Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Verdikkie Noor, wat een spanning! Ik hoop heel erg dat het apparaat gewoon oud is en duim voor je. Sterkte vandaag!

Ik wil mezelf graag toevoegen op het lijstje, maar krijg het niet voor elkaar op de iPad/iPhone :-( Als iemand anders zin heeft: Suus, 33, 1ste kindje, uitgerekend 29/10, 1ste echo 12/3. Dank :-)

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_grid, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-09-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]20-09-2012

[/TD]

[TD]12-03 echo 20-03 controle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]22-09-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-10-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)

[/TD]

[TD]1e+2e

[/TD]

[TD]08-10-2012

[/TD]

[TD]08-03 2e echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]12-10-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]08-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nes73 (38)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]14-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus1979 (33)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]29-10-2012[/TD]

[TD]12-03 echo[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Heb je er tussen gezet :)

Geplaatst

Hey!

Noor hoe was het? Wat spannend zeg.

Pff hier vandaag ook niet helemaal lekker,net terug van werk en duik ff bed in voor uurtje.

Lekker maris alles erweer uitgegooid.

Wij willen geslacht niet weten, morgen echo de 1e zo spannend.

Ow meiden ik ben aan het klooien met het lijstje, die kopieren,plakken maar krijg die lijnen eromheen niet. Wil iemand mij erop zetten.

27 jaar -3e kindje 8 maart 1e echo, uitgerekend 31okt/1nov. ;-)

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left]

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]Kindje[/TD]

[TD]Uitgerekend[/TD]

[TD]Afspraak/echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]04-09-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]20-09-2012[/TD]

[TD]12-03 echo 20-03 controle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]22-09-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]04-10-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)[/TD]

[TD]1e+2e[/TD]

[TD]08-10-2012[/TD]

[TD]08-03 2e echo gyn[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]10-10-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (33)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]10-10-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]12-10-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]25-10-2012[/TD]

[TD]08-03 echo gyn[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nes73 (38)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]25-10-2012[/TD]

[TD]14-03 echo gyn[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus1979 (33)

Marlijnne (27)[/TD]

[TD]1e

3e

[/TD]

[TD]29-10-2012

31-10-2012/

01-11-2012[/TD]

[TD]12-03 echo

08-03 echo

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Zo ik heb het aangepast maar dan zonder lijntje ertussen want ik snap er ook niks van misschien is het handiger als we zonder lijntjes werken ik weet het niet hoor maar zo heb je ook elke keer maar 1 afspraak erin staan

Ach maakt ook eigenlijk niet zoveel uit een lijst is een lijst.

Zo mijn avond eten is tot nu toe nog binnen gebleven en zolang het zit zit het denk ik dan maar.

Nog een paar uurtjes werken en dan lekker naar bed hopelijk kan ik een beetje slapen want ben toch wel weer zenuwachtig voor de echo morgen of alles wel goed is.

Noor hoe is het gegaan?

Geplaatst

Allereerst: Marlijnne, Maris en Mo alledrie heeeeel veel succes en plezier bij de echo morgen! Ik wens jullie een prachtige echo toe!!

Hier weer terug uit het EMC. Bij het aanmelden stond ik tegelijk met degene die voor mij de Predict echo had en zij was een kwartier te laat. Dus ik wist al dat we uit zouden lopen maar uiteindelijk liep het dus een half uur uit. Ik kan je vertellen dat ik helemaal niet goed werd in die wachtruimte. Tig zenuwenplasjes gedaan en toen we aan de beurt waren had ik het gewoon niet meer.

De curve met de afwijking van gisteren stond al op het beeldscherm. Het was duidelijk buiten de lijn. Toen had ik het helemaal niet meer. De vrouw die de echo maakte zei al dat een meting gemaakt door een ander soms wel kan afwijken om ons gerust te stellen, maar vorige week had ze gezegd dat we er zo keurig opzaten en dat als je van die lijn afvalt het meestal geen goed nieuws is. Dus ja aan die geruststelling had ik niet zo veel.

Eerst het hartje: dit sloeg al een dolle 175 slagen per minuut, keurig dus!

Het kindje bewoog veel, dat schijnt heel goed te zijn. Wel lastig voor de echo.

En toen de meting: dik 4 mm meer dan dan gisteren! Dus de meting van gisteren klopte waarschijnlijk niet zo goed. Je kan zeggen misschien klopte de meting van vandaag wel niet, maar dit echoapparaat is het nieuwste van het nieuwste met hele hoge resolutie en deze echo was vaginaal en die van gisteren via de buik. Dat is toch veel minder duidelijk in deze fase.

Ik heb liggen janken daar... het leek wel of ik zo'n bril van Andre van Duin ophad. De tranen spoten er gewoon uit.

De rest van de echo geprobeerd goed op te letten maar ik heb het niet meer meegekregen. Eenmaal in de auto nog een vreselijke huilbui; alle opgebouwde spanning kwam er uit.

Ik ben zo blij met dit kindje ik wil het gewoon niet meer kwijt!!! Oh wat zijn wij opgelucht.

Nou we gaan even proberen te ontspannen nu.

Liefs

Noor

Geplaatst

Jeetje het zit jullie ook elke keer niet mee met de echo's maar gelukkig was het toch helemaal goed en groeit jullie uk wel zoals het hoort.

probeer er nu maar echt van te genieten al kan ik me indenken dat dat niet altijd makkelijk is maar jullie kanjer komt er

Geplaatst

Noor ik ben zo blij voor je, de emoties springen van het scherm af.... en houd het daarom ook niet droog.

Ook door het zien van de echo, jullie frummel. Te schattig.:love4:

Geplaatst

Noor, wooooow wat moet dat een opluchting voor jullie zijn geweest zeg!! De kans dat het nu nog mis gaat is wel ergggg klein.. Hopelijk kan je langzaamaan meer vertrouwen krijgen dat dit wondertje er over een aantal maandjes gaat komen :)

Ik zal het lijstje weer ff aanpassen en ff een uitleg geven voor de dames die niet weten hoe het werkt.. Het is namelijk erg simpel, als je het eenmaal ziet ;)

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-09-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]20-09-2012

[/TD]

[TD]12-03 echo 20-03 controle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]22-09-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]04-10-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)

[/TD]

[TD]1e+2e

[/TD]

[TD]08-10-2012

[/TD]

[TD]08-03 2e echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]10-10-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]12-10-2012

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]08-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nes73 (38)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]25-10-2012

[/TD]

[TD]14-03 echo gyn

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus1979 (33)

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]29-10-2012

[/TD]

[TD]12-03 echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marlijnne (27)

[/TD]

[TD]3e

[/TD]

[TD]31-10-2012/

01-11-2012

[/TD]

[TD]08-03 echo

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Als je het lijstje aan wilt passen, zoek je het laatst bijgewerkte lijstje op en klik je op ´´met citaat reageren´´ en vervolgens klik je rechts onderin op ´´Meer opties´´

Als je dan iets naar onderen scrollt, zie je het lijstje weer staan, met daarboven 3 rijen aan mogelijkheden, zoals de smileys, de B I U. In het laatste rijtje zie je hokjes staan met pijltjes erbij/doorheen. Als je iemand toe wilt voegen, kies je voor het 5e hokje (als je er met je muis op staat, zie je staan: ‘’Insert row after’’. Dan krijg je dus een nieuw kolommetje waar je de nieuwe gegevens in kunt voeren.

Stel, je wilt iemand toevoegen die ergens tussenin het lijstje moet, dan ga je achter de gegevens van de persoon staan waar die nieuwe persoon onder moet komen te staan en klik je weer op dat 5e hokje: ‘’Insert row after’’.

Nouja, mn uitleg is mss niet denderend, maar ik zou zeggen, probeer het eens en je zal zien dat het appeltje eitje is. Moet er wel bijzeggen dat je geen gegevens kunt bijwerken vanuit een Ipad of Iphone.

Morgen weer een aantal meiden met een echo, spannendddd!! We gaan voor allemaal positieve berichten hier :D

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]Kindje[/TD]

[TD]Uitgerekend[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]04-09-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]20-09-2012[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]22-09-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]04-10-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)[/TD]

[TD]1e + 2e[/TD]

[TD]08-10-2012[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]10-10-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (34)[/TD]

[TD]1e + 2e[/TD]

[TD]10-10-2012[/TD]

[TD]12-03 intake[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]12-10-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]25-10-2012[/TD]

[TD]08-03 echo gyn[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nes73 (38)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]25-10-2012[/TD]

[TD]14-03 echo gyn[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus1979 (33)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]29-10-2012[/TD]

[TD]12-03 echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marlijnne (27)[/TD]

[TD]3e[/TD]

[TD]31-10-2012/

01-11-2012[/TD]

[TD]08-03 echo[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Als je met citaat reageert, dan blijft de tekst van de eerdere persoon in het geel staan. Dit kan je gemakkelijk weghalen door de tekst van de ander, en met name de woorden ''quote'' weg te halen.

Geplaatst

Liminous gefeliciteerd met je 12 weken

Ik ben nu wel een beetje zenuwachtig haha maar gelukkig is het om half 10 al zover dus hoeven we niet de hele dag te wachten.

Fijne dag allemaal en de andere dames met een echo heel veel succes mijn duimen draaien ook voor jullie

Geplaatst

@liminous thanx voor de tip.. het is weg ;-) hoe is het met de dames verder?

@noor, wat geweldig.. 12 weken..nu lekker nog meer genieten van alles..

@Mo, maris en Marlijnne veel plezier met jullie echo vandaag

Geplaatst

Zo wat spannend allemaal die echo's. Vooral bij jou Noor! Ik begrijp dat je overliep van de spanning. Een opluchting als het dan toch goed zit allemaal.

Ik geloof dat ik zo'n beetje de laatste ben in de rij voor een echo; de spanning stijgt hier ook meer en meer. Mede omdat ik sinds gisteren minder gevoelige borsten heb. Toen ik gisteravond mijn BH uitdeed, voelde dat niet prettig maar niet zo dat ik kippevel had van de pijn. Zo had ik ook ineens meer trek in eten...In je hoofd ben je bijna bezig met 1+1=2. Vannacht er weer uit geweest om te plassen, vaste prik, en wederom toen ik terug in bed ging misselijk. Het duurde even voordat ik in slaap kwam. Verder gisteren en vanmorgen wel weer krampjes gevoelt.

Ik weet het allemaal ff niet meer, voel me een beetje machteloos.

Geplaatst

Hoi dames hier een super blije Maris haha de echo was super onze kanjer is nu 8,3 mm en had een hartslag van 144bpm wat perfect was oh wat ben ik blij haha

Ze heeft ook nog een 2de vruchtzak gezien maar die heeft het niet gehaald dus dat is wel jammer maar ach met 1 zijn we ook zo gelukkig.

Heb wel even weer een traantje moeten laten want jeetje wat is dat mooi om te zien

Ik zal vanavond wle even een foto plaatsen maar ben nu op het werk dus kan even niet hihi

Voor de andere dame ook hee veel succes vandaag

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, align: left]

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]Kindje[/TD]

[TD]Uitgerekend[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef74 (37)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]04-09-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous (24)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]20-09-2012[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther (38)[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]22-09-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Puck (33)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]04-10-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mo (37)[/TD]

[TD]1e + 2e[/TD]

[TD]08-10-2012[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HBB (27)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]10-10-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Janajade (34)[/TD]

[TD]1e + 2e[/TD]

[TD]10-10-2012[/TD]

[TD]12-03 intake[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]abc (33)[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]12-10-2012[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mari-83 (28)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]25-10-2012[/TD]

[TD]16-03 3de echo gyn[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Nes73 (38)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]25-10-2012[/TD]

[TD]14-03 echo gyn[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus1979 (33)[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]29-10-2012[/TD]

[TD]12-03 echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marlijnne (27)[/TD]

[TD]3e[/TD]

[TD]31-10-2012/

01-11-2012[/TD]

[TD]08-03 echo[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Wat fijn Maris! Echt alleen maar goede berichten op dit topic, hoop zo dat dit doorzet :-)

Ik voel met je mee hoor Nes... Gelukkig komt de 12de eindelijk in zicht, maar ik had vandaag ook opeens het gevoel dat het over is. Niet meer misselijk, geen geen gevoelige borsten. Aan de andere kant, het is normaal dat dat schommelt toch?! Nog even en dan hebben we meer zekerheid Nes!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden