Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Quin wat een rot nieuws bah!! Sterkte

veel succes vanmiddag hopelijk een positief bericht!

Ik ga weer snel aan het werk :-s toe aan weekend ;-p

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Aha Shanna jij nog geen fb;-)

Echo zag er goed uit alles op schema maar nog geen kloppend hartje. Vlgns berekening zit ik op 6 wk en 1 dag.

Wij wisten dat dit kon gebeuren. Nu na de vakantie terug. Nog 2.5 spannende weken.

Ga nu genieten van onze vakantie.

Geplaatst

Cb geweest ze weegt

Nu 7555 en is 79 cm

Gewicht nu echt onder de curve maar lengt gemiddeld;-)

en voorlopig geen prikken meer ... YEah

ik heb haar lekker weer in bedje gelegd en ze slaapt alweer.

shanna gewoon proberen zo doe ik het ook.

succes ;-)

Geplaatst

Eer wat is ze lang..... inderdaad een ligt poppetje moet je nu extra gaan geven?

Gelukkig geen prikken meer voor haar verlopig.

Th.omas was vrijdag bij de ka 74 cm en 9, 620 gram te klein en te licht bevonden geef dus weer babyvoeding omdat hij niet wil eten. ( al weken heel slecht nu weer volop onderzoeken waar het weg komt miss toch meer last van allergien. Volgende week bloed prikken daar voor.

Geplaatst

Chantal, nee hoor ik hoef niet bij te voeden, maar het komt gewoon door de aankomende kiezen / dunne luiers. haar buikje is nu niet meer bol

zoals een paar weken geleden. ze eet verder goed en ze komt ook nog vaak in de nacht en dan krijgt ze ook nog 120 ml melk van me.

het komt vanzelf wel weer denk ik dan maar.

meiden fijn weekend.

xx

eer

• 1 maand later...
Geplaatst

Hi Dames,

Even weer een berichtje via het forum. Ik durf het namelijk niet via FB te doen. straks is er toch wat zichtbaar en ik wil niet dat mijn omgeving het weet. Sterker nog in eerste instantie wilde ik dat niemand het zou weten. Hoe open ik de eerste keer er mee bezig was. Hoe geslotener ik nu ben. Mijn familie, vrienden, werk en zelfs mijn beste vriendinnen weten van niets. En waarom, ik zou het niet weten, maar het voelt als of het deze keer ongeluk brengt. Maar ik heb toch de behoefte om op het forum te gaan schrijven, zeker nu ik een aantal topics mee lees. Maar dat doe ik uiteraard niet voordat ik jullie, mijn toeverlaten van juli 2012 op de hoogte heb gesteld. Nouja ik schrijf het allemaal hee; geheimzinnig. Maar dat slaat ook weer nergens op. Maar wij hebben begin van het jaar ook besloten om voor een derde te gaan (voor hem tweede). En nu is het eindelijk zover. Ik ben vandaag ongesteld geworden en mag dus morgen bellen. We hebben gelukkig nog 5 rietjes. Dus ik hoef niet opnieuw te spuiten en krijg dus deze maand mijn eerste TP weer. Pff zenuwe gieren weer dor mijn buik. Nou dat wilde ik graag even met jullie delen.

Lfz Ig

Geplaatst
Hi Dames,

Even weer een berichtje via het forum. Ik durf het namelijk niet via FB te doen. straks is er toch wat zichtbaar en ik wil niet dat mijn omgeving het weet. Sterker nog in eerste instantie wilde ik dat niemand het zou weten. Hoe open ik de eerste keer er mee bezig was. Hoe geslotener ik nu ben. Mijn familie, vrienden, werk en zelfs mijn beste vriendinnen weten van niets. En waarom, ik zou het niet weten, maar het voelt als of het deze keer ongeluk brengt. Maar ik heb toch de behoefte om op het forum te gaan schrijven, zeker nu ik een aantal topics mee lees. Maar dat doe ik uiteraard niet voordat ik jullie, mijn toeverlaten van juli 2012 op de hoogte heb gesteld. Nouja ik schrijf het allemaal hee; geheimzinnig. Maar dat slaat ook weer nergens op. Maar wij hebben begin van het jaar ook besloten om voor een derde te gaan (voor hem tweede). En nu is het eindelijk zover. Ik ben vandaag ongesteld geworden en mag dus morgen bellen. We hebben gelukkig nog 5 rietjes. Dus ik hoef niet opnieuw te spuiten en krijg dus deze maand mijn eerste TP weer. Pff zenuwe gieren weer dor mijn buik. Nou dat wilde ik graag even met jullie delen.

Lfz Ig

Meid wat een leuk bericht. Heel veel succes ik hoop voor je dat het gelijk raak mag zijn.

Wat betreft niks vertellen snap ik wrl wij hadden dat bij Th.omas ook niet gedaan het gaf ons ook heel veel rust dus lekker doen waar jij/jullie je goed bij voelen.

Dikke knuffel. X

Geplaatst

IGGIE geweldig nieuws!!!

ECHT spannend!!!

Hoop zo dat wanneer we elkaar weer zien in november dat je goed nieuws te vertellen hebt!

TOI TOI TOI

gr Shanna

Geplaatst

Wow Iggie wat een superleuk nieuws! Spannend hoor, ik ga hier weer voor je duimen!

Kan het me helemaal voorstellen hoor, de volgende keer gaan wij ook voor de 'stiekeme' weg. Ben wel vereerd dat je het ons hier wel vertelt!

Geplaatst

Iggie. Geweldig kan niet anders zeggen. Ook wij hebben het in stilte gedaan, met L. trouwens ook en vonden wij rustgevend en eerlijk is eerlijk op de natuurlijke manier vertel je toch ook niet iedereen dat je s.x hebt gehad.

Geplaatst

Ik had opeens het gevoel dat ik hier even moest kijken,

En wat een nieuws heb ik gemist

Super iggi!

Ik heef je groot gelijk om het in stilte te doen.

Dat ben ik ook van plan als wij voor een tweede gaan.

Super spannend!

Heeeeeel veel succes!

Geplaatst

haha Quin, je hebt helemaal gelijk.

@ jessi, ik hoef gelukkig niet te spuiten. Ik heb maandag aanstaande mijn eerste echo. Dat is dan cyclus dag 9. (mijn cyclus is wat korter geworden na T.)

Na mijn eetrste echo gaan ze bepalen wat er verder gaat gebeuren, misschien nog een echo of .... ik weet het erelijk gezegd niet.

Ik moet wel 1x spuiten (pregnyl) dat is dan net voor de TP. Ik verwacht eigenlijk dat ik volgende week ergens mij TP heb.

Fijn weekend alvast all. Lfz Ig

Geplaatst

Volgende week al??? Gaaf hoor!!

Goh, quin, sas, jij. Wie volgt? Daan? Jessi?

Als ik dat zo lees kriebelt het wel maar nee.... Mijn huis en auto zijn echt vol Hahaha

Geplaatst

Hahaha San, ik begrijp het wel. Je hebt echt een heel vol huis. Echt goed hoe je dat allemaal doet.

ben gisteren geweest voor mijn eerste echo. En ik had me niet echt ingelezen hoe dat nu gaat met een TP in eigen cyclus.

Maar woensdag moet ik terug. dan krijg ik ook een recept voor P.regnyl en dan is waarschijnlijk volgende week dinsdag de TP.

Ik dacht zelf dat het ong op dag 14 moest zijn, maar ze plaatsen pas terug als het eitje vanuit de baarmoeder (die natuurlijk nu niet wordt gebruikt) de baarmoeder bereikt. En daar lekker gaat innestelen in het baarmoederslijm. Ik hoef ook helemaal niets anders te spuiten en of te gebruiken.

Klinkt heel stom. Dit is natuurlijk allemaal makkelijker, je krijgt minder hormoonzooi binnen, maar het voelt ook meteen alsof ik de " controle" kwijt ben. Ik krijg nu echt het gevoel dat ik er zo weinig aan doen. Stom he!!

Sas hoe is het bij jou?

Lfz Ig

Geplaatst

Gek is dat he. Zo anders dan wat je "gewend" bent. Ik snap wel wat je bedoeld met de controle kwijt zijn. Geen strak schema dit keer, maar af en toe een controle.

Hihi ja hier is het genoeg. Moet eerlijk zeggen dat we het ook wel even moe zijn hoor. De kinderen zijn zo anders als wij. Hebben geen regels of normen en waarden. We zijn zo moe na een weekend :(

Geplaatst

San, kan me die vermoeidheid voorstellen. Ik heb het dan met 1 mannetje, die ik toch altijd weer in het gareel moet krijgen als hij bij zijn vader is geweest. En dan sta ik nog op goede voet ook met zijn vader. Nou en dat maal jouw aantal kids. Respect!!

Hier net mijn tweede FM gehad, maar helaas mijn eiblaas is niet zo hard gegroeid als gedacht. Moet nu morgen voor de zekerheid terug komen. Zaten te dubben tussen morgen en vrijdag. Maar op deze manier wordt het nogal een lange cyclus. Dus ik heb aangegeven dat ik dan maar morgen wil. Ik wil geen enkel risico lopen. Dus hopelijk weet ik morgen wat meer over het vervolg en wanneer ik Ovitrelle mag spuiten, Pregnyl is niet meer te krijgen. Klein beetje teleurgesteld, had zo gehoopt dinsdag de TP te krijgen. Maar nu dan een paar dagen later.

Lfz Ig

Geplaatst

Hey had net gereageerd in het wachtbankje. Een paar dagen later is niet erg, als de uitkomst maar positief is ;)

Kregen toevallig net telefoon van de moeder van de 2 jongsten. De oudste daarvan is dus nu echt van school gestuurd. Therapie geeft het advies hierheen maar moeder ziet hem liever op special onderwijs. Grrr

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden