Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vraagje .... Zijn jullie kids ziek geworden van de laatste prik.

Morgen krijgt N.ore spuitje...!

hoop dat ze zondag niet ziek is, vandaar.

gr shanna

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wij zijn naar M.unchen geweest kort vliegen dat scheelde weer, ging goed

Slapen jullie kindjes allemaal nog door?

N is al ruim 3 A 4 weken aan het spoken s,nachts overstuur wakker enzo

krijg der ook niet meer rustig, geef der maar een klein flesje dan.

Geplaatst

Hier slaapt de kleine ook al weken niet meer lekker door. Hij komt meestal rondom 23.00 uur en dan weer rondom 0300 uur. Wij geven hem geen flesje. Maar nemen hem wel in bed. Zodra hij weer lekker slaapt leggen we hem terug. tenzij we zelf weer in slaap zijn gevallen:-)

Totaal niet verantwoord, ik hoop dat we het hem kunnen afleren. Maar s nachts ben ik absoluut niet gedisciplineerd.

Ik denk dat het ligt aan het 11 maanden sprong. Dit schijnt de meest heftige sprong te zijn.

Geplaatst

L heeft ook die periode gehad ook wij namen hem in bed zonder fles anders wennen ze daar weer aan. Na 5 a 6 weken was dit weer over en sliep ook weer gewoon in eigen bedje. Zou mij niet te druk maken het komt weer goed.

Hier bezig met tand 7 wat een drama weer, koorts en hangerig ben in staat om het door te laten tikken bij de tandarts. Als hij geen last heeft hebben we wel super vrolijk mannetje.

Net ka geweest en hij heeft dus eczeem, spulletje om te smeren en hopelijk trekt het snel weg die rare plekken.

Geplaatst

gelukkig dat ze niet de enige is ;-)

wij geven ook niet elke keer de fles, alleen als ze heel erg overstuur is en niet te troosten.

idd gaat vanzelf weer over, daar moeten wij maar aan denken :-)

sneu dat L zo last heeft van het tandje, hopelijk is hij snel door

Geplaatst

CB alles oke..gewicht 9300 gram (woog n.ina met 11 maanden....effe gekeken hihi), lengte 73 cm...(n.ina met 11 maanden 74 cm) hoofdomtrek 47 cm (n.ina idem met 11 maanden).

Vind het wel grappig om te vergelijken...

2 kinderen en toch 2 totaal anders...maar ook weer hetzelfde.

1 met super mooie bruine ogen en 1 met super mooie blauwe ogen...

allebei precies dezelfde oorschelp afwijking..

allebei al veel haar vanaf het begin..

allebei krulletjes

Maar daarin tegen zijn de karaktertjes totaal verschillend.

Vinden jullie het ook zo leuk om nu echt hun karaktertjes te identificeren?

N.ina een rustig lief kattig meisje onzeker een heeeel gevoelig.

N.ore een lachbek, een ondeugd, een ondernemend meisje en zeer vrolijk, maar je kunt nu al zien dat we de handen vol aan haar zullen hebben, maar ook wel weer heel lief!

gr Shanna

Geplaatst

Zo daar ben ik dan, dank voor de felicitaties meiden.

eerst even Daantje feliciteren die is vandaag ook jarig. Die mocht verleden jaar namens mij posten dat Yentl geboren was en toen zei ze " wat een mooi cadeautje " :-)

beetje rare dag hoor , als je op je klokje keek dacht ik oh ja toen dit, toen dat ... En toen ik op de A10 reed om 16.45 dacht ik ... Nog een keer persen en ze was er verleden jaar.

vanmorgen muts in elkaar geflanst en slingers gemaakt van gekleurd papier, met muts op papa wakker gemaakt en toen even samen gezongen en toen moest mama na het pap flesje naar haar werk.

We hebben een heel leuk jurkje voor haar gekocht wat ze zondag aan krijgt als we het vieren bij mijn ouders want die hebben groot huis en mega tuin, zoals jullie weten ben ik heel klein behuisd dus grote cadeau's gaat nog ff niet. Trouwens ik heb hier al een loopkar, een schommel lieve heersbeestje en een box in de kamer dus kan echt niks meer bij maar ja nieuw huis kunnen we niet naar zoeken aangezien vriendlief geen baan heeft... Ik klaag niet hoor maar we groeien er hier echt uit.

Hoe ging het met de kleintje die nog het prikje moesten, alles goed gegaan, Y had er geen last van.

Quin, Feestje afgelopen weekend was erg leuk , geen wijntjes maar heel vol lol gehad .

Sas jij stond niet in het lijstje wat ik afgelopen week na lang speuren vond, niet bewust hoor maar schrijf nog ff de datum in een volgende post dan voeg ik hem even toe en zijn we weer compleet.

iemand vroeg over met de pot mee eten, nou dat gaat hier al een dikke maand hoor, behalve vlees zoals biefstuk krijgt ze natuurlijk niet. Rijst vind ze wel lekker maar krijg haar bord nooit zo leeg als dat ik haar aardappels met groente geef dat eet ze het liefst alhoewel pasta ook goed gaat of een pannenkoek.

shanna alles weer goed in het cb, wat gaat ze goed hè. Hoe is het met jou en je moeder, zijn jullie nader tot elkaar gekomen?

sas en iggie hier ook periodes dat ze nog steeds wakker wordt hoor, geef haar meestal mini flesje en dan gelijk weer naar bedje waar ze gelijk weer gaat slapen.

Emevlin geniet in Frankrijk van je gezin !

sandra hoe gaat het met de lijn, alle broeken zakken nu van je gat?

ik post dit alvast ik kijk nog ff of ik twee foto s kan plaatsen

liefs eer

Geplaatst

Geüpload vanaf de i pad, ik weet niet hoe ik ze kan draaien... Met muts is van vanmorgen en andere foto is gemaakt op vakantie.

Geplaatst

Eer, wat leuk met die muts op! En wat een prachtige ogen heeft ze :)

Zondag nog een leuk feestje gezellig!

Wij gaan het (volgende maand) ook het weekend erop vieren. Maar de dag zelf blijft toch bijzonder!

Geplaatst

Sas, n.ienke is toch van 20 juli?

L.ise slaapt trouwens ook heel slecht de laatste tijd. Elke keer wakker om ongeveer 4 uur.....

Wij nemen haar uiteindelijk ook mee naar bed ookal ben ik daar heel erg op tegen. Maar ik hoop dat het zoals Quin zegt gewoon weer over gaat.

Ik ben trouwens ook blij te lezen dat het blijkbaar normaal is rond deze leeftijd.

Geplaatst

Eer, gefeliciteerd met jullie mopje. Ach en cadeaus krijgen ze genoeg in het leven. Leg zondag alles maar vast met de camera dat is veel leuker voor later dan dure dingen.

Des te groter huis des te meer spullen en bewaar je maw ook hier knallen wij er uit moet nodig ruimen.

Hier eet L nog niet met de pot mee. Hij heeft de pest aan stukjes dus wil geprakt en gemalen eten anders spuugt hij het uit.

Geplaatst

waarom komt iemand in je leven? supermooi om te lezen

Waarom komen en gaan bepaalde mensen in je leven?

Jouw reactie zal interessant zijn.

Let goed op wat je leest.

Nadat je het gelezen hebt zul je de reden weten

Waarom het naar je toe gestuurd was.

Hier gaat het:

Mensen komen in je leven om een bepaalde reden,

Een seizoen of een heel leven.

Als je weet om welke reden het is, weet je wat je voor deze persoon kunt doen.

Als iemand in je leven is om een reden, is het gewoonlijk omdat je een behoefte hebt geuit.

Ze zijn gekomen om je te helpen door een moeilijkheid heen, je te begeleiden met ondersteuning en je fysiek, emotioneel of spiritueel te helpen.

Ze lijken gestuurd en dat zijn ze ook.

Ze zijn er om een reden.

Dan, zonder dat jij iets verkeerd doet, of op zomaar een moment, zegt of doet deze persoon iets om de relatie te beëindigen.

Soms gaan ze dood, soms lopen ze weg.

Soms keren ze zich tegen jou en dwingen je tot een standpunt.

Wat we ons dan moeten realiseren, is dat aan onze behoefte is voldaan, onze wens is vervuld, hun werk is gedaan. Het is tijd om verder te gaan.

Sommige mensen komen in je leven voor een seizoen, omdat het jouw beurt is om te delen, te groeien of te leren.

Zij brengen je een ervaring van vrede of ze brengen je aan het lachen. Ze kunnen je iets leren dat je nog nooit gedaan hebt.

Ze geven je gewoonlijk een ongelooflijke hoeveelheid vreugde.

Geloof het , het is echt , maar slechts voor een seizoen.

Relaties voor de duur van je leven, leren je levenslessen, dingen waar je op kunt bouwen om zo een solide emotionele fundering te hebben.

Het is jouw taak de lessen te accepteren.

Hou van die persoon en stop wat je hebt geleerd in alle relaties en situaties van je leven.

Men zegt: 'Liefde is blind maar vriendschap is helderziend'.

Dank je dat je een deel van mijn leven bent, of het nu is om een reden, voor een seizoen of voor het hele leven is.

Xxx

Geplaatst

Hieperdepiep hoera voor Y.entl! En Eer gefeliciteerd met jullie meisje. Heef ze een leuke dag gehad?

Het huilen ineens 's avonds is hier ook sinds twee weken. Meestal om een uur of tien. Gelukkig slaapt ze meteen wer als ik haar oppak en even kalmeer.

Vrijdag weer goedgekeurd bij het cb: 9735 gram en 76,5 cm. Geen prikjes gekregen vanwege een rare zeldzame vorm van luieruitslag, in de vorm van waterpokkenblaasjes. Over twee weken terugkomen voor de prikjes.

Geplaatst

Eer super gefeliciteerd!!! Wat een lieve foto!

Hier ook weer goed gekeurd. Meisje is de hele dag chagrijnig geweest. Huilen om alles :(

8840 gram en 74, 6 cm :)

Lang en smal :)

Sterre eet al heel lang met de pot mee. Eten wij iets wat ze niet mag dan eet zij brood met een fles.

Geplaatst

eer wat staat die muts schattig hihi

vast een fijne dag zondag! hopelijk mooi weer lekker in de tuin.

N is idd van 20-7 :-) ik heb het lijstje niet voorbij zien komen.

Quin hier eet ze ook nog niet met de pot mee, stukjes wil ze ook niet komt er gelijk weer uit

fijn dat de kindjes weer goed gekeurd zijn.

Ik mag morgen weer naar het zkh voor de intake voor ivf, ben benieuwd wanneer ik kan beginnen met de hormonen

Quin wanneer ga jij verder?

Geplaatst

En ik maar denken. Voel me knap K. Ach zal wel komen door overlijden van pa en de nachtelijke uren door kids...

Maar nee hoor.... Mijn hb was 4 oepsie. Vette bloedarmoede! Verklaart veel!

Geplaatst

Even een vraagje aan jullie...

n.ore wordt pas 21 augustus ingeint tegen BMR...

Nu staat er op de app van tv oost dat Overijssel gewaarschuwd wordt dat de mazelen ook hier aan het uitbreken is...

Hoe staan jullie hier in?

zelf raak ik wel een beetje in paniek (misschien is dat overdreven), maar N.ore pakt tot nu toe alles op en is zeer kwetsbaar. (En ook in het achterhoofd houdend wat arts zei)... Ben er niet gerust op!

gr shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden