Ga naar inhoud

Cryo tp in januari, nieuw jaar nieuwe kansen :)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ik ben gisteren ongesteld geworden!!!!!! ik mag C10 langs komen voor een echo.. Spannend!!!

nu hopen dat alles goed is en ons enige cryo goed is voor een TP...

• Reacties 240
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heeej wat goed zeg, eindelijk ongesteld nu!! Gefeliciteerd joh! (blijft raar om iemand daar mee te feliciteren;)) Maar super! Wat kun je daar blij mee zijn dan he! Vast een opluchting. Nu dus toch binnenkort hopelijk de cryo tp.

Ik krijg als het goed is begin volgende week een cryo terug, eerst donderdag de echo, gaat opschieten nu...spannend!

Geplaatst

@ Sylvia83, Spannende tijd voor je! Hopelijk mag het resultaat er zijn!

Wij hebben vandaag een 1e gesprek met de arts van de kliniek over het te doorlopen traject. Het is inderdaad voor een cryo uit de 1e icsi poging waar onze dochter uit is geboren.

Geplaatst

Syl spannend voor jullie schiet het al op......

Ja was mega blij dat ik het eindelijk was geworden, raar he?! haha normaal

HAAT ik het onwijs!! haha.. ik voel al wel weer spanning in me lichaam en hoofd,

het is toch een emotionele achtbaan waar je in zit, maar nieuwe jaar nieuwe kansen..

gebruiken naast folliumzuur ook nog iets anders? ik niet maar sta open voor nieuwe

dingen die me kans vergroten..

Geplaatst

@ mijnbaby;

Haha...ja heel begrijpelijk hoor dat je zo blij bent met je ongi... (als die dan volgende maand maar weer lekker wegblijft!!;))

Je hebt al 4 terugplaatsingen gehad voor een brusje, zie ik in je handtekening staan he! Pff...ik hoop echt dat die laatste het dan gaat doen voor je!! Zou geweldig zijn! Ben je van 1 van die 4 ook even zwanger geweest of waren ze echt allemaal negatief?

Ik slik ook alleen foliumzuur eigenlijk, en verder gewoon gezond proberen te eten, groenten, fruit, geen koffie (lastig!!:)) Meer kunnen we denk ik niet echt doen toch??

@ Icsi: hoe was je gesprek vandaag? Mag je starten?

Geplaatst

@ Sylvia83: Je hebt dus donderdag je 1e echo? Ben benieuwd hoe het verloopt. Hopelijk heb je snel goed nieuws!

Het gesprek verliep vandaag bijzonder goed en snel. We mogen starten en het wordt een tp in eigen cyclus omdat die heel regelmatig is en het lijkt me wel prettig, zonder al die toeters en bellen! Morgen maar beginnen met foliumzuur en volgende week donderdag 1e echo...

@ mijnbaby:

Wat fijn om te horen dat jullie ook mogen starten, is die ongi toch ergens goed voor...;-) Als ik dat zo lees lopen we dus zo'n beetje gelijk. Als we dan ook allebei goed nieuws hebben dan kan 2012 niet meer stuk!

Geplaatst

Syl:

Klopt 3 cryo terugplaatsingen en 1 verse allemaal TOPPERS! maar dat zegt helemaal niks :(

en nu nog 1 cryo over hopen dat die goed uit de vriezer komt en hopelijk tot zwangerschap zal

leiden..

Icsi: Grappig dat we gelijk op lopen.. we hebben ook beiden een kindje van 2009..

Geplaatst

Ik doe ook effe lekker mee. Ik moet vanaf dag 3-7 twee pilletjes Clomid gebruiken, 's avonds. Ik wilde proeven hoe ze smaken en doe dit nooit weer! Bitter en zuur tegelijk - bah! Maar met een slok rooibosthee is het zo weg.

Dinsdag 24/1, op CD 10, heb ik een uitgangsecho. Vorige keer bleek dag 10 nog te vroeg, zeker omdat ze wisten dat mijn cyclus vrij lang is (pas nog 39 dagen). Maar wie weet, of de Clomid de boel wat versnelt. Ik hoop het! Dit is toch al een proces van wachten en wachten. Gelukkig heb ik genoeg afleiding.

Geplaatst

Hey Bloempje,

We lopen allemaal een beetje gelijk op :)) ik mag ook 24-1 naar het ziekenhuis voor C10..

Spannend meid! klets maar gezellig mee!!

Geplaatst

Vandaag de echo gehad; baarmoederslijmvlies was al mooi dik; 11 mm. Dinsdag de terugplaatsing!!!

Spannend.... ik heb er zin in!:)

Bloempje ook welkom hier, leuk dat je mee kletst en veel succes natuurlijk!

Geplaatst

Syl: Goed nieuws! Goed dat je er 'zin in' hebt. Ik heb het gevoel dat als je er positief aan begint, je al de helft gewonnen hebt! Hopelijk goed nieuws, je hebt het, zoals iedereen hier verdiend!

Bloempje: gezellig dat je er bij bent. Enne, dat melkkransje houden we tegoet! We lopen hier allemaal zo'n beetje gelijk ;-) Ben benieuwd of de clomid zijn werk doet en je snel mag voor een tp!

Mijnbaby: inderdaad toevallig dat we nu gelijk lopen en allebei een kindje uit 2009 hebben. Laat het nieuwe jaar ons maar veel geluk (en baby's) brengen!

Geplaatst

Silvia: Lekker meid! jij gaat snel! hoop dat jij ons hoekje als eerst groen mag maken dan!

Icsi: ja grappig he... hopen dat dit een mooie jaar voor ons mag worden :)

Hier nog even wachten dinsdag C10 moet ik langs komen, omdat ik zo een lange

cylcus had hoop ik dat alles er goed uit ziet en ik door mag.. en dan nog hopen dat ons enige eskimo goed ontdooid..

grrrrrr... zo niet gaan we volgende maak of wanneer het kan meteen DOOR voor een nieuwe IVF poging... weer prikken weer echo's en weer punctie..

hoop zo dat ons eskimootje een meisje gaat worden...

Geplaatst

Spannend weer he meiden!!!:) Ik ben dus de eerste hier, hoop dat ik het bankje als 1e groen mag kleuren en dat jullie daarna maar gauw mogen volgen, zou toch geweldig zijn he!!

@ Mijnbaby: ik duim met je mee dat er een lief klein meisje uit jouw eskimootje mag groeien meid!!

@ Icsi: Tja, ik probeer er maar lekker positief in te gaan hoor:) Benieuwd hoe lang ik dat volhoud trouwens! haha.. Maar ik heb er een goed gevoel over tot nu toe.. (hoewel dat lang niet alles zegt natuurlijk;))

Is jullie trouwens wat verteld over de slagingskansen van een cryo?? Ben ik nog vergeten te vragen maar volgens mij is dat wel echt lager als bij een vers embryo toch? Of is het zo dat als ze goed ontdooid zijn dat je weer zo'n beetje de zelfde kans op zwangerschap maakt?

Fijn weekend!

Geplaatst

Goeiemiddag meiden!

Is het goed als ik met jullie mee schrijf? Ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden en we gaan nu voor ons laatste rietje met 2 cryootjes erin.

Ik vind het weer zo spannend, oef! 30 januari heb ik mijn eerst echo om te kijken hoe mijn cyclus ervoor staat! Doen jullie nog aparte dingen (vitamines, alternatieve behandelingen o.i.d.) ter ondersteuning?

Geplaatst

Spannend hoor, morgen de eerste echo! Waarom heb jij hem zo vroeg? ook een korte cyclus? Hier eerste cryo tp een echo op CD12 gehad, eitje sprong toen praktisch op het scherm! Daarom moet ik nu dagje eerder komen...

Ik doe deze keer ook niets speciaals hoor, al zit ik er aan te denken om aspirine te gaan slikken vanaf vlak voor de TP...

Geplaatst
Spannend hoor, morgen de eerste echo! Waarom heb jij hem zo vroeg? ook een korte cyclus? Hier eerste cryo tp een echo op CD12 gehad, eitje sprong toen praktisch op het scherm! Daarom moet ik nu dagje eerder komen...

Ik doe deze keer ook niets speciaals hoor, al zit ik er aan te denken om aspirine te gaan slikken vanaf vlak voor de TP...

Normaal ga ik C12 en prik ik tussen C14 of 15 de pregnyl. Naar mijn verse poging is mijn cyclus even de weg kwijt

vandaar dat ik nu even voor de zekerheid op C10 ga, 2 mnd geleden had ik mijn ei net gemist :(

Welke asprine ga je slikken? hoeveel mg? en hoevaak? en wanneer begin je dan?

Geplaatst

Welkom Sushi! Spannende tijd weer, zie dat het voor jou niet nieuw is, helaas..... Ik hoop voor je dat er eindelijk resultaat mag zijn.

Ik heb op c11 de eerste echo, op c12 was geen plek meer :-( Maar mijn cyclus is dan ook heel regelmatig en 28 dagen.

Ik krijg een tp in eigen cyclus zonder hormonen of medicijnen, ben erg benieuwd.

Ik doe verder niets speciaals, muv foliumzuur. Waarom ga je aspirine slikken?

Mijnbaby: succes morgen!

Geplaatst

@ Mijnbaby, mijn cyclus was altijd mooi regelmatig, maar na de externe hormonsters is hij ook flink van de leg geweest... de laatste cryo TP had ik mijn ei in ene pas op CD19 (5 dagen te laat) en in ene een LF van 17 dagen... dat laatste was echt niet leuk, want ik waande me al helemaal zwanger toen... voelde me prinsheerlijk, tot ik negatief testte en ik ongesteld werd... echt shit...

Over de aspirine, ik had gelezen dat tussen de 80 en 100 mg genoeg is om de doorbloeding in je baarmoeder hoger te krijgen! Er is alleen nog niks bewezen hoor... dus helemaal zeker weet ik het nog niet... ook weet ik nog niet goed wanneer te beginnen. Je moet er maar eens op googlen ;)

@ icsi, helaas niks nieuws voor mij nee... wordt keer op keer moeilijker om de hoop te houden hoor... ik krijg de cryo tp ook in eigen cyclus, alleen moet ik deze keer voor het eerst wel pregnyl spuiten. Dit is om de eisprong beter te kunnen plannen ivm de TP... Wordt dit jouw eerste (en hopelijk laatste) cryo tp?

Geplaatst

Syl al een emmy aan board? suc6 meid!

Ik kom net van het ziekenhuis (C10) maar goed dat we dit keer niet pas C12 langs waren gekomen

dan was het miss al te laat.. er zat al een eitje van 14 morgen nog een keer langs komen en waarschijnlijk

dan morgen pregnyl spuiten en als ons emmy ontdooid en goed is zon TP... Pffff spannend!!

Geplaatst

Mijnbaby,

Ik wil je weer ontzettend veel succes toewensen voor aankomende tp.

Dat de cryo goed mag ontdooien en een tp krijgt.

Hierna die kl*te wachtweken weer.

Hoop en gun het je zo dat het deze keer goed mag gaan!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden