Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sas, ik hoop dat alles vandaag goed gaat en dat de 9e de tp is!!!

Wen, nog veel succes in Gent!!!

breden, ik slik ook de dhea, 50 mg. dit wordt door dr. S. ook voorgeschreven. heb het ook via internet besteld.

ivfmoeke, ik ben nog steeds aan het duimen hier! succes met de laatste paar dagen!! wanneer mag je ook alweer testen???

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sas; is het goed gegaan vandaag? Ik hoop het zo!!

IVFmoeke; hier gaat het ook nog goed hoor. Laatste wachtweek nu voor ons, die is het spannendst... Ik heb ook af en toe krampjes, jij ook dus? Volgens mij kan dat wel een goed teken zijn hoor, misschien innestelings-krampjes? (of kun je dit niet voelen?:)) Misschien kan het ook wel van de bollen komen, gebruik jij die ook of helemaal in je eigen cyclus? Ik heb Progynova en Utro.

Weet je al wanneer je gaat testen? (ik denk ik zondag, stiekem toch wat eerder;)) Wachtdag 12 moet wel kunnen toch?

Heel veel succes meid!! Hopelijk gaan we allebei positief testen!:)

Geplaatst

Hoi meiden,

Helaas zijn de zaadjes nog niet in de kliniek. Ik heb vanochtend na veel bellen de turkse transporter( soort DHL) gesproken en het lag toen op het vliegveld op Cyprus maar nog niet door de doaune. Morgen zeiden ze zou het door de douane kunnen. De Kliniek ging hun ook bellen om te zien wat er gedaan kan worden. Maar goed als ze er morgen wel zijn, hoop ik dat ze nog goed zijn. Woensdag heeft onze donor de punctie. Ik kan niets anders doen dan wachten en dat voelt zo machteloos.

@Sylvia en IVF moeke, voor jullie begint nu de laatste vreselijke wachtweek. Ik duim voor jullie, op naar een positieven test!

@Breden wat mooi dat je gebruik hebt kunnen maken van embryodonatie. Wanneer mag je testen??

Alle andere meiden; veel succes!

Geplaatst

he Sas, dan zou je toch het liefst meteen op het vliegtuig stappen, erheen vliegen en het pakketje zelf ophalen en naar de kliniek brengen.

Ik hoop dat alles goed komt morgen! dat wachten is vreselijk!!!

Sylvia, bij jou ook de laatste wachtweek, spannend meid!!! vervelend idd dat je door de bollen zoveel kunt/gaat voelen en je niet weet of het nu wel of niet iets te betekenen heeft. hoop op een positieve test!!!

hier wachten op mijn bongi, maar vanochtend ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag licht positief getest...2 dagen voor bongi...ga er vanuit dat het niets is en dat ik woensdag ofzo bongi word.

wie heeft overigens ook de sy-na-re-lle gebruikt bij het korte protocol? Ik zit nu te twijfelen of ik nu per neusgat een pufje moet doen en dat twee keer per dag of maar 1 pufje per keer. dus 's ochtends zeg maar rechts en 's avonds links.

op het formulier staat 2 x 1, lijkt me dus de laatste optie, maar de vorige keer heb ik de superfucked gebruikt en moest ik twee pufjes per keer doen. zucht en dr. S. is nu met vakantie tot 16 april. dus waarschijnlijk heb ik ook nog niet eens de fm's bij hem...

zou zijn assistente dat ook weten???

Geplaatst

@Tool, ik heb geen idee van dat spul,maar ik zou bij 2x1 denken 2dgs 1 pufje in 1 neusgat. Maar zou gewoon ff bellen naar DD

Mijn BMS was vandaag al 7,2, nog te weinig maar met een progynova per dag extra moet die meer groeien. Dat mijn BMS al 3 laagig was , was super volgens de kliniek

Geplaatst

he Sas, ik duim voor je dat je bms flink gaat groeien en een warm knusje bedje gaat worden voor jullie embryo of embryo's!!!

Geplaatst

Sas, pffff.....jeetje wat zenuwslopend zeg!

Ik ga voor je duimen dat ze morgen veilig en wel bij de kliniek afgeleverd worden!

Geplaatst

Sas, nog steeds niet! Pff.. Je moet wel een lange adem hebben zeg.. Maar morgen gaat 't vast goed komen dan!

Wel super dat je bms zo mooi is! Gaat vast nog dikker worden deze week.

Tool, ik heb ook synarelle gebruikt vorig jaar. Ik moest ook 2x1 snufje per dag. Dus 's ochtends een snufje in het ene neusgat, en 's avonds in het andere. (wel afwisselen

want kan een beetje gaan irriteren).

Geplaatst

He Sylvia, dank je wel voor je reactie!!! heb vanochtend I. ook nog maar eens gemaild, want ik weet ook eigenlijk helemaal niet hoe lang ik het moet blijven gebruiken, hahahaha.

dr. S. heeft ook eigenlijk helemaal niets gezegd over de cetrotide. en hij is tot 16 april met vakantie. maar ja, dat is waarschijnlijk wel de week dat ik een punctie ingepland krijg. zucht...dus de fm's worden bij iemand anders verricht. Weet dus alleen niet bij wie. Wie raden jullie aan??

Geplaatst

Tool, maakt niet uit, zijn allemaal erg aardig en kundig.

Sas, succes!

Fijn om thuis te zijn maar t schema is erg strak (eten, kathereriseren, medicijnen).

vooral de onderbroken slaapmomenten zijn slopend. Maar als je dan in de oogjes kijkt van ons mannetje is alles weer okay.

Geplaatst

@Tool, ik had altijd dr S,maar volgens mij maakt het echt niet uit, ze zijn allemaal goed en kundig!

@ Lala, ja dat is pittig, al die zorg om Matt, maar inderdaad een blik van hem en je weet waarom je het doet. Geniet maar fijn en denk een beetje aan jezelf!

@Wen, hoe was je afspraak in Gent?

@ Sylvia, wanneer ga je testen?

Hier nog geen zaadjesnieuws.....

Geplaatst

Sas, balen zeg, geen zaadjesnieuws. hoop echt dat het vandaag afgeleverd gaat worden. zucht...

heb nog geen reactie vanuit DD. maar goed, ik zal morgenochtend eerst nog eens testen, want ik had ja een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag licht streepje. en anders wordt het dus wachten op mijn bongi.

lala, ondanks een strak schema en veel geregel, toch genieten van jullie menneke, maar dat doen jullie wel als ik het zo lees. knuffel in elk geval!!!

Geplaatst

Hoi meiden, de zaadjes zijn nog steeds in Istanbul...( is ook wel een leuke stad:-)). Vlgs de kliniek die de trasporteur heeft gesproken komen ze dan echt morgen aan in de kliniek. Nou ik hoop het want hier wordt ik gek van...pfff. Ik blijf positief hoor.

Geplaatst

He Sas, ik had gisterochtend getest, ik doe dit normaal nooit voor mijn bongi, maar we hebben toch rond de eisprong sex gehad en ik had toch nog een test liggen (nog twee by the way) en er kwam echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje. Ik had alleen nog de stick van de clear blue test, die digitale zwanger/niet zwanger nog, het omhulsel echter niet meer, hahahaha. Ik denk ook heel eerlijk gezegd dat er dan niet zwanger zou hebben gestaan, maar er is nu een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht vaag streepje...morgenochtend nog eens testen, dan zou ik bongi worden als ik gewoon op mijn cyclus van 25 dagen zit.

@Tool, ???? had je getest dan? Ben je over tijd?
Geplaatst

Oh Sas wat een zenuwslopend traject!!! Ik leef erg met jullie mee! Hopelijk is morgen de punctie en zijn de zaadjes op tijd binnen! Hoe gaat dat eigenlijk, doet een donor dat vrijwillig? Ik heb net het boek de babyplanner van Barbara Müller uit wat gaat over Ivf in Nederland en Gent, het is waargebeurd, heftig om te lezen, je leeft dan zo mee met haar en dan ineens bedenk je dat wij ook in dat traject zaten! Nu ik zwanger ben, bijna 11 weken inmiddels, sta ik pas echt stil wat een heftige periode we achter ons hebben! Maar goed, die Barbara is uiteindelijk zwanger en doneert in Gent haar eitjes, maar geeft ook aan dat er zo weinig over bekend is! Wat helemaal waar is, pas door jou ben ik er voor het eerst mee geconfronteerd! Gek, ze zouden ons er over moeten informeren tijdens het proces...

Tool! Je bent toch nog niet begonnen met je volgende behandeling!? Heb je alweer getest? Gaaf hoor! Ik teste ook bij 3 weken en 4 dagen al positief met die goedkope testen van de kruidvat, die zijn erg gevoelig!

Succes iedereen!

X Roosie

Geplaatst

@ Roosie,in NL doen ze ook ecd, maar dan moet je zelf een donor meenemen. Gelukkig is nu net een eicelbank in Utrecht geopend. Zij zijn nu druk aan het werven voor donoren. Voor ons was anonieme ecd in het buitenland de enige optie. De donor doet het deels uit een overtuiging iemand te willen helpen en deels als bijverdiensten. Ze krijgen meestal 1000-1500 euro per donatie. Maar moeten daar wel hormonen voor spuiten en de punctie ondergaan. Onze donor is een vrouw van 24. In het UMC zijn wij toendertijd afgewezen voor IVF omdat ik te weinig follikels had in combi met mijn leeftijd. ECD is toen wel genoemd. Maar omdat wij geen bekende donor wilde( mijn beste vriendin bood het aan) zijn we uitgeweken naar het buitenland, nadat we eerst nog 3x ICSI in Dusseldorf hebben gedaan.

De donor heeft morgenmiddag de punctie. Cyprus houdt contact met de transporteur en hopen dat alles op tijd aankomt.

Gelukkig ben jij zwanger na 1x ICSI, dus hoef je je hier niet in te verdiepen!!

Geplaatst

Sas, Jeetje.....wat ontzettend spannend! Succes morgen met de reis van de zaadjes.

Tool, jij ook succes morgen met de test. Zou echt heel leuk zijn als je gewoon geen behandeling meer hoeft te starten omdat je zwanger bent!

Geplaatst

Nou alle duimen draaien nu nog harder voor jou Sas, wat stress moet dit geven. Maar als ze contact hebben dan lijkt het goed te komen!

Hou je ons op de hoogte?

Geplaatst

hier helaas negatief getest. was ook wel te verwachten. Dus toch naar de komende behandeling. Nu wachten op bongi en dan beginnen met snuiven.

Heb nog niets van DD terug gekregen via de mail. Geen idee hoelang ik de neusspray moet gebruiken. Weet zeker dag 1 en 2, maar daarna??? geen idee staat niet op het schema. zucht...moet toch bellen als ik ongi word, dus dan vraag ik het nog eens na.S

Sas, hoop dat de zaadjes nu richting de kliniek onderweg zijn! succes met alles!!

Geplaatst

oh tool wat shit toch!! succes met snuiven :)

sas al nieuws?

hier geen enkel idee! zoon, manlief en ik buikgriep ken voortdurend naar de wc moet kokhalzen en ben mega misselijk maar dat is echt van buikgriep vrees ik! Is nog wat vroeg voor zwverschijnselen.....

nog een week en dan zullen we het weten

Geplaatst

Tool, wat jammer joh! Je had 't al wel verwacht natuurlijk, maar ook al is het maar een heel ministreepje, het geeft je toch hoop. Had toch fantastisch geweest he!

Nu maar gauw starten hopelijk en op voor de volgende poging! Zie je't wat zitten?

Sas?? Al nieuws?

Ivfmoeke beterschap! Wat vervelend!

Hier ook nog werkelijk geen idee, denk soms van alles te voelen, maar zal wel door de bollen komen..zucht..wachten duurt altijd zo lang!

Geplaatst

he ivfmoeke, balen dat jullie alledrie zo ziek zijn. Beterschap!!! Hoop dat het geen invloed heeft en dat jullie ukkie gewoon veilig en warm in zijn nestje ligt! hoop en duim voor een positieve test volgende week!!!

Sylvia, voor jou hetzelfde (alleen dan niet het ziek zijn). Vervelend hè dat je door die bollen zo veel voelt en toch ook weer niets, je weet gewoon niet wat nu wel of niet echt iss. Wanneer zou je mogen testen??? duim ook voor jou meid!!

Sas, is er al nieuws???

Geplaatst

Tool, thanks!!

Officieel pas dinsdag testen (14 dg na tp), maar vind het al heel knap van mezelf als ik het tot zondag redt om niet te testen hoor..haha.. Zal toch wel kunnen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden