Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hope-love sterkte!

Ik heb iets gedaan, wat ik al die jaren nog nooit gedaan heb! Ik heb een vroege test gedaan, vandaag wd 9, en die werd meteen POSITIEF!!!! Ik hoefde maar 10 seconden te wachten. Pppfffff en nu??? Want na twee vroege miskramen en een miskraam met 8 weken zit ik nog vol in de onzekerheid. We zijn nog niet blij, maar het eerste baby stapje is gezet. Op naar maandag! Hopen op een mooie HCG waarde. Oh dames, dit is wel heel spannend. Ik ging testen omdat ik wilde zien dat hij negatief was en ik niet langer in de onzekerheid wilde zitten.

En nu hij positief is. Bbrrr .....

• Reacties 501
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Bella,

Begrijp je volkomen. Wij proberen langzaamaan ook daaraan te gaan denken en wennen. Soms lukt dat beter dan anders, het is een proces hè. Goed te horen dat je een plan b hebt! Succes voor nu!! Lfs Megan

Geplaatst

Belladonna!!! Wat super spannend... en ja, ook onzeker met zo'n verleden. Maar dit is wel waar we het voor doen en waar het mee begint: een positieve test!

Ik ga heel hard duimen voor je dat het goed mag blijven gaan!!! (net nog gereageerd op je berichtje in adoptie topic trouwens, haha... nu moet je de Raadsgesprekken hopelijk gaan uitstellen cq afzeggen!)

Ester, volgens mij kreeg jij vanmorgen een telefoontje over de bevruchtingen? Wat hebben ze gemeld??

Geplaatst

hallo allemaal, groningen heeft inderdaad vanmorgen gebeld en we mochten terug komen voor een terugplaatsing.

alle 4 waren ze bevrucht en 1 was helemaal niet goed en 1 was niet door gegaan met delen,en 1 wouden ze even zien hoe die zich verder ging delen zodat

die in gevroren kan worden,we moeten daar maandag over terug bellen.

en 1 embryo hebben ze terug geplaatst,heb nog wel wat buikpijn van de punctie maar dat gaat wel weer over nu maar lekker genieten en hopen dat we over 2 weken positief testen.

Belladonna,ooh wat spannend,wel mooi om te zien dat je test positief is,ik hoop het zo voor je dat maandag ook nog alles goed is,ik ga heel erg voor je duimen.

Geplaatst

@ Belladonna: een voorzichtige maar ontzettende felicitatie van mij!!! GEWELDIG!!!! DAt is een goed teken, die positieve test, probeer toch vast te genieten!!!!

@ Esther: goed nieuws, een tp van een verse emmy! Hopelijk heb je over 2 weken ook een positieve test in handen!

Alle wachtende dames, succes nog met de wachtdagen

Alle 'rode' dames, Veel sterkte en succes met jullie volgende stappen.

Hier even een update: sinds woensdag wat licht bloedverlies en nu vandaag is het heviger geworden als een gewone menstruatie. Ben dus bang dat de, tot nu toe, enige groene naam weer rood moet worden.... Ik hou jullie op de hoogte.

Geplaatst

Hey Bella, dit is in ieder geval positief... Dit bericht is beter dan dat het negatief en zoals al gezegd is.... Hier gaan we allemaal toch voor! Probeer er toch van te genieten. Hopen op en goed verloop. Ik vind het geweldig voor jullie!

@esther mooi te horen! Nu lekker uitrustebn en neem de tijd.

Geplaatst

Hoe kan dat nou? En nu verder? Moet je contact opnemen met het zh?

@ Belladonna: een voorzichtige maar ontzettende felicitatie van mij!!! GEWELDIG!!!! DAt is een goed teken, die positieve test, probeer toch vast te genieten!!!!@ Esther: goed nieuws, een tp van een verse emmy! Hopelijk heb je over 2 weken ook een positieve test in handen!Alle wachtende dames, succes nog met de wachtdagenAlle 'rode' dames, Veel sterkte en succes met jullie volgende stappen.Hier even een update: sinds woensdag wat licht bloedverlies en nu vandaag is het heviger geworden als een gewone menstruatie. Ben dus bang dat de, tot nu toe, enige groene naam weer rood moet worden.... Ik hou jullie op de hoogte.
Geplaatst

Appelsientje, het lijkt op een miskraam uit te lopen. Ik heb dit vorig jaar ook meegemaakt maar dan na een spontane zwangerschap. Zo vroeg in de zwangerschap zal het een fout in de ontwikkeling van de vrucht zijn, dus ik kan me er wat makkelijker bij neerleggen: het is de natuurlijke manier van mijn lichaam om dit af te stoten. "Toch is het gek, het was bijzonder, Het was natuurlijk niet voor niets, Het is en blijft een prachtig wonder, Een schrale troost voor wie verliest" werd door Guus Meeuwis gezongen in een toepasselijk lied (Dicht tegen je aan), daar hou ik me maar aan vast.....

Geplaatst

Wow belladonna !!! Wat zie ik nu!!!! Oh stel je voor, ik ga zo hard duimen! Binnen 10 seconden klinkt echt enorm hoopvol!! Hou vol!!

Lfs Megan

Geplaatst

Hey meiden,

Dank voor jullie berichtjes. Het is nog niet geland.... En blij zijn, nee dat lukt nog niet. Eerst maandag de hcg waarde weten. En dan hopen op een goede echo. Maar inderdaad, dit is een onverwacht positief begin! Nu wachten op maandag.

Oh icsi, sterkte. Pppffff het kan toch allemaal makkelijk fout gaan...

Ester, succes met de wachtweken!

Onedream, hoe is het bij jou?

Geplaatst

Icsi; Bah meid, wat naar dat het nu toch mis lijkt te gaan!! Heel erg balen is dat! (we zaten samen op het januari-bankje:))

Sterkte gewenst! (Alhoewel je wel erg dapper klinkt moet ik zeggen! Knap hoor!)

Belladonna: Jij voorzichtig gefeliciteerd! Super zeg! Hou 'm binnen joh!! Maar klinkt idd erg goed, na 10 sec. al zo positief! Ik hoop het voor je!

Andere dames; sterkte en veel succes gewenst! Wat een naar bankje is dit, word je echt niet vrolijk van!!

Geplaatst

@ICSI, heel veel sterkte!!

@Belladonna, alvast een kleine felicitatie van deze kant!

@Saantje, balen zeg!

Hoe gaat het met alle andere dames??

Hier gaat het goed, ga mijn 2de wachtweek in...voel me niet anders dan anders... Dus ik verwacht een negatieve test, mijn voorgevoel.....op naar de 29ste!!

Geplaatst

Oh icsi, wat erg.. Maar toch hoe raar het ook klinkt Er is nog hoop, in jou situatie zijn vaker wonderen gebeurd heb ik wel eens gelezen!

Hou je ons op de hoogte? Hou je taai meid!!!!!

Belladonna, wat een mooi bericht. Ik hoop heel erg dat het dit keer wel goed mag gaan. Naar zoveel teleurstellingen! Het is jullie zo ontzettend gegund!!!!

Hier is wd 4 voorbij, voel me gewoon! heb ook gewoon mijn ding gedaan! Ben ook gewoon gaan sporten vandaag, kan niet telkens alles en overal rekening mee houden.

Begrijp me niet verkeerd ik heb er alles voor over maar anders ga ik er straks nog aan onderdoor!

De foute dag is telkens wd 7, dus ik hoop dat het dit keer anders is!

Volgende week weten we meer, ontzettend spannend weer.

Good Luck!!!!

Geplaatst

Hey meiden,

Onedream, tsja het zegt natuurlijk niet zoveel, maar ik weet wel dat je vaak wel weet wat je voelt en als dat bij jou niet goed voelt, dan is dat niet mooi. Maar laten we hopen dat je lichaam je gewoon voor de gek houdt!

Icsi hoe is het met jou? Moet je nog wel naar het ziekenhuis voor controle?

Sanaatje, hoe voel jij je??? Gaat ook al weer opschieten...,

En Ester, de buikpijn van de punctie al een beetje gezakt? Succes met wachten....

De "rode" dames, denk aan jullie en geef ruimte aan het verdriet en de teleurstelling, niet te diep wegstoppen hoor! En sommigen alweer met de volgende behandeling bezig?

Megan, ben jij weer met een nieuwe behandeling begonnen?

Pppfff ik heb geen oog dicht kunnen doen vannacht. We waren zo de kinderwens aan het afsluiten en opeens is alle onzekerheid, spanning en hoop weer terug.... Ben daarbij heel erg misselijk, dus moest echt mijn bed uit om wat te eten en drinken. Maar ik klaag niet hoor! Ik heb het met alles in mij ervoor over. Het is alleen zo vreselijk spannend allemaal. Nog 2 nachtjes.....

Geplaatst

@ voorzichtige felicitatie !! En geniet ervan!

@ ISCI, Oh nee. Wat erg zeg. Heel veel sterkte voor komende tijd!! Geef niet op!!

Heel veel succes voor wachtende dames!!! Ik duim voor jullie!! En sterkte voor dames die ongi zijn geworden!!

Ik zit nu op WD2. En ik voel me heel goed :D Straks lekker met vrienden naar Valkenburg en van zon gaan genieten. We nemen lekker ons honden mee.

Veel liefs Marloes

Geplaatst

Belladonna,de buikpijn is een beetje afgezakt gelukkig,voel me verder goed,mijn man en ik hebben gisteren even in Groningen op een terrasje

gezeten,hebben daar heerlijk gegeten en lekker van de zon genoten,we hebben even gevierd dat we weer zover zijn gekomen en dat alles

nu hopelijk goed zal gaan.

Loesje21,veel plezier in Valkenburg heb je even wat afleiding,geniet er van.

Geplaatst

Hey dames,

Hoe gaat het met jullie? Er word hier niet veel geschreven, dat zal wel door het weer komen en de meeste gaan natuurlijk ook door naar het wachtbankje van april bedacht ik me net...

Hier gaat het goed, begin nu toch echt wel zenuwachtig te worden, maar ik denk dat het een negatieve test gaat worden, ik merk nog helemaal niks...

Ik word er gek van dat alle dingen die je denkt te voelen zo op elkaar lijken!! En het kan bij je ongesteldheid horen of een zwangerschap, gek word ik ervan!!

Maarja, op welke dag zouden jullie testen?? Zit nu op wachtdag 8 en heb een IUI gehad?

Liefs

Geplaatst

hallo Sanaatje,kan me voorstellen dat je onzekerheid toeslaat,ben je wel of niet zwanger.

Maar je hoeft niks te voelen en dat is gewoon iets waar je onzeker van kan worden,ik zou gewoon op de dag van je testdag gaan testen ik hoop dat je het

nog een beetje vol houd.

Belladonna, succes voor morgen,ik hoop het voor jullie.

hier gaat alles goed,lekker van het weer genoten dit weekend.

Geplaatst

Hey meiden,

Tsja het beste van het wachten maken he? Leuke dingen doen en de dagen aftellen.

Lekker hoor Ester! Lekker genieten!

Sanaatje, jij mag de 29e testen, toch? En Loesje begin april?

Onedream, hoe is het met jou?

Hier gaat het nog goed. Wel veel kwaaltjes als hoofpijn, pijnlijke borsten, misselijk vooral in de ochtend en af en toe buikpijn. De buikpijn maakt me wel onzeker. Het is zo spannend! Morgen is mn mannetje ook vrij, dus dat is wel erg prettig. Nog 1 nachtje en dan weten we het morgenmiddag. Ik laat het morgen weten!

Geplaatst

Dag dames!

Er wordt hier idd niet veel meer geschreven, wij zijn ook de laatste hè!

Hier is het wd 6, beetje appartement gevoel e n vanmiddag wat lichte ongi krampen.

De twijfel slaat dus erg toe zoals jullie wel begrijpen!

Van de 2 cryo tp die ik heb gehad werd ik op wd 7 ongesteld!

Pffff we wachten weer verder!!!

Hou jullie nog ff taai

Geplaatst
Hey meiden,Tsja het beste van het wachten maken he? Leuke dingen doen en de dagen aftellen.Lekker hoor Ester! Lekker genieten!Sanaatje, jij mag de 29e testen, toch? En Loesje begin april?Onedream, hoe is het met jou?Hier gaat het nog goed. Wel veel kwaaltjes als hoofpijn, pijnlijke borsten, misselijk vooral in de ochtend en af en toe buikpijn. De buikpijn maakt me wel onzeker. Het is zo spannend! Morgen is mn mannetje ook vrij, dus dat is wel erg prettig. Nog 1 nachtje en dan weten we het morgenmiddag. Ik laat het morgen weten!
@ Belladonna, heel veel succes vanmiddag!! Ik duim voor jullie!
Geplaatst

Helaas ook de 4e tp is mislukt.. voor de 3e x cryo tp en de 3e x op wd 7 ongesteld.

Zal het ons wel ooit gaan lukken? Hoe lang gaat dit nog door?

Maar goed.. schouders er weer onder, paracetamol erin en mijn eigen uitleven in de sportschool zometeen!!!

Vanmiddag bellen naar het zkh!

Ik ga me alvast melden op het april bankje.

Onedream - 25 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1e kindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Do76 - 1e kindje - 4e ICSI - tp van 2 verse embryo's

love-Hope - 1e kind - 31 jaar- 2de icsi - tp 1 verse

Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF - derde TP van één blastocyste

Floortje - 2e kindje - 2e IVF - na succesvolle TP nu tweede TP van cryo morula

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Hope- love 03-03-1012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 13-03-2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Hope- love 05-03-2012

Appelsientje 05-03-2012

ester33,21-3-2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

Kio1977 - 1/3/2012

Do76 02-03-2012

icsi 04 - 03 - 2012

Floortje 05-03-2012

Bettyboopke 07 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Appelsientje 07-03-2012

hope-love 08-03-1012

Saantje 13-03-2012 (2 cryos)

Belladonna 14-03-2012

Onedream 19-03-2012

ester33,23-3-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 21 09-03-2012

Nikkie 14-03-2012

Kio1977 15-3-2012

Do76 17-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Floortje 19-03-2012

Appelsientje 22-03-2012

Hope-Love 23-03-1012

Belladonna 26-03-2012

Saantje83 28-03-2012

Onedream +/- 31-03-2012

ester33,06-04-2012

Geplaatst

Oh Onedream, ik weet zo hoe je je voelt. Veel sterkte meis!

En ja, dat verdriet en geluk heel dich bij elkaar liggen dat heb ik ook al vaak ervaren. Maar ik ben gewoon zwanger van ons allerlaatste cryo! Hcg waarde was 257! Na 8 jaar en dan misschien toch een baby! Tuurlijk super blij, maar zo ontzettend bang..... Nog 3 weken en dan weten we of er dit keer wel hartactie is.

Sanaatje en Ester, kop op he meiden! Ik zie jullie graag bij het uitgerekend topic. En ik lees hier natuurlijk mog mee!

Alle andere meiden ook heel veel succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden