Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Helaas is het afgebroken te veel risico

waren 32 grote eitjes. Beetje teveel mij best gedaan.

nu pillen innemen en hopelijk verlaten ze snel het lichaam bah!!

In augustus kan ik opnieuw beginnen met een mindere dosering.

baal erg maar het is niet anders nu

Geplaatst

Oh sas wat shit. Kan mij voorstellen dat dit niet het bericht is waar je op zat te wachten.

Hoop dat ze inderdaad snel je lijf uitgaan zobder dat jij je al te slecht voelt. X

Geplaatst

Lieve reactie,s dank jullie :-)

Ja heb er wel last, hormoon huishouding is totaal in de war

veel hoofdpijn en zere buik bah! Het weekend moet ik werken hopelijk gaat dat een beetje vanavond maar vroeg in bed.

Maar ook dat gaat over moet ik maar denken ;-)

nu eerst maar eens lekker bezig zijn voor n der verjaardag leuk!!!

Fijn weekend!

Geplaatst

Aauuw sas wat een ellende. Maar 32 wegprikken is ook geen pretje. Het is balen maar denk dat het wel beter is voor het lichaam.

Sandra, top al los lopen. Wij hebben in de tuin ook kiezels maar dat maakt voor L. niet uit hin kruipt er gewoonweg over heen.

Shanna, leuke foto

Afgelopen loop heel veel uren gemaakt voor werk en manlief veel weg had gewoon geen puf om te reageren en lezen.

Wij wellicht vlgn week de terugplaatsing, spannend dus weer.

Ben wel aan het onderzoeken of ik wat tegen zijn verkoudheid kan doen, het stroomt er uit en niet een paar dagen maar gewoon elke dag de hele dag door. Het is echt zielig

Jessi, vermaak jij je een beetje?

Geplaatst

Sandra wat goed.

Sas wat verschrikkelijke balen. Echt. Maar ook goed op jezelf passen nu. Digi knuffel.

Shanna volgens mij las ik dat de test goed ging, is dat gunstig, neem aan van wel maar heb er niet zoveel verstand van.

De rest moet ik nog even goed doorlezen. Is weer gezellig veel geschreven.

Hier druk bezig met nog steeds op zoek naar een lieve gastouder. Waarom is dat zo moeilijk. Zucht het hoeft maar 1 lieve dame zijn. Daarnaast is T op dit moment bijna onhandelbaar, ik weet echt niet waardoor het komt. COntinue huilen, niets is goed, niet spelen, niet op schoot, niet rondlopen, kiekeboe spelen, liedjes zingen, zelf voor de tv gezet. Continue driftbuien. Hij gooit zich op de grond, stoot daarbij zijn hoofd, wil niet aangeraakt worden. Slaapt zeer slecht (wij dus ook). Ik weet niet waar het mannetje last van heeft. Ik vind het zo zielig is nu al bijna twee weken aan de gang. Ik weet het gewoon echt niet meer. iemand ervaring of tips.

lfz Ig

Geplaatst

Iggi, en heb je al wat anders gevonden. En wat is er gebeurd dat je er zo klaar mee bent?

Ben ik nog iemand vergeten?

Geplaatst

Iggie, sterre heeft het in iets mindere vorm. Ook hier is niks goed. Alleen maar bij mama of leidster kdv. Ik roep maar het is een fase. .... :(

Wat was ook al weer de reden dat je een andere oppas wilde?

Geplaatst

O hij is dus niet de enige die zo "hangt" :-)

Ik denk ook dat het een fase is, maar pfff wat een lange fase

@ Shanna, nee hij is niet allergisch, ik ben alles langs gegaan, hij heeft ook geen vlekjes, ik heb ook niet het idee dat hij krampjes heeft. Ik kan maar 1 ding bedenken, hij heeft het op dit moment gewoon niet naar zijn zin.

Quin, De reden dat ik iets anders zoek voor mijn kleine man is:

We brengen de kleine man om 0730, zou de creche open moet zijn, sta je voor een dichte deur.

Als ze al open zijn moet je het hele pand door om iemand te zoeken

dan is het maar weer de vraag wie er is. Zelf ik weet de namen van de dames niet meer, dus laat staan een 1 jarige

Een goedemorgen of goedeavond kan er niet van af.

De overdracht is bij hun, kijk maar op het bord. En daar staat alleen maar wat hij heeft gegeten, hoe lang hij heeft geslapen en hoeveel poepluiers.

Daarnaast was hij enige tijd geleden ziek, echt koorts tegen de 40. Uiteraard hebben we hem opgehaald en de rest van de week thuis gehouden. Na het weekend weer gebracht, maar toen kreeg hij vlekjes. Ik kreeg de mededeling dat ik hem moest ophalen omdat ze dachten dat het rode hond was. Ik vroeg toen ook, waarop is dat gebaseerd omdat er talloze ziektes zijn met vlekjes. Ik moets het toch maar laten controleren want dat was het protocol. En ze hebben een zwangere collega en moesten er melding van maken. En of ik de kleine anders voor de zekerheid even kon laten prikken, om het echt zeker te zijn. Terwijl de uistalg pas bekend zou zijn nadat de evt besmetting al voorbij zou zijn. Ik een afspraak gemaakt met de dokter en twee dagen thuis gehouden. Heb ik alles uit de kast gehaald, doen zij er vervolgens niets mee. Houden ze zich zelf niet aan het protocol.Daarnaast ben ik die dag nog meerdere malen gebeld met de mededeling hij heeft koorts. Tja hoeveel dan. Nou in zijn ene oor 35,.. en in zijn andere oor 36,.. Hoezo koorts!!. Oja belde ook nog om aan t egeven dat hij uitdrogingsverschijnselen heeft, haal ik hem heeft hij een mega natte luier.

Par dagen later, heb ik traktaties geregeld ivm zijn verjaardag. Die zijn gewoon in de bakjes gestopt van de andere kinderen. Niet gezongen, geen mus etc etc. Tja er was een invaller en die wist het allemaal niet. Ja mijn neus, Dit is een mijlpaal!!!

maar bovenal ik heb gewoon niet het gevoel dat hij daar geborgd is. Er staan daar een paar mutsen die gewoon een programma afwerken en totaal geen lol beleven aan kinderen. Ik heb dus vorige week een gesprek gehad met de vestigings manager. Ze gaf mij in alles gelijk. Ze gaan alles nu beter doen. Inderdaad de laatste twee dagen wordt er uitgebreid goedemorgen en goeieavond gezegd, uitgebreide overdracht. Maar weet je niemand krijgt een tweede kans met mijn kinderen. Dus ik heb toch maar alvast opgezegd. Twee maanden opzegtermijn namelijk. Ondertussen dus nu druk opzoek naar iemand anders. gewoon een lieve dame. Maakt mij niet eens uit of het iemand is die het zwart wil doen. dan maar geen toeslag terug. Als ze maar lief is.

Dus als iemand een lieve, betrouwbare, geduldige gastouder weet, let me know!

iedereen lekker geniet van het mooie weer?

Lfz IG

Geplaatst

Iggie gelijk heb je als je gevoel niet goed is hem lekker weg halen daar!

Hopelijk vind je snel een leuk en lief persoon waar je hem met een goed Gevoel heen kan brengen

Geplaatst

Ig, wat een verhaal, ze verdienen het niet om voor jouw kind te zorgen. Idd goed weg halen daar. Hier op kdv is soms spitsuur met overdracht en dan krijg je een kruisje achter de naam en bellen ze als het rustiger is of als ze in de auto zit. Ook met koorts mogen wij brengen en dan kijken zij of het gaat of toch opgehaald moet worden dit ook ivm tandjes de een heeft wel verhoging en de ander niet.

Ook ik weet niemand. Maar kijk ook eens op m.arktplaats daar heeft een kennis een werkloos dame gevonden met alle diploma's. Hoe veel dagen zoek je iemand?

Buien heeft L ook maar niet extreem. Wel alleen mama ic goed op dit moment en dat is nog weleens vermoeiend:-(

Geplaatst

Grrrrrr!Wij gaan zaterdag op vakantie, krijgen er nu te horen dat onze plek bezet is Tot eind van de maand!*Mijn schoonmoeder is des duivels. Ze willen ons nu ergens weg zetten waar de caravan niet past. Waar weer geen overzicht hebben op onze kinderen. Gelukkig hebben we er maar 5.Gelukkig zit mijn schoonvader daar en die zag het. Die is kwaad! Die zit daar 10 weken. Mijn schoonouders hebben nu gedreigd om de boel te pakken en zonder te betalen maar een andere camping te gaan. Dus ik hoop dat het zaterdag nog door gaat........Sorry voor het ego bericht. :(

Iggie nou ja! Idd ze moeten zich schamen! Ik vind marktplaats wel een goede tip.

Geplaatst

Jeetje iggie wat n verhaal zeg:-( Y was altijd bij gastouder maar daar hebben wij opgezegd. Ze gaat nu naar n kinderdagverblijf waar we heel erg tevreden over zijn. Bij de gastouder konden we pas brengen om 9.00 uur en uiterlijk ophalen om 17.30 en zij is nu 4 weken met vakantie dus geen opvang, ook als zij ziek is kon ik Y niet brengen. Allemaal niet erg omdat mijn vriend nog thuis zit maar als je allebei werkt is het toch wel vervelend. Is er niet een ander kdv in de buurt bij jou ??

Sas wat n toestand ... Gaat t een beetje ??

Later meer .. Sorry

eer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden