Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha Inge goed zo vooral die visjes die met hun mondje over het glas gaan zijn zo grappig

Succes! Ga je voor gesprek of?

02-08-2014 Femen Duuk geboren.

Geplaatst

Inge, succes vrijdag! Welke dokter heb je? Dr S met z'n bezemkast of een van de Duitse met de mooie theater-terugplaats-kamer?

Mir, fijn dat Duuk het zo goed doet op je super- moedermelk!

Hier vandaag weer pregnyl getest, haha, het streepje was nu nog heel licht, een week na 5000 pregnyl. Ik had gehoopt er wat minder mee bezig te zijn met iui, maar ik merk dat ik nu de 2e ww gaat beginnen, ik weer heel internet aan het afzoeken ben naar van alles en nog wat.... Pfff!

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Oohh noes het blijft spannend he.. Ook al is het iui.. Dus wat minder toeters en bellen er omheen.. Toch pfff.... Ik deed ook altijd een aantal testen tijdens de nog pregnyl fase.. Die 2 streepjes wil je gewoon zien

Hoe voel je je verder?

Liefs mij

Geplaatst

Dr S inderdaad! En ben blijkbaar nog niet in de bezemkast geweest, ken alleen zijn kantoor en dat was een redelijk chaotische balzaal

We hebben een scratching dan en dan volgende week wrs weer starten met spuiten! Spannend weer!

Oh en Noes, Google is mijn beste vriend en grootste vijand in deze tijden.. En heel normaal hoor! Sterkte!

Zal uitkijken naar de "glasbewerkende" visjes! Nu al zin in, zodra ik het zie zal ik ongetwijfeld aan jullie denken

Liefs Inge

Geplaatst

Inge, de bezemkast is een mini echo- en terugplaatskamertje aan zijn kantoor vast, zo klein dat je vriend/man af en toe niet weet waar hij kan staan... ;-)

Hier voel ik helemaal niets, de pregnylstreepjes zijn nu, 8 dagen na het prikken, bijna weg. Ik ben gewoon een beetje een test-fetishist, haha, en nu is het nog leuk met de pregnyl... :sneaky:

Denk ook niet dat het zomaar raak is na 7 ivf/ICSI's hoor, alhoewel ik het natuurlijk niet erg vind...

Liefs,

Noes

Geplaatst

Die laatste van kV lijkt weer dikker

Hopelijk heb je een voorraad je liggen.

Het kan allemaal noes.. wat zal het een mooi en bizar verhaal zijn dan. Dat wil je dan toch niet geloven na 7icsi/ivf's ..

Hou ons op de hoogte

Geplaatst

Die laatste 2 zijn allebei van gister, alleen die van de action is minder gevoelig.... Dus helaas, nog geen mooie theorieën....

Vandaag niet testen, dan moet morgen alles weer wit zijn. Duurt nog best lang dat de pregnyl 5000 helemaal uit je lijf is, het schijnt iedere 24-33 uur te halveren, dus na 10-12 dagen moet het weg zijn.

Liefs,

Noes

Geplaatst

@Noes, nu draaien mijn duimen voor jou! Wat zou het mooi zijn...Wie weet, die rot wachtweken zijn altijd zo shit. .

@Inge, wat is scratching? Is dat hetzelfde als pipelle? Succes overmorgen!

Geplaatst

He Framboos, hoe gaat het met je? Heb je alweer plannen voor een evt. volgende poging? In ieder geval bedankt voor het duimen! Ik zit nu 8 dagen na de inseminatie, dus ook 8 DPO.

Voel nog niets hoor en ik weet ook bijna zeker dat het niet gaat lukken, ik heb maar een paar % kans, maar goed, er is dus altijd een piepklein kansje....

Vandaag een flink stuk gefietst (helaas is mijn paard 3 weken geleden op 33-jarige leeftijd ingeslapen, dus geen dagelijkse wandelingetjes meer) en eigenlijk doe ik allerlei dingen die ik tijdens de ivf nooit deed.... Sushi eten, filet americain op brood, 85 km fietsen, haha, misschien werkt dit beter! :bicycle:

Morgenochtend maar weer en kv testje om te checken of alle pregnyl weg is.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes wat lees ik nu is je topper overleden? 33 is wel een mega leeftijd zeg. Vast een super leventje gehad bij jou en ook mede door de wandelingen!!! Wat zal het kaal zijn. Maar miss wel beter zo!

Knuffel voor jou

En yep weg is pregnyl.. Hopelijk volgt er een nu mooi verhaal

Geplaatst

@framboos ja dat geloof ik wel!

@noes whoopwhoop! Nu wordt het spannend dus! Nu een zelfstandige streep!! (Streepzonderpregnyldus) ook mijn duimen draaien!

Deze week een samenwerking met zh in de buurt voor elkaar gekregen. Kunnen we de FM gewoon hier laten doen. Dat scheelt een hoop stress met rijden! Hele aardige, openstaande arts trouwens, ben ik niet heel vaak tegen gekomen hier in NL. Fijn! Maandag de bak spuiten halen en dan hopelijk gauw beginnen..

Liefs Inge

Geplaatst

Inge heel veel succes vandaag bij de vissen en met de pipelle. Poeh heee, ben je weer echt in race!

Enne noes, nu weet je wanneer de pregnyl eruit is, hoef je volgende keer niet meer zo veel te testen ;-) het zijn ook echt lange ww met IUI, maar je bent er bijna.

Geplaatst

Inge, succes vandaag! Fijn dat je een ziekenhuis in de buurt hebt gevonden die het wil doen, ik deed dat ook altijd, scheelde voor ons weer een ritje van 2,5 uur heen (5 min daar) en weer 2,5 uur terug....

Haha Okaasan, je hebt gelijk hoor, maar ik vind het gewoon leuk om te testen en dan een zeker streepje te zien!! Haha, wetenschappelijk onderzoek is weer gedaan: pregnyl 5000 is bij mij na 11 dagen uit het systeem.... ;-)

Mir, ja ik mis m wel erg, best raar niets te hoeven doen na 22 jaar..... Heb jij je paard nog?

Okaasan, de laatste maand voor jou!!!!! Wauw!!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Dat kan ik me helemaal voorstellen noes! Hij hoorde bij de inboedel zeg maar. Zolang heb je hem gehad.. Pff vast vele mooie herinneringen

Ik rij niet meer. Ze staat stil. Ook geen behoefte nog om op te pakken. Als ik het doe doe ik het volledig en dat kost te veel tijd. Ben te fanatiek. Voor nu is het goed zo.

Jij? Wil je evt nog weer een paard?

Inge hoe was het vandaag? Ontmoeting in de bezemkast gehad?

Wij deden de eerste fm ook hier in de buurt. Rest in DD. Wel kan ik je adviseren dat als ze voor de punctie willen gaan dat je voor de zekerheid bloed laat prikken om te checken of de eitjes rijp genoeg zijn. Ze willen nog weleens de punctie te vroeg inzetten.

Geplaatst

Ha allemaal!

Ten eerste het belangrijkste bericht; met de gaat het prima! Er kwam een speciale verzorger de hele bak schoonmaken, ze hebben er enorm van genoten! De zuigvis (?) begon daarna (tevergeefs denk ik) van rechts naar links het raam af te likken.. Heb aan jullie gedacht

Verder heb ik de bezemkast met spiegel gehad idd! Scratching was prima. Gelukkig geen cystes of vleesbomen die terug zijn gekomen en dus startklaar!

@remmir goede tip! Liet jij dan bloedprikken op eigen initiatief en vroeg je dan in DD of met die waardes de eicellen rijp genoeg zouden zijn? Of vroeg je dat in het zh hier?

Liefs Inge

Geplaatst

Wat een opluchting dat het met de visjes goed gaat haha ja die zuigvisjes.. Sneu alles was al schoon gemaakt voor ze.

Super. Start klaar dus! Fijn dat alles er verder goed uit zag. Wanneer mag je beginnen?

Ja ik heb het overlegd met dr S. Ik heb vaker gehad (nl) dat mijn eitjes net niet rijp genoeg waren.. dus S zei als je dat fijner vind ter bevestiging wil ik dat wel doen. Dus de dag dat besloten werd dat de punctie gepland kon worden hebben ze bloed geprikt daar in DD. S'avonds bericht dat ik toch maar een dag langer moest spuiten. Erg blij dat we dat wel hebben gedaan. DD staat er nog weleens om bekend om best vroeg de punctie te plannen.

Wij hebben het dus meteen laten doen in DD. Maar het is vast ook wel mogelijk hier in NL.

Lfs

Geplaatst

Inge, fijn dat alles in orde is!

Lekker krap he, in de bezemkast?! Nam dr S nog wel een beetje de tijd? Af en toe is het net zo'n haastige verstrooide professor, dan stond ik mij aan te kleden en dan gaf hij een hand en rende alweer weg... Ik: Ho wacht, ik wil nog wat vragen..... Haha!

Hier vandaag een witte test zoals verwacht.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Hoi noes. Hoe is het testen verlopen? Heb je er nog een paar tegen aan gegooid?

Bij dr S alles meteen vragen en blijven communiceren ook al kleed je je aan.. Hij is zo gevlogen. 1 stilte en foetsie

Geplaatst

Helaas het was weer wit, witter witst....!! En precies vandaag weer ongesteld, dat dan weer wel.....

Liefs,

Noes

Geplaatst

Ah shit noes! Had toch mooi geweest want alles leek wel te kloppen en voorspoedig te gaan.

Volgende maand dan weer? Werkt dat zo?

Liefs moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden