ik doe haar elke dag een pruik op, lekker warm nu het weer zo slecht is!"

of deze...

Nou ehhh eerlijk gezegd we staan 's ochtends extra vroeg op zodat ik krullers in haar haar kan doen!"

neh alle gekheid op een stokje mensen bedoelen het goed maar stellen niet altijd zulke slimme vragen.:happy7:

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha shanna moest even lachen op je reactie ze heeft echt een bos haar Ilana heeft ook een bos maar niet zo

Nee je hebt niet zulke slimme mensen

Je kan ook zegen dat je haar verlenging hebt gedaan met permanentje haha lol

Breek weer uit

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Shanna doe je geen verlenging dan??

Dames ff concreet plannen voor de 28ste?

12 uur aanwezig bij de ingang?? Het park is tot 18 uur open. Vinden jullie dit te laat? We kunnen ook om 10 of om 11 verzanelen.

Graag wat opties!

Xx

Geplaatst

Zelf lijkt mij 10 uur beter. Moet daarna nog op bezoek bij mijn 94 jarige oma (woont in Bilthoven), heeft N.ore nog maar 1 x gezien, vanwege je weet wel medische probleempjes van N.ore (bla bla bla).

tuulk extensions dat was het wat ik gedaan heb tijdens het broeden van N.ore. Ik dacht al die tijd dat ik de laatste maanden van de zwangerschap aan het breien was. Helemaal vergeten, dom van me!

Geplaatst

Hoi, mijn voorkeur heeft rond 11 uur.

Het is ook nog een stukje rijden en heb geen zin om me te haasten op de vrije zondag;-)

Geplaatst

He meiden even sbel ben echt super druk.

Mij komt 11:00 ook beter uit ben alleen en moet onze dochter eerst naar de oppas brengen.

Verder alles oke hier. Later meer.

Geplaatst

11 uur ben ik er ook! Moet zeggen dat ik het wel een uitdaging vind in mijn 1tje de hele dag met de twee ukkies op stap, maar het komt vast goed! Groetjes!!

Geplaatst

Quin, ik kom wel uit die regio maar ik wil de wagen meenemen dus een eigen auto is wel handig denk ik.

Emvelin, komt helemaal goed hoor met flesjes, hapjes, luiers zijn wij ondertussen ook wel handig!

Geplaatst

Nou mutsje is weer goedgekeurd.

72 cm en 8345 gr. Gewicht blijft iets achter maar aangezien ze totaal geen zitvlees heeft is dat ook niet heel gek :)

Heb zin in zondag!!

Geplaatst

Daantje, kan wel 2 wagens kwijt in de auto, dat is het probleem niet. Hoor wel wat jij zelf handig vindt.

Meiden gezellig heb er ook zin in zondag

Geplaatst

Komt mij ook prima uit! Ik heb er veel zin in, hopenlijk schijnt het zonnetje lekker.

Sas heb je al weer een bmslijm meting gehad?

Weet iemand nog op welke pag er een lijstje staat met forumnamen van mama's en babies? Mijn geheugen is nog niet 100% hersteld (zal ook wel nooit meer gebeuren).

Morgen 1e keer babyzwemmen, samen met een vriendin van me en haar dochter. In de groep van 1 jaar en oider. Ik ben benieuwd! Vooral hoe het bevalt qua slaap- en eettijd, 09.15 uur de deur uit en om 10.00 uur zwemles. Normaal slaapt ze dan op woensdag.

Geplaatst

jessi hoe was het zwemmen?

Ik heb vandaag weer een echo gehad, cryo word zondag uit de vriezer gehaald.

hopelijk ontdooid hij goed

Geplaatst

Oeh jessi. De groep 1 jaar en ouder. Jeetje dan merk je pas dat ze bijna allemaal jarig zijn!!

Hoe was het??

Spannend sas! Ben je er dan wel bij zondag? Of word hij dan nog niet terug geplaatst?? Ik heb geen idee hoe dat werkt bij een cryo. :)

Geplaatst

sandra, als het goed is word hij zondagmiddag terug geplaatst of maandag.

Ik weet het eigenlijk niet precies dat ga ik nog even navragen

zou het jammer vinden als ik niet mee kan.

maar dat laat ik nog eventjes weten :-)

Geplaatst

Sorry maar ik moet even...

AHHGGG AHHHGGGRRR AAAAAAAAAGGGGGGGGGR en nog eens AAAAAAAHHHHHHHGGGGGGGRRRRRR!!!!!

Gisteren nog bij de huisarts geweest eigenlijk een combi afspraak gemaakt voor N.ore en mijzelf.

Bij mijzelf steekt blijkbaar mijn astma weer de kop op, maar goed daar komen we wel uit.

Echter bij N.ore is de reflux toch in die mate ernstig, eten komt er nog steeds uit blablablalbla en met overleg van de kinderarts afgesproken toch maar weer te starten met erothromisine. Echter voordat wij daar weer mee beginnen wilde ik haar oortjes laten controloren. Had het vermoeden dat dat niet zo lekker zat. Echter de huisarts gaf aan dat alles in orde was. Dus gisteren zijn weer begonnen met erothromisine.

Maarrrr, daar komt die....gisteravond en afgelopen nacht, plus vanmiddag..wilde mevrouw absoluut niet slapen. KRIJSEN, dat ze deed! Vannacht heeft mijn man met haar beneden gezeten van de ellende.

Jullie voelen hem al aankomen.

Dan toch maar vandaag KNO gebeld. Afspraak was, als N.ore weer last had, wij een afspraak zouden maken, en direct langs konden komen. Aangezien bij de vorige keer N.ore toevallig een keertje geen last had. En de arts het zelf wilde zien. Maar goed...Even wachten dames, we zijn er nog niet....

Ik dus bellen...reactie..Ja mevrouw..alles staat helemaal vol. En de komende weken heeft de arts vrij. U moet toch maar naar de huisarts gaan (ja...of ze me daar kunnen helpen, ben gisteren toch geweest dacht ik!). Vervolgens zegt ze, en weet u bij kindjes op die leeftijd kunnen ze toch verder niets! (??? Pardon, wie is zij om dat te zeggen?).

Vol irritatie toch maar naar de huisarts gegaan. Op woensdag werkt daar een andere..wie weet...!!!

Ja en wat denken jullie...ja ja ja...taterataaaaaa "OORONTSTEKING. Goh...ik ben helemaal verbaasd! (NOOOOTTTTTTT!!!!)

Sorry, dames ik ben klaar heb het gehad huisartsen...ziekenhuizen...kinderartsen...KNO artsen...verpleegsters....apothekers!

We kunnen net zo goed bij de huisarts in huis gaan wonen!

Sorry moet nog heel even....

AAGGGRRRRRR AAAAAAAAGGGGGGHHHHHHHRRRRR!

Zo...en nu maar hopen dat alles ok blijft verder en dat we zondag wel aanwezig kunnen zijn!

Eventjes voor sas...wat spannend allemaal meid! Succes...hoop wel je zondag te zien! Maar met positief nieuws, ok?

Shanna

Geplaatst

Quin, ik rij zelf wel, lekker makkelijk, geen gedoe met autostoeltjes en wagens.

Maar bedankt voor het aanbod!

Sas, ik hoop dat je erbij kunt zijn en dan maandag de terugplaatsing!

Shanna, hopelijk komt het bij jou thuis ook allemaal goed.

Jessi, was het zwemmen leuk?

Geplaatst

Hi all, tijdje afwezig geweest. Nogal druk met werk. Ik moet alles nog doorlezen. Maar ik zie gezellig zondag. 1100 uur ingang?

sas ik las wel dat jij deze week weer gaat voor een TP. Geweldig spannend. Heel veel s6.

Tot zondag Lfz ig

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden