Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

yes Sylvia!!!!! weet je je hcg waardes van de vorige keren ook? super meid we hebben positieve berichten nodig!!

iemand een idee wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten? Ben sinds di morgen gestopt met alles

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sylvia, dat is mooi nieuws!! gefeliciteerd meid!!! op naar maandag!!!

ivfmoeke, ik ben bij onze laatste poging 2 dagen later ongesteld geworden.

1 november negatief getest en gestopt met alles en 3 november ongi. Hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten.

dag 2 van de MP en ik voel me gewoon heel erg moe. niet normaal! weet niet meer of ik dit de vorige keer ook zo had...nog even volhouden. maandag 1e fm.

Geplaatst
Potverdorie! Iedereen kan hier wel een knuffel gebruiken, niet?

:hugg:

Sas,

onwijs knap van je om zo strijdbaar te zijn nu. Geef je alles wel een plaatsje? Hoeft niet nu maar ooit?

Strijden kost ook energie, hou je wat over voor jezelf en je mannie ( en voor straks een zwangerschap)?

ik hoop met heel mn hart dat het goed komt. Dat Spanje of Griekenland wel voor een TP kan zorgen.

Is er niemand die voor jullie (evt.juridisch) het gevecht met dhl kan overnemen? Scheelt alweer iets energie.

hoe dan ook: succes. En zeker een dikke knuff voor jou.

Roosie, gabrie, sylvia, denk aan jullie.

Xx

Lieve Lala, dank je!!

Hoe is het met jou en Matt?? Lees af en toe even stiekem mee op het andere topic/ Las dat P weer is werken. Lukt het jou allemaal???

Liefs

Geplaatst

@Sylvia; super!!

@ Tool, nog even volhouden meis!!

@ Wen, jij vroeg of ik iemand aansprakelijk kan stellen toch? Ik ga proberen met rechtsbijstand te kijken of we uberhaupt een kans maken. Maar liever zet ik mijn energie in voor een nieuwe kliniek, donor en poging.

Geplaatst

Sas,

t lukt. Ben blij dat deze week een korte week is en we morgen naar Leuven moeten. Klinkt raar, maar ik kan dan lekker rusten in de auto. Zal het weekend echt nodig hebben om bij te komen en even mn slaap te pakken. Het kolven kost nog de meeste energie. Naast het voeden met kv en het katheteriseren doe ik ook nog kolven omdat ik (ooit) over wil stappen op bv. Die zal ik dan toch op gang moeten houden. Al met al is zo'n 'voedingsmoment' dan toch gauw een anderhalf tot twee uur, en mag je anderhalf uur of uur later weer aan de bak.

begin langzaam te merken dat ik geen twintig meer ben! Hahahah

Matt doet t goed. Heeft nu wel wat last van krampjes, zielig hoor! Maar dat krijgen we ook wel onder controle. Morgen controle van zijn nier, hoop dat alles goed gaat en stabiel is. Na morgen meer info hierover.

In het kort: het lukt. Het is vermoeiend maar een olijk mannetje maakt veel goed. En dat olijke mannetje gaat goed. Hij groeit goed en drinkt prima. Huilt alleen als er wat is: honger of krampje, en als n nat washandje over zn bolletje gaat ;-)

Hoop dat de rechtsbijstand wat kan betekenen voor jullie. En je hebt gelijk: kunt beter de energie in de volgende poging stoppen.

Dikke knuff!

Xx

Geplaatst

@Lala, tja...geen 20 meer...nee dat klopt. Maar fijn dat Matt een olijk ventje is. Ik hoop zo dat zijn nier stabiel is gebleven. Ik vind het super hoe jullie het doen!!

Liefs

Geplaatst

Bedankt voor jullie felicitaties! Lief!

Ben nog wel erg onzeker, zal ook nog wel tijd zo blijven denk ik, maar dit maakt het weer even helemaal 'echt'!:)

Lala, dat klinkt als een pittige dagindeling zo. Heel wat hoor! En hoe 'oud' ben je dan als ik vragen mag?;)

Ik hoop dat morgen de controle goed is!!

Sas, succes met de rechtbijstand, ben benieuwd of 't je wat oplevert! Wat een toestanden toch!

Geplaatst

Syl,

volgens het 45+ (of 40+) topic ben ik n jonkie: ben begin dit jaar 41 geworden.

ik hoop ook dat de controle goed verloopt!

Geplaatst

lala, fijn om te horen dat jullie olijke menneke het zo goed doet, ondanks het pittige schema dat jullie moeten aanhouden. Neem daar waar nodig is en waar het kan idd de rust, maar dat doe je volgens mij wel.

toppertje ben je! hoop dat alles goed is met de nier en dat jullie dus goed bezig zijn!!!

Sas, groot gelijk dat je liever je energie in een nieuwe poging, kliniek en donor stoppen, maar het zou wel fijn zijn als deze laatste poging ook naar een goed gevoel kan worden afgerond. Maar ik begrijp het wel (denk ik)!Weet je al meer over de status van het zaad? is dat weer goed in DD aangekomen?

Wen, hoe gaat ie bij jou?

ivfmoeke, gaan jullie nog een poging doen?

Sylvia, langzaam voorzichtig toch al aan het genieten? Het is ook onwerkelijk en raar om te geloven, maar voor nu ben je gewoon goed zwanger!! hou dat mooie blije gevoel vast en dan gaat het zeker goedkomen!!

hier verder geen nieuws, ben flink aan het snuiven en spuiten, hihihi. Maandag weten we meer, hoeveel follikels en hoe groot ze al zijn.

Timon, al bij gelezen??? vaak helpt het ook wel een beetje als de handtekeningen leest, dan weet je al ongeveer wat er bij iemand speelt of heeft gespeeld. en schrijvenderwijs kom je ook achter heel veel dingen.

fijne dag allemaal!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Syl, wat fijn dat je toch heerlijk zwanger blijkt te zijn..... Al HCG die ik nu kwijt raak laat ik naar jou toekomen!

Tool bah dat gesnuif wat vond ik dat toch smerig. Maar het is voor een goed doel. Volgende keer gaan wij het weer gebruiken.

Sas inderdaad stop al je energie in iets positiefs! Ik hoop dat jullie iets kunnen vinden.

Lala wat fijn dat Jay het goed doet...hahaha uiteraard bedoel ik Matt.

Wendy jij binnenkort de Pippele en in mei je nieuwe poging. Duim voor je dat eea goed gaat komen.

Roossie jou wens ik veel kracht om eea te verwerken.

Geplaatst

hoi dames,

ivfmoeke,heel veel sterkte .voor vlogende behandelen(ivf/Icsi) wens je een goede positiefe zwangerschaap.

Sylvia en ivfmoeke hoe oud zijn jullie als vragen mag?

x eva,

Geplaatst

Mannetje is weer voor een twee weken goedgekeurd. Mag overstappen op bv. Maar hij mag niet afvallen. Dus....maar ergens n weegschaal huren. :-)

Ga nu in ieder geval beginnen met een aantal voedingen volledig bv te geven.

Nier is stabiel.

Xx

Geplaatst

Lala wat fijn dat je ventje weer goed is gekeurd!! Toch altijd weer spannend lijkt me! En nu mag je dus bv gaan geven! Kolfde je al die tijd of soms ook aan de borst?

En ik vind je niet oud hoor..haha..maar jullie mij wel een jonkie dan misschien. (ben 28) En jij dan Eva?

Gabry, lief van je! Maar meid, ik had liever gezien dat je dat hcg bij je hield hoor! Niks aan zo! Hoe gaat het nu met je?

Tool spannend, maandag weet je meer! Hopen op een mooi resultaat, dat al het spuiten, snuiven en slikken een goed doel heeft gehad!

Ik probeer er van te genieten hoor, maar 't is nog zo pril en spannend dat dat nog niet helemaal goed lukt eerlijk gezegd. Maar hopelijk blijft het nu een keer goed gaan!

Wen, sterkte met de pipelle binnenkort! Ik las er wat over, klinkt interessant zeg! Hopelijk gaat het werken!

Geplaatst

Sylvia,

Soms ook een tijdje aan de borst. Had gemerkt dat mannetje sneller moe wordt aan de borst en dan zn flesje niet meer wilt.

De rest deed ik dan afkolven.

Maar ik heb hem gisteravond een eerste volledige maaltijd 'aan de borst' gegeven en het doet wonderen voor mn productie. Normaal kolf ik 's anchts niet af maar ze stonden op springen net.... Heb maar t kolven gecombineerd met hier wat plaatsen ;-)

Ik vind mezelf ook niet oud hoor! ( en sas, jou ook niet!) maar merk wel dat ik minder energie heb dan in mn twintigers ;-)

Hoop dat je snel van een kleintje kan gaan genieten syl, dan heb jij dit probleem ( oud/minder energie) in ieder geval niet. Hihi

Tot zover!

Xx

Geplaatst

hoi iedreen,

SYlvia,dank je voor raectie,jij bent echt jong(28)eigenlijk hoef je niet ivf/icsi doen hihi grapje.

ik ben 33.

ik wens je een gezond zwangerschaap.geniet er van.

groetjes

eva,

Geplaatst

Lala, wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Matt! Nu helemaal over op Bv. Knap, zeg!

Herken trouwens wat je zegt mbt de energie als je ouder wordt............

Geplaatst

Lala wat fijn om te horen dat het steeds beter gaat met Matt.

Wendy jij nog ff en dan weer in de race! Hoop dat Gent je meer geluk gaat brengen.

Liefs,

Geplaatst

Gabrie, dank je! Ik heb er ook helemaal zin in.

Ik lees in je handtekening dat jullie ook weer in juni een poging willen gaan doen. Wat dapper! Knap van je! Hoe is het verder met je, meis? Je hebt immers zo'n heftige tijd achter de rug. Ik hoop zo ontzettend voor jullie dat de volgende poging een blijvende plakker is. Het is je zo gegund!

Liefs

Geplaatst

@Lala, mooi dat je Matt weer goedgekeurd is en dat je aan het BV geven bent. Top! En dat voor zulke oudjes...we doen het niet slecht he.

De zaadjes zijn nog steeds in Istanbul, nu weer een probleem om ze terug te krijgen. Het is echt te zot. Wij denken dat er gewoon iets mis gegaan is, dat ze kwijt zijn geraakt of dat de dry shipper waar ze inzitten kapot is gegaan ofzo en dat ze dat niet durven te zeggen... Weten wel dat als ze ooit nog terug komen we ze niet meer kunnen gebruiken. De kans dat ze nog goed zijn is klein. Gelukkig hebben we nog 3 rietjes liggen dus die zullen we moeten gebruiken en hopen dat dat genoeg is.

Geplaatst

LIeve Wendy,

Naar omstandigheden gaat het eigenlijk best goed. Had ik niet verwacht. Ben ondertussen vooruit aan het kijken.

Soms komt er wel een aantal traantjes naar buiten maar het valt mee.

Ja in juni weer een poging. Kan helaas niet rustig wachten de klok tikt in mijn geval heel erg snel dit ivm met mijn lage AMH.

Ondertussen weer medicatie aan het verzamelen dan zijn de kosten nog te doen.

Sas wat een toestand!! Ga in ieder geval uit van het ergste dan kan het alleen maar meevallen. Fijn om te horen dat er nog 3 rietjes zijn.

En dat daar veel gouden zaadjes tussen zitten. Het valt niet mee allemaal..... wens je ook veel sterkte toe.

LIefs,

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden