Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Leuke fotoos Caro, wat zijn ze verschillend of lijkt dat maar zo??

Volgens mij gewoon bericht bewerken rechtonderin en dan deleten.

Fijn dat Bram weer door geslapen heeft.

Ik heb Rolf nooit in wippertje gehad, maar dat kwam ook door het overstrekken, hij mocht daar niet in.

We hebben hem nu eigenlijk alleen nog maar op de grond, en soms ff in de box maar ook bijna niet meer, die wordt meer gebruikt als opslag.

Als hij beneden is is hij de hele tijd aan het spelen/kruipen/staan enzo, smiddags naar bed en na zn slaap weer spelen/kruipen/staan enzo tussen door met eten in de kinderstoel.

Rolf krijgt ook 3 flessen net als bij jou, de pap ook in de fles, ik ga dat ook niet doen in een bord, fles is veel makkelijker.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Deed het bij de oudste wel in een bord maar ja met 2... Heb al 2 eetmomenten uit een bord en das wel even genoeg... Misschien als ze zelf hun brood kunnen eten dat ik pap uit een bord ga geven maar misschien ook niet.

Ja de een zegt dat ze heel verschillend zijn en de ander zegt dat ze juist erg op elkaar lijken haha!

Nee dat is het hem juist: kan wel de tekst deleten maar de foto's niet... Niet dat het erg is, extra Bramfoto als bonus :-)

Apies zijn weer wakker, tijd voor een goeie wasbeurt en een boterham. Laat nu trouwens een uurtje ofzo tussen boterham en fles en dat bevalt beter, deed eerst meteen een (halve) fles er achteraan maar ze gaan beter slapen voor de middagdut als ze net een fles op hebben. Ach ja, moet alles weer opnieuw uitvinden en dan zijn het ook nog andere kinderen dan de oudste en bovendien kreeg die op deze leeftijd nog de borst dus was alles anders...

Geplaatst

Wij gebruiken de wipper ook niet meer! Als Jarno tv kijkt dan ligt hij meestal lekker in het voedingskussen.

Jarno zit nu op 5 voedingen incl de nacht en verder 1x fruit,boterham en warm eten met een toetje!

Ik moest over op 2x granen maar zoals het nu loopt vind ik nog prima vooral hij nog borstvoeding krijgt waar alle belangrijke stoffen in zitten!

2 goeie nachten achter de rug nl 20.00-2.00-7.00 en vannacht 20.15-2.45-7.30!! Netjes toch?!

Zo manlief is naar Friesland tot zondag dus deze mama duikt lekker haar bedje in, Jarno ligt al in dromenland!!

Truste! Xx

Geplaatst

Wat een schatjes Caro! Ze hebben wel andere koppies zo op de foto, maar ze zullen vast wel trekjes hebben die op elkaar lijken!

Ik gebruik de wippers ook nog hoor. Staat ook op dat ze tot 6 maand of 9 kg. Ze worden nu wel groot ervoor en vinden het niet heel geweldig meer. Tussen de middag doe ik de fles in de kinderstoel, die kan ik ook in ligstand zetten.

bikkel, slaap lekker! Wat zul jij uitgerust zijn morgen :-)

Geplaatst

Caro, het verschil val idd wel mee.

Lauren krijgt de pap met de lepel, gaat zelfs nog sneller dan uit de fles. Ze valt er echt op aan. Zo snel als zij wil eten kunnen wij niet eens opscheppen...hahah

Tussen de middag krijgt ze haar melk of in een fles of in een tuitbeker. Ze eet haar brood zelf. ik leg stukjes voor haar neer op tafel en die stopt ze zelf in haar mond.

Vaak krijgt ze haar melk dan in haar tuitbeker die ze ook zelf vast pakt en drinkt. Lekker makkelijk voor mij :-)

Geplaatst

Wij gebruiken de wipper ook niet meer! Als Jarno tv kijkt dan ligt hij meestal lekker in het voedingskussen.

Jarno zit nu op 5 voedingen incl de nacht en verder 1x fruit,boterham en warm eten met een toetje!

Ik moest over op 2x granen maar zoals het nu loopt vind ik nog prima vooral hij nog borstvoeding krijgt waar alle belangrijke stoffen in zitten!

2 goeie nachten achter de rug nl 20.00-2.00-7.00 en vannacht 20.15-2.45-7.30!! Netjes toch?!

Zo manlief is naar Friesland tot zondag dus deze mama duikt lekker haar bedje in, Jarno ligt al in dromenland!!

Truste! Xx

Geplaatst

Ik geef ze sinds twee dagen eerst een of twee korstjes van de boterhammen in de hand, terwijl ik aan het smeren ben en Kaat doet dat beter dan Bram, die wil nog wel eens wat laten vallen of het eten in zijn handje fijnknijpen. Maar hij kan weer zelf zijn fles vasthouden en dat doet Kaat nog niet. Al moet ik wel blijven opletten want hij wil er ook graag mee spelen: schudden, bestuderen en op de onderkant bijten...

Hier een relaxte avond: om half 7 waren ze erg moe dus na eten en toetje naar bed. Heb ze trouwens samen een klein potje Paula de koe vla gegeven, uiteraard vonden ze dat heerlijk maar ik weet niet of ze wel vla mogen eigenlijk. Na een half uurtje werden ze weer wakker toen wij zelf net aten dus na het eten er uit gehaald en een uur op bed gespeeld, geknuffeld etc. toen om half 9 pyjamapapje en om 9 uur in bed en meteen slapen. Wil ik vaker, zulke relaxte avonden.

Vraagje trouwens: hoort het bij tandjes krijgen dat ze rode wangen hebben, lijkt wel een beetje uitslag? Bram heeft dat sinds gister en zijn tweede tandje komt morgen door denk ik. De oudste en Kaat hebben dat niet gehad, vandaar mijn vraag. Ik hoop tenminste dat dat het is anders weet ik het niet. Dacht eerst van de kou maar zo koud is het nog niet.

Geplaatst

Wat een moppies ook Lianne, hoe gaat het met zn helmpje?? hebben ze zijn hoofd alweer eens gemeten??

Slaap lekker Bikkel.

Wij hebben Ilona dr verjaardag dit weekend, ben nu nog erwtensoep aan het maken.

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Daar kom ik ook even weer voorbij...

Hier een setje snotterige dames..Giada heeft een nare hoest maar de snot is bijna weg en Sofia heeft nu veel snot en bijna 39 gr koorts..niet leuk!!

Leuk om te lezen van jullie ritmes en schema's.

Van ons ziet er zo uit

wakker tussen 05:00 en 06:00 dan een papfles van 200 en terug naar bed.

slapen tot ongeveer 08:00

dan 8:30 pot fruit van 200

vaak tegen 10:00 weer op bed tot 11:00

tussen 11:00 en 11:30 Brood met flesje opvolgmelk (sofia 2 plakken brood en giada met moeite 1+ tien keer verslikken)

dan 's middags wordt er weinig of niet geslapen..heb al van alles geprobeerd..

om 14:30 vla of kwark

om 16:00 warm eten en om 17:00 flesje melk en dan tussen 17:30 en 18:30 op bed.

Caro wat bedoel je met die ribfauteuilltjes?? wat zijn dat? wij zijn namelijk ook op zoek naar een opvolgding voor de wipper waar ze wel relaxed in kunnen zitten/liggen voor de tv. Ik had zelf de babyzitzak in gedachten maar vind ze zo duur.

Lianne, caro bikkel en medusa leuke foto's hoor!! ik zal ook ff een plaatsen

Vlinder gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Chris hoe was het bij de kinderarts en de neuroloog?

Mijn eerste week als werkeloze is voorbij..pfff ..ik ben druk aan het solliciteren en we zien wel waar het schip strand..nu eerst van de meisjes genieten!!

[ATTACH=CONFIG]4742[/ATTACH]

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4743[/ATTACH]

Deze bedoel ik, fijn ribstofje, nu in de aanbieding bij de Baby dump 15 % korting dus 29,71 per stuk. Ik zit te denken aan deze voor Bram en een paarse voor Kaat en anders een grijze voor Bram...

Het losse kussentje hadden wij er bij de oudste uit gehaald.

Ze hebben daar overigens ook zitzakjes niet zo duur, maar ik ben bang dat ze daar zo in gaan hangen en dit zit lekker, tenminste de oudste heeft er een paar jaar in gezeten.

Geplaatst

Wat lijken ze op elkaar stiertje, geweldig! En wat een vroege vogels zeg... L.ara is ook wel eens om 6 uur wakker maar ga dan wel rekken met de fles tot 06.45/07.00 uur. Misschien kun je proberen om in de ochtend het ritme iets anders te doen. Ik laat ze in de ochtend een uurtje slapen zodat ze in de middag een langere ruk kunnen maken. Maar dat houdt dan wel in dat je ze na de papfles niet direct weer in bed legt...... Jij hebt wel lekker een hele avond voor jezelf zonder kids, hier liggen ze er rond 19.30 uur in voor de nacht.

Caro, leuk stoeltje. Denk dat wij ook nog wel een keer die aanschaffen, maar dan moeten wel eerst de wippers helemaal weg zijn. En ik vraag me af hoeveel ze erin zullen zitten nu. DIe van mij zitten niet graag lang in de stoel..

Met het helmpje gaat het goed. Afgelopen woensdag hebben ze een meting gedaan, en hij was super goed voorruit gegaan. Over 6 weken moeten we weer heen en dan ook weer een meting. Dan gaan we kijken of hij helemaal af mag of eventueel alleen nog voor de nacht. Ik hoop dat hij helemaal af mag, weer lekker zijn eigen mooie koppie de hele dag zien!

Ga nu op zoek naar voetenzakken voor iin de kinderwagen, die heb ik nog niet.

Geplaatst

Wat een leuke meisjes Stiertje en inderdaad ze lijken veel op elkaar.

Wat goed zeg Lianne met zn helmpje, hopelijk mag hij over 6 weken af.

Wij hebben voor Ilona ook zo'n stoeltje een roze van woezel en pip

Wij hebben een baby/kinder zitzak maar ook met dat net als een wippertje kon Rolf daar niet in vanwege overstrekken.

En nu is te bewegelijk om in stoeltje/zitzakken/wippertjes of wat dan ook te zitten.

Gister deel 1 van Ilona dr verjaardag gevierd vandaag deel 2, ik was gisteravond helemaal gesloopt, maar was erg geslaagd, ze is super blij met dr kadootjes.

Geplaatst

j.arno : 71 cm - 7625 gr (9 mnd)

m.aud : 68 cm - 8000 gr (8,5 mnd)

r.olf : 70 cm - 8600 gr (7,5 mnd )

l.isanne : 72 cm - 9245 gr (7,5 mnd)

j.asper : 72 cm - 8255 gr ( 7,5 mnd)

I.nge : 74 cm - 8480 gr (6 mnd)

Y.ente : 72 cm - 8300 gr (8,5 mnd)

fiene: 73 cm - 8500 gr (8 mnd)

leuk lijstje, heb ook even aangevuld.

Las over de wippers? Wij hebben een nuno leaf, en hoewel fiene er nog graag inzit, weet ik niet hoe lang dit nog gaat duren... Mevrouw heeft namelijk een nieuwe fascinatie voor klittenband en kan zichzelf dus losmaken...

verder heerlijke vakantie gehad, helaas met te weinig slaap. Fiene is zo nieuwsgierig dat ze niet meer ging slapen als ze snachts wakker was omdat ze ons dan zag en hoorde. Nu thuis heeft ze geslapen tot 10.15 uur (ze la er om half 3 in) en slaapt nu weer. Heb haa niet gehoord vannacht gelukkig.

eten gaat hier prima nu, ze eet nu brood (stevig wit tijdens de vakanie, maar ga over op bruin uiteraard) met appelstroop. Ook de korsten vind ze heerlijk, als we uit eten gingen za ze heel parmantig in haar kinderstoel met een korst in haa handen/ mond rond te kijken en te flirten met de obers ;-) heb wel gemerkt dat we hè eten echt op tijd moeten geven, als ze te moe is, krijg je er niks in.

Geplaatst

Ha Fren! Welkom terug, balen van het slaapgebrek, vakantie is ook om uit te rusten toch? Of dat was vroeger zo... in het kinderloze tijdperk. Volgende keer toch een appartement met 2 slaapkamers nemen! Wel duurder maar je slaap wel waard denk ik!

Hier hebben ze geslapen op z'n zondags: tot kwart over 9!

Geplaatst

Welkom terug Fren! Hopelijk halen jullie je slaap weer in want gebroken nachten is slopend!

Ben benieuwd hoe Jarno het in Turkije doet want daar ligt hij ook bij ons op de kamer!

We hebben trouwens via marktplaats een hele mooie koelstra simba t3 buggy gekocht!!! 38 euro! Deze kan helemaal plat en er zit een extra lange zonneklep aan waardoor hij lekker beschut ligt!

Misschien wel op zoek naar een winterzak....op het vliegveld is het wat frisser maar in Turkije zal het rond de 18,19 graden zijn!

Papa was dit weekend naar Friesland om te vissen en ik dacht mmmm heerlijk kan ik lekker op tijd naar bed!! Jarno dacht anders.....20.00-22.00-1.00-4.00-7.30-9.30!

Geplaatst

Stiertje, de gesprekken bij de neuroloog en kinderarts gingen goed. Het ziekenhuis zal J.asper in gevallen van nood altijd opnemen, maar verder is de neuroloog van SEIN de baas over de behandeling van de epilepsie t.o.v. het ziekenhuis. Tja, de neuroloog blijft een operatie als een reeele optie zien. Ondanks de nieuwe medicatie had J.asper vrijdagavond thuis een aanval. We moeten de aanval couperen (stoppen) met rivotril. Tot nu toe is het enige aanval gebleven en is er geen cluster van aanvallen gevolgd. Gisteren was hij wat prikkelbaar (van de aanval en misschien ook van de de rivotril). Vandaag heeft hij goede zin. Het is jammer dat hij vanavond al weer terugmoet.

J.asper kan al goed brood eten, maar L.isanne vindt het eten van brood nog niet zo geweldig. Warm eten, yoghurt, fruit en de fles vindt ze prima.

Uit de tuitbekertjes drinken gaat een beetje.

Caro, bij L.isanne heb ik ook wel eens rode uitslag op haar wangetjes gezien. En L.isanne heeft inmiddels aardig wat tanden. Ik heb trouwens ook van die stoeltjes, maar dan van Nijntje. Die stoeltjes hebben we al een tijdje geleden gehaald met kortingsbonnen bij de Intertoys.

Geplaatst

j.arno : 71 cm - 7625 gr (9 mnd)

m.aud : 68 cm - 8000 gr (8,5 mnd)

r.olf : 70 cm - 8600 gr (7,5 mnd )

l.isanne : 72 cm - 9245 gr (7,5 mnd)

j.asper : 72 cm - 8255 gr ( 7,5 mnd)

I.nge : 74 cm - 8480 gr (6 mnd)

Y.ente : 72 cm - 8300 gr (8,5 mnd)

fiene: 73 cm - 8500 gr (8 mnd)

Giada: 70cm- 8580 (9 mnd)

Sofia: 76cm- 9195 (9mnd

zo staan mijn ladies er ook ff bij..hmmm Giada is ook wel klein vergeleken met de rest en Sofia is weer groot haha..ow nee we zouden niet vergelijken!

Caor die stoeltjes zijn erg leuk maar vanaf welke leeftijd moeten ze daarin kunnen zitten dan? kzie die van mij er nu nog niet inzitten hoor

Lianne zou fijn zijn als het helmpje binnenkort af mag toch? alhoewel hij er geloof ik niet zo'n last van had toch

Chris fijn dat de gesprekken goed gingen maar wel jammer dat hij weer een aanval had zeg.

Fren wat goed dat Fiene nu lekker broodjes eet, wat een strijd is het soms toch he?!

Bedankt voor de complimentjes aangaande mijn "bambina's"..kunnen jullie je voorstellen dat mensen ze steeds aanzien voor twee jongetjes..pfff wordt er niet goed van..en roze kleding helpt helemaal niet. Mijn vader roept steeds.."ze moeten oorbellen in"..nou NO WAY DUS HE!!

fijne zondag allemaal

Geplaatst

Daar begon mijn schoonmoeder ook al over, oorbellen. Inderdaad NO WAY! Mijn moeder heeft mij altijd wijs gemaakt dat dat pas mocht als 'm'n oren uitgegroeid waren'. Die houd ik er voor F ook in, haha!

Geplaatst

Fren, welkom thuis weer! Hopelijk gaat Fiene vanaf nu 's nachts weer lekker doorslapen.

Toch wel erg leuk dat lijstje. Tuurlijk ga je stiekem een beetje vergelijken, dat is logisch. Maar verder zonder oordeel, want tja wat maakt het uit dat de een wat groter en de ander iets kleiner is.

Yente kan nog niet kruipen hoor. Wel tijgert ze de kamer door en als ze op haar billen zit schuift ze ook de hele kamer door. Is geen gezicht haha.

Van staan is echt nog geen sprake. Ze zet helemaal geen spanning op haar beentjes, die bungelen gewoon als 2 slappe elastiekjes. Dus ze zakt er direct doorheen. Nou ja, mijn man liep pas bij 18 maanden dus wie weet heeft ze zijn genen hihi.

Zitten jullie kindjes in de auto nog steeds in de maxicosi? Of zijn er al die naar de vervolgstoel zijn overgestapt? Wanneer gaan jullie dat doen? Mag vanaf 9 maanden of 9 kilo toch? Yente zit nu nog in de maxicosi. Maar dat wordt wel erg zwaar inmiddels hoor. Lijkt me wel lekker als ze in de andere autostoel kan. Maar heb ook gelezen dat het in de maxicosi het veiligst is, dus tja dan twijfel ik dus weer of ik haar voorlopig niet in de maxicosi moet laten. Wat doen jullie?

Geplaatst

Hier zitten ze voorlopig nog in de maxi cosi. Ik laat ze in de auto zitten, ga er niet meer mee lopen dat is wel erg zwaar, alleen nog naar het cb... De opvolgstoel laat je altijd in de auto zitten dus dan is er geen verschil. Ik heb vorige week pas de gordels op de hogere stand gezet dus ze kunnen er nog wel een paar maanden in hoor.

Geplaatst

Om nog even terug te komen op stoeltjes: Bovenstaande zitzak is eigenlijk ook wel heel leuk en die zijn nu bij Baby.dump maar 27,95 (van 39,95)! Zit nu ernstig te twijfelen tussen deze en die ribfauteiltjes...

Geplaatst

Ja ook erg leuk stoeltje Caro.

Fren, welkom terug :-) en wat fijn dat Fiene nu goed eet en ondanks de nachtvoeding toch goede vakantie gehad heb.

Siertje, had ik met Ilona ook, roze voetenzak,roze kleding, roze hoes op de maxi cosi en nog zeggen wat een schattig jongetje :nono:

Ik laat Rolf zo lang als hij past in de maxi cosi en misschien dt ik hem ook wel zolang vast zet in de auto, wij hebben een easy base dus das wel makklijk asl we hem erin zetten.

Non taken over de oorbelletjes :tongueP: Ilona kreeg ze toen ze 14 maanden was

Geplaatst

Hier was de oudste bijna 8... Was ik ook vroeger met gaatjes dus vond het wel een mooie leeftijd en eerder durfde ze niet. Het lijkt me zo eng met spelen, ook met andere kinderen als ze zo klein zijn...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden