Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier zijn Lisanne en Jasper ook verkouden met snotterbellen. Ikzelf ook. En mijn man is vorige week al aan de beurt geweest.

Lisanne heeft wat uitslag op haar wangetjes. Kan dat ook te maken hebben met doorkomen tandjes? Lisanne heeft al drie ondertanden en 4 boventanden komen er aan. Het gaat echt rap bij haar.

Bij Jasper zie ik alleen nog twee ondertanden, maar die zure luiers blijven maar komen.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

nou, hehe. Net eindelijk teruggebeld door het CB: zij geven aan dat we naar 3 flessen kunnen gaan en dat Fiene dan dus, doordat ze honger krijgt, wel interesse krijgt voor vast voedsel. Dat merkten we gisteren dus ook. Nioeuwe regime wordt dus alsvolgt:

7.30 fles 200 cc

+- 11.00 fruit

+- 13.00 fles 200 cc

+- 18.00 eten

+- 20.00 papfles 200 cc

tussendoor wel dingen geven om te knabbelen, broodkorst, mariabiscuitje, cracotte, zodat ze went aan de structuur van vast voedsel en 'stukjes'. (Nu gaat mevrouw kokhalzen nl als er stukjes in haar mond zitten :-) )

Geplaatst

Ben benieuwd Fren!

Over stukjes gesproken: heb gister potje Italiaanse specialiteit (?) bloemkool risotto met vleugje kaas gegeven, zat in het pakket van Wehkamp van 10 populairste smaken. Daar zitten dus tot mijn verbazing flinke stukjes in! Bram vond het maar raar en liet heel veel weer uit zijn mond lopen. Ik dacht Kaat, die minder goed eet dan Bram, zal wel gaan kokhalzen maar nee, ze keek eventjes vreemd maar vond het heerlijk! En at het beter dan Bram! Zo zie je maar weer.

Ben verbaasd over dat Maria biscuitje trouwens, lijkt me erg hard? Cracotte ook? Wil binnenkort eens kijken voor de eerste Bambix koekjes, die meteen zacht worden in de mond, dat lijkt mij fijner.

Geplaatst

Berenkoekjes5-7-2012 Introduction

​We willen je graag informeren over onze Bambix Berenkoekjes voor baby’s vanaf 6 maanden. Een enkele keer worden de koekjes namelijk niet snel genoeg zacht in de mond van het kindje, waardoor het kindje zich kan verslikken. Omdat de Bambix Berenkoekjes niet voldoen aan onze hoge veiligheids- en kwaliteitseisen, halen we ze uit voorzorg uit de handel.

Ik denk ik ga even kijken op internet, deze bedoelde ik dus! Ze raden aan om ze alleen te verkruimelen in melk of pap... Maar ik wil juist graag iets in de hand geven, iets wat meteen zacht wordt? Iemand andere tips behalve broodkorst?

Geplaatst

Fren, ik ben benieuwd.

Zojuist, de voedingsdeskundige van Olvarit aan de telefoongehad.

Ik was toch nog benieuwd of zij een idee hadden over het weigeringsgedrag van Inge.

Zij gaven aan dat het komt door een verandering van smaak in combinatie met tandjes.

Melk smaakt dan niet zo lekker in je mond, maak het dan klaar op 37.5 gr en biedt het vervolgens na 5 of 10 minuten nog een keer aan.

Geplaatst

Mijn vriendin geeft haar kleine dame een lange vinger.

ja ze bevatten suiker, ik weet het maar, deze worden erg snel zacht.

Wat denk je van een soepstengel / nijntjekoek.

Als ze weer wat groter zijn een rijstewafel,

je hebt ze van nutricia. ze zijn zonder zout

zijn jullie lid van Olvarit:

http://www.nutriciavoorjou.nl

daar je als je kindje 6-7 maanden is weer twee gratis potjes krijgt.

Mijn eerste hapjes 6+ zoete aardappel & broccoli en 1 potje Mijn eerste hapjes 6+ rundvlees & tomaat

Inloggen en registreren en vervolgens de streepjescode invullen en het bedrag word binnen 4 weken op je reknr gestort.

Ik heb het destijds gedaan met de bloemkool en nu met de aardappel met wortel en bruine bonen met appel.

Geplaatst

Caro, daarom zei cb dus mariakaakje of cracotte. Schijnt snel zacht te worden. Toevallig stond vorige week een test van het mariakaakje in de ouders van nu: hoewel er suiker in zit, is di verrewe minde dan in de zogenaamde kinderkoekjes. Bedenk me ineens dat ik ze ne vergeten ben te halen (net als de aardappelpuree die essentieel was voor m'n gerecht, dus ben nu aan t improviseren met een pastasalade...)

Geplaatst

Ja heb ik gelezen, heb Ouders van nu ook. Eerst een paar maanden met aanbieding, maar ik vind het wel een goed blad eigenlijk. Was er al zo lang uit dat ik er best goeie tips uit haal en leuke verhalen.

Geef je dan zo'n heel ding? Of een stukje? Blijf er huiverig voor, ben zo'n schijterd met bang zijn voor verslikken...

Geplaatst

Sodeju.. Net kwam net hele potje kip/rijst/wortel er in sneltreinvaart uit, over manlief! Zo zielig voor Vince, heel erg verkouden en het water staat in zijn ogen :-(

Geplaatst

Jeetje Melis, arme B en Vince.

Caro, je moet er wel bij blijven, dat doe ik ook met een broodkorst.

Totdat je het vertrouwen hebt dat het goed gaat, ik zet ze in de kinderstoel, ligt ook niet je hele huis onder de kruimels.

Inge heeft sperziebonen op en een toetje. (vraagje, ik geef haar nu een potje dan is ze nog niet vol, iedere dag een toetje vind ik ook overdreven, wanneer kan je over op de grotere 6 mnd potjes)

Zojuist Inge in bad gedaan, ze vond het weer heerlijk.

Ze dacht dat ze het schuim kon eten, helaas meisje straks om 22.30 uur nog een fles

Nu ligt ze lekker te slapen.

[ATTACH=CONFIG]4523[/ATTACH]

Geplaatst

Wat een leuke foto!

Ik ben precies met 6 maanden over gegaan maar dat was meer omdat de 4 maanden potjes op waren. Ze zijn allemaal nog glad (behalve die bloemkool risotto) dus volgens mij kun jij binnenkort best over hoor, als ze zo goed eet.

Ze zitten hier nog niet in de kinderstoel hoor, vond ze nog niet stevig genoeg, ze vallen nog om als ze los op schoot zitten, maar ga het van 't weekend eens proberen. Eerst even schoonmaken... :-0

Geplaatst

Melis,arme vinc hopenlijk kanpt hij gauw op en komen die tandjes lekker snel door. Misschien af en toe zijn tandvlees masseren, maud vind dat heerlijk en het helpt tegen de jeuk. brult eerst wel even maar als je start met masseren wordt ze rustig.

Fren, mooi schema hopenlijk helpt het om wat beter haar hapjes te gaan eten. Is dat allemaal goed te doen met slaapjes tussendoor?

vlinder, ik zou lekker overstappen. als ze niet alles opeet is het toch ook prima. Wij geven na het eten altijd een toetje of wat fruit.

Maud eet af en toe een liga, eerste stap. Die is eigenlijk alleen voor het verkruimelen maar ik blijf er altijd bij en het gaat heel goed. Ze lossen snel op en ze zit altijd vrezelijk te kwijlen als ze zo'n koekje krijgt.

Ze heeft ook een keer een lange vinger gehad, dat vond ze natuurlijk heerlijk en brullen toen ik het laatste stukje weg deed.

Hier vind ik het wel druk met alle hapjes en slaapjes. Maud is vaak niet langer wakker als twee uur en dan is er altijd wel iets wat gegeten moet worden. Ach het zal allemaal wel goedkomen, ik vind het wel fijn dat ze lekkker met ons ritme mee gaat.

Geplaatst

Ja en dan komen dus ook nog de tussendoortjes erbij binnenkort: 4 flessen x2, fruithap x2, groentehap x2, tussendoortjes, 2x2? Pfff ben straks de hele dag bezig eten en drinken in die kinderen te stoppen!

Geef trouwens na het eten alleen wat diksap, nog geen toetje.

Geplaatst

Huh? Ik de eerste?

Pff, drama morgen achter de rug: toen ik Fiene de fles wilde geven, begon ze over te geven. Er zat alleen niks in haar maagje, dus er kwam alleen gal uit. Na een kwartiertje toch de fles gegeven, maar ze dronk maar 80cc. Weer een kwartier later getracht de rest te geven, maar toen kwam alles er in een enorme stroom weer uit. Fiene helemaal onder, ons bed doorweekt, ik doorweekt, dus allemaal weer onder de douche. Pfff, niet handig hoor, als alles precies in een strak schema zit omdat we allebei naar het werk moesten en Fiene naar de creche. F uiteindelijk met een lege maag (durfde niet nog een keer) en een volle luier afgeleverd bij de creche...

Geplaatst

Hoi meiden, ben ik weer even.

Hier gaat alles goed.

Ben woensdag met Matthias naar het zkh geweest voor de eerste blinde koemelkprovocatietest en die dag geen reactie, as woensdag weer heen met hem, inmiddels is hij 8500 gram ongeveer en 68 cm.

een flinke boy en dat terwijl hij nog geen bijvoeding krijgt, hij krijgt er wel behoefte aan nu, is onrustiger in de nacht en daarom de flessen wat verschoven zodat hij rond 22.00 de laatste krijgt en dat houdt ie wel vol, hij slaapt dan tot ongeveer 9 uur door, geef ik hem om 20.00 uur de laatste word ie rond 3 uur wakker en heeft dan honger ...best wel raar:)

Heb even een vraagje, ik heb mijn 2de menstruatie achter de rug, na de eerste keer met de pil begonnen, wilde een strip langer doorslikken omdat we op vakantie gingen maar nog niet eens op de helft van die strip kreeg ik een doorbraakbloeding, dus gestopt en gewoon gemenstrueerd.

na de stopweek weer begonnen met de nieuwe strip en zit nu rond mijn eisprong.

Maar ik heb best wel wat pijn, het is uit te houden hoor maar trekt door naar mijn nieren, nu zie mijn man vanmorgen, misschien zijn het je eierstokken wel.

Toen ik hormonen moest spuiten voor de eitjesrijping en ze waren gegroeid had ik diezelfde pijn toen drukten de eierstokken wat tegen mijn organen waardoor ik mijn nieren voelde.

wie heeft daar ook last van?

zouden jullie hiermee naar de huisarts? of gyn?

na de eerste menstruatie had ik er geen last van maar ja alles moest nog op gang komen, als het na het weekend niet over is neem ik wel even contact op met de huisarts hoor, zit denk ik net rond mijn eisprong...

groetjes Marjan

Geplaatst

Fren, arme Fiene, hoe gaat het nu met haar.

Al onze kindjes zitten/of hebben wel in de ziekenboeg gezeten.

Het is zo zielig en je kunt weinig voor ze doen.

Marjan, dat gaat goed met Matthias, mooi gewicht.

Ga je nu wel aan bijvoeding beginnen.

Mbt tot je cyclus, zou ik volgende maand de HA raadplegen, het is nu de 1e keer en het zou kunnen dat je lichaam na je zwangerschap anders reageert op de pil.

Echter ben ik geen HA, dus als het jouw een goed gevoel geeft even te bellen zou ik het gewoon doen.

Caro, volgens mij heb je het al druk.

Netzo als Chrish en Sissy.

Januari

06 januari Q. (dochter van flma)

09 januariJ.enna L.isara (dochter van Benbri)

13 januari E. (dochter van IVFSH)

16 januari Siem en Maria (zoon & dochter van Jeanine77)

18 januari S.ven en L.ara (zoon & dochter van Lianne)

19 januari M.ason (zoon van Kiet)

22 januari A.nniek en E.smee (dochters van Sissy81)

25 januari G. en S. (dochters van Stiertje)

26 januari (zoon van Marie10)

Februari

01 februari J.arno (zoon van Bikkel)

01 februari Yente (dochter van Eef78)

02 februari S.anne A.ndrea (dochter van Janis)

06 februari J.oshua (zoon van Nofje)

07 februari Maud (dochter van Meezie)

13 februari Matthias (zoon van Marjan77)

14 februari Fiene (dochter van fren-1976)

14 februari Kaat en Bram (dochter & zoon van Elinorac)

18 februari Vince Ethan (zoon van Melis25)

18 februari J.oel A.lexander R.obert (zoon van Ansje20)

26 februari Lauren (dochter van Simonja)

27 februari Lisanne en Jasper (dochter & zoon van ChrisH)

28 februari M.atthijs P.ieter (zoon van Moontje)

28 februari Julius en Evelijn (zoon en dochter van Mira)

Maart

01 maart I.an J.aric (zoon van Veer)

08 maart Matt (zoon van lala)

19 maart Rolf (zoon van Medusa)

23 maart Inge Elise (dochter van Vlinder_1976)

Dit lijstje is alleen niet compleet, heeft iemand een lijstje met alle kindjes die dit jaar geboren zijn.

De meeste lezen en posten toch nog regelmatig iets.

Ik vind het super leuk, om zo nog even te kijken of iedereen van het 1e kwartaal er nog bij is.

Ik ga nogmaals het thema autostoel aansnijden, ik heb gekozen voor de

Autostoel Recaro Young Sport Pinksearchwiddit.png , ook leverbaar in oranje, blauw en zand.

Ik kreeg een aanbieding van de Personeelsvoordeelwinkel, dat ik de stoel kan bestellen voor 149.00 + 9.95 verzendkosten.

Even onderzoek gedaan online bij Babypark en online en stoel is goed en betrouwbaar, kost alleen 269,95 bij Babypark.

De stoel is van 9 mnd tot 12 jaar, dus die gaat haar hele autostoel carriere mee.

Geplaatst

Vlinder, ik heb bij 'Geboren' ooit een topic gestart die heet 'Geboren in 2012!'. Ik heb het 1e kwartaal bijgehouden qua geboortes, maar omdat ik niet overal meelees/schrijf heb ik het daarbij gelaten. Volgens mij is dat lijstje aardig up-to-date qua geboortes in 2012.

Marjan, ik had ook zo'n scherpe/krampachtige buikpijn, was na een paar uurtjes weer over. Misschien komt het omdat ik (jij misschien ook) halverweg de strip ben gestopt. Ben overigens nu helemaal gestopt met de pil, dus mijn hormoonhuishouding is momenteel een chaos!

Net terug uit de Zwaluwhoeve, was heerlijk. Lekker gezwommen/gedobberd en gegeten en gedronken. Na een paar uur was ik al die blote mensen wel meer dan zat, haha. Blijf het een vreemde gewaarwording vinden om te 'douchen met andere mensen'.

Geplaatst

Melis, dank je wel.

Heb het even aangepast.

De zwaluwhoeve, je had het er vorige week over en nu ben je alweer geweest.

Was het wel leuk, ja die naakte mensen daar moet je het mee doen, was het druk.

Ik ga 3 oktober naar een modeshow in Oostvoorne van Lottes boetiek.

Nu had ik mijn schoonzusje gevraagd, ze s'avonds wilde oppassen, daar ik niet weet op mijn echtgenoot thuis is met aardappelenrooien.

Blijft ze direct een nachtje slapen, mijn schoonzusje heeft alles voor de kleine inge in huis gehaald, wel gekregen van nichtjes en zussen en vriendinnen, maar dat geeft niets. Makkelijk ik hoef niets mee te nemen, behalve de verzorgingstas. Het zal wel vreemd zijn, haar eerste nachtje uit logeren.

Geplaatst

Het was super relaxed, ff quality time voor papa/mama! Had nog een cadeaubon van 50 euro en heb via MP een entreebon voor 18 euro gekocht (entree is normaliter 55 euro voor 2 pers.!). Was idd best druk daar.

We gaan regelmatig naar de sauna, maar iedere keer vind ik het gek om m'n badjas uit te doen, haha.

Geplaatst

Relaxed, dat is je schroom, maar als dat voorbij is.

Dan vermaak ik mijzelf prima, heb jij waarschijnlijk ook.

Ik wil ook eigenlijk geen bekenden tegenkomen.

Weet je nog de eerste keer naar de Gyn.

Als iemand die stoel ook wil bestellen moet je mij maar even een PB sturen, dan wil ik hem wel voor je bestellen.

Het is wel een scherpe aanbieding.

RECARO KINDERAUTOSTOEL YOUNG SPORT (ECE GROEP: I,II EN III) € 149 + € 9.95 verzendkosten totaal € 158.95

Aanbieding geldig tot 21-09-2012

Recaro staat voor hoogwaardige kwaliteit en veiligheid! Recaro is HET merk voor stoelen in de autobranche.

De Recaro Young Sport is het model voor de leeftijdsgroepen I, II en III.

Leeftijdsgroep: ca. 9 maanden t/m 12 jaar

Verkrijgbaar in diverse kleuren, roze, orange, zand en saphir blauw.

Let op: Levertijd kan langer bedragen dan 5 werkdagen.

Gewicht: 9-36 kg

Leeftijd: ca. 9 maanden-12 jaar

Nog meer veiligheid en ergonomie voor uw kind. De Recaro Young Sport geeft opnieuw de toon aan, de nieuwe standaard: het ergomisch geribbeld koudschuim uit de automotive industrie verzekerd een goede luchtcirculatie voor een optimaal zitcomfort. De Recaro Young Sport heeft een in hoogte verstelbare hoofdsteun en schoudergordels, een handvat etc. Kortom een van de hoogvliegers uit ons kinderstoelenprogramma. Zeer eenvoudig te bevestigen met de 3puntsgordel van de auto.

Uitrusting en opties:

Extra veiligheid: geïntegreerde 5puntsgordel voor groep I (9-18 kg) en drievoudig verstelbare hoofdsteun, bevestiging met de 3puntsgordel van de auto en tweevoudige verstelbare hoofdsteun voor de groepen II en III (15-36 kg)

Zeer lange gebruiksduur: een stoel voor kinderen van ca. 9 maanden tot 12 jaar (9-36 kg)

Uitmuntend zitcomfort met luchtcirculatie: door ergonomisch geribbeld koudschuim uit de automotive industrie

Gordelklem: de stoel is gemakkelijk te bevestigen in de auto. De gordel van de auto kan zelfs met een gesloten gordelklem nog steviger worden aangetrokken

Gordelslot is uitgerust met een alarmsysteem: een alarm gaat af als uw kind de gordel tijdens het rijden losmaakt.

Geplaatst

Fren, dat is kostbaar, maar ik zou niet bezuinigen op veiligheid.

Ik had eerst gekeken voor de Maxi cosi tobi, deze kost € 185,--

Bij de babydump adviseerde ze naast bijv de Maxi cosi tobi, de goedkopere uitvoering te nemen,

Voor de 2e auto of bij opa en oma.

Daarnaast hoef je geen volgende fase autostoel aan te schaffen.

Daar hij ook te gebruiken is in fase 2 en 3.

Misschien nu iets duurder, maar straks toch ook weer een besparing.

Ja een prima kerstcadeau alleen is de aanbieding dan wel voorbij.

deze loopt tot en met 21 sept, Hoe is het nu met Fiene.

Melis, 149.00 + 9.95 verzendkosten

Ik verwacht dat Inge nog 2 maanden in de maxi cosi Cabriofix zit.

Daarna is ze er toch echt uitgegroeid, ze zit nu al te trappelen tegen de bank.

Ik vind het een mooie prijs en de revieuws op babypark zijn goed van de stoel, hij is ook te koop bij Baby en tiener park in sliedrecht.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden