Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Update...

Vandaag naar de KNO arts geweest.

N.ore krijgt buisjes in haar oren. 27 mei is er plek voor haar. De eerste twee weken in mei zijn er geen behandelingen. Dus eventjes wachten nog.

Wat ik begrepen heb is het niet gebruikelijk op zo'n jonge leeftijd.

Vind het wel eng. Mag erbij zijn totdat ze onder narcose is.

Vandaag toch maar autostoeltje gekocht. mevrouw wilde steeds rechtop gaan zitten.

En een super gaaf zonnebrilletje. Zien jullie zondag wel!

Geplaatst

Hey shanna. Hoezo niet gebruikelijk? Ik hoor in mijn omgeving niet anders dan juist zo jing. Zoontje van mijn vriendin is 8 uur ouder als sterre en heeft ze vorige maand gehad? Wel na 16 oorontstekingen op 8 maanden dus niet heel gek.

Sas ik hoop natuurlijk dat je er bij bent zondag maar zo niet is het voor een goed doel!

Ig meid fijn je weer eens te zien :) wat was dat voor super filmpje van een kleysnat kind haha

Heel slim om zelf achter dat scherm te gaan staan hahaha

Jessi zwemmen goed gegaan??

Zonnebril, goed idee! Moet ik ook nog halen!!

Geplaatst

Nou Sandra...dat verbaast me....De arts deed eerst heel moeilijk. Hij wilde haar eerst langdurig aan de antibiotica hebben. Ja en aangezien dat niet kan in combinatie met de antibiotica die N.ore heeft voor haar reflux (lees snelle maaglediging). Was dat geen optie. Hij zei bij hoge uitzondering dit te doen aangezien er geen alternatieven meer waren.

Wat ik al begrepen heb van de kinderarts van N.ore schijnen er nogal veel verschillende visies te bestaan wat betreft oorbuisjes en neus en amandelen knippen. Waar zij daarin tegen niet mee eens is. Dankzij haar advies heeft de arts toch ingestemd.

Maar wel fijn om te lezen dat het veel vaker gebeurd. Maakte me wel een beetje ongerust. De arts gaf de indruk dat het dan toch meer zorgen met zich meedraagt om deze operatie(tje) te ondergaan.

Heb zin in zondag! Leuk om te zien hoe onze ukkies zijn gegroeid.

Wel grappig..

Laatst op de fiets naar het dorp geweest met kids en buggy. Al wandelend met N.ore in de buggy...Hoor ik een klein kindje tegen "mama" zeggen..."Kijk mama een baby!". Mama:.."Ja een bab...nou uh..., Ja een kindje!"

En als ik N.ore nog in de maxicosi met kinderwagen heb...zijn de reacties heel anders. Dan zien ze haar echt nog als een babytje!

Wat zonnebrilletje betreft..Heel grappig bij mijn oudste dochter kocht ik gewoon een brilletje bij c en a en deze hield ze ook gewoon netjes op. Maar dit portretje niet hoor. Had er een van de hema. Nou die hield ze echt niet op hoor! Heb er nu eentje met klitteband. Dat zit veel steviger!

Geplaatst

Sas wat spannend zondag de ontdooiing! Ik duim voor je. Zou wel leuk zijn als je er zondag toch bij kan zijn.

Iggie welcome back :-)

Shanna fijn dat N.ore buisjes krijgt, hopenlijk zijn de oorontstekingen daarna over.

Sandra hoe is het met je nichtje?

Zwemmen was leuk! Eerste kwartier was het echt typisch J.asmijn, heeel ernstig om haar heen kijken en iedereen aanstaren (zullen jullie zondag wel zien haha). En helemaal verkrampt. Maar daarna vond ze het super, lekker spetteren en kletsen. De les was maar 20 min met 15 babies van 4 tot 18 maanden. Mijn vriendin en ik hebben daarna zelf nog een half uurtje gespeeld (en bijgekletst). Op de terugweg waren de meiden diep in slaap, dus wij lekker McShake gehaald.

Mijn kleine meid lijkt eindelijk (bijna) te gaan kruipen. Ze zit nu steeds op handen en knieen, en vanavond ging steeds één arm hoog de lucht in. Ging af en toe mis, neuslanding hihi. En toen ze op het speelkleed lag ging ze ineens helemaal zelf zitten. En kukelde daarna om, met haar neus tegen de muur, brullen! Wat gaat het toch supersnel nu...

Geplaatst

Nee echt shanna. Sterre had in januari 2 oorontstekingen. Toen zei mijn ha ook van als ze er nu nog 1 krijgt stuur Ik je naar kno voor buisjes!

Oh jessi wat leuk dat zwemmen :)

Gaat snel he. Sterre is gewoon niet te houden. Op cb vroegen ze zich af of ze de memo wel had gehad dat ze nog niet hiefde te gaan staan. Ik zei jawel en gelezen en daarna weg gegooid ; (

J.amey had ook een zonnebril in australie met klittenband. Ideaal!!! Hihi

Geplaatst

He dames,

Jee Shanna, het zit jullie (N.ore) niet mee zeg, hopelijk gaan de buisjes helpen!

Sas, spannend hoor! Hoop voor je dat hij goed ontdooit!

Vandaag een lekker dokter dagje…Moest vanochtend voorcontrole met Noah ivm zijn luchtwegen.

Nog niet echt geweldig, dus een nieuw puffertje erbijgekregen, en over 6 weken weer terug voor controle.

En vanmiddag naar cb geweest, Mila 8,1 kg en 69cm, enNoah 7,3kg en 68cm.

Mila heeft al een paar dagen koorts, maar verder nietziek, dus we moeten het nog maar even aankijken.

Misschien kom ik zondag dan ook alleen met Noah, of ikneem Elin mee ipv Mila.

Tot zondag!

Geplaatst

fijnom te lezen dat alle kindjes weer zijn goed gekeurd bij cb!

N.ienke ook, ze is al weer 76cm lange dame

@shanna leuk dat ze mee gaat!

spannend dat N.ore buisjes krijgt, hopelijk knapt ze snel op daarna zo sneu!

Zonnebril moeten wij ook nog hebben, ik had haar al een normale op gezegt, maar die was ook gelijk weer af

dus met klitterband is een goed idee.

hier Is is ze ziek, de heledag bijna slapen koorts niet lekker dus

hopelijk is ze zondag beter. anders moet ik het weer voorbij laten gaan.

om haar zo mee te nemen, worden we niet vrolijk van.

Geplaatst

Hoi

Hier ook n ziek meisje .... Al 2 dagen koorts . Hoop dat t snel over is anders moet ik zondag helaas skippen ( baal ik wel van had er zo'n zin in).

Ben heel druk met werk ivm aangiftes dus ik beloof volgende week ECHT te reageren.

ps mocht ik er zondag niet bij zijn stuur ik wel even n filmpje van ons over de whats app naar Daan .

liefs eer

Geplaatst

Kaartje geprint, zonnebrandcreme, zonnehoedje en zonnebril ingepakt: ik heb er zin in morgen!

Eer, EmvElin en Sas hopenlijk zijn jullie kleinjes opgeknapt en gaat iedereen mee!

Groetjes en tot morgen 11.00 uur.

Geplaatst

Y had vanavond nog koorts , helaas. Ik denk dat t niks wordt morgen. Mocht het niet lukken app ik Daan en mocht het wel lukken met Y zien jullie me morgen.

voor t geval t niet lukt maak n paar leuke filmpjes please :-)))

dikke kus eer

Geplaatst

hoi hoi, kinderen lijken koortsvrij te zijn, morgen nog even controleren, maar waarschijnlijk kom ik met babies, en laat Elin thuis, 3 kinderen alleen mee is me echt teveel haha. Ik ben er iets vroeger, want omdat ik niet wist of ik Elin wel of niet mee zou nemen wist ik niet of ik 1 of2 kaartjes nodig had, dus haal mijn kaartje morgenochtend gewoon bij kassa. Tot morgen!

Geplaatst

Ah eer. We hopen je natuurlijk nog te zien! Anders fotoshoppen we je er later nog bij ;)

Zonnebrand! Goed idee. Het zou wel bewolkt worden... heb uiteindelijk ook geen zonnebril :(

Ach! Zin hebben we wel!

Emvelin wat fijn dat ze koorts vrij zijn :))

Sas word spannend morgen! Ik neem aan dat je er gewoon niet bij bent, maar das wel voor een super reden :))

Melis thx!!

Tot morgen!!!

Geplaatst

Emvelin, gelukkig zijn ze weer beter! Tot morgen.

Eer, wat vervelend dat y.entl nog koorts heeft. Hopelijk gaat het vannacht opeens goed en kunnen jullie nog mee. Anders zie ik je berichtje wel

Sas hoe gaat het bij jou? Is ze alweer beter? En de cryo? Gaat het maandag gebeuren?

Jessi, zonnehoedje! Goed idee die neem ik ook mee.

Tot morgen allemaal! Ik heb er zin in!

Geplaatst

N. Nog steeds ziek, sneu hoor zo ken ik haar niet . Gelukkig had ik nog geen kaartje voor morgen. Hopelijkknapt ze nog op

Bij die kleintjes veranderd alles zo snel.

idd spannend morgen vanaf 11:30 kunnen ze bellen

maken jullie morgen wel foto,s ???

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden