Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zwaar he sas? Die nachtelijke uren.

Nou.... Nore is nu in het ziekenhuis voor haar 1e provocatietest.

mama vindt het toch wel spannend...

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Shanna bah weet nog hoe het bij ons ging wist bij de eerste 10cc al wat hij kreeg.

Heel veel succes hopelijk heeft ze er geen last van vandaag.

Sas. Slopend die avonden en nachten hier het zelfde verhaal wil ze nog wel eten?

Vandaag de echo voor jou hopelijk groeien er een mooi aantal folikkels ben benieuwd.

Eer hoe is het met de kleine meid, alweer wat opgeknapt?

Rest van de meiden hoe is het met jullie en de kleintjes?

Hier gaat het goed Th. heeft nu 3 kiezen en ik hoop maar dat het daar nu even blijft hij wil niks eten alleen de fles nou dan maar wat meer drinken en minder eten. Verder ontwikkeld hij zich goed hij loopt aan de hand en langs de tafel. Hij vond cadeautjes uitpakken niet zo heel erg leuk hij sloeg alleen maar op de verpakking zodra hij een stukje papier vast had gilde hij alles aan elkaar moest erwel om lachen. Zondag vieren we zijn verjaardag echt lekker in de tuin en ook en stuk taart voor hem ben benieuwd hij gaat vast niet met zijn handen in de taart.

Geplaatst

Shanna hoe is het gegaan gisteren?

Sas voor jou ook een spannend tripje naar het ziekenhuis hopelijk ziet het er goed uit

Chantal wat veel kiezen heeft hij al zeg! Dan zou ik ook geen zin in eten hebben.

Zondag belooft een mooie dag te worden voor een feestje! Geniet er van!

Eer, is het weer goed met de kleine meid?

Sandra vieren jullie vandaag s.terre haar verjaardag?

Prachtige dag hebben jullie uitgekozen! Heel veel plezier vandaag.

Vandaag ga ik de laatste uitnodigingen voor l.ise haar verjaardag sturen. Wij vieren het zondag 21 juli.

Geplaatst

idd best pittig die nachten wakker, maar we moeten maar denken dit gaat ook weer over ;-)

@chantal 3 kiezen jeetje best veel al hoor. morgen is het een mooie dag op een verjaardag te vieren heerlijkk weer erbij

alvast een fijne dag samen

@shanna hoe is het gegaan in het zkh?

@Sandra leuke dag gehad? heerlijk weer erbij zeg!

Maandag weer naar het ziekenhuis terug er groeide er aan een kant 6 aan de andere kant ook een aantal maar hoeveel geen idee heeft ze niet gezegd.

Ik gok dat we weer het zelfde aantal als de vorige keer gaan krijgen 10 a 12

Niet veel maar de kwaliteit is het belangrijkste toch ;-)

Geplaatst

Emvelin gefeliciteerd met m.ila en n.oah! Ook alweer 1 jaar!

Sandra, jij nu ook officieel gefeliciteerd met s.terre! Vanaf vandaag echt een dreumes!

Geplaatst

Oeps nog 2 jarig

Hieper hieper de piep piep, ja alles dubbel.

Genieten jullie ook lekker van de verjaardag en mooie dag.

Geplaatst

M.ila , n.oah en s.terre gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag.

weer een mooie dag vandaag dus geniet.

hebben we Y zaterdagmiddag weggebracht naar opa en oma in het zuiden aangezien wij n tennistoernooi spelen en zondag avond moesten spelen zijn we kind loos geweest dit weekend ... Zo raar en wat denk je wordt onze partij verplaatst naar As vrijdag ... Ha Ha wat n grap. Nou ik ga maar opzoek naar nieuwe oppas :-)

liefs eer

Geplaatst

Meiden van harte gefeliciteerd met jullie lieverds.

Een hele fijne dag vandaag.

San hebben jullie het leuk gehad? En wat een geweldige foto op fb van het taart eten hihi hier niks met zijn hoofd in de taart hoor meneertje was gewoon netjes kleine stukjes aan het afbreken en deed dat dan in zijn mond.

Eer, wat een bak maar ach is een weekendje zo voor je zelf is ook wel is lekker;)

Hier een leuke dag gehad gisteren meneertje is goed verwend heeft echt heel veel gekregen Gelukkig wel het meeste van duplo en 123 playmobil en kleertjes. Wij hadden bewust een tijd afgesproken en iedereen was weer heerlijk op tijd naar huis zodat ze nog lekker met water en het speelgoed konden spelen in de tuin.

Ps vinden jullie kleintjes het ook zo vervelend op het gras th.omas gaat gelijk huilen als we hem op het gras zetten maar blijven zitten op het kleed wil hij ook niet.

Geplaatst

Hallo hallo alle nieuwkomertjes in dreumesland, van harte gefeliciteerd!!

hoop dat jullie heerlijk hebben genoten van de verjaardag.

verder effe kort.

ben de komende week op en af in Duitsland op de camping van mijn ouders. Daar zeer zeer slecht bereik, vandaar dat ik niet kon reageren.

nu ga ik zo weer weg heb ma en kids al in de auto....

ptobeer af en toe mee te lezen en te reageren

voor diegene die interesse heeft of iemand weet de stacaravan staat te koop op marktplaats. Zie stacaravan te koop in Ulsen (Duitsland) vlakbij tubbergen.

Gr shanna

Geplaatst

N.oah, M.ila en S.terre gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag! Een hele leuke dag gewenst allemaal.

Eer irritant zo'n wijziging in de planning. Maar lekker een avondje met z'n tweetjes is ook leuk!

Sas mooie score hoor tot nu toe. Weet je al wanneer de punctie ongeveer is? En Quin hoe gaat t bij jou?

Wij staan 2 nachtjes op de camping om de nieuwe vouwwagen uit te proberen. Hij bevalt echt prima! En J.asmijn heeft de tijd van haar leven. Lekker kruipen, gras en zand eten, kliederen met water. Ze is hele dagen zwart van het spelen. Straks gaan we lekker zwemmen, en dan eind van de middag de boel weer inpakken. Gisteren was J. in haar romper aan het spelen met een bak water. Alleen is haar natte luier blijkbaar gaan broeien, ze had voor t eerst kapotte billen 's avonds met een beetje bloed. Ze heeft 2 uur gekrijsd, en sliep pas om 2200u toen we haar maar in de.kinderwagen hebben gelegd en rondjes gingen lopen. Vermoeiend!

Geplaatst

Gefeliciteerd met S.terre!

leuke dag gehad gisteren?

@chantal fijn dat het een leuke dag geweest is.ook fijn dat iedereen weer optijd weg was even lekker samen zijn nog!

@shanna lekker weer op de camping !

Geplaatst

Hieper de Piep voor M en N. vanharte met de tweeling verjaardag!!

Lfz Ig

Shanna en Jessie, geniet van jullie camping avontuur.

rest van de dames geniet van de zomerse dagen.

ben niet veel op de site. ben namelijk druk met het zoeken naar nieuwe oppas voor de kleine. Ik heb het helemaal gehad met de opvang waar hij nu zit.

Dus als iemand een goede ervaren oppas weet in de buurt van Amsterdam West of een goede lieve oppas voor aan huis, let me know!!!

Dikke kus all

Geplaatst

Gefeliciteerd met m.ila en n.oah!!! Gister en leuke dag gehad?

Hier was s terre haar feest super. Goed verwent met knuffels en oorbellen en poppenhuis enz :)

Vandaag is ze drama hihi. Alleen maar huilen.

Jessi wat heerlijk! Wij gaan over 2 weken 2 weken naar de camping in Frankrijk met caravan. Ik kan niet wachten!

Eer wat een bak. denk je alles geregeld te hebben.

Shanna veel plezier!

Quin en sas hoe is het?

Wolfje wat lekker die vakantie! Wanneer ben je terug?

Daantje voor jou bijna een dreumes!

Hier gaat ze bijna lopen!! Ze gaat steeds staan en wilt wel maar durft niet :))

Geplaatst

Bedankt voor de felicitaties!

Sandra, jij ook (nogmaals) gefeliciteerd!

We hadden het gisteren gevierd, en het was gezellig! Lekker in de taart gegraaid, en mooie kado's gehad, heerlijk weer, dus wat willen we nog meer?

vandaag moest ik gewoon werken, dus overdag niets gedaan, maar vanavond bij een pannenkoekenhuis gegeten.

Ik schrijf via de tel, en dan is terug kijken zo moeilijk, dus weet even niet meer wat er geschreven is.. Ga morgen eens echt op mijn gemak alles lezen en persoonlijk reageren!

X

Geplaatst

Jessi, heerlijk op de camping (ookal is het maar 2 dagen)

Hoe is het met j. Haar billen? Hier heeft l. Het ook een keer gehad .

Misschien weet je het al of heb je het al opgezocht maar wat voor l.ise het beste werkte was: niet schoonmaken met lotiondoekjes! Maar met water en een watje of washandje.

En dan geen crème erop waarvoor dan ook sudocreme of bepanthen, dat prikt zolang het open is.

Maar wel maïzena erop strooien, het klinkt heel raar maar het helpt goed tegen vocht en het prikt niet!

Talkpoeder van bv zwitsal prikt ook door de parfum wat erin zit.

Hopelijk is het al over en anders kan je dit eens proberen

Geplaatst

Sas, las net heel toevalligen bericht van je op zp, maar reageer ff hier. Wat veel follikels! Heel rustig aan doen nu, plat op de bank en heel veel water drinken. Ik duim voor je dat de bloedwaarden vrijdag goed zijn en de punctie door kan gaan. Bij mij hebben ze 2 jaar geleden de punctie op het laatste moment afgeblazen en dat was heel k*t, met zo'n opgeblazen buik. Spannende dagen dus!

Geplaatst

Speeltuin in Ulsen! Heerlijk om mijn meisje zo te zien genieten!

Trouwens nog helemaal vergeten...op de eerste test heeft n.ore geen reactie...Volgende week vrijdag de tweede test. Spannend. Hadden trouwens het idee dat het gewoon Neocate is...aan de geur ruikend (???)

[ATTACH=CONFIG]5333[/ATTACH]

Iggie al een nieuwe oppas kunnen vinden?

En Sandra loopt ze nu los?

gr Shanna

Geplaatst

Hey dat klopt maandag waren het er 12 nu plots 32 pff ze bleef tellen

als de kleinere nu niet mee groeien gaat de punctie door, groeien ze wel door word het afgeblazen i.v.m overstimulatie

Baal er eigenlijk best van, ik was er totaal niet van uit gegaan.

Vrijdag bloedprikken en daarna de echo, ik hoop er het beste van

@shanna prachtig meisje heb je!

Geplaatst

Jeetje sas toch 32! Pfff heftig hoor!

Shanna wat een dotje! Heerlijk zo uitgelaten.

Herkennen jullie dat de kleine gaat grommen? S is continue aan het grommen als ze iets wilt. Echt zo'n schrapend geluid. Gek worden we er van.

Nee ze stapt Nog niet maar gaat echt gewoon in het midden van de kamer rechtop staan en dan staat ze me aan te kijken van kom je me nu nog helpen of wat? En ik zeg natuurlijk Nee hihi.

Dan gaat ze kijken of ze het Red met rekken. Zo niet dan word het op de knieën toch maar. ;)

Maar op de camping straks zijn allemaal steentjes. Als ze dan nog niet loopt zal ze het daar snel genoeg doen hahaha

Geplaatst

Sandra vandaag is S.terre echt jarig toch? Op de valreep nog van harte gefeliciteerd!!!

Wie is de volgende? Ik ben het lijstje even kwijt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden