Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_grid, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-09-2012

[/TD]

[TD]21-02 12wk echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]20-09-2012

[/TD]

[TD]23-02 echo gyn 12-03 echo vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]22-09-2012

[/TD]

[TD]08-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-10-2012

[/TD]

[TD]21-02 intake vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]08-10-2012

[/TD]

[TD]21-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]22-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]12-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 eerste echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babii (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]23-10-2012

[/TD]

[TD]28-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]08-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nes73 (38)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]14-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Sylvia van harte gefeliciteerd met de mooie echo!!! Super goed zeg!

KMO van harte welkom meid, en ook gefeliciteerd!

Wat een leuk topic, veel mensen en ook veel tweelingen!

Durf zelf niet zo actief te zijn nog, eerst paar weken verder zijn maar weet zeker dat we het erg gezellig gaan krijgen hier.

liefs

Geplaatst

Welkom ladie's die nieuw zijn...wat zijn er toch veel vrouwtjes zwanger ;-) Allemaal gefeliciteerd....

Woensdag mag ik weer voor mijn 2de echo. Heel spannend allemaal want ze gaan nu goed kijken of er nog wel een wandje tussen de kids in zit...

Voel me al dagen misselijk..en was zelf een kilo afgevallen? Hoe dat kan? Ik weet het niet... Hoe is het met de rest van de dames...?

Geplaatst

Jeetje Sylvia, na 4 dagen al? Snel! Mijn HCG was op dag 14 1000, ook vrij hoog dus, maar hoeft niets te zeggen heb ik begrepen.... Wachten tot 12 maart is het enige dat erop zit... En hopen dat alles tot die tijd goed mag gaan natuurlijk!

Iedereen die erbij is gekomen op het forum gefeliciteerd!

Geplaatst

Hoi allemaal!

Nieuwe dames, welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Gezellig dat het hier steeds drukker wordt!

Mijn HCG was op dag 11 647 en iedereen riep meteen dat het een tweeling was, maar het was er gewoon 1 :) Een tweeling was volgens de gyn ook niet mogelijk geweest omdat ik een geexpandeerde blastocyste teruggeplaatst heb gekregen en de splitsing zou normaliter voor dat stadium al plaats moeten vinden.. Dus de hoogte van je HCG zegt niet alles..

Vind het wel leuk dat er hier zoveel tweelingen zijn! Ben benieuwd hoe jullie in een later stadium de zwangerschap beleven tov de eenling mama's :)

Geplaatst

Sylvia, gefeliciteerd! Volgens mij ken ik je naam van het alan beer topic. Wat goed dat ze al zo vroeg twee hartjes konden zien!

Janjade, wat spannend een tweede echo! Alvast veel succes en plezier aanstaande woensdag.

Ik moet nog wachten tot vrijdag en heb dan de tweede echo. Was het morgen maar alvast zo! Vandaag erg veel last van een zeurende pijn in mijn lies. Hopelijk is dit wel een goed teken....

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-09-2012

[/TD]

[TD]21-02 12wk echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]20-09-2012

[/TD]

[TD]12-03 echo vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]22-09-2012

[/TD]

[TD]08-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-10-2012

[/TD]

[TD]21-02 intake vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]08-10-2012

[/TD]

[TD]21-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]22-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]12-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 eerste echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babii (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]23-10-2012

[/TD]

[TD]28-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]08-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nes73 (38)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]14-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Weet ik hoor, dat HCG niet alles zegt, maar wel leuk om over te speculeren :-) Ik heb er ook 2 teruggeplaatst gekregen, dus alles is mogelijk! Het is gewoon zoooo spannend allemaal, dat alles in sneltreinvaart tig keer door mijn hoofd gaat. Zal wel zo blijven tot de eerste echo is geweest :-) Vandaag heb ik opeens helemaal geen symptomen meer, heeft iemand anders dat ook wel eens gehad van de ene op de andere dag? Word er een beetje onzeker van!

Geplaatst

Ik heb dat zelf niet gehad tot nu toe dta ik geen symptomen meer had maar heb dat wel eens gehoord het is wel zo dat bij mij elke dag wel anders is dus zou me nog niet al te veel zorgen maken.

Ik werd net gebeld dat ik morgen wel om 9 uur mag beginnen ipv half 8 jeetje mina dat scheelt even of ik moet er om 6 uur uit of zoals nu om half 8 haha.

Welterusten alvast allemaal want ik ga lekker naar mijn bedje toe

Geplaatst

Hé Twinklestar, Ja dat klopt ! Ik ben erg blij dat ik me ook aan dit topic mag toevoegen.

Lijkt wel of alles bij mij snel gaat, de test en de echo. Het gaat zo snel, pff kan het amper bij houden. Gelukkig heb ik op 8 maart weer een echo kan ik ze weer even zien.

Suus ik heb het de eerste week ook eens gehad en was helemaal van slag maar de vorige dag was alles weer terug.

Ja ik heb ook gehoord dat HCG niet alles zegt. Dat zei de gynaecoloog ook alleen ze hadden wel een normaal lijn vertelde hij en ik zat op de P 90 (nog binnen de normaal grens heb ik me laten vertellen) Ik vergeleek het ook een beetje met de zwangerschap van mijn eerste daar was mijn HCG maar 132 en ik voelde me zo anders.

Geplaatst

@twinklestar, thanx... ja kan niet wachten... ik hoop echt dat alles nog goed is.. het was echt een bizarre week.. zo horen dat je opeens 2 kindjes krijg. Dus ik hoop dat echt alles goed is.. en dat er een mooi tussen schotje is...

Je kan zeker niet wachten tot het vrijdag is...... ben je nou zwanger van 1 of 2?

Geplaatst

Ik werd vanmorgen wakker en moest heel erg nodig een grote boodschap doen. Toen ik opstond en de trap afliep naar het toilet werd ik ongelooflijk misselijk in mijn maag. Op de wc kreeg ik kramp en kreeg een beetje diarree maar moest ook kokhalzen.....Is dit de misselijkheid die je kunt krijgen? Mijn maag voelt nog wat weeig; alsof ie vol zit. Nu aan de thee en voorzichtig wat eten. Ik heb wel honger. Verder lijkt het wel of ik alles veel beter ruik! Wat een gewaarwording!

Geplaatst

Ja hoor Nes dat zou het wel echt kunnen zijn.

Ik moet eerst een cracker eten voor ik opsta anders ben ik echt heel erg misselijk dan blijf ik nog even 10min liggen en dan gaat het redelijk verder moet ik de hele dag door kleine beetjes eten.

Ik ruik ook alles veel beter terwijl ik al maanden verkouden ben en de arts er niet achter kan komen wat het is ik rook echt de laatste tijd helemaal niks, was wel handig met een poepluier van oppaskindje die rook ik echt niet nu sta ik er boven te kokhalzen haha

Geplaatst

Wat leuk dat er meerderen zijn die ook 2 terug geplaatst hebben gekregen. Ik ben ook enorm benieuwd naar de echo.... zit alles goed en zit er eentje of twee? Ik heb ook wel momenten waarop ik denk: laat het er maar eentje zijn, want twee brengt heel veel nieuwe zorgen. Het is ook wel eng denk ik hoe het dan komt en kan ik twee baby's aan? Pfff, allemaal dingen om nog maar niet druk om te maken!

Gisteren iemand van Moeders voor Moeders hier geweest. Toch wel weer even spannend, de test. In no time gelukkig een dikke paarse streep! Niet dat dat alles zegt, maar het is op z'n minst iets.

Verder nog weinig last van dingen eigenlijk. Wel ruik ik enorm goed, dus die bus met urine in de wc ruikt erg sterk als ik hem open om bij te vullen... Geregeld ook een beetje vreemd weeig gevoel, maar niet echt misselijk. Al weet ik ook niet zo goed of ik nu wel of niet moet eten.

Succes allemaal!

Geplaatst
Weet ik hoor, dat HCG niet alles zegt, maar wel leuk om over te speculeren :-) Ik heb er ook 2 teruggeplaatst gekregen, dus alles is mogelijk! Het is gewoon zoooo spannend allemaal, dat alles in sneltreinvaart tig keer door mijn hoofd gaat. Zal wel zo blijven tot de eerste echo is geweest :-) Vandaag heb ik opeens helemaal geen symptomen meer, heeft iemand anders dat ook wel eens gehad van de ene op de andere dag? Word er een beetje onzeker van!

Hihi uiteraard is het leuk om er over te speculeren :) In jou geval is de kans erop natuurlijk ook heel goed aanwezig.. Des te leuker om te denken: Wat als.. :)

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-09-2012

[/TD]

[TD]21-02 12wk echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]20-09-2012

[/TD]

[TD]12-03 echo 20-03 controle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]22-09-2012

[/TD]

[TD]08-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-10-2012

[/TD]

[TD]21-02 intake vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]08-10-2012

[/TD]

[TD]21-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]22-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]12-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 eerste echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babii (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]23-10-2012

[/TD]

[TD]28-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]08-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nes73 (38)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]14-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Reuk: Hier ook veel last van! Soms is het wel lekker, bijvoorbeeld bij de bakker ofzo, maar als iets normaal gesproken al stinkt, stinkt het nu extra hard hahaha.

Zijn er deze week nog meiden die een echo krijgen? Zie dat het lijstje niet meer up to date is.

Wij mogen over 13 dagen weer. De echo van afgelopen Donderdag liet ziet dat de baby 4 dagen voor ligt op groei. Dan zou ik nu 11 weken en 2 dagen zijn. Maar de gyn wilde de uitgerekende datum niet aanpassen en de vk zei de vorige keer dat ze zich houden aan de datum van het ziekenhuis. Is dit niet een beetje vreemd? In mij geval vermoedden ze dat mn HCG zo hoog was omdat de innesteling vrijwel meteen na de tp heeft plaatsgevonden. Dan zou ik idd theoretisch gezien iets langer zwanger zijn als normaal.

Nouja, voor nu lijkt het niets uit te maken, die 4 dagen, maar wat nou als ik tzt overtijd ga lopen??

Vind het nog steeds leuk dat September en Oktober samen zijn gevoegd. Wij waren anders maar met zn 3en..

Geplaatst

Hoi Liminous

Ik ben in het Erasmus MC en daar zeiden ze dat het door laten lopen tot 2 weken overtijd al lang achterhaald is. Zij wachten nooit langer dan 1 week. Ik denk dat dit dus bijna nergens in NL meer gebeurd; hij was er zo stellig over dat dit ouderwets was..

Dus al zou je 4 dagen voorlopen dan is er geen probleem. Bovendien kan je het dan altijd nog eens aankaarten. Maar bij onze zoon was ik dan eens een paar dagen voor, dan een paar dagen teruggezet. Volgens mij al naar gelang het oog van degene die de echo maakt. Je hebt zuinige meters waarbij je denkt: dat kruisje had nog wel een mm naar boven en een mm naar beneden gekund en je hebt ruime meters die hatseflats het kruisje neerzetten en dat was het dan.

Gewoon lekker genieten dat het zo goed gaat!! Ik wou dat ik al dubbele cijfers in mijn zwangerschapsweken had!!

Morgen heb ik weer een echo... brrr...

Groetjes

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-09-2012

[/TD]

[TD]21-02 12wk echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]20-09-2012

[/TD]

[TD]12-03 echo 20-03 controle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]22-09-2012

[/TD]

[TD]08-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-10-2012

[/TD]

[TD]21-02 intake vk

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)

[/TD]

[TD]1e+2e

[/TD]

[TD]08-10-2012

[/TD]

[TD]08-03 2e echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD]22-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]12-10-2012

[/TD]

[TD]23-02 eerste echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babii (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]23-10-2012

[/TD]

[TD]28-02 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]08-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nes73 (38)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]14-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Noor, dank je wel voor je reactie meis! Ik moet t idd maar naast me neer leggen, hun zullen wel weten van hoe of wat toch?!

Enne, die echo morgen gaat vast helemaal goedkomen!

Meiden, zijn jullie al met namen bezig? Wij hebben voor een meisje al een naam, maar voor een jongen nog niet. En hebben jullie enig gevoel bij wat voor geslacht het wordt? Bij ons denkt iedereen, inclusief wijzelf een jongetje..

Geplaatst

Oe nee hoor, namen gaan we nog niet over nadenken. Heb de naam van onze knul uiteindelijk ook echt uit een namenboekje moeten halen (allebei aankruisen welke we mooi vonden en alleen waar we allebei een kruisje hadden, hebben we verder over gepraat). Dus een echt een naam van "als we ooit een kind krijgen dan noemen we hem ...." dat hadden we van te voren niet.

Maar uiteindelijk is het een naam geworden die zooo bij hem past op een of andere manier. Hij had ook geen Kees of Dylan ofzo kunnen heten.

Was wel een leuke tijd, het uitzoeken van de naam. Wij doen het pas als we weten wat het wordt. Scheelt een hoop kruisjes zetten en discussieren hihi

gr

Geplaatst

Haha, wij hebben ook nog nooit eerder nagedacht over namen hoor.. Maar vorige week had ik ergens een naam gehoord, die ik nog nooit eerder had gehoord..

Zaten we een paar dagen later in de auto, dus ik dacht er weer aan.. Zeg ik tegen mn vriend: Ik heb zooo'n leuke meisjes naam gehoord! En zijn antwoord was: *****??? Ik zo: Huh, hoe weet jij dat nou weer?!?!!? Hahaha was wel een grappig moment..

Geplaatst

Voor een meisje zijn wij er wel allang uit dat worden de eerste 2letters van onze beide moeders en dan krijg je een hele leuke naam maar daar zijn we al heel lang uit

voor een jongen word het moeilijker of als het er 2 zijn maar ach we hebben nog tijd genoeg

Hier gaat het vandaag redelijk goed met de misselijkheid heb alleen nu weer een Mega dip

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden