Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!


Liminous

Aanbevolen Berichten

Gelukkig Nes je klinkt alsof je weer vertrouwen hebt haha wat kunnen we dan blij zijn met kwalen he

Nog een paar daagjes en dan heb jij ook je echo eindelijk en ikkan je zeggen het is echt magisch om te zien. Wij mogen vrijdag weer en ik kan niet wachten het is alleen jammer dat mijn vriend niet mee kan terwijl dit de afsluiting in de ivfkliniek is maar goed aangezien ik voor mijn gevoel voor de 12 weken liever niet alleen ga (je weet het maar nooit al hoop ik het niet) gaat mijn moeder heel lief met mij mee. Zij is ook zo blij en heeft al die jaren met ons mee geleefd ze word eindelijk oma en ik heb nog nooit zo'n trotse oma in wording gezien haha

Ik had dat vanmiddag ook bij de fysio ik moest op de buik gaan liggen en ik kon haast niet liggen door de zere (.)(.) jeetje mina moest even slikken haha

 

En aangezien ik al jaren fibromyalgie (weke delen reuma) heb heeft hij ook even naar de heupen gekeken ivm de bekken en ik moest wel een beetje oppassen want ik ben daar wel heel vatbaar voor. Mijn heupen zijn ook erg gevoelig net of ik grote blauwe plekken heb aan de zijkant zo voelt het aan en het trekt heel erg in de liezen en bij het schaambeen, maar goed gelukkig kom ik er toch al elke week dus word het goed in de gaten gehouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Noor, wat vreselijk zeg! Pfff....daar wil je toch niet aan denken.

 

Marlijne, ook al zo'n naar verhaal. Bah.

 

Verder is het wel fijn om te lezen dat iedereen zo onzeker is. Ik was een beetje bang dat ik de enige was. Maar natuurlijk ook in het achterhoofd dat als het mis gaat, we weer met behandelingen moeten beginnen. Dus is een beetje dubbel allemaal. Zo blij, maar ook bang. Om kwijt te raken wat je zo graag wilt en nu eindelijk (bijna) hebt.

Vandaag was ik wel misselijk, maar pas einde van de dag. Gisteren eigenlijk ook, maar dacht dat door het niet eten kwam. Morgen middag een feestje en 's avonds ook weer. Zie ik wel tegenop.

Ik heb trouwens jeukende bultjes. Dacht dat het muggebulten waren, maar lijkt eigenlijk meer op allergie. Las op google dat het door zwangerschap kan. Maar die jeuk is echt killing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfft, wat een nare berichten.... Dat zet je aan het denken en haalt voor sommigen ook wat naar boven.... Jeetje zeg, daar word je wel even stil van hoor, wens iedereen veel sterkte toe. Maar lieve meiden, op dit moment zitten wij wel op het topic zwanger en dat is al een goede stap!

 

Ik heb ook veel jeuk Anita, geen bultjes maar jeuk, grrrr! Al gebruik ik ook te weinig bodylotion, dat kan er ook mee te maken hebben ;-) Pfft, nog 2 dagen tot echo nr. 1, ik hoop zo dat ik me mag aansluiten bij alle mooie eerste echo's hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeuk heb ik gelukkig niet,

 

ooit gehad van een allergie, nou wat je zegt anita het is killing. Gek wordt je ervan.

 

Alles goed dames, hier na een drukke dag op werk totaal voor pampus en voelde me niet lekker.Vandaag even rustig aan zo even genieten van de frisse lucht en zon! Heerlijk.

Verder zijn mijn gedachten veel bij Esly, kreeg echt een soort flashbacks.

 

Hebben jullie ook zo n last van je borsten, pff als ik mn bh uit trek. Doet me echt pijn.

 

Fijne dag allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verschrikkelijk nieuws van Esly! Hoe oneerlijk kan de wereld zijn!

 

Er is nog meer verschrikkelijk nieuws, maar dat is niet aan mij om hier neer te zetten. Misschien dat diegene over enige tijd hier zelf een bericht plaatst.

 

Ben helemaal beduusd van alle slechte berichten op dit forum.. Heb er gewoon pijn van in mn buik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owjeeee liminous dat voorspelt niet veel goeds. We wachten rustig af....

 

Elke keer als ik jou naam op schrijf moet ik even kijken, of ik het wel goed schrijf;-) Hoe ben je daar opgekomen.

 

Nes: goed bezig, soort van beginnende nesteldrang hihi, hier ook heerlijk wasjes gedraaid, schoon bed en nu lekker de beentjes omhoog.

Ramen wassen vind ik zo vreselijk. Wij hebben enorm hoge en veel ramen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het ook goed was alleen gister zo moe nadat we vrijdag een feestje hadden gehad moest echt de hele dag bijkomen haha voelde me net een oud vrouwtje.

Heb echt ook helemaal niks gedaan alleen even bij een hele zieke vriend van ons even een kop thee drinken na.

 

Marlijnne ik heb ook van die zere borsten hoor vooral als ik de beha inderdaad uit trek maar ach vind ik niet zo erg die misselijkheid vind ik erger.

Maar laat ik het afkloppen heb er vandaag weinig last van gelukkig.

 

Liminous bah ik wacht af maar in elk geval heel veel sterkte voor diegene.

 

Bah we hebben net de belasting in gevuld wat een saai werk haha maar moet gebeuren en nu krijgen we mooi nog wat geld weer.

 

Fijne dag verder nog allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marlijnne, haha geen idee hoe ik daar bij gekomen ben. Is al een aantal jaren mijn nickname overal en nergens.. Je mag me ook gewoon Limi noemen hoor ;) Doen de meesten..

 

Mari, lekker dat je geld terug krijgt! Wij gelukkig ook, maakt me toch altijd supervrolijk als het eenmaal ingevuld is. En ik sorteer sowieso alle post die ik nodig heb voor de aangifte. Ligt op 1 stapel, dus als alles binnen is, installeer ik dat programmatje en is het binnen 10 minuten geregeld :)

Waar uit Twente kom jij eigenlijk vandaan? Ik ben geboren en getogen in Almelo en ben toch wel een echte tukker. Woon nu bijna 4 jaar in IJmuiden..

 

Het nieuws betreft geen baby, maar iemand dr wederhelft.. Te erg gewoon.. Kan er nog steeds niet over uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen om 10 uur weer een echo.. Ben er hartstikke nerveus voor! Heb de hele dag al verschrikkelijke buikpijn, aan de zijkanten zeg maar.. Zijn ongetwijfeld mn banden, maar het maakt me wel weer heel erg onzeker..

 

Fijne avond ladies! En tot morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

succes meiden met jullie echoos!!

 

Ik heb sinds een aantal uur enorme pijn in mijn linker zij,maar heel hoog(onderste rib) voel me benauwd.

Dacht misschien lucht in darmen?aangezien mijn ontlasting patroon ook erg moeizaam gaat.

We zullen zien wat de nacht en dag morgen brengt.

 

Doeiiiiii trusten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen

 

Ik had ook al van die krampen vannacht volgens mij ook de darmen bah heb ook slecht geslapen dus ben een beetje chagie vandaag

Gelukkig stond ik wel weer minder misselijk op als eerder dus dat is wel mooi.

 

Fijne dag allemaal ik kom nog wel een keer kijken vandaag of er nieuws is

 

Dames met echo heel erg veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus en Liminous, succes met de echo! Veel plezier en hopelijk weer goed nieuws!! Lim het is zeker bandenpijn hoor. Bedoel je echt op een bepaalde plek een soort pijntje? Dat moet het haast wel zijn. Ik heb t ook. Tis geen kramp maar echt anders toch? Janajade succes met de intake meid, leuk he nou wordt het echt.Marlijnne is de benauwdheid weg?Maris ik hoop dat je chaggie snel weg is. En wel fijn dat je minder misselijk was!Anita is de jeuk al minder? misschien mentholpoeder proberen?Nes, still going strong?Vanmiddag afspraak prenatale diagnostiek tbv de combinatietest. Die vindt ergens tussen week 12 en 14 plaats volgens mij. Wij willen wel graag een kansberekening laten maken en dankzij de 11 behandelingen die wij hebben gehad zijn wij inmiddels niet meer zo piep. Ik ben 39 inmiddels. Maar in mijn hart blijf ik altijd 28! Zou dat ook meetellen in de berekening? :-)Zou je bij zo'n intake ook een echo krijgen? Als het weer op zo'n gedateerd apparaat is denk ik dat ik voor de eer bedank..en netjes tot woensdag wacht op het goede apparaat. Dalijk heb ik weer 2 dagen de krampen van de stress. Tot later en fijne dag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esther van harte met de 12 weken grens en gelukkig voel je je ook beter ik kan niet wachten haha

 

Ik had hier namelijk net neer gezet dat de misselijkheid minder was nou 3min later lag het al in het riool kwam nog haast te laat op het werk maar ach het lucht dan ook wel weer op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

 

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en bijzonder veel geluk en gezondheid gewenst. Ik was vorig jaar rond dezelfde tijd uitgerekend en kijk af en toe mee met jullie, zo ontzettend herkenbaar allemaal. Ook vanwege de lange weg die we allemaal hebben afgelegd. Ik ben mezelf toen flink te buiten gegaan aan het kopen van mooie kleding, en verkoop deze nu, het liefst aan iemand op dit forum ivm 'lotgenootschap' :-). Ik heb een berichtje op het 'te koop aangeboden' forum gezet.

 

Veel liefs en een fijne tijd gewenst,

Toverstafje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, heb even niet zo veel tijd gehad om op het forum te zijn. Heb vorige week de sleutel van ons nieuwe huis gekregen en er is zoveel te regelen. Heb 's avonds geen puf meer om het internet op te starten! Vorige week wel weer een paar echo's gehad en de kindjes doen het goed. Ze liggen mooi op schema en waren al bijna 3 cm! We hebben ook een afspraak gemaakt voor de combinatietest, volgende week vrijdag al. De uitslag komt dan alleen wanneer ik een weekje in Amerika zit, dus mijn man krijgt de brief wanneer hij alleen thuis is, dat is wel minder. (Ben nu al zenuwachtig hiervoor ;-))

 

@Noor, wat een enorme opluchting dat je echo gewoon in orde was, nu lekker gaan genieten meis. Wel heel zwaar nieuws van je vriendin, sterkte ermee.

@Maris en Marlijnne, jullie ook gefeliciteerd met de mooie echo's!

@Anita, van harte welkom hier. Ik hoop dat je een fijne zwangerschap zult hebben.

@Puck, gefeliciteerd met je huwelijk. Drukke tijd voor jou, trouwen en zwanger!

@Nes, succes vandaag met je echo!

@Limi, jij de 12 weken al gepasseerd, super!

@alle andere dames, fijne dag vandaag en geniet van het zonnetje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je mo

Ik kan helaas niet genieten van het zonnetje want die is er jammer genoeg niet hier haha zal nog wel komen

 

Limi jij vroeg waar uit Twente ik kom ik zal je dat straks wel even in een pb sturen want dat zet ik liever niet zo neer daar woon ik in een te klein dorp voor haha ons kent ons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhhhhh ukkie deed het weer helemaal super!!

 

Ze heeft de NUB theorie toegepast en het wordt waarschijnlijk een jongetje!!! Ze is nu al ruim 3 jaar bezig met de NUB theorie en ze heeft het maar bij 1 op de 14 fout. Whaaaaaaaa leuk leuk!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden