Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sjit heel verhaal geschreven en alles weg.

Eer wat leuk dat het een geslaagd feestje was. Ik zelf kan bijna niet wachten totdat het zover is. Raar hè opeens zijn we een jaar verder.

sas en Quint. Jullie heel veel succes en ik ga ook voor jullie duimen.

Sandra hoe gaat het et je tuin. Ik zie allemaal leuke foto's voorbij komen.

jessie, wat je zou kunnen doen is via de hema bestellen, het is niet zo mooi en lekker als bij een banket bakker, maar toch.... Wij gaan voor de tompouce met diverse foto's en voor T een klein slagroomtaartje waar hij mee mag doen wat hij wil. Voor zijn verjaardag hebben we een grote brandweerkazerne gekocht waar hij mee kan lopen en t.z.t op kan zitten. Alleen we konden niet wachten en hebben deze al gegeven. Wellen ik nog een klein zwembadje met een overdakking. Nu alleen nog duimen voor mooi weer. Fingers crosses!!!

Hoe is het met de rest van de dames?

lfz ig

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

EVen ego berichtje..Echt echt ik ga ook op jullie reageren...beloofd!

Gister naar longarts geweest...op zich longfunctie goed...In augustus een histamine test doen en foto maken ter controle of de longen nu wel schoon zijn.

Maar heb gisteren ook te horen gekregen dat het niet alleen een longontsteking is maar ook een longvliesontsteking of ter wel PLEURIS...van je weet wel. "Krijg toch de pleuris!!". Nooit geweten wat het was maar nu wel...

Voel me echt knap K. Zo K dat heb ik me in tijden niet gevoeld.

Vandaag heeft N.ore haar maagledigingsonderzoek gehad. Uitslag krijgen we volgende week.

We zijn weer een ervaring rijker. N.ore werd op zo'n kussen neergelegd....deze werd opgeblazen zodat ze helemaal klem kwam te liggen met haar armpjes en beentjes. Ze was helemaal in paniek...grote angstige ogen keken mij aan....bah! Vervolgens werd ze onder "zo'n" apparaat geschoven....en moest ik haar de fles geven...echter mijn meiske was helemaal overstuur. Ze wilde niet drinken..de verpleegsters....in paniek...want ze moest nu toch echt gaan drinken, anders was het onderzoek mislukt!!...Denk denk...ah dacht ik waarschijnlijk gaatjes te klein...snel een knipje in gemaakt....en ta dahhh! mevrouw dronk het in een mum op...Achteraf hadden we nog 1 minuut de tijd gehad....Maar goed...daarna was het de bedoeling dat ze in slaap zou vallen...maar mijn dametje verzette zich hefig...en begon met armpjes en beentjes hevig te bewegen...verpleegster snel naar haar toe en de beentjes stil houden en ik de armpjes...vervolgens heb ik haar in slaap gezongen...En toen moesten we dus een uur wachten. Een heel uur werd er een filmje gemaakt hoe de voeding naar haar darmpjes ging.

Na dit onderzoek was ze klets en klets nat van het zweet. Haar kleding hebben we uit moeten doen. We zijn naar huis gegaan met haar in twee handdoeken van het ziekenhuis...

En nu dus afwachten...

Maar nu ben ik zooo moe en duizelig...kids liggen in bed en ik ga ook slapen.

Trusten dames...

gr Shanna

Geplaatst

o shanna het arme meisje, gelukkig heeft ze het nu gehad. lijkt mij pittig om der zo overstuur te zien en je kan eigenlijk niks doen

hopelijk knap je zelf ook snel op!

Daantje en Sandra jullie ook beterschap voor de kleintjes!

Hier is vandaag N gevallen tand door de lip zooo zielig

bloeden als een gek, nu helemaal dik

Geplaatst

Oh shanna wat moet je je dan machteloos voelen! Beterschap Ik voor jezelf!

Hier meisje 40 graden koorts weer. Anderhalve week geleden ook :(

De oudste op schoolreis morgen. Ik zou meegaan. :((

Oh sas wat zielig! :( zal helaas nog niet de laatste keer zijn :(

Geplaatst

Tuurlijk schrik je. Doet joudan net zo'n zeer als haar. Maar dan in je hart.

Sterre heeft een dubbele Oorontsteking. Hoe koorts en alleen maar slapen :(

Geplaatst

Hè meiden stil hier??? Zit iedereen in zon-;)

Sas, gaat het goed met de meds?

Shanna, en alweer aan het opknappen!

Jessi, klaar met verven en laatste weekjes werken toch??? Heb je al wat gevonden of ben je nog druk zoekende!

Iggie, gaat het al weer wat beter met t zijn buien.

Hier een ziek mannetje 39.5 koorts, snot loopt er letterlijk uit en ik vermoed ook keelpijn. Hij wil sinds gister zijn avondfles niet meer, ben benieuwd of dit zo blijft of bij zijn griep hoort.

Verder heeft hij een glazen tafel op zijn hoofd gekregen een mega bloeduitstorting op zijn voorhoofd hij lijkt wel mishandeld. Was echt overstuur toen het gebeurde wist niet dat ze zo hard kunnen gillen. Verder geen nieuws eigenlijk

Geplaatst

Oke. ...

Keel neus en oor onsteking in combi met 6de ziekte...

Ik dacht mazelen dat is het gelukkig niet. Ben vorige week op de biblebelt geweest.

Mijn vriendin woont daar dus ik gelijk bellen. Haar zijn heeft koorts dus ook naar hap. Word hij opgenomen op bedenking van nekkramp! Brrr

Wij zijn daar vorige week geweest. Ben er dus nog niet gerust op!

Ach quin wat zielig! Arm ventje! Logisch dat je ff overstuur was!

Sas alles goed met de meds?

Verder iedereen een dikke kus!

Geplaatst

Jeetje Sandra! Wat zielig! Goed dat je heel erg op haar let. Zou er ook niet gerust op zijn, bah!

hoe is het vannacht gegaan?

je zei laatst dat wanneer je meiske "weer" oorontsteking krijgt, ze buisjes gaat krijgen. Gaat dit nu ook gebeuren?

gr shanna

Geplaatst

Hoi

@ shanna wat n toestand

Dat maagledigings onderzoek en wat zul je je machteloos hebben gevoeld maar wat knap van je dat je haar in slaap hebt gekregen. Wanneer krijg je de uitslag?

@ Sandra wat word je tuin Pronk stuk leuk ! En de foto's die ik op FB zie zijn errug leuk. Hoe is het met de kleine meid nu?

@ sas hoe gaat t ? Mag je As zaterdag voor de eerste echo en hoe slaan de meds aan , ben je van slag ?

@ Quin oei een glazen tafel au au au , je schrok je dood denk ik zo ...

Ik heb laatst Y op bed gezet en heb me omgedraaid ... Poef daar lag ze op de grond, dacht dat mijn hart stil stond en wat voelde ik me schuldig . (Domme doos, bah)

@ iggie hoe gaat t met de buien , ritme vd kleine?

hier kleine mijlpaal Y heeft eindelijk door hoe ze kan kruipen... Een been gebogen en een been gestrekt doet ze maar ze struint de hele kamer door ook trekt ze zich op aan het kussen op de bank om zo staand alle foto lijstjes in de vensterbank te grijpen en op de bank te gooien .. Hi hi en natuurlijk valt ze dan op haar billen weer neer om met al haar fanatisme weer op te krabbelen en weer proberen om te gaan staan .

Ik ga douchen en aan t werk

liefs eer

Geplaatst

Quin wat zou je geschokken zijn, arm mannetje

beterschap!

@sandra beterschap met S.terre wat heeft ze een pech sneu hoor beterschap

@eer leuk he dat kruipen, ik moest zo lachen toen ze de eerste keer er van door ging zo lief

Hier alles goed, moet wel zeggen dat deze dag niet zo fijn was. niet zo fijn humeur en erg moe.

en spuiten gaat ook best lastig krijg de spuiten er niet zo lekker in.

Maar goed nog eventjes door zetten ;-)

Geplaatst

Hi All,

Jeetje Quin een glazen tafel wat heftig zeg. Hoe gaat het nu?

Sandra hoe gaat het met de kleine meid? Hier ook een mannetje die vanaf vorige week flinke koorts heeft. Steeds tussen de 39 en 40 in. Sinds gisteren is het minder geworden, maar nu zit hij onder de rode vlekjes. Nu denken ze op de creche dat hij rode hond heeft. Ik heb daar zelf mijn bedenkingen bij. Hij heeft tot nu toe al zijn inentingen gehad. Maar toch even morgen naar de dokter. Er is namelijk een zwangere begeleidster. Dus ze willen dat ik T thuis hou. Maar volgens mij als iemand gewoon is ingeent en of vroeger rode hond heeft gehad is dat toch geen gevaar voor een zwangere? Iemand die dat weet? Nou ja ik denk dus dat deels de buitjes van meneer een voorbode waren dat hij ziek zou worden.

Jessi, heb je al een taart gevonden?

Shanna hoe is het met jou en met N? Is er al wat bekend van het onderzoek?

Sas, verveldn dat het spuiten niet zo lekker gaat. Hoe lang moet je nog?

Eer en wat leuk dat ze nu kruipt, en begint te staan. dat wordt alles op een veilige plek zetten:-)

Ga zo lekker mijn bedje in. Mannetje slaapt al niet echt door s nacht maar nu hij ziek is, slaapt hij helemaal slecht. Mannetje wee niet wat hij met zich zelf aan moet. Hoop dat hij zondag weer helemaal beter is. Is namelijk his BIG BIRTH DAY!!!

Fijne week all

lfz ig

Geplaatst

Rode hond weet ik niet naar zijn het geen mazelen? Dat heerst nu vreselijk!

Sterre is ook 1 grote vlek :(

Ze heeft nu eindelijk een fles helemaal op dus het gaat de goede kant op. Echt kind heeft vreselijk afgezien dit weekend.

6de ziekte

Oorontsteking

Diarree

Niet drinken

Koorts

Keelontsteking

Maar het gaat de goede kant op !

Eer wat lief dat ze er zo fanatiek in op gaat hihi

Geplaatst

Iggie en Sandra beterschap met jullie kleintjes!

Sas succes met spuiten. Wanneer heb je de eerste fm?

Iggie koort gevolgd door vlekje klinkt meer als de 6e ziekte. Ik vind het niet logisch dat T thuis moet blijven. Bij de meeste kinderziektes zijn ze al besmettelijk voordat je vlekjes ziet, andere kinderen kunnen dus ook al besmet zijn. Kijkt me beter dat de leidster thuis blijf in plaats van de kindjes.

Hier vorig weekend ook onder de vlekjes gezeten, maar volgens het cb leek het mee op warmteuitslag dan de 6e ziekte.

Zondag inderdaad groot feest! Ik heb gelukkig een taart gevonden. Veel te duur, maar zo mooi! Check de foto's op fb van My.kindofcake, zonder punt. Het wordt een Dikkie Dik taart. Ben nu bezig met de laatste traktaties voor het kdv, ook dikkie diks. Foto volgt!

Nog 1,5 dag werken en dan ben ik werkloos... Balen, maar ben eerlijk gezegd ook even toe aan rust. Mijn hoofd loopt al weken over van de to-do lijstjes. Vacatures worden ook schaarser nu door de vakanties. Hopenlijk in september weer een baan., voorlopig aan de ww...Woensdag de nieuwe vouwwagen ophalen en dan lekker vakantieplannen maken!

Geplaatst

Hi allemaal, ik ben er ook weer eens.

L.ise is gelukkig weer koortsvrij. Ze is nog wel verkouden en heeft een vervelende hoest die haar pijn doet, ze slaakt telkens een soort gilletje met een snik erachteraan als ze erg gehoest heeft en soms moet ze er van overgeven.

Vandaag was trouwens weer de eerste dag dat ze normaal ging slapen. We zijn al tijden bezig met haar naar bed brengen s'avonds ze wil maar niet gaan slapen. Gaat telkens huilen tot overgeven aan toe als je weg gaat. En als je even blijft zitten bij haar vind ze dat heel gezellig en gaat ze in het bed staan en wil ze alles aan je geven wat ze in bed heeft..... Maar goed, vandaag ging ze wel weer gewoon slapen maar dat komt waarschijnlijk door de prikken die ze vandaag weer heeft gehad.

Hihi, beetje veel geschreven opeens. :-)

Quin, wat vervelend z'on ziek mannetje....

En die buil op zijn hoofd is ook heel naar maar dat soort dingen gebeuren, gelukkig trekt dat wel weer weg maar je schrikt er natuurlijk wel heel erg van! Dat zou ik ook hebben.

Sandra, hoe is het nu met s.terre? Wat vervelend dat ze nu alles tegelijk heeft. Arm meisje. Heel veel beterschap.

Shanna, wat vervelend dat onderzoek, zo naar om je meisje zo overstuur te zien. Knap hoor dat je haar rustig hebt gekregen. Hoe is het nu trouwens met je longontsteking?

Sas, aaaah haar eerste tand door haar lip... Zielig hè? Dat is wel even schrikken.

Eer, wat goed dat y.entl nu lekker de kamer door kruipt! Leuk is dat hè? Wel beter opletten idd. Niets is meer veilig als ze ook aan het optrekken is!

Iggi, de hele verjaardag is al voorbereid? Wat goed! Nu maar hopen om mooi weer zodat het badje gebruikt kan worden.

Jessi, is morgen je laatste dag werken? Wat een raar idee..... Hopelijk vind je snel weer iets

Chantal, hoe is het bij jullie?

Emvelin, alles goed met jou en de kleintjes?

Nu lekker slapen...... Morgen met mijn zusje (nr 2) haar bruidsjurk doorpassen! Leuk!

Geplaatst

Hè, nu pas komen de dingen van vanavond binnen......

Dus sorry als het niet helemaal meer klopt..... Ik kijk later weer wat ik nog bij moet werken

Geplaatst

Iggie, toen ik zwanger was had t nichtje van mijn man ook rode hond en toen kwam ze niet op bezoek... Het is idd "gevaarlijk / besmettelijk oid " voor zwangere vrouwen. En volgens mij krijgen onze kleintjes pas op 14 maanden de eerste prik voor rode hond maar ik kan t ook mis hebben. In cb boekje staat mbr prik 14 maanden, bof , mazelen en rode hond.

Geplaatst

Ja klopt inderdaad. Pas bij 14 maanden krijgen ze de BMR prik. Dus het zou kunnen dat hij rode hond heeft.

Vandaag bij de dokter geweest (vervanger) en daar niet echt wijzer geworden. Zijn openingszin was, laten we maar wat plaatjes bekijken en kijken welke vlekjes er het meest op lijkt. Nouja dat had ik natuurlijk al lang gedaan. Maar ze kunnen er niet achter komen wat het is zonder te prikken. En dat laatste wil ik niet. Heeft ook geen nut.

Ik heb ook nog navraag gedaan ivm de zwangere begeleidster en het is alleen gevaarlijk al degene nooit rode hond heeft gehad en of niet is ingeent. Dus ik het het KDV daarvan even op de hoogte gesteld, wel met de mededeling dat ze anders toch maar even naar de dokter moet gaan. Het zou toch wat zijn als haar kleine daar wat aan over houdt, brrr. moet er niet aan denken.

Sandra wat fijn dat het iets beter gaat met S.

jessi succes deze week met je laatste werkdag, lijkt mij toch moeilijk. Knuffel!!

Daantje wat zielig dat L zoveel pijn heeft, hoop dat alles snel over is

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Klopt is met 14 maanden.

Zelfs nu sterre de 6de ziekte heeft mag ze niet bij zwangeren of net bevallen vrouwen en babies komen.

Daantje jouw meisje heeft ook lang last zeg! Arm klein ding!

Geplaatst

Oh daantje. Jij bent de enige die de datumprikker nog moet invullen. Kun jij 24 november? Das de enige datum die we allemaal kunnen.

Dan kunnen we een leuke plek gaan zoeken :))

Geplaatst

Hi, ik heb de datumprikker nu ingevuld , ik heb alleen mijn rooster van het werk nog niet.

Dus vanaf oktober heb ik nog geen idee wanneer ik kan. Maar hopelijk kan ik ruilen als ik toevallig dienst krijg die dag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden