Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Onedream,jeetje wat erg,kan me voorstellen dat je dit gaat denken(gaat het ons ooit nog lukken) maar wat goed van je dat je weer zo positief denkt

na weer een teleurstelling.

ik wens je heel veel sterkte.

Belladonna,gefeliciteerd super meid,geniet er lekker van en ik hoop dat alles over 3 weken goed is.

• Reacties 501
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@bella geweldig nieuws! Superrrr@esther jij goed wachten! @onedr balen.. Kl..... @sanaatje. Iui is de testdatum precies twee weken na inseminatie.. Op de dag da je ongesteld moet worden. Dat s hetzelfde als bij een normaal zwanger worden

Onedream,jeetje wat erg,kan me voorstellen dat je dit gaat denken(gaat het ons ooit nog lukken) maar wat goed van je dat je weer zo positief denktna weer een teleurstelling.ik wens je heel veel sterkte.Belladonna,gefeliciteerd super meid,geniet er lekker van en ik hoop dat alles over 3 weken goed is.
Geplaatst

Belladonna!!!! Van harte gefeliciteerd met die goede HCG-score, helemaal top! Enne: die 8 jaar wachten wordt beloond, jullie krijgen een pracht van een baby en die baby krijgt het liefste stel ouders op aarde!

Onedream: een grote teleurstelling voor jullie. Knap dat je weer positief denkt richting de volgende poging en hopelijk wordt het goed beloond!

Ester, succes met wachten en hopelijk mag jij het rijtje groen sluiten!

Ik heb nog steeds hevig bloedverlies maar geen krampen of pijn. De vrucht is voor zover ik weet ook nog niet losgekomen en dat zou volgens het ziekenhuis nog maximaal een week kunnen duren. Ik heb dus vandaag het ziekenhuis gebeld en ervoor gekozen om de echo tot woensdag 4 april af te wachten. Deze stond toch al gepland omdat ik dan 7 weken en 1 dag zwanger zou zijn. Dan gaan ze kijken of de miskraam volledig is en daarna meteen een gesprek voor een volgende ICSI.

Helaas heeft het niet langer mogen duren en is het een 'constructiefout' zoals mijn man en ik het maar noemen. We kunnen goed relativeren: liever dat mijn lichaam het nu kenbaar maakt dat het fout zit dan over bijv. 20 weken.... (zoals bij vrienden van ons). We verlangen nog steeds heel erg naar een 2e kindje, zeker als ik die lieve dochter van me aankijk ;-),dus we hopen dat we snel aan de volgende ronde mogen beginnen maar met een miskraam staat er nog wel eens een flinke rusttijd voor...

Lieve dames, bedankt voor jullie steun, houvast, liefdevolle verhalen, begrip, vertrouwen, ervaringen, grappen, luisterende oren, belangstelling en vooral positiviteit! Hopelijk treffen we elkaar in het 'zwanger' topic en kunnen we een keer een thee-kransje mét baby's afspreken :clap2:

Onedream - 25 jaar - 1ste kindje- 2e cryo tp van 1e ivf

ester33-33 jaar-1ste kindje-1ste ivf mislukt-begin aan 2de ivf.

Icsi - 33 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e (succesvolle) icsi in 2009 (nog 2 cryo`s in 1 rietje)

Appelsientje - 30 jaar - 1ste kindje - 1ste ivf

Dee - 33 jaar - 1e kindje - 5e ivf

Bettyboopke - 37 jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Loesje21 - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Dederika - 29 jaar - 1e kindje - 2e cryo tp van 1e ISCI

Belladonna-1ste kindje-9 maal IUI-3 IVF pogingen-8ste Cryo poging

Nikkie - 1e kindje - 2x IUI - 1x IVF - 2x ICSI - cryo tp van 2e ICSI

Krisje82 - 29jaar - 2e kindje - 2e cryo tp van 1e ivf

Do76 - 1e kindje - 4e ICSI - tp van 2 verse embryo's

love-Hope - 1e kind - 31 jaar- 2de icsi - tp 1 verse

Kio1977 - 1e kindje - 1e IVF - derde TP van één blastocyste

Floortje - 2e kindje - 2e IVF - na succesvolle TP nu tweede TP van cryo morula

Start Prikken

Appelsientje 21 - 02 - 2012

Bettyboopke 24 - 02 - 2012

ester33 26 - 02 - 2012

Uitgangsecho en 1e FM

Onedream - 13/15/17-02-2012

Bettyboopke - 24 - 02 - 2012 (uitgangsecho)

Appelsientje - 28 - 02 - 2012

icsi - 29 - 02 - 2012

Hope- love 03-03-1012

Belladonna-07-03-2012 (1ste echo)

ester33 - 16 - 03 - 2012

Krisje82- 13-03-2012

Punctie datum

Dee 16 - 02 - 2012

Hope- love 05-03-2012

Appelsientje 05-03-2012

ester33,21-3-2012

Terugplaatsing

Dee 19 - 02 - 2012 (2 embryo's)

Krisje82 22-02-2012

Onedream 23 - 02 - 2012

Loesje21 24-02-2012

Dederika 24-02-2012

Nikkie 29-02-2012 (2 cryo's)

Kio1977 - 1/3/2012

Do76 02-03-2012

icsi 04 - 03 - 2012

Floortje 05-03-2012

Bettyboopke 07 - 03 - 2012 (hopelijk!)

Appelsientje 07-03-2012

hope-love 08-03-1012

Saantje 13-03-2012 (2 cryos)

Belladonna 14-03-2012

Onedream 19-03-2012

ester33,23-3-2012

Testdatum

Dee 02 - 03 - 2012

Krisje82 07-03-2012

Onedream 09 - 03 - 2012

Loesje21 09-03-2012

Dederika 21 09-03-2012

Nikkie 14-03-2012

Kio1977 15-3-2012

Do76 17-03-2012

icsi ± 18 - 03 - 2012

Floortje 19-03-2012

Appelsientje 22-03-2012

Hope-Love 23-03-1012

Belladonna 26-03-2012

Saantje83 28-03-2012

Onedream +/- 31-03-2012

ester33,06-04-2012

Geplaatst

Dames die negatief hebben getest, wat ontzettend balen! Heel veel sterkte!

Maar Belladonna, wat een geweldig nieuws! Wat moet er allemaal wel niet door jullie heen gaan? Het is waarschijnlijk zo onwerkelijk allemaal. En wat een spannende tijd breekt er nu voor jullie aan! Ik wens jullie een prachtige echo met een mooi knipperend hartje! Geniet er van!

Liefs,

Floor

Geplaatst

Bella wat een mooie waarde, gefeliciteerd!!!

Erg spannend weer voor jullie, we duimen voor het allerbeste scenario!

Meiden bij wie het niet gelukt is veel sterkte...

Wie weet tot ziens op een volgend wachtbankje. Ik kom zelf waarschijnlijk op het mei-wachtbankje (als één van de cryo's goed ontdooit).

Geplaatst
En ja, dat verdriet en geluk heel dich bij elkaar liggen dat heb ik ook al vaak ervaren. Maar ik ben gewoon zwanger van ons allerlaatste cryo! Hcg waarde was 257! Na 8 jaar en dan misschien toch een baby! Tuurlijk super blij, maar zo ontzettend bang..... Nog 3 weken en dan weten we of er dit keer wel hartactie is.

Belladonna, wat een goed bericht op dit afschuwelijke rode bankje. Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik je mooie bericht las. Na zoveel jaren verdriet het nu afsluiten met geluk. Ben zo ontzettend blij voor je. Gefeliciteerd! Liefs van Nikkie

Ik ga doorschuiven van dit vreselijke rode bankje naar het april bankje, wat hopelijk veel en veel groener gaat worden dan hier, dat kan toch niet anders!

Geplaatst
Ik heb nog steeds hevig bloedverlies maar geen krampen of pijn. De vrucht is voor zover ik weet ook nog niet losgekomen en dat zou volgens het ziekenhuis nog maximaal een week kunnen duren. Ik heb dus vandaag het ziekenhuis gebeld en ervoor gekozen om de echo tot woensdag 4 april af te wachten. Deze stond toch al gepland omdat ik dan 7 weken en 1 dag zwanger zou zijn. Dan gaan ze kijken of de miskraam volledig is en daarna meteen een gesprek voor een volgende ICSI.

Helaas heeft het niet langer mogen duren en is het een 'constructiefout' zoals mijn man en ik het maar noemen. We kunnen goed relativeren: liever dat mijn lichaam het nu kenbaar maakt dat het fout zit dan over bijv. 20 weken.... (zoals bij vrienden van ons). We verlangen nog steeds heel erg naar een 2e kindje, zeker als ik die lieve dochter van me aankijk ;-),dus we hopen dat we snel aan de volgende ronde mogen beginnen maar met een miskraam staat er nog wel eens een flinke rusttijd voor...

ICSI. Sterkte met deze teleurstelling. Je klinkt wel heel sterk dus dat komt vast goed. Ik herken je opmerking over het relativeren, dezelfde reactie die mijn vriend en ik hadden na onze miskraam eind vorig jaar. Ik moest 2x een cyclus wachten en toen mochten wij al weer van start. Dat heeft mede te maken met mijn leeftijd, volgens mij staat er normaal gesproken een langere rusttijd voor, kan ook geen kwaad hoor, even je lichaam weer jouw lichaam laten worden. Ik wens je veel geluk en hoop dat er nog een 2e kindje voor jullie komt. Liefs van Nikkie

Geplaatst

Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Dat doet me goed. Het is heel vreemd mijn naam in het groen te zien, zo op dit rode bankje. Het is zo onwerkelijk en blijheid en angst wisselen elkaar af. Konden we maar even in de toekomst gluren he? Maar helaas, veel geduld met het wederom wachten is wat we moeten opbrengen. Ik doe het heerlijk rustig aan en we gaan zaterdag 2 weken op vakantie (wel de vakantie naar Egypte geannuleerd, vinden we niet zo'n safe land voor een zwangerschap).

Ik wens jullie allemaal veel succes, sterkte, kracht en veel liefde om door te gaan en op naar een goede afloop. Wie weet zie ik nog mensen op uitgerekend december verschijnen (ik kom uit op 30-11/1-12).

En Ester en Sanaatje, meiden succes nog even he? Hoe is het met jullie?

Geplaatst
Hey meiden,Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Dat doet me goed. Het is heel vreemd mijn naam in het groen te zien, zo op dit rode bankje. Het is zo onwerkelijk en blijheid en angst wisselen elkaar af. Konden we maar even in de toekomst gluren he? Maar helaas, veel geduld met het wederom wachten is wat we moeten opbrengen. Ik doe het heerlijk rustig aan en we gaan zaterdag 2 weken op vakantie (wel de vakantie naar Egypte geannuleerd, vinden we niet zo'n safe land voor een zwangerschap).Ik wens jullie allemaal veel succes, sterkte, kracht en veel liefde om door te gaan en op naar een goede afloop. Wie weet zie ik nog mensen op uitgerekend december verschijnen (ik kom uit op 30-11/1-12). En Ester en Sanaatje, meiden succes nog even he? Hoe is het met jullie?
Ik ben echt heel blij voor je Belladonna!!Met mij gaat het goed, zit nu op wachtdag 9 dus nog heel ff te gaan. Heb wel het idee dat ik ongesteld ga worden, maar we moeten rustig afwachten.... Hoe voel jij je verder??Liefs
Geplaatst

Belladonna, gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er maar lekker van. bij mij gaat het goed ik zit op wachtdag 4 voel me goed,heb wat pijnlijke borsten

en het is wat gevoelig onder in mijn buik,maar verder mag ik niet klagen.

we gaan volgende week even een weekje weg want dan is het mijn laatste week van mijn wachtweek en dan willen we even wat leuks gaan doen even onze zinnen verzetten.

sanaatje,jij ook succes met jou wachtweken en ik hoop dat we samen het bankje groen mogen maken en ons bij belladonna mogen aansluiten,nog even vol houden.

Geplaatst

@belladonna, breek nog even in: wat een prachtige hcg waarde! Inderdaad joh, onvoorstelbaar toch dat jij nu als enige groene naam te zien bent. Ik wens je een hele fijne vakantie en hoop op een mooi kloppend hartje over twee weken. Gefeliciteerd !!! Het is je van harte gegund. Liefs Megan

Geplaatst

Hey meiden, nogmaals bedankt voor de lieve reacties! Het is en blijft nog heel onwerkelijk. Ik heb lekker veel zwangerschapsklachten zoals misselijk, pijn mijn eierstok, liezen en borsten en zoooo moe, dat geeft me wel een goed gevoel. Maar de onzekerheid is killing.

Sanaatje en Ester, hoe is het bij jullie???? Jouw testdag toch, Sanaatje?

Ik hoop dat jullie de wachtweken, hoe moeilijk ook, nog verder mogen verlengen en dat het wachten op de 1e echo wordt!

Geplaatst
Hey meiden, nogmaals bedankt voor de lieve reacties! Het is en blijft nog heel onwerkelijk. Ik heb lekker veel zwangerschapsklachten zoals misselijk, pijn mijn eierstok, liezen en borsten en zoooo moe, dat geeft me wel een goed gevoel. Maar de onzekerheid is killing. Sanaatje en Ester, hoe is het bij jullie???? Jouw testdag toch, Sanaatje?Ik hoop dat jullie de wachtweken, hoe moeilijk ook, nog verder mogen verlengen en dat het wachten op de 1e echo wordt!
Hey Belladonna,Helaas gisteren ongesteld geworden...!!Had het ook verwacht....morgenochtend hebben we een afspraak in het ziekenhuis om door te spreken wat we verder gaan doen...word het een 2de IUI of toch ICSI...We wachten maar af.Hoe is het met jou?Liefs
Geplaatst

Oh nee, Sanaatje. Jeetje wat een slechte maand was dit. In totaal 16 meiden in het rood. Ik hoop met heel mijn hart dat ik groen blijf, maar vind het wel heel verdrietig voor jullie. Juist omdat ik zo weet hoe het voelt.

Met mij gaat het goed. Moet wel minstens ieder uur eten, anders word ik misselijk. Pijn mijn eierstok, steken in de liezen, moe ik ben blij dat ik het mag meemaken. Zondag gaan we 2 weken op vakantie en als we terugkomen, dan is de echo bbbrrrr nu nog maar proberen te genieten.....

Heel veel succes met de volgende poging!

Geplaatst

Joehoe meiden was er ff uit, heel druk geweest. Heb deze dinsdag Pregnyl gespoten. Mag maandag naar het VU en dan zitten we weer op wachtbankje April. Gelukkig Hoef ik geen Utro meer in te brengen joepie dat scheelt, gatveredarrie. Hihi.

Bella wat fijn joh, ook dat je je lekker zwanger voelt ! :-) Gr Kirsten

Geplaatst

Hoi hoi dames,

We zijn net terug van het ziekenhuis.

De arts was het met me eens wat de IUI betreft....dus we gaan starten met ICSI!

Ik ben ongesteld geworden maar deze maand is er geen plek om te starten, dus we starten bij de volgende menstruatie en in de wachtmaand gaan we nog 1 IUI poging doen....hoewel ik er nog niet helemaal zeker van ben óf we dat wel moeten doen.....

Maar ik ben blij dat we nu een stapje verder mogen!!

Liefs Sanne

Geplaatst

Sanaatje,wat jammer dat het niet is gelukt bij jou,maar wat fijn dat je met ICSI mag starten laat je even helemaal bij komen van alles want ICSI loopt wel

wat anders dan IUI dus laat je lichaam goed rusten.

wij gaan maandag tot en met donderdag weg met zijn tweeen,en dan mogen we de vrijdags testen,wel spannend hoor.

ik heb veel last van mijn borsten en heb wat zeurend gevoel onder in mijn buik maar verder mag ik niet klagen.

Belladonna,ja de kleine gaat nu heerlijk groeien,geniet er lekker van.en ik wil jullie 2 hele fijne weken vakantie toewensen.

Geplaatst

Hoi Ester,

Ik had me al ingelezen met de informatiemap over ICSI.

Lichamelijk is het allemaal meer belastend dan IUI. Ik heb de eerste IUI in eigen natuurlijke cyclus gehad, dus er kwam weinig bij kijken.

Ik ben me er heel erg bewust van dat dit veel intensiever is dan IUI.

Lekker dat jullie er even tussenuit gaan, geniet ervan!!

Hoop op een positieve uitslag!!

Jij ook een fijne vakantie Belladonna!!

Liefs

Geplaatst

Sanaatje, succes met de Icsi! Toch meer "kans" dan IUI dus you go girl!

Ester, klinkt nog goed hoor! Geniet van de daagjes werk en laat je het nog even weten?

Wij gaan zeker heerlijk genieten en ontspannen zodat ons kado'tje heerlijk gaat groeien en een kloppend hartje krijgt, dat schijnt juist in week 5 en 6 te gebeuren.

Geplaatst

Hallo laatste dames,

Ik volg jullie nog steeds hoor. En voor Bella! Super voor je! Sta trouwens in de lijst nog niet rood, maar dat is wel zo... Dus voor wie het lijstje nog gaat bijwerken, mag mij dan ook in het rood zetten. @esher spannend allemaal hoor. Maar het klinkt niet verkeerd. Veel plezier deze dagen en op naar een positieve test!

Groetjes

Geplaatst

Wat een rode bank.... Sterkte voor alle meiden die rood staan...

Belladonna, als enige groentje: gefeliciteerd!!!

Ester, kom je meekletsen op de april wachtbank? Is eigenlijk ook een beetje jouw wachtbank ;-) Succes deze laatste wachtweek! Veel plezier deze dagen even er tussenuit met z'n tweeen.

Geplaatst

Hey Esther,Hoe gaat het met jou.... De testdatum al voorbij. En? Ik heb ook even op aprilbankje hpgekeken, maar daar zag ik je niet staan. Hoop dat je dit berichtje nog leest. Lieve groetjes

hallo dames,hier gaat alles nog goed we wachten af. we gaan eerst even een paar dagen er tussen uit.ik hou jullie op de hoogte.
Geplaatst

Hoi dames, ik zou de uitslag van de 1e echo laten weten en jaaaaaaaa een mooi klein inimini mensje, mooi qua grootte en prachtige hartslag!

Heel onwerkelijk, nooit meer durven hopen en toch na 8 jaar de allerlaaste (cryo) poging. Ik dacht dat dat altijd bij anderen gebeurde en nu hebben wij het geluk! Nu op naar de 12 weken.

Ik wens iedereen veel succes. Ik gun iedereen een lief, klein, mooi kindje!

Geplaatst
Hoi dames, ik zou de uitslag van de 1e echo laten weten en jaaaaaaaa een mooi klein inimini mensje, mooi qua grootte en prachtige hartslag!

Heel onwerkelijk, nooit meer durven hopen en toch na 8 jaar de allerlaaste (cryo) poging. Ik dacht dat dat altijd bij anderen gebeurde en nu hebben wij het geluk! Nu op naar de 12 weken.

Ik wens iedereen veel succes. Ik gun iedereen een lief, klein, mooi kindje!

Gefeliciteerd Belladonna!!! Wat een geweldig nieuws! En dat na zoveel jaren... Het is je ontzettend gegund!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden