Ga naar inhoud

Dusseldorf...het vervolg

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Thanks okaasan! Ja spannende week weer. Met die 5 dagen Emmy's ben je wat sneller klaar met wachten.. Voel nu dat de pregnyl is uitgewerkt en vind het wel spannend.. Heb niet zulke zere borsten meer maar wel hele dag weeïg en beetje misselijk.. Tja..

Hoe is het bij jou?

Wannebe al wat gehoord? Denk aan je!

Liefs Inge

• Reacties 4,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wow Inge: je hebt wel een 'staat van dienst'hoor. Logisch dat je hyper bent ;)

De uitslagen waren naar Dr. Scholtes tevredenheid, zullen dus wel goed zijn. Dubbel gevoel: je hoopt iets aanwijsbaar te vinden, dat zo even met een pilletje verholpen is. Maar zo werkt het echt leven natuurlijk niet ;)

Ik ben eindelijk weer ongesteld geworden (na 8 weken!) en mag morgen bloed komen prikken in dusseldorf, begin van de cyclus hormonen, plus een receptje afhalen om de cyclus te beinvloeden (Femoston)

Dan 8 okt kijkoperatie brrr, iemand mee bekend?

Geplaatst

Inge, ja fijn he die vijf dagen emmies. Scheelt inderdaad behoorlijk in wachten, alhoewel het maar 2 dagen is. Maar voor je gevoel scheelt het een week. Althans, dat vond ik. Alleen daarom ben ik vóór vijf-dagen emmies.

Hoe is het ermee? Al getest? Want volgens mij ben je bijna aan het einde van de wachtweken toch? Ik denk echt vaak aan je deze dagen.

Geplaatst

Wat lief dat jullie zo aan me denken! Ik ben weer eens vertwijfeld.. Na wat bloedverlies een paar dagen hadden we op de testdag een heeeeeeeeel vaag -doorjeoogledenturen- streepje. Die hebben we twee dagen later herhaald en toen was het een -nog steeds vaag maar iets meer zichtbaar-streepje.. Dussss dit weekend maar eens test 3 er tegenaan gooien in de hoop dat er een wat betere streep staat.

We verwachtten allebei niks meer en dan is zo'n suffig streepje heel fijn en heel vertwijfelend tegelijkertijd.

Dus nog even spannend!

Liefs Inge

Geplaatst

Oh getver Inge, wat stom toch weer. In elk geval is er een beginnetje en zonder dat ben je sowieso nergens. Maar een duidelijke test is echt 100.000 keer fijner. Ik weet er alles van. Kan je geen bloed laten prikken? In het weekend niet natuurlijk, maar maandag? Dat zegt dan nog niet alles, want je moet twee keer prikken. Maar ik vond dat zo veel fijner dat die stomme streepjes op de test.

(En Sillie, hoewel uiteraard goed bedoeld, heeft dat denk ik niet zo veel waarde als je zulke lichte streepjes hebt. Dan zegt de test wel zwanger, maar dan is het toch niet. En zeker niet als je net zoals Inge en historie hebt van lichte en toch weer afnemende streepjes)

ticker.png

Geplaatst

Inge, hoe gaat het met je? Heb je nog getest? Ik hoop echt dat de streepjes dikker worden!! Zo irritant is het altijd: tussen hoop en vrees. Ik duim nog even voor je door!

Wannabe, sterkte met je kijkoperatie, ik heb daar geen ervaring mee, heb alleen na lang zeuren een hsg (met contrastvloeistof) gehad.

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ja Inge, hoe gaat het?? Hopelijk goed nieuws!

Wannabe, bedoel je een hysteroscopie? Dat heb ik gehad en viel erg mee. Je staat zo weer op om naar huis te gaan zegmaar. En op een scherm meekijken in je binnenkant vond ik wat gek, ik keek maar de andere kant op.

Maar misschien bedoel jij iets anders?

Groetjes.

Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Bedankt Noes. Het is best spannend.

Inge, how are you doing????? We wachten met je mee.

Ja Moes, zo'n kijkoperatie. Maar ik ben er niet bij: krijg een roesje. Blij dat ik niet mee hoef te kijken! Aan de ene kant lijkt mij het een zinloze bedoening. Kan me niet voorstellen wat er gevonden zou kunnen worden, aan de andere kant moet je dingen gaan uitsluiten...gewoon ondergaan die hap :(

Geplaatst

Och Inge, dat je hier niets komt melden, doet mij het ergste vrezen. Maar ik hoop natuurlijk dat ik het ontzettend mis heb. Er wordt hier in elk geval nog steeds aan je gedacht (voor wat dat waard is )

ticker.png

Geplaatst

Verdorie Inge! Het is zo ontzettend balen, kan er helaas over meepraten, wel innestelen maar niet doorgroeien, terwijl je er alles aan doet! Sterkte meid.

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Getver Inge, weer zo'n dooie mus. Wat ongelooflijk stom, doe dan maar helemaal niets als embryo, dacht ik dan telkens. Had je er nu na de TP ook ondersteunende medicatie bij?

Ik hoop zo, dat jullie ook zo'n mooie (laatste) cryo hebben als wij hadden.

ticker.png

Geplaatst

Ha okaasan, thanks! Dt hopen wij natuurlijk ook

Ik had alleen prednisolon erbij, verder niet! Wat voor cocktail had jij ook alweer? En je had jezelf een extra dosis pregnyl gegeven toch?

Liefs Inge

Geplaatst

Extra pregnyl heb ik wel eens gedaan, maar weet niet meer zeker of dat deze bewuste keer ook was. Grappig dat jij dat nog wel weet.

Verder had ik Ascal 80 Mg, prednison 20 Mg, Fraxiparine 75 Mg spuiten. Dit alles vanwege stollingsafwijkingen.

Later kwam ik er achter dat ik vijf keer foliumzuur slikte. Gent adviseert het dubbele wat NL adviseert en ik slikte een multi waar ook nog veel inzat. Dat was het.

Oh, joh wat vind ik het weer onbeschrijflijk stom voor je.

ticker.png

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden