Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_grid, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-09-2012

[/TD]

[TD]21-02 12wk echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]20-09-2012

[/TD]

[TD]02-02 echo gyn / 15-02 intake vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]22-09-2012

[/TD]

[TD]08-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-10-2012

[/TD]

[TD]21-02 intake vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]08-10-2012

[/TD]

[TD]21-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]22-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]12-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 eerste echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babii (24)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]23-10-2012[/TD]

[TD]28-02 echo gyn[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

nou meis, daar sta je!!!!!!!! En blijven staan hè!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wow Babii, dat kan niet meer missen. Deze testen zien er super goed uit! Ik hoop dat je nu kunt gaan genieten!

En over dat blijven testen, je maakt jezelf er wel een beetje gek mee! Ik heb er zelf ook wel een aantal gedaan, omdat ik wilde zien of het hcg steeg. Ik was iedere keer weer zenuwachtig!

Ik doe ook mee met MvM en gelukkig hebben we een plekje voor de kratjes af kunnen spreken, zodat ze een beetje verstopt staan. Weet tenminste niet de hele straat dat je zwanger bent. Ik doe het natuurlijk met liefde en plezier, maar vind het 's nachts wel lastig. Ik moet er 's nachts minstens 2 keer uit en maak een hoop herrie met die kan en maak m'n liefje wakker, omdat het licht aan moet met het overschenken! Ach, ik ben superblij dat ik uberhaupt mee kan doen!

HBB, begin je al zenuwachtig te worden voor de echo volgende week?

Geplaatst

@ mo: ik ben verschrikkelijk zenuwachtig!!!!!! M'n mannetje heeft echt geluk dat hij van maandag tot woensdagmiddag in Maastricht zit.... Anders denk ik dat tie gestoord zou worden van me!!!!!!!!!!

Oh en ik doe t piesen 's nachts met m'n telefoon als zaklamp.... Mijn hond gaat anders beneden zitten piepen als ik t licht aanzet....

Geplaatst

Hi Ladies, hoe is het met jullie allemaal? Gaat alles goed?

@HBB hoe is het met je? niet te zenuwachtig worden hoor.. ik heb er ook een beetje last van hoor... kan niet wachten tot het woensdag is....

Ik ben maandag ook gestart met MvM, wel lastig hoor dat plassen in een bakje..maar voor een hele goede doel.

@Babi wat een geweldig nieuws.. en jezelf niet gek maken hoor..gewoon denken vanaf nu gaat alles gewoon goed. Alleen maar Positief denken en de rest komt dan vanzelf ;-)

@Noor hoe is het met jou? gaat alles goed?

Geplaatst

Haha, Mo ik zie jou snachts al gaan, hahahaha, geweldig hoe je dat omschrijft. Wil zelf ook graag meedoen hoor, maar moet echt even kijken hoe ik dat doe. De mensen hebben het ook voor mij gedaan, maar wil eerst een goede echo.

Zie trouwens dat jouw HCG wel onwijs hoog was op wachtdag 12 zeg! Dat gebeurd niet vaak, zullen het er dan 2 zijn?

@ HBB, thanks meis!

Ja, snap dat je op bent van de zenuwen, niet meer dan logisch. Ik leef ook echt naar het moment, hahahahah.

Vandaag weer erg onzeker, opgestaan met buikpijn, nu weer weg, maar dat zijn echt de momenten dat je denkt; game over..... Denk dat iedereen dat hier wel herkend, en ik ben stront irritant ik weet het! Maar die vmk's zitten er zo diep in, dat jullie dit nog gaan horen tot de echo. Gewoon zeggen als ik irritant wordt :).

Vandaag uit paniek de verpleegkundige gebeld; meid kap met testen! De ene dag is ie donkerder, de andere dag niet... Je bent zwanger, geniet. De test kan het niet beeïnvloeden evenals jij. Je hebt snel een echo en hopelijk een mooie echo. Ja maar kan ik een bloedtest krijgen, ja hoor dat kan, maar dat kan de volgende dag ook weer anders zijn en het zegt niks over een goed doorgaande zwangerschap....

Maar ja, dan nemen die klachtjes weer af en ben je onzeker he... Ben zo onwijs bang dat ik niet eens die 6 weken haal en mijn man is zo positief.... Nou ja, afwachten, meer dan dat kunnen we niet :).

Geplaatst

Wat maken die krampen je onzeker hè!!!! Ik word daar ook onzeker van hoor, maar ik probeer dan (als ik bangig word) te denken ahhhhhh m'n ukkie probeert te laten weten dat tie er nog zit :) is bang dat ik hem/dr vergeet ;)

Hihihi babii, aanmelden bij MvM.... Mag je nog 1 keer testen ;)!!!!!!!!!!

Geplaatst

Hahahahahah, nou vrees dat ik dan een hartverzakking krijg LOL.

Nee, wil eerst een goede echo en die krijg ik met 6 weken en 2 dagen :). Dus ben dan nog ruimschoots op tijd om me aan te melden, toch?

Geplaatst
Wat maken die krampen je onzeker hè!!!! Ik word daar ook onzeker van hoor, maar ik probeer dan (als ik bangig word) te denken ahhhhhh m'n ukkie probeert te laten weten dat tie er nog zit :) is bang dat ik hem/dr vergeet ;)

Hihihi babii, aanmelden bij MvM.... Mag je nog 1 keer testen ;)!!!!!!!!!!

Heb jij er dan veel last van, of? En hoelang houden die krampen aan?

Geplaatst
Hahahahahah, nou vrees dat ik dan een hartverzakking krijg LOL.

Nee, wil eerst een goede echo en die krijg ik met 6 weken en 2 dagen :). Dus ben dan nog ruimschoots op tijd om me aan te melden, toch?

Tuuurlijk is dat prima !!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb elke dag wel wat krampjes, ene keer erger dan de andere keer......

Maar er gebeurt ook van alles in je buik hè!!!! Dus hoe gek ook, die krampjes zijn gewoon goed!!!!!!!!

@janajade: ik heb er vooral zin in, maar zodra ik erbij in krijg word ik weer een beetje bang... Want wat als het niet goed is???????? Al ga ik er gewoon vanuit dat ik donderdag een knipperlichten ga zien!!!!!!

En tot je 30ste heb je maar 10% kans dat t mis gaat... Ik ga er dus vanuit dat ik bij die 90% hoor!!!!!!!!!

Geplaatst

Haha, ik heb al 3x bij die 10% gehoord, hoe krijg je het voor mekaar!

Nee lieve HBB, het zit goed hoor! Je gaat een knipperlichtje zien :-).

Ja, ik heb nu lekker niks, lalalalalal, heerlijk! Waarschijnlijk wel als ik ga staan, maar vindt het prima. Ga vanaf nu genieten :D.

Geplaatst

Ik heb hetzelfde, ben wel een beetje nerveus, maar heb vooral veel zin in de echo! Ik heb er vertrouwen in dat het goed zit, maar ergens in je achterhoofd is er toch een stemmetje dat zegt "wat als er nou geen hartje klopt". Gelukkig leidt de vraag of het er 1 of 2 zijn ook een beetje af en tellen we de dagen tot dinsdag gewoon af....

Geplaatst
Haha, ik heb al 3x bij die 10% gehoord, hoe krijg je het voor mekaar!

Nee lieve HBB, het zit goed hoor! Je gaat een knipperlichtje zien :-).

Ja, ik heb nu lekker niks, lalalalalal, heerlijk! Waarschijnlijk wel als ik ga staan, maar vindt het prima. Ga vanaf nu genieten :D.

Hihihi babii, wat fijn dat je nu toch een beetje durft te genieten!!!!!!!!!!!! Want ik merk gewoon aan al je zinnen van vandaag en oester dat je het steeds meer gaat vertrouwen....

Geplaatst
Hihihi babii, wat fijn dat je nu toch een beetje durft te genieten!!!!!!!!!!!! Want ik merk gewoon aan al je zinnen van vandaag en oester dat je het steeds meer gaat vertrouwen....

Ben nog steeds erg onzeker, maar vindt dat ik tegenover deze kleine verplicht ben positief te denken. Ukkie heeft zich immers goed genesteld, en hopelijk wil hij wat langer blijven zitten., Het is gewoon nu al een kanjer :).

Geplaatst
Ben nog steeds erg onzeker, maar vindt dat ik tegenover deze kleine verplicht ben positief te denken. Ukkie heeft zich immers goed genesteld, en hopelijk wil hij wat langer blijven zitten., Het is gewoon nu al een kanjer :).

Dat is tie zeker!!!!!!!! En t gaat blijven zitten ook!!!!!! Naja tot oktober dan ;)

Geplaatst

Hoi dames

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd metd e zwangerschap en kloppende hartjes.

Ik wil me op de valreep ook nog even aansluiten hier als dat kan

We hadden vrijdag al een positieve test maar aangezien we vandaag pas mochten testen meld ik me vandaag pas.

Maar het is officieel wij zijn zwanger haha hoe leuk klinkt dat.

Ik heb al wel aardig wat kwaaltjes zoals heel erg misselijk en lage rugpijn. Maar zelfs daar ben ik blij mee haha

Fijne zondag allemaal en een fijne carnaval voor degene wie dat viert

Geplaatst

Hoi allemaal,

ik kan het haast nog niet geloven en ben nog maar voorzichtig positief, maar vandaag positief getest.....!

Wat zullen dit spannende weken zijn. Ik ben eerder zwanger geweest, maar nooit is het langer dan 9 weken blijven zitten. Duimen draaien dus komende 8 weken!

Iedereen hier ook Gefeliciteerd met jullie mooi nieuws!

groet,

Clementine

Geplaatst

@ Clementine, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk kom je die Negen weken fluitend door. Wanneer heb je de eerste echo?

@mari, ik ken je naam van eerdere wachtbankjes (dit keer zat ik niet op het wachtbankje...durfde ik niet). Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Weet je al wanneer je de eerste echo hebt?

Geplaatst

Haha klopt ik heb ook niet op het wachtbankje februari gezeten heb me er vanmorgen pas opgezet hihi

Nee de echo weten we nog niet morgen ga ik bellen

Hoe is het verder met jou?

Geplaatst

@ Mari en Clementine, van harte gefeliciteerd!

Mari, ik heb ook verschrikkelijk lage rugpijn, zo erg soms dat ik echt dacht het gaat zooooo mis. Vreselijk! Verder heb ik echt nergens last van, ja het idee dat ik ongesteld ben (zeurend gevoel) is ook wel erger geweest met krampen, maar de laatste dagen niet.

Wel ietwat gevoelige tepels, maar goed. Heb het liefst alle kwalen, dan weet ik zeker dat het goed zit. Maar als ik even ervan uit ga dat mijn zusje ook alleen hetgeen had wat ik heb, denk ik dat het hier ook zo gaat.....

Mij zal je hier geregeld zien zeuren want heb al 3 vmk's gehad voor de 4 weken, en die ben ik nu gepasseerd, mar toch... Dan weet je als je weer eens een onzekere Babii leest waarom ik zo irritant kan zijn haha.

Lekker genieten meiden!

Geplaatst

Dank je dames

Babii geeft niks ik ken het wel heb vorig ook een vroege miskraam gehad we slepen elkaar door de onzekere tijden en het komt gewoon helemaal goed over 8maanden hebben we allemaal ons wonder of 2 vast

Geplaatst

Joehoeeeeeeeee, Maris wat goed om je eindelijk in een 'uitgerekend' topic te vinden, stuiter de stuiter! En die positiviteit spat hier van m ijn scherm, super houd dat vast :)

Twinkel en Noor, jullie ook zwanger, wauw....wat een mooi topic is dit, meiden geniet van het zwanger zijn en de kwaaltjes ( wel of niet) die erbij horen.

Andere meiden natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd.

Geplaatst

Jippie Maris,

Je kan dan eindelijk in een 'uitgerekend in topic' schrijven,

ik kom hier regelmatig even spieken hoor....

Voor iedereen die zich hier heeft gemeld van harte gefeliciteerd!

Hopelijk voor iedereen hier een fijne tijd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden