Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nog een pond en dan mag Vince in de vervolg autostoel, dan weegt hij 9 kg. Prénatal vertelde me dat als ze nog 1 cm bij hun hoofd aan ruimte hebben, ze toe zijn aan de vervolgstoel. Tenslotte mogen ze tot 13 kg in de 'baby' maxicosi.

Wij zijn al aan het rondkijken, we hebben er twee nodig want we hbben 2 auto's. We willen graag de Tobi hebben omdat deze lekker hoog is waardoor Vince lekker naar buiten kan kijken.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fren, Zolang ze nog niet zelfstandig kan zitten, blijft ze bij ons ook nog in de Maxi cosi.

Maar ik was ook al opzoek, vond deze stoel erg mooi, maar te kostbaar.

Melis, even een tip, je kindje tot 13 kg in de maxicosi houden is niet aan te raden, als je deze nog wilt gebruiken voor een eventueel brusje.

Denk er allemaal maar overna, ik overval iedereen er nu mee.

Fijne avond

Geplaatst

Onze auto heeft een behoorlijk stijle achterbank waardoor de maxicosi redelijk schuin staan (hij zit vrijwel al in zithouding). Plus Vince kan zelfstandig zitten, dus wat dat betreft verwacht ik geen problemen.

Ik ga deze maxicosi gewoon zolang mogelijk gebruiken. Als die na Vince zo versleten/vies is, koop ik wel een nieuwe. Mochten we ooit nog een brusje krijgen, dan koop ik een blauwe of roze.

Geplaatst

Volgens mij maakt het niet zo gek veel uit aangezien de stoel in de auto blijft en je kind vast zit in de gordels. Dus een hele dure stoel is echt niet nodig. Waarom zou ze anders adviseren een goedkopere stoel te nemen voor de tweede auto of opa en oma? Hoeft het dan niet veilig?

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar ik denk dat alle stoelen die goedgekeurd zijn ook veilig genoeg zijn. Denk dat je moet kijken naar wat je belangrijk vindt zoals kunnen draaien of extra hoog zodat ze kunnen kijken en daar je keuze op baseren.

Geplaatst

Helemaal mee eens Caro, ik ken eigenlijk alleen MaxiCosi en vandaar dat onze keuze is gevallen op de Tobi. Onze Volvo heeft een lage instap en wij vinden het wel prettig als hij lekker naar buiten kan kijken. Hij vindt alles zo mooi als we in de auto zitten.

Strontverkouden en helemaal rozig van de sauna duik ik lekker m'n bed in, weltrusten meiden. Tot morgen!!

Geplaatst

Welterusten Melis!

Hier vandaag voor het eerst in de kinderstoel! Was meer een test, omdat een aantal kindjes hier er al een tijdje in zit, had ze schoongemaakt, maar ze zakken allebei nog scheef (met zitverkleiner)...

Maar ze vonden het heel interessant, denk dat het over een paar weekjes wel kan! Heb een van de eetkamerstoelen al naar zolder verplaatst. Voorlopig zet ik 1 stoel neer, ik doe ze in het begin toch om de beurt.

[ATTACH=CONFIG]4525[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4526[/ATTACH]

Geplaatst

Prachtig Caro!!

Kussentje of opgerolde handdoek aan de zijkant? Zo hebben we V ook 'leren' zitten voor zover dat kan.

Ik ga nu écht naar bed, weltrusten!

Geplaatst

Leuke foto's Caro.

Ik zet Inge met het middag eten bij ons aan tafel, met een broodkorst.

Nu de Lu cracotte gekocht, ik ben benieuwd morgen.

De prijs wordt gemaakt door het comfort en het model dat de ouders willen.

De goedkopere maxi cosi, is niet verhoogt en de gordels zijn niet ligt gebogen waardoor je misschien wat meer je best moet doen met vastmaken.

Helaas alles heeft een prijskaartje, je kunt natuurlijk ook kiezen voor een model van 2010, niets mis mee.

Geplaatst

Caro, wat een droppies!!!!!! tijd voor meer foto's even een foto update van alle kleintjes!!

Wij hebben de maxicosi priori, dat is het instap model van maxicosi. 99 euro bij de babydump (model 2012) en die verzenden vanaf 35 euro voor niks. Ook wij hebben dezelfde mening als jij caro, ze zijn allemaal goedgekeurd er zit alleen wat meer luxe op de duurdere modelen.

Wij vonden het vooral belangrijk dat hij in slaapstand kon en dat gaat bij deze.

Voorlopig gebruiken we nog de kleine maxicosi, maar kijk uit naar het moment dat ik niet meer met dat onding hoef te slepen

[ATTACH=CONFIG]4527[/ATTACH]zo hier is mijn foto update, vandeweek buiten in de tuin met een liga.

Geplaatst

Ook een lekker wijffie! Al zie ik haar vaker op FB... Kijk uit naar dat K & B ook los kunnen zitten!

Inderdaad Fren, ze hebben wel wat van elkaar weg, wel andere ogen maar zeker de vorm van het hoofdje! En dat is bij Bram weer heel anders.

Wij laten de maxi cosi's eigenlijk vaak in de auto zitten, alleen als ze slapen halen we ze er met mc en al uit, anders laten we ze zitten. We hebben toch maar 1 auto en dat vastmaken is zo'n gedoe... Inderdaad fijn van de opvolger: die blijft in de auto! Ben overigens wel benieuwd of de oudste er dan nog tussen past, wel te hopen, nog niet uitgeprobeerd want 1 van de 2 stoelen is nog bij mijn ouders.

Geplaatst

Caroline..nee dit is mijn tweede menstruatie geweest, na de eerste keer met de pil begonnen ( daarvoor een lichte pil de cerazette) anderhalve strip gehad toen was de bloeding sterker dan de pil, dus gewoon ongesteld geworden en nu al een paar dagen zo'n pijn.

ga dit zeker even aankaarten hoor, de rest van de dag ook erge last gehad.

heb een goedkopere variant van de mycrogynon 30 die ik vroeger ook had.

als het nu een dag duurde ok maar een paar dagen...wacht weekend even af en als de pijn wel erg word neem ik eerder contact op.

Matthias is nog niet ziek geweest ( niet te hard zeggen:D)

Nee ga eerst woensdag weer naar het ziekenhuis voor de tweede test, dan een week later de uitslag en dan in overleg beginnen met bijvoeding, vind het wel zielig is ie dan bijna 7,5 maand als ie begint met fruit en groente...nou ja hij doet het nog goed en groeit goed maar hij heeft ook meer behoefte aan ijzer en andere voedingsstoffen die hij niet of minder haalt uit de flesvoeding, hij krijgt nu pepti 2.

kan hem ook niks te knabbelen geven, bijna overal zit koemelkeiwitten in...en nu met die testen doe ik het helemaal niet, ik was zijn kleertjes al met neutral en heb ook de haarshampoo en de wasgel van neutral, alles uitsluiten waar ie maar op kan reageren. stel dat ie reageert op shampoo terwijl men dan denkt dat het aan de voeding ligt, vandaar.

hier nog niet bezig voor een andere stoel...binnenkort me maar even mee bezig houden.

wij kopen ook niet de duurste hoor, letten op keurmerk en de testen...en idd stoelen die bij opa en oma in de auto kunnen moeten ook een keurmerk hebben dus ook goed zijn.

weltrusten!!

Geplaatst

Hey dames, even een snel berichtje van mij. We zijn nu in Frankrijk. Eerste week van de vakantie achter de rug en het is hier heerlijk!!!! Wel even wennen met twee kids op vakantie maar ze doen het super goed. Heb me er aan overgegeven dat we niet veel doen. Vroeger gingen we veel op pad, stadjes bezoeken enz. Nu lekker op de camping en het strand of het zwembad is het uitje.

M is eindelijk aan de fruithapjes en vind het geweldig, eet een heel bakje op....groenten nog niet zo succesvol maar komt vast wel goed. We hebben veel bekijks met de duowagen, veel mensen wijzen en hangen er in om te kijken. M zit hier in de kinderstoel, met een handdoek achter zijn rug, ideaal vind hij geweldig.

Over de autistoelen, wij hebben de oudste pas met 13 maanden eruit gehaald. Ik kreeg te horen dat ze voldoende ondersteuning aan de zijkant moeten hebben om in de grote stoel te mogen zitten. Ze kunnen in de mc totdat hun oren bij de bovenrand komen..... Het gaat vooral om hoe stevig ze zitten schijnbaar. Wij krijgen nog een stoel van mijn zus en waarschijnlijk zelfs twee. Dan hebben we er vier. Ideaal. De andere stoelen zijn van mijn schoonzus. Ouder model wel met ligstand prima dus. Heb niet heel veel verder terug kunnen lezen. Dat doe ik als ik thuis ben wel...

Fren hoe gaat het met je pols?

Caro: wat een schatjes!!!

Meezie wat zit Maud al stevig!

Geplaatst

Jasper had gisteren weer een aanval gehad. Dit 10 dagen na de vorige 3 aanvallen en nadat de medicatie is verhoogd. Maandag moeten we naar de kinderarts en dan ga ik meteen maar eens informeren of er weer wat opgehoogd moet worden. Positief is wel dat het 1 relatief lichte aanval was. Meestal komen de aanvallen in een soort van cluster op een dag. Nu 1 geisoleerde aanval.

Verder ben ik op zoek gegaan naar een nieuw kdv voor Jasper en Lisanne. Ik wil Jasper graag naar een kdv brengen waar ook verpleegkundigen in dienst zijn in verband met de epilepsie van Jasper. Ik had gisteren op internet een `medische kdv`gevonden in Zwolle, contactformulier ingevuld en vandaag heb ik al een berichtje gekregen dat ik maandag wordt gebeld. Ik zal volgend jaar weer gaan werken en ik had al een kdv uitgezocht (van Catalpa), maar ik betwijfel of het personeel daar berekend is op kinderen met epilepsie.

Vandaag verder van het weer genoten. Ik ben even in de stad geweest en ik heb nog even lekker geshopt bij de C&A en H&M voor Lisanne en Jasper.

Geplaatst

Oh balen weer een aanval! Jullie hebben ook nooit echt rust he... Slaap je wel goed? Hoop dat je maandag weer wat wijzer bent.

Hier vandaag een rommelige dag, klopte niks van! Na de tweede fles waren ze erg moe, naar bed zonder fruit, uurtje geslapen, fruit, half uur op het speelkleed op het gras, jengelen dus maar weer fles 3 maar toen was het pas 3 uur. Dus om half 4 weer naar bed, wakker om half 6, laatste fles gerekt tot kwart voor 7...

Ik had al een vermoeden dat ze dat niet gingen redden en inderdaad om half 10 weer wakker. Heb maar kleinere flesjes gemaakt, Bram dronk zoals verwacht gewoon nog 160cc, Kaat hield het met 80 voor gezien. Weer naar bed, 10 minuten kletsen en nu slapen ze weer. Morgen maar weer normaal... hoewel dan komen mijn ouders dus gaat ook nooit zoals anders. Nou ja, we zien wel, ik ga er in ieder geval in nu, welterusten!

Geplaatst

Wij waren bij mb moeder waar fiene me na de laatste fles helemaal onder gepoept heeft. Leek wel een plas, zo vloeibaar. Alles doorweekt, fiene in bad in de wastafel. Gelukkig had ik schone kleren bij me... Ik was ook doorweekt, maar f was gewoon vrolijk zoals altijd!

Geplaatst

Chris, wat vervelend voor jullie dat Jasper weer een aanval heeft gehad, ondanks dat het een lichte was. Niet wetende of en wanneer hij een aanval kan krijgen lijkt me enorm slopend voor jullie. Goed van je dat je op zoek bent gegaan naar een medisch kdv, waar ze wellicht net die extra kennis/ervaring hebben om extra goed voor Jasper te zorgen.

Caro, idd een rommelige dag zo te lezen. Hier hebben we daar gelukkig weinig tot geen last van. Vince wordt tussen 7.00 - 8.00 uur wakker, krijgt dan een fijne granen papfles, 1,5 uur spelen/knuffelen en dan naar bed voor 1 - 1,5 uur, fruithapje, weer spelen/knuffelen, fles en nog ff spelen, dan naar bed voor 1,5 - 2 uur en dan groente hapje rond 17.00 uur. Sindskort heeft hij maar 2 korte slaapjes per dag, we moeten hem wel echt vermaken want hij is snel verveeld.

We hadden Vince vrijdag bij de gastouder opgehaald en toen was hij helemaal schor :( (hij is onwijs verkouden). Maar ze zei dat hij veel had gehuild (was ook de weer de 1e keer in 3 weken i.v.m. vakantie). Vond het zo zielig!! Ze zei; misschien moet je hem minder oppakken als hij huilt want dat kan ik hier ook niet. Pardon? Je vraagt mij m'n kindje onnodig te laten huilen?! Dan heb ik nieuws voor je, dat gaan wij NIET doen. Tuurlijk een huiltje hier en daar kan, maar overstuur laten huilen doen wij thuis niet aan.

Vandaag de laatste dag van onze vakantie, morgen beide weer aan het werk. Heb er eerlijk gezegd niet veel zin in, maar het moet toch.

Jullie al een idee op welke partij je gaat stemmen?

Geplaatst

Jeetje chris balen van die aanval, maar wat je schrijft wel fijn dat het er nu maar een was ipv een paar, ben benieuwd wat ze gaan doen met de medicijnen.

Fren lekker dar poepen. Misschien heeft ze toch iets van een bacterie opgelopen. Eerst spugen en nu diaree. Hopenlijk is het over.

Melis ik denk dat vince een mannetje is die nu al veel meer wil als dat hij kan en daardoor sneller huilt en vermaakt moet worden. Als hij zich over een tijdje vrijerkan bewegen, zal het vast beter zijn. Moeilijk van die gastouder, maar hoeveel kindjes heeft zij dan op een dag?? Ik dacht altijd dat je bij een gastouder maar heel weinig kindjes had zitten en dat dat het voordeel was boven een kdv. Maar als zij al zegt ik heb daar geen tijd voor?

Al is het wel moeilijk als er een kindje veel huilt, het is dan geen onwil dat je hem niet pakt maar gewoon echt tijdgebrek.

Geplaatst

Meezie, mooi verwoord, wij denken dat ook. Hij wil niet anders dan zelf staan en op ontdekkingsreis. Moet wel zeggen dat we hem niet al baby behandelen, we praten de hele dag met/tegen hem, laten hem alles zien en geven er uitleg bij. Het is een enorm wijs kind, al zeg ik het zelf. Weet precies wat hij wel/niet wil. Denk dat het verveelde ook een frustratie-uiting is van hetgeen hij wel wil, maar nog niet (zelfstandig) kan.

Tja, de gastouder, het is een lief mens, maar wij hebben het idee dat het te druk voor haar is. Ze heeft een tweeling van 2, een jongetje van 13 maanden, een baby van 3 maanden en Vince. Overigens niet alle kindjes elke dag, Vince gaat alleen op maandag en dinsdag. Elke keer als een van ons hem ophaalt ligt hij of in de wipstoel of in de box. Wij hebben al aangegeven dat wij het prettig vinden als Vince wordt gestimuleerd in zijn ontwikkeling, leg hem bijv. eens op een speelkleed zodat hij kan leren om te tijgeren/kruipen. Ga eens bij hem op de grond zitten en helpt hem verder met zelfstandig zitten. Of vraag ik nu teveel van een gastouder? Onlangs is Vince een dagje wezen spelen op een kdv omdat de gastouder op vakantie was. Wat we daar zagen, was heel anders. Er werd echt gespeeld met de kindjes, geknuffeld etc. We zitten er dan ook over te twijfelen of een kdv voor Vince een betere opvangplek is.

Wordt vervolgd!!

Hoe is het met Maud? Die foto op FB met haar muts op was echt te cute!!

Geplaatst

Melis, fiene zit op t kdv en daar wordt ze knderdaad uitgedaagd. Tis een beetje een strebertje, dus ze wil met de andere babies mee. Ze zit gelukkig in een babygroep, dus veel aandacht. We merken echt dat ze door t contact met de andere kindjes uitgedaagd wordt en maakt veel contact.

Denk wel dat ze daar inderdaad een bacterie opgelopen heeft, want nog steeds diarree. Ze werd om 8 uur ook met gierende honger wakker. Fles was zo op maar weer terug in bed bleef ze mekkeren. Fruithap zit er dus ook al in rn nu slaapt ze weer.

Ik ga zo voor t eerst in 1,5 jaar weer hockeyen, ben benieuwd... Zal conditioneel niet meevallen en hoop dat t überhaupt lukt met m'n pols, want daar heb ik echt nog veel last van. We zullen zien!

Fijne zondag!

Geplaatst

Thanks voor je reactie Fren!

Kijk, als je een rustige baby hebt die het accepteert om veel te liggen, is het natuurlijk geen probleem. Maar zo is Vince niet, hij is onwijs nieuwsgierig, wil alles zien/horen/voelen en vooral onder de mensen zijn. We zullen zien of de gastouder deze uitdaging aan kan. Zo niet, zullen wij in het belang van Vince overstappen naar een kdv.

Veel plezier met hockey, laat je f weten hoe het is gegaan?

Geplaatst

Hier vanmorgen twee babies die niet wilden slapen na de eerste fles van half 8... Oudste en ik dachten we gaan nog even verder slapen maar nee, ze bleven kletsen. Uiteindelijk maar de fruithap gegeven, die doe ik normaal pas na fles 2 en Bram had ook een hele vloeibare poepbroek, net geen lekkage... Nu zijn ze eindelijk stil, ben benieuwd...

Papa is heel verkouden, oudste begint ook al, dus ik denk dat de eerste echte verkoudheid van de tweeling een feit gaat worden...

Fren succes en plezier met hockeyen!

Melis mijn gastouder had elke dag 3 a 4 kindjes en ik had het idee dat ze wel veel met ze deed maar wel veel hetzelfde... Maar dat was niet erg want het was 2 dagen per week. Kan me voorstellen dat ze niet ieder moment tijd heeft om Vince te knuffelen en troosten als ze het alleen moet doen, op het kdv zijn nou eenmaal meerdere leidsters. Dus misschien is dat inderdaad beter voor jullie.

Geplaatst

Caroline, goedemorgen!!

Hier zijn we net over de snotpiek heen, we waren alle 3 strontverkouden! Bij V begint het nu gelukkig goed los te komen, dus we vinden her en der slierten snot, haha.

Veel kindjes slapen meteen door na de ochtendfles, hoe ziet de rest van het slaap/eetritme eruit dan?

Ik irriteer me trouwens scheel aan al die dames die aan de linkerzijde voorbij schuiven om mee te daten. Wat een vreselijk foute reclame op dit forum!

Geplaatst

Cris, balen dat jasper weer een aanval heeft gehad. Wel fijn dat je zo snel een reactie krijgt van het medisch kdv. Gaat Lisanne daar dan ook naartoe?

Ik heb hier een TOP weekend: vrijdag gehoord dat ik een nieuwe baan heb per 1 oktober!! Het was de enige sollicitatie die ik eruit had gedaan (wel meten een heeeeel leuke baan) en ik ben het ook geworden. De kinderen gaan dan 2 dagen naar het kdv en ik denk dat het vooral voor Eef goed is, die verveelt zich soms echt, en leeft helemaal op als er veel drukte is in huis. De andere 2 dagen neem ik een gastouder aan huis, nog wel even vinden maar tot die tijd heb ik een fijne oppas.

Caro, vervelend zo'n snotterend huis, de tweeling zal dan binnenkort ook weld e klos zijn... hier zijn ze er net weer een beetje vanaf.

Vanmiddag gaan we naar het strand, zal de laatste keer wel zijn dit jaar.

Fijne dag!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden