Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, caro, een keer 130 is geen punt, maar als het totaal op de dag daarmee uitkomt op 360cc, zonder dat er vast voedsel bij zit, is het veel te weinig. Vandaag de stand ook pas 120cc... Verder wil ze alleen maar slapen en is lusteloos. Als om 1 uur de fles weer niet lukt gaan we weer bellen.

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dat lusteloze lijkt me wel een beete eng, ziek zijn kan, maar zo'n arm moppie die alleen maar wil slapen is echt erg ziek.

heeft ze nog wat gedronken net?

Geplaatst

Heel veel sterkte fren! En bedankt voor je leuke kaart, wat lief!!

Ik meld me even af voor 2 dagen ga zo naar mijn ouders en neem geen laptop mee...

Fijne Kerst en tot morgenavond!

Geplaatst

Zielig hoor Fren. Ik zou bij twijfel echt weer even bellen hoor!! Als ze echt uitdroogt ben je verder van huis...

Hier ook 2 doodzieke kindjes. Ze liggen of op bed of alleen maar tegen ons aan. Spelen of kletsen of een arm bewegen wil allemaal niet. L. spuugt ook nog steeds. Alles wat ze krijgt komt er ook weer uit. Goed begin van onze eerste feestdagen als gezin....

Geplaatst

Net terug van een rondje huisarts- kinderarts, gelukkig wel met F thuis.

waarschijnlijk heeft ze het rsvirus te pakken. KA vond haar nog niet uitgedroogd, ademhaling was wel aan de snelle kant en bloeddruk wat hoog, dus we hebben een belafspraak voor morgenochtend. Gelukkig dronk ze zonder een te heftig gevecht net 130cc, dus we kunnen er weer even tegen...

Geplaatst

Beterschap voor alle zieke kindjes, niet leuk!

Hopelijk voelen ze zich gauw weer wat beter!

Hier alles goed, reis was heftig maar na een dagje bijslapen kunnen we er weer tegenaan!

Wel heeeel anders als met zn 2en op reis maar wel erg leuk, Jarno krijgt alle aandacht en daar houdt meneertje wel van!

Tot gauw! Xx

Geplaatst

Fijn dat jullie weer met F thuis zijn! rsvirus hebben S en L ook pas gehad, is geen pretje voor ze! Gelukkig weer wat gedronken, dat is het belangrijkste!! Beterschap!

Hier liggen ze in bed, gelukkig hebben ze allebei een beetje gegeten en S heeft een goede fles gedronken. L viel alweer in slaap en heeft maar 60cc gehad. Als het er maar in blijft.... Net zat ze wel helemaal onder de poep, dus maar snel in badje gedaan, en ze gloeien allebei nog van de koorts. Wanneer L morgen ook nog weer gaat overgeven ga ik ook maar even bellen met de HA want dan gaat het al sinds gister eind van de middag aan en dat in combi met koorts.....

Zo even lekker douchen en dan wacht er een hele stapel wasgoed op me.....

Bikkel goed te horen dat alles goed gegaan is! Geniet lekker van jullie vakantie ;-)

Geplaatst

Bikkel, veel plezier!

Fren, jeetje wat zielig voor Fiene. Hopelijk knapt ze snel weer een beetje op.

En Lianne, bij jou ook al twee zieken....

Ja, het heerst behoorlijk. Hier is Yente net weer een beetje opgeknapt gelukkig.

Ondanks alle zieke kindjes, toch voor iedereeen een fijne kerst toegewenst!

Geplaatst

Fren hoe gaat het met F?

Hier redelijk. Sven is weer lekker aan het opleven en aan het spelen en had vanmorgen 37.5. L.ara is nog wel ziek, had nog 39.0 en wil ook alleen maar bij je zitten. Je ziet wel dat ze graag naar S toe wil maar zodra ze in de box zit is het ook weer gebeurd. Dan nog maar een dagje knuffelen en hopen dat zij morgen weer wat beter is!

Fijne dagen allemaal!!

Geplaatst

Net de dienstdoende kinderarts weer gesproken. Beleid is nog steeds lekker thuis houden. Vanmorgen een hoestbui van een uur waarna de fles (80cc) en de penicilline er weer uit kwamen. Net om 10.15 heeft ze 100 cc gedronken en heb ik de penicilline opnieuw gegeven en dat was de juiste beslissing zei de KA. Morgen om half 11 weer een belafspraak en mochten we het niet vertrouwen moeten we eerder bellen.

Geplaatst

Gelukkig gaat het iets beter met Fientje! Kan steeds naar haar kijken want je kerstkaart staat in de kast... Hier blijven ze hoesten en rochelen en mijn moeder maakte zich wel zorgen maar zo lang het daarbij blijft...

Ging op zich goed bij mijn ouders maar wel een beetje vol met zijn vijven op een kleine kamer slapen, pfff... Allebei werden ze een paar keer huilend wakker en dat klinkt dan ineens heel hard in de kamer waar je zelf slaapt. Geen beste nacht gehad dus maar dat haal ik wel weer een keer in (een beetje)...

Verder hebben ze zich keurig gedragen, geslapen tijdens het kerstdiner en vanmorgen tijdens de brunch zodat we twee keer rustig hebben kunnen eten en voor de rest waren ze er bij! Hebben ook wat cadeautjes gehad en heel veel aandacht dus voor het eerst in weken is Bram om kwart voor 8 meteen gaan slapen!

Was wel blij om weer thuis te zijn al was het maar 1 nacht want er gaat niks boven hun (en ons) eigen bedje...

Geplaatst

arme fiene en jullie ook, voor niemand is het fijn zo. Wel griezelig dta die kleintjes zo ziek kunnen worden en dan zo slecht drinken.

Heeft de arts al iets gezegd over als ze zo slecht blijft drinken?? of willen ze haar nog steeds graag thuis houden?

Ik kan me voorstellen dat jullie het ook fijn vinden om haar bij je te hebben, maar het lijkt me ook griezelig, zeker omdat ze so slecht drinkt en zo hoest.

caro, kan me voorstellen dat je blij bent om thuis te zijn en iedereen weer in zijn eigen kamer kan slapen.

bikkel hoe is het nu in het heerlijke turkije. Heeft Jarno geslapen tijdens de vlucht of was hij veel wakker en heeft hij nog last gehad van zijn oren?

Geplaatst

jeetje fren wat een ellende met die kleine meid, zo zielig. Ik hoop dat de kuur snel aanslaat en dat ze niet hoeft te worden opgenomen!!

Hier vloeit het snot nog steeds rijkelijk pfff...nou maar hopen dat ze snel opknappen! Zelf ook een beetje in de lappenmand met mijn rug, ben nu aan het overwegen om maar weer lid te worden van een sportschool om zo mijn rug een beetje sterker te maken want dit is niks.

Iedereen een fijne tweede kerstdag gewenst!! tis mooi weer dus ik denk dat ik vanmiddag ff lekker ga wandelen, mannnetje moet werken dus..

liefs stiertje

Geplaatst

Ik breek even in.

Fren ik vind het zo apart dat ze haar nog niet hebben opgenomen.

S.terre is vandaag opgenomen vanwege haar benauwdheid. Ze hebben gezegd dat als ze minder dan de helft van haar fles drinkt ze een sonde krijgt. Ze drjnkt normaal 800 p/d gister was het 350.

Maar wij hebben wel een opname.

Niet dat ik daarop zit te wachten op 2de kerstdag maar ons hummeltje ligt nu aan de zuurstof en het doet haar zo'n goed dat ze gewoon een hele fles heeft opgedronken.

Sterkte iig geval meid!!

Geplaatst

Fiene is opgenomen en heeft een sonde in haar neus. Kokertjes om haar armen zodat ze de sonde er niet uit kan trekken. Is sinds maandag bijna 150 gram afgevallen. Verschrikkelijk, maar wel beter.

Geplaatst

Dus toch Fren! Zag de foto op FB ach die armpjes ook... Maar je weet dat het het beste voor haar is en over een paar dagen is ze weer helemaal opgeknapt!

Jeetje Sandra bij jou ook al een meisje ziek? Ook veel sterkte, bah niet leuk!

Zo hadden jullie de eerste Kerst van de kleintjes niet voorgetseld!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden