Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ga niet naar Portugal, ben ik vorige maand geweest. Wij gaan 16 augustus naar Z-Frankrijk, dag na de echo.

Jee wat vervelend die slaap perikelen, brekend weer allemaal.

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Leuk Quin! Succes met vangen! Hier staat ze nu (eindelijk) , en klautert ze sinds vandaag via krukje de vouwwagen in. Het strand vind ze geweldig, ze heeft in de Oostzee gezwommen. En ze heeft.haar 1e vakantievriendje gezoend haha. Ze vlog een Litouws jochie van een jaar of 6 waar ze even mee speelde om de nek en gaf een dikke natte kwijlerige zoen :-) Mij heeft ze nog geen kus gegeven..

Groetjes vanuit L.etland

Geplaatst

Heerlijk genieten jessi!

Nou hier is de box weg hoor. Wat een mijlpaal weer :)

De laatste keer....

Druk bezig alle babyspullen te verzamelen. Die gaan naar mijn nichtje in het moederhuis. Daar moeten eind deze maand 4 meisjes bevallen. Die moeten een bepaald bedrag bij elkaar verzamelen. Lukt dat niet dan gaan ze een inzamelingsactie doen. Ik en mijn vriendin helpen een handje :)

Ook zij heeft de box weg gedaan en we gaan nog wat knuffeltjes halen voor die meiden. :)

Verder alles goed meiden?

Geplaatst

Jessi, geniet van de mooie vakantie. En dat opstapje is naar het lopen.

San, zonder traan? Hier destijds al 💧bij uit de wagenbak. Wel een mooi doel waar alles naartoe gaat.

Hier lekker in de zenuwen voor de echo" pas volgende week" met L was ik misselijk, borsten pijnlijk en vreselijk moe. Nu niks noppes nada geen enkel symptoom wat er op lijkt dat ik zwanger ben, maakt zo onzeker;-(

Sas, hoe gaat het met jou? Alweer begonnen met de hormonen.

Wie gaan er eigenlijk nog meer voor een 2e of 3e?

Zoals al gezegd gaat hier het lopen hard. Hij loopt van de tv kamer naar keuken en weer terug, zo komisch hoe hij loopt.

Wel aan het stoeien met zijn slaapjes soms dagen 2 x en dan weer 1 x pd. vindt dat wel lastig met afspraken maken.

Iggie, al terug en hoe heb je het gehad? Zeker ook keuze maken qwa opvang nu?

Eer, daar ook de spuitluiers voorbij?

Nou hopelijk niemand vergeten!!!

Geplaatst

Hoi All,

Ben er weer...

Quin...zat aan je te denken nog een paar daagjes...en dan de echo spannend hoor! En ook jou kleine man loopt al..super!!! Wil dat de mijne dat ook doet...madam heeft een verplaats "beweging" uitgevonden (kruipen kan ik het niet noemen...hihi) waarbij al haar kleertjes mega vies worden en die ik niet meer schoon krijg! Echt balen!

Trouwens Quin je onzekerheid kan ik heel goed begrijpen. Heel erkenbaar. Had ik ook met N.ore. Pas als ik me ellendig etc begon te voelen. Was voor mij de bevestiging dat het goed zat. Raar he?

Sandra je dame is echt snel! Goed hoor! En idd mooi doel waar je je spulletjes naar toebrengt. Doet wel een beetje auw he?

Jessi...nog lekker aan het genieten?

Eer hoe is het met je meissie?

Met N.ore gaat het goed. Wel denk ik dat ze allergisch is voor aardbeien. Ze krijgt dan rode puntjes op haar gezicht en haar armpjes zwellen op en worden rood. a.s woensdag naar kinderarts...horen het wel.

Verder groeit onze meid nu als kool. Echt een dikkertje...(In mijn achterhoofd ben ik dan best wel een beetje bang dat ze dik zal blijven ivm met chronisch gebruik van antibiotica o.a.. Hoop het niet....)

Verder is het gelukt om de caravan van mijn ouders te verkopen. Yes...zo'n opluchting. Hopelijk kan mijn moeder nu verder met haar leven en wordt ze rusitger. Ze is zo'n stuiterbal. De kids nemen zelfs afstand van haar en willen niets van haar weten. Ze is te druk en opgefokt. Reageert fel en kortaf. Ze loopt veel te hard van stapel. Loopt van hort naar her. En kan niet thuis zitten. Al haar meubels gooit ze eruit en koopt nieuwe. Alles wordt geschilderd en anders veel moderner ingericht. Er blijft praktisch niets aan herinnering van mijn vader over. Ze geeft aan dat dat niet nodig is. Ze hadden trouwens toch afgesproken om nieuwe meubels te kopen, zegt ze!

Houd mijn hart vast. De klap komt nog wel!

Dames nog even nagenieten van het (redelijk) mooie weer. De besjes worden al rood. Slecht teken...einde van het zomerseizoen komt er al aan. BAH!

gr Shanna

Geplaatst

Shanna, fijn dat de caravan verkocht is. Ach en ze gaan lopen als ze er aan toe zijn, wij hebben het niet gestimuleerd het had nog wel 2 mndjes mogen wachten hoor.

Morgenmiddag de echo, begin nu zenuwachtig te worden.

Vrijdag in ieder geval op vakantie;-)

Meiden waar zitten jullie????

Geplaatst

Even snel moet zo naar het zh.

Quin , denk aan je hoelaat moet je morgen?

Shanna mooi toch dat de caravan verkocht is. Ken dat van een moeder fie alles omgooit in huis heeft de mijne toendertijd ook gedaan geeft ze rust en een eigen plek. Mijn moeder is daardoor niet ingestort.

Meiden Th.omas loopt ook al vind hij kruipen ook nog erg makkelijk en dat gaat natuurlijk ook veel sneller.

Meiden waar is de rest inderdaad.

Geplaatst

Chantal super!

Qiun spannend morgen!!

Shanna wat een rust! Heerlijk.

Meiden Ik betrap me erop dat ik hier bijna niet meer kom. Maar vind ons clubje Veel te gezellig. Is het een idee om een besloten fb groep aan te maken?

Hier erg druk!

Xxx

Geplaatst

Hi all,

Ik ben ook nog wel aanwezig hoor, maar ook heel druk.

Mijn jongste zusje gaat vrijdag trouwen en ik ben (weer) een bruidstaart aan het maken!

Chantal wat knap dat th.omas ook al loopt!

Wat een knappe kindjes allemaal.

Quin, ja morgen testen! Spannend Ookal voel je het niet echt, we duimen voor je.

Shanna fijn dat de caravan verkocht is.

Jessi, je vakantie klinkt heerlijk! Hoe lang mag je nog?

Sandra, ook al zo druk. Denk je ook aan jezelf?

L.ise heeft ook 3 stapjes los gezet, maar ze gaat liever weer snel zitten :)

Het is leuk om te zien.

Groetjes aan allemaal!

Geplaatst

Hi all, ben er ook nog. Maar zit nog een klein weekje in Portugal. We benutten de volledige drie weken. Maar helaas het einde is in zicht:-(

quin heel veel plezier met de echo

daantje jij veel plezier met de bruiloft en succes met de taart.

san, goed idee

chantal jouw kleine man ook al aan de wandel. Gaat zo snel allemaal.

hier een kleine man die veel te voorzichtig is, af en toe drie losse stapjes en dan weer lekker kruipen. Haha komt vanzelf.

Volgens mij ben ik een aantal vergeten, maar kan zo moeilijk terug schollen. Dames ik ga nog ff genieten van de vakantie. Tot volgende week.

Lfz ig

l

Geplaatst

Hoi meiden ik meld me eindelijk ook weer eens. Ik en vriendlief zijn druk met het deelnemen aan tennistoernooien en ben ook nog druk geweest met het regelen van mijn jaarrekening ivm IB aangifte en OB aangiftes ...

anyway ik lees elke avond wel even of er iets geschreven is maar heb vaak niet geduld om te reageren. als ik nl op mijn telefoon wil reageren moet ik na elke letter een handeling doen om verder te mogen tikken (mega irritant dus).

zit nu achter de laptop dus nu rollen de letters zo het scherm op.

Shanna het zal denk ik nog wel even duren voordat je moeder rust gaat vinden. Kun je er met je moeder over praten of aangeven dat jij maar ook je kinderen haar druk vinden?

Quin jij een hele spannende dag morgen , hoe laat word je verwacht?

Iggie geniet nog even van de laatste dagen in portugal.

Jessie moest lachen om je post over de vakantie liefde van je dochter, schattig zeg.

Het fb idee lijkt me heel leuk alleen moet iemand me wel ff zeggen hoe ik dat kan beveiligen en dat jullie ook beveiligen want ik wil niks op fb zetten als bv vrienden van jullie mijn berichten kunnen zien. klinkt misschien een beetje schijterig maar zoals jullie wel merken post ik nooit iets over Y op fb. angezien ik een eigen zaak heb.

vrijdag moet ik met Y naar het cb voor haar 14 maanden prik, ben benieuwd hoe zwaar ze is en of ze lekker is gegroeid. Jullie weten dat Y altijd een poppetje is geweest maar nu begint ze toch echt te groeien rompers 62/68 worden nu echt te klein en ik moet vd week echt ff gaan shoppen want alles zit te strak en heb wel een hele tas van vriendin gekregen maar dat waren hollands glorie kids dus alles qua broek glijd van der kont(je) af. Y. loopt ook nog niet hoor, ze trekt zich nu wel op aan je benen en al het andere wat ze maar kan pakken en sinds afgelopen zaterdag geeft ze een kus, weet ze wat een hondje doet (woef) en zegt en wijst ze Papa. Ze maakt echt een sprong want nu weet ze sinds gisteren wat een koe doet.... zo schattig. Oh en om je te bescheuren ....als ze iets leuks ziet zet ze een hele zware stem op en zegt ze OOOHHHHH.

De spuitluiers ach die hebben we meestal eentje op een dag (ja alles kan dan de was in en stinken...), ik zie nog geen kies verschijnen maar zie wel witte bobbels dus zit eraan te komen. Het is niet anders...gaat wel weer over denk ik dan maar.

Heb gisteren toevallig mijn bevallings foto's aan mijn schoonzus laten zien, tjee wat gaat de tijd hard en wat veranderd je kleintje he, Y is nu echt goud blond toen ze geboren was had ze bijna zwart haar. en als ik dan die baby foto's zie dan smelt mijn hart en zou ik zo nog wel een

keer zwanger willen zijn ..snik (en dan neem ik de ongemakken voor lief..haha)

Meiden dikke kus voor allemaal, liefs eeri

Geplaatst

Iedereen uitgenodigd. Shanna, mag ik jou op fb zoeken? Ik weet dat je een account hebt.

De groep is geheim dus je kunt hem alleen vinden als ik je uitnodig :)

Ik vind het zo leuk om te zien dat ze zo dicht bij elkaar liggen! Ze gaan zo hard onze kindjes!

Ik ga eens op zoek naar een leuke binnen speeltuin!

Geplaatst

Dus eer, er is niemand die ook maar iets kan zien. Jij hoeft niks te beveiligen. Als je zoekt kun je ons niet vinden. Niemand weet ieys van die groep af tenzij ik een uitnodiging stuur. Ik heb nu iedereen behalve shanna :)

Geplaatst

Hè meiden ik moet om 15.00 uur voor de echo zo spannend.

Reageer later op iedereen, hoop ik.

Gister was echt zo'n .lote dag. De prof waarvoor ik werkte en wat het laatste jaar mijn steun en toeverlaat was heeft een herseninfarct gehad dat hoorde ik rond 9 uur. Om 11 uur kregen we de uitslag van mijn schoonmoeder haar scan en helaas de borstkanker van 3 jr. geleden is uitgezaaid het zit nu op de botten. Maandag krijgt ze verdere onderzoeken en dinsdag hopen we dat er nog een behandelplan komt. Ze hebben wel al aangegeven dat er naar alle ws niet zo heel veel meer gedaan kan worden omdat ze zo'n beetje de zwartste chemo's al heeft gehad waar het lichaam niet op reageerde.

Morgen gaan wij toch op vakantie terug komen kan altijd nog.

Nu hopen dat ik vanmiddag beter nieuws te zien krijg op de echo.

Geplaatst

He Quin wat een slecht nieuws, sterkte! Hoe is het nu met je prof? Heel veel succes vanmiddag, ik duim voor een kloppend hartje!

Sandra ik heb de fb uitnodiging geaccepteerd. Toch vind ik het ook leuk om hier te schrijven en lezen hoor.

Chantal en Daantje goed hoor die eerste stapjes! En Daantje veel plezier op de bruiloft! Ben benieuwd naar de taart.

Iggie geniet nog lekker van je vakantie!

Eer succes vrijdag met de prik. J.asmijn heeft er niet veel last van gehad. Ben benieuwd hoe zwaar je meisje is, maat 68 klinkt voor mij als een eeuwigheid geleden. Na de vakantie moet ik shoppen voor maat 92 denk ik.

Hier dus eindelijk weer wifi zoals jullie merken. We zitten nu op een prachtige camping in hetnoorden van L.etland aan een meer. Gisteren moest vriendlief even naar kantoorin R.ia, en heb ik met J eenrondje door de stad gelopen. Oh wat hou ik van het oude centrum, ik voel me er zo thuis! Zie het alleen niet zitten om hier ook de lange koude winters door te brengen, dus blijven we lekker in NL wonen. Tot nu toe hebben we overal 3 nachten gestaan, en dan weer de hele tent afgebroken en verplaatst. Best een gedoe... Hier blijven we 4 nachten, en dan gaan we naar V.ilnius. De 24e vlieg ik met J.asmijn terug. Haar ontwikkeling gaat supersnel nu! Ze trekt zich op tot staan, klimt overal op, en deed gisteren langs de bank drie stapjes! Ze wil alleszelf doen, heel irritant soms. Slapen was de 1e week hier een drama, elkea vond twee uur lang huilen en krijsen tot we haar in de buggy zetten. Inmiddels hebben we door dat het verlatingsangst was. We zitten nu een kwartiertje bij haar en dan valt ze uiteindelijk in slaap.

De regen is hier gestopt, ik ga een afwasje doen. Tot later!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden