Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_grid, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-09-2012

[/TD]

[TD]21-02 12wk echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]20-09-2012

[/TD]

[TD]02-02 echo gyn / 15-02 intake vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]22-09-2012

[/TD]

[TD]08-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-10-2012

[/TD]

[TD]21-02 intake vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]08-10-2012

[/TD]

[TD]21-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]22-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]12-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 eerste echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babii (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]23-10-2012

[/TD]

[TD]28-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]25-10-2012[/TD]

[TD]16-03 echo gyn[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Alsjeblieft!!!!

Ik ben echt mega moe!!!!!!! Maar kan niet slapen.... Mn mannetje zit in Maastricht en slaap niet graag alleen :(

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Janajade: heel veel succes en plezier met de echo vandaag. Ook al is het dubbel met je vriendin die ook vandaag naar het ziekenhuis moet, probeer echt van jouw moment vandaag te genieten, want het is zo bijzonder!

@ HBB & abc: nog maar 1 nachtje slapen en dan ook de echo! Succes morgen!

@Babii, wat een knal testen.

@Esther, heerlijk dat jullie zo genoten hebben. Dat heb je maar weer mooi te pakken.

Hier vanacht geen oog dicht gedaan, het nieuws van 2 baby's zat nog zo in mijn hoofd. We krijgen volgende week de sleutel van ons nieuwe huis en we moeten nu toch maar even de plannen met de aannemer gaan wijzigen, want we hebben nu toch een slaapkamertje extra nodig!

Het lukt helaas niet om de echo in te scannen. Iedereen fijne dag vandaag!

Geplaatst

Haha wou dat ik ff op de bank kon vanmiddag maar moet tot 6uur werken en dan hebben we vanavond feest van mijn schoonvader die is vandaag 65geworden

ach is ook wel weer gezellig maar een beetje te veel als je al moe bent hihi

Janajade nogmaals veel succes

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-09-2012

[/TD]

[TD]21-02 12wk echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]20-09-2012

[/TD]

[TD]23-02 echo gyn 12-03 echo vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]22-09-2012

[/TD]

[TD]08-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-10-2012

[/TD]

[TD]21-02 intake vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]08-10-2012

[/TD]

[TD]21-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]22-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]12-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 eerste echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babii (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]23-10-2012

[/TD]

[TD]28-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]16-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Goeiemorgen!

Wat balen dat jullie zo slecht hebben geslapen dames! Ik heb een heerlijk nachtje gehad :)

Janajade, heel veel plezier vandaag met je echo!

Nog 1 dagje en dan mogen wij ook weer.. Zie dat we met zn 3en zijn voor de echo morgen.. Leuk leuk! Moet helaas wel vanuit t ziekenhuis gelijk door naar mn werk, dus ben pas rond 22:45 thuis.. Als het niet al te druk is zal ik proberen een korte reactie via mn tel te geven..

Geplaatst

Wat een mooi schema! Kan iemand mij er ook in zetten.......ik hou moed..

Nes73 (38), 1e, uitgerekend 25 oktober 2012, 14 maart eerste echo

Alvast bedankt!!

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-09-2012

[/TD]

[TD]21-02 12wk echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]20-09-2012

[/TD]

[TD]23-02 echo gyn 12-03 echo vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]22-09-2012

[/TD]

[TD]08-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-10-2012

[/TD]

[TD]21-02 intake vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]08-10-2012

[/TD]

[TD]21-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]22-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]12-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 eerste echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babii (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]23-10-2012

[/TD]

[TD]28-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]16-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nes73 (38)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]25-10-2012[/TD]

[TD]14-03 echo gyn[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst
Je staat erbij :)

Thanx, het is wel mn eerste echo en vindt plaats bij de fertiliteitsarts.....maar dat hoeft niet veranderd hoor ;)

Geplaatst

Hoi,

mijn gegevens:

Clementine (30 jaar), 1ste kindje, uitgerekend zoals nu lijkt op 27 oktober, eerste echo op 12 maart bij fertiliteitsarts

Mijn vriendinnen die al vaker zwanger zijn, zeiden dat ze wisten dat ze zwanger waren omdat ze veel afscheiding hadden. Eigenlijk heb ik dat niet. Maakt me meteen weer onzeker. Andere kant denk ik ook, liever zo dan bruine afscheiding of bloed, dat heb ik bij een eerdere zwangerschap gehad en dat liep toen verkeerd af. Herkent iemand dit?

groet,

Clementine

Geplaatst

Hoi Clementine,

Nog geen druppel afscheiding gezien.

ook niet bij mijn eerste zwangerschap.

heb toen wel met 9 weken 1 keer een bloeding gehad, maar was niets aan de hand.

Iedere zwangerschap is Uniek!!!!

Lieve groet Esther

Geplaatst

Lieve meiden.. ik heb nu past tijd om jullie even te berichten. Ik heb vandaag de verrassing van onze leven gehad. WE ZIJN ZWANGER VAN EEN TWEELING. hoe dit kan? ik weet het niet.

1 icsi poging met 1 embryo...en toch 2 hartjes..... De arts verteld dat dit bij 0.04% gebeurd...... Ik ben een beetje van de wereld...en kan het moeilijk bevatten... maar ben heel intens gelukkig...

Geplaatst

Yoehoe janajade gefeliciteerd wat een goed nieuws geniet er lekker van

En wat bijzonder een een eiige tweeling

Clementine daar heb ik ook geen last van hoor misschien dat dat nog komt het is nog vroeg

Hoe voelt de rest zich?

Ik ben alleen heel erg moe en heb veel rugpijn maar ben vandaag niet zo misselijk maar goed ik ga er vanuit dat elke dag anders is

Vanavond feest en kan nu mijn ogen al amper open houden dus dat wordt nog wat haha

Geplaatst

Wow Janajade, gefeliciteerd! Geniet er lekker van en laat het nieuws rustig bezinken. Dit is wel uniek met een tp van 1 embryo.

Ben ik hier tenminste niet de enige meer met een tweelingzwangerschap!

Geplaatst

Janajade!!! Meis wat een geweldig nieuws! 2 kloppende hartjes dat verwacht je toch helemaal niet bij tp van 1 embryo! Het moet gewoon zo zijn dat deze met zijn tweekes komen. Maar ook even schakelen, jij hebt er natuurlijk he le maal geen rekening mee gehouden!

Van harte gefeliciteerd. Kom maar rustig bij van de schrik!

Liefs

Geplaatst

Hi Dames, ja dit is toch bizar nieuws. Ik heb het gevoel dat ik nog droom. Dit verwacht je toch niet als je 1 embryo laat terugplaatsen? IK ben super blij.. maar ook wel enorm in de war. Dit is het laatste waar ik aan gedacht zou hebben. Moeder worden van 2 kindjes tegelijk... En nog eens kindjes die straks als 2 druppels water op elkaar gaan lijken?

@HBB en ABC, ik hoop dat jullie net zo een mooie dag gaan beleven zoals ik. Geniet ervan.

@Mo74, ja nu zijn we met z'n tweetjes.... ;-)

@Mari83, jij ook van harte gefeliciteerd dat had ik volgens mij nog niet gedaan...

Geplaatst

Janajade, wow wat een mooi nieuws. Kan me wel voorstellen dat je er totaal geen rekening mee had gehouden! Zitten er tweelingen bij jullie in de familie? Lekker genieten van dit goede nieuws. Het is geen droom maar werkelijkheid :-)!

Mo74, ook voor jullie een tweeling! Van harte gefeliciteerd meid.

Ik heb nog niet alles teruggelezen...maar er wordt ook zoveel geschreven hier.

Iemand vroeg over de afscheiding ( weet even niet wie). Bij mij is dat wel erger sinds de zwangerschap. Maar dat verschilt waarschijnlijk van persoon tot persoon.

Vandaag weer een dag waarbij ik extreem moe ben. Ik moet me echt door de dag heen slepen en ben blij als ik 's avonds weer thuis ben. Verder ben ik juist 's avonds vaak misselijk ipv 's ochtends. Hebben meer meiden dit? Ook ben ik normaal een enorme theeleut en nu smaakt het me totaal niet meer. Ik word er zelfs misselijk van soms.

Geplaatst

Ik heb er 's avonds ook meer last van en ik heb juist alleen maar zin in thee haha en totaal niet in avondeten

Oh ja en ik kan geen koffie ruiken zo vies haha hoe verschillend kan het zijn

Geplaatst

Janajade! Wooow wat een onwijs gaaf en bijzonder nieuws! Laat t ff bezinken en ga daarna maar heel erg hard genieten van de 2 wondertjes in je buik :D

Afscheiding: Ik heb er wel heel veel last van.. Echt dikke drap, nog erger als tijdens de vruchtbare dagen.

Overige klachten: Moe moe en nog eens moe! Misselijk als mn maag leeg raakt en ik moet ontzettend vaak plassen! Sinds gisteren ook weer veel steken in mn liezen, daar schrik ik toch wel steeds van.

Maar verder voel ik me prima :D

Hbb, hoe laat mag jij vandaag? Ik pas om 15:00. Daarna dus gelijk door naar mn werk dus ga ff kijken of ik kan updaten hier ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden