Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jaaaa die hebben noes en ik ook!! Leukertje is het. Het leukste extraatje wat ik kreeg, handcreme, keertje niks....

Lekker joh even heen en weer dd!

Zijn deze injecties duur?? En dus geen prutbollen deze keer? Lekker.

Je gaat goed en met deze ooievaar is dat helemaal in the pocket!

Spam lekker door want zoveel hebben wij niet te melden, gelukkig is Inge erbij!

Liefs moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

De injecties zijn niet goedkoop, 21 flesjes (dagen) voor 181 euro. Zo lang de verzekering betaald, prima. ik vind het super, alleen s avonds een spuitje zetten en verder niks. Ik heb er ook totaal geen bijwerkingen van (dat was met de bollen wel anders).

Geplaatst

Ha framboos, wat een achtbaan zeg! Maar ik zeg.. So far so good! Hou lekker vol en hoop dat de streepjes dikker en dikker worden. (En jij ook haha)

Waarom heb jij eigenlijk injecties? Ik heb er naar gevraagd omdat ik de bijwerkingen van utrogestan zo naar ervaar. Maar toch hebben we besloten dat het niet zo uitmaakt en ik dus toch de bollen neem.

Enneh.. Ervaren DD gangers; waar kopen jullie je meds? Ik begreep dat het stukken duurder was in DD dan in nl, klopt dat?

En verder.. Ben ik heel benieuwd naar de embryoscope, ik hoop dat onze embryo's dan ook nog goed zijn, heb alleen nog 3 daagse terug gekregen. Spannend allemaal!

Start er nog iemand verder komende maand?

Liefs Inge

Geplaatst

Framboos, wat een mooie test! Nu gelukkig een duidelijk verschil!! Die ooievaar komt mij bekend voor....

Geplaatst

Hoi Inge,

Wat spannend nu naar dd.

Ik heb de injecties omdat ik gek werd van de bijwerkingen van de bollen. Ik heb 1 van de Duitse artsen in dd.

In België is medicatie nog goedkoper.

Ik word nu langzaam gek hier. Net weer twee spatjes bruin verlies en bij afvegen een sliert donker bruin. Oh man...

Geplaatst

Oh lieve Framboos, wat een rollercoaster zit je in! Bruinverlies komt wel veel voor aan het begin van de zwangerschap, maar ik begrijp dat je nu heen en weer geslingerd wordt tussen hoop en vrees. Sterkte meid. Ik ga nog harder duimen!! Nu hopen op een goede bloedtest morgen.

Liefs,

Noes

Geplaatst

@Framboos of de innesteling later was beïnvloedt het aantal DPO niet. DPO is gewoon een getal op basis van het aantal dagen sinds de eisprong of de leeftijd van het embryo in het geval van een cryo.

Natuurlijk kan wel de innesteling later zijn geweest dan het gebruikelijke 6dpo-10dpo.

Ik duim voor hCG dat mooi verdubbelt! 30 is relatief laag, maar verdubbelen is véél belangrijker dan de waarde an sich. Dus: op naar een mooie verdubbeling!

Geplaatst

Vanochtend bloedgeprikt, waarde was in 48 uur gestegen van 30 naar 39...lijkt me niet goed dus.

We zijn nu net aangekomen op ons vakantie adres, dus ik kan nu ook niet verder laten prikken.

Zo k*t dit, mijn gezonde verstand zegt 'klaar, over, dat was het, maar toch heb ik nog hoop, al is dat met deze waardes echt niet meer reëel...

Geplaatst

Oh framboos, wat ontzettend stom. Dit is niet wat je hoopte, nee. Blijf je nog wel je meds gebruiken? Of wat heeft DD je geadviseerd?

Oh, en je streep was zo ontzettend mooi dik, ik had er echt vertrouwen in dat je een mooi hoog hcg zou hebben vandaag. En je gemengde gevoelens er over kan ik me meer dan goed voorstellen.

2015.png

Geplaatst

Lieve Framboos, wat een teleurstelling! Je hoopt toch dat het blijft stijgen. Sterkte!!

Geplaatst

@Framboos, ik blijf nog stevig doorhopen voor je! Wie weet maakt het hcg nog een spurt.

Ik hoop dat je een leuk vakantie adres hebt en wat afleiding.

Liefs,

Moes

Geplaatst

Dikke knuffel voor jou framboos! Ik had het zo gehoopt voor je.

Ik hoop dat je van de vakantie kunt genieten.

Liefs Moes

Geplaatst

Sterkte lieve Framboos! Wat een teleurstelling weer, bah!!

Ik hoop dat je je zinnen even kunt verzetten.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Framboos wat balen dat het fout is gegaan.. heel veel sterkte met alles...

Dames moes en noes Hoe gaat het bij jullie? Zijn jullie alweer begonnen?

Ik ben een tijdje niet geweest Door persoonlijke problemen qua gezondheid van mijn gezin.. mijn man die te horen kreeg dat hij suikerziekte heeft

Mijn dochter die buisjes moet en amandelen eruit.

En het ergste dat onze kleine man jack doof is. 27 februari naar audiologisch centrum om te testen hoe erg het is en of ze er nog wat aan kunnen doen.

Okasaan Hoe is het met jou?

Remmir Hoe is het met de kleine duuk?

Mensen nog druk aan het Carnaval lengte geweest?

95bd1eef0415e68920d9584c68493360.jpg

Geplaatst

Lisselotje wat een mooi mannetje zeg! Wat groot is hij al zeg.

Maar jeetje dat is niet mooi voor Jack en jullie! Daar zijn jullie gaandeweg achter gekomen lijkt mij. Duuk heeft gehoortest op de Nicu toen, maar dat is alleen voor prematuur dacht ik.

Jeetje dat is schrikken. Hopelijk valt het nog een beetje mee en kunnen ze hem helpen. Ik ga hard voor jullie duimen

Met Duuk gaat het goed. Vorige week had hij vocht in de voetjes en dat is vreemd met deze leeftijd. Zijn gewicht is ook enorm gestegen terwijl hij echt te weinig. Of mijn bv doet het zo goed nou ja morgen naar de kinderarts. Verder is hij onwijs vrolijk.

Succes met alles lisselotje!

02-08-2014 Femen Duuk geboren.

Geplaatst

Hoi lisselotje! Wat een knulletje, leuk om te zien. Schrikken dat hij niet kan horen. Er wordt tegenwoordig van alles uitgevonden op implantaten gebied, hopelijk werkt dat ook voor hem. En moeten jullie nu gebaren leren?

Lief dat je nog steeds naar ons vraagt. Het blijft trekken maar wat een geld!

@ Remmir, succes in het zkh met Duuk! Ik hoop dat het niks geks is. En logisch dat jullie fem missen, geen woorden voor het gemis. Shit.

Tot schrijfs!

Het is stil op het topic..

Liefs moes

Geplaatst

Lisselotje, wat een schattig mannetje!! Wel schrikken dat hij niet goed hoort, hopelijk kunnen ze idd wat doen met implantaten of iets dergelijks. Ook vervelend dat dan alle ellende gelijk lijkt te komen, sterkte ermee!

Ik heb van de week voor het eerst iui gedaan, ik ben aan het afbouwen.... ( een beetje omgekeerde volgorde, ik weet het...)

Ik was eigenlijk gestopt, maar we willen dit nog wel een paar keer proberen, alhoewel de kans heel erg klein is. Wat wel fijn is, is dat het wel vergoed wordt door de verzekering!😉

Remmir, hoe gaat het met Duukje nu? Ik hoop alweer wat beter.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Het is idd erg stil hier! Weinig DD gangers op dit moment.. Niemand die ons kan vertellen hoe het met de visjes gaat

Het is enorm veel geld Moes.. Kon dat maar anders. Of de loterij winnen... Maar ja dan ben je meer geld kwijt dan rijk hopelijk komen er meevallers uit onverwachtse hoek!

Noes je weet het maar nooit! Niet geschoten altijd mis. Ook voor jou

Met Duuk was het goed. Hij groeit enorm met weinig drinken. Verder geen vocht in het lichaam. Dus mijn bv doet het erg goed. Ik wou stoppen maar nu ik dit weer weet toch maar niet.. Blijf nog maar even een melk

Hij loenst ook erg. Men zegt prematuur eigen, maar waarschijnlijk volgende x oogarts. Ze kunnen er nu nog niet veel mee.

Lfs mij

02-08-2014 Femen Duuk geboren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden