Ga naar inhoud

Ophalen van & wegbrengen naar het ziekenhuis

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zal nog een laatste keer een ritje aanbieden hier

Wie heeft er zin om mee te rijden voor 11-2013 om een decafe te drinken

Ik hoop echt dat ik er nog iemand heel erg blij mee kan maken

Geplaatst

Hoi lieve mede mm-meisjes. Ik ben hier al een tijd niet meer geweest. Zou ik mee mogen rijden voor onze 6e poging. Heb maar een paar losse ritjes naar M nodig.

Geplaatst

Ik ga toch nog een vierde keer op reis. Als ik met iemand tot Pur.merend mee zou kunnen rijden zou ik fijn vinden. Ik moet altijd 300 km per dag rijden. Dus hulp is heel welkom.

X

Geplaatst

Peul: Sterkte!!! Zag net dat het weer niet is gelukt. Ondertussen viel het echt stoppen hier te zwaar, dus wij zijn begonnen aan onze laatste (7e) poging.

Geplaatst

Hoi meiden,

Degene die met me mee zou rijden heeft gelukkig geen lift meer nodig :)

Dus als er nog iemand wil meerijden naar Fo (heel veel ritjes), De, of Pr stuur me een berichtje!

Ik weet dat er maar heel weinig naar Fo moeten, maar misschien kan je anders eens overleggen

of Fo misschien ook een goede mogelijkheid is??

Geplaatst

Hallo meiden,

Nadat helaas poging vijf mislukt is......zet ik de deur tóch weer open voor een nieuwe poging....

Dat kan ik alleen betalen met hulp van jullie lift-mogelijkheden. Dussss, help me een stukje op weg naar Go.irle of Me.demblik.

Ik moet flink wat kilometers maken en hoop dat het lukt.

Alvast enorm bedankt,

liefs Moes

Geplaatst

Hallo Meiden,

Hier nog iemand die zou willen carpoolen met diegenen die nog wat over hebben. Ik moet nog vaak naar ME.demblik en een ritje naar UTR.echt zou ook heel welkom zijn!

We willen beginnen aan onze 5e (onverzekerde) ICSI poging en hopen dat dit met wat hulp ook kan. We geven nog niet op!

Alvast bedankt voor alle ritjes!! :drive1:

Liefs,

Noes

Geplaatst

Hallo dames!

Ik heb nog 900 km aan ritjes richting Go.irle? Dit kan t/m februari 2014!

Pb mij maar!

Mia

Geplaatst

Ik heb je een PB gestuurd en ik duim dat je hele lade een fijn leven in mijn koelkast tegemoet gaat!!!! Zou precies op zijn plek zijn bij mij.

Van D.enhaag heb ik nog genoeg ritjes maar de rest van de groenten...heerlijk!!!

Geplaatst

Goedemorgen!

Ik heb nog wat ritjes over naar G.roningen (450 km), Pr.aag (2x 5000 km) en korte rit naar Utr.echt (ca. 50 km). Ik wil wel graag opgehaald worden, iets ten noorden van Amsterdam of Amsterdam Zuid-Oost. Stuur maar een pb als je interesse hebt!

xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden