Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb bij de oudste inderdaad nog iets ingepakt wat ze al had. Van opa en oma een schommel leuk voor de zomer en andere opa en oma een glijbaan. Lekkere cadeautjes die lang meegaan.

Voor M wordt het duplo vind zijn zus ook leuk en verder auto's ....alles met wielen wordt hij blij van!

Wij hebben volgende week wen fitoshoot met M . Een bekende is fotograaf en wil kindjes gaan fotograferen op hun eerste verjaardag terwijl ze de taart kapot slaan. M is proefkonijn en het kost niets..... Ga de foto's voor de uitnodiging gebruiken.

Caro wij geven zelf ook niet veel. Heb al veel van de eerste en hij snapt er toch nog niets van. We vieren het ook alleen met familie. Vind ik druk genoeg

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Caro, hier ook alleen de boerderij van ons, we willen het niet tegek maken en tussendoor krijgt ze genoeg. Fijn dat ze zo lekker geslapen hebben, is dat 11 maanden sprongetje eindelijk voorbij!

De zebra is erg leuk caro, dat is toch die drie in een. Maud is er gek mee, ze zet hem alleen steeds zelf uit en kan hem dan niet meer aan zetten, ze zit dan driftig op de knopjes te drukken, maar er komt dan natuurlijk geen geluid uit.

melis, wat jij opschreef krijgt vince dat allemaal van jullie of bestel je ook voor anderen?

Fren, als ik vanuit mezelf spreek en de meiden van het werk, dan is een leuke kaart en iets van snoepjes of chocolade altijd leuk. We kregen ook regelmatig iets van waxinelichtjes houders (die kregen we echt vaak) of andere dingetjes voor in huis, maar dat is niet altijd je smaak hoe lief ook bedoeld. Kaartjes bewaar je eigenlijk altijd wel en daar kijk je nog eens naar terug.

Geplaatst

Meezie, daar zitten ook dingen voor anderen tussen. We kopen zelf twee kado's voor Vince. We vieren zijn verjaardag best groot, 20+ mensen, dus dan krijgt hij al genoeg van anderen.

Wij hebben voor de visite een grote Woezel & Pip taart besteld en voor V.ince zelf een klein slagroomtaartje om in te rammen/slaan.

Heb ook een hoop speelgoed weg gedaan, het baby grut. De bouncer staat ook nog in de woonkamer ruimte in te nemen, dus die gaat ook de deur uit.

Geplaatst

Oke :)

wel gezellig zo'n grote verjaardag. Hier vooral familie en wat vrienden.

wij moeten ook gaan ruimen, heel veel knuffels en babyspeeltje en dingen waar ze gewoon echt niet naar omkijkt.

Geplaatst

Hmmm ik denk niet eens dat wij een cadeautje kopen voor Jarno, zoals al eerder gezegd, ze snappen het toch nog niet en zijn vaak nog blijer met de verpakking haha

Opa's en oma's storten geld op zijn spaarrekening want die houden ook niet van een overdosis speelgoed!

Wat ik ook doe is ruilen met een vriendin, zij heeft nu de 2e gekregen en heeft van alles van v-tech en fisherprice dus wij wisselen het speelgoed om. Het is dan niet nodig om zelf van alles aan te schaffen en de kids hebben afwisseling!

Little people heb ik laatst van een andere vriendin overgenomen en via marktplaats.....straks na de verjaardag gaat de box eruit en dan ga ik eens wat speelgoed uitzoeken en wisselen.

Hebben jullie de box nog staan???

Jarno zit sinds gisteren niet meer in de maxicosi maar in de autostoel, eigenlijk pas vanaf 9 kg maar hij was er langzaam aan toe, werd steeds meer strijd in de maxicosi.

We hebben de maxicosi axiss, die draait 90 graden dus erg handig en fijn voor je rug! Via marktplaats heb ik een 2e stoel kunnen krijgen dus allebei de auto's zijn nu voorzien.

Dadelijk verjaardag, zoontje van mijn vriendin is ook de 1e jarig en viert vandaag zijn verjaardag....mijn vriendin en ik zijn toendertijd samen gestopt met de pil....Jarno wordt 1 en J.esper 6!!!

Er wordt iemand wakker.....

Geplaatst

Wij hebben de box nog staan, en fiene zit er ook nog best vaak in. Kan rustig een half uur in haar eentje spelen. Wel zo makkelijk als je eens je handen vrij moet hebben...

autostoel staan al een maand of twee in mijn auto, straks ook even de andere stoel plaatsen. We hebben een pearl in mijn auto ivm de easybase, en in de andere auto de recaro die we via vlinder hebben gekocht. Vin heeft wat moeite met afscheid nemen van de maxicosi, dan is ze ineens echt geen baby meer zegt ie ;-)

Geplaatst
Thanks Floor!! Ik had ook al een speeltafel gezien van M.ega B.locks, dat kun je ook helemaal uitbreiden!

Meiden, kreeg net van W.IJ een aanbieding voor een foto op canvas; heb net 27,95 incl. verzendkosten betaald voor een canvas van 60x80!!

PB maar even als je de kortingscode wil hebben.

Ja, en mega blocks past ook weer op duplo vertelde een vriendin. Ik heb het nooit geprobeerd, heb de megablocks apart, maar wel leuk dus!

Geplaatst

Haha die Vin, lijkt mij wel, heb ik ook... Dat P daar niet eens over nadenkt hoef ik hier niet te vertellen...

Wij hebben nog de maxi cosi's, gaat nog prima, zitten standaard in de auto en de box staat nog al gebruik ik 'm alleen om even mijn handen vrij te hebben inderdaad, echt spelen doen ze daar niet, ja onder protest als ze door hebben dat ze even moeten blijven zitten.

Kaat is trouwens ineens ook haar horizon aan het verbreden, die tijgert de laatst dagen naar de keuken, terwijl ze eerst in de buurt van het speelkleed bleef. Nu is het helemaal gedaan met de rust...

Ik ben zo benieuwd hoe het gaat als ze straks allebei lopen, pffff... dubbel: kijk er naar uit en vrees het...

Geplaatst

Ook hier staat de box nog. Sinds V.ince 7 maanden is zit hij al in de vervolg maxicosi, wij hebben in beide auto's een Tobi staan.

Hij zat zo opgepropt in de maxi cosi, we moesten hem er echt invouwen.

Voorlopig ga ik ook nog maar geen spullen wegdoen (zoals box en maxicosi) ivm het traject voor een brusje...

Geplaatst

Zou Bram een nieuw slaapbeleid hebben: eerst 10 minuten keihard huilen en dan slapen? Gister precies hetzelfde en nu weer! Lagen er zelfs al om 7 uur in, er was geen land meer met ze te bezeilen. We zijn onderweg met wandelen bij een vriendin gestopt en hebben daar een uurtje gezeten maar of ze daarom zo druk waren?

Benieuwd of het stil blijft en zo ja hoe laat ze dan morgenochtend wakker zijn?

Geplaatst

Hier weer feest...

ze lag er om half 8 in, half 9 wakker, nu weer. Zit heel erg in dubio... Wil haar afleren dat ze dan nog een extra slokje krijgt, maar nu gaat ze ook niet slapen. Aan de andere kant, ze heeft slecht gegeten vandaag, dus misschien toch honger? Pfff, ik word hier moedeloos van!

Geplaatst

Fren, zou d'r lekker een slokkie geven hoor. Liever dat dan een drama en moet ze niet nog steeds bijeten?? Of slaapt ze alweer.

Vind jou taartidee trouwens wel super, zal eens met manlief overleggen.

Box blijft hier ook nog wel een tijdje staan. We maken er nog regelmatig gebruik van en ze vind het ook wel prima om erin te zitten. Moet hem nu wel echt op de laagste stand gaan zetten, want hij zit nu op borsthoogte als ze erin staat.

Geplaatst

Net toch maar een half flesje gemaakt, maar ze heeft maar 50cc gedronken, dus ze huilt niet omdat ze honger heeft... Nu is het stil, maar voor hoe lang, we zullen zien.

ik duik er maar in, want zal er vannacht nog wel een x uitmoeten...

Geplaatst

Fren ik hoop dat ze lekker blijft slapen, welterusten!

Oh ja de taart... ik geef ze gewoon allebei een stuk taart om mee te knoeien, ga niet een hele taart verpesten. Ik weet dat de meesten dat doen maar bij de oudste had ik hoge verwachtingen en ze vond er niks aan. Je hebt er zo'n leuk beeld bij maar sommige kids doen er helemaal niks mee.

Meezie nog niet op de laagste stand de box? Lijkt me eng, zou het maar doen hoor. Hebben wij gedaan zodra Bram kon staan, hup bedje en box laagste stand. Heb zelfs Kaat op driekwart met haar bedje terwijl die nog niet eens gaat zitten maar je weet nooit, zul je altijd zien...

Geplaatst

Na weer huilen dentinox gegeven en getemperatuurd: 38,9. Dus paracetamol erin. Zullen inderdaad wel tanden zijn, ze dreef vanmiddag ook weer in de poep...

Trusten!

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Hier blijven de boxen (ieder heeft een eigen) wel zeker nog een behoorlijke tijd staan..moet er niet aan denken om er de hele tijd achteraan te sjouwen. Ze vinden het ook leuk erin..hun eiegen stekkie!

Het verjaardagsfeest was leuk..!! maar druk..dit doen we pas weer als ze 18 zijn haha. Giada is na een kwartier bij oma op schoot in slaap gevallen en heeft haar halve feest gemist!! zelfs toen we gingen zingen bleven de oogjes dicht..hilarisch!

Met het oog op kadootjes zal ik even laten weten wat wij hebben gekregen (en soms gevraagd)

*Badringen

*Speelgoed voor in bad

*Swimmtrainers (speciale zwambandjes)

*Kleding

*Grote foam leesboekjes (meer plaatjes dan letters natuurlijk)

*Nog meer kleding...

*Knuffels(hebben ze al zoveel maar ja een gegeven paard..

*oja ..kleding

*Een prachtig houten theeservies waar ze samen mee kunnen spelen als ze wat ouder zijn

en van ons een zwembadabbonenment.

da was het

Fren sterkte met Fiene..heeft ze goed geslapen?

Geplaatst

Hier ook een slechte nacht gehad. Geen idee wat er aan de hand was, maar mevrouw had gewoon geen zin om te slapen..... Zucht....

Wij vieren zondag Yente's verjaardag. Heb bij de HEMA van die tompoezen met foto besteld. Wel het gewone formaat, ik wist niet precies hoe klein die keintjes zouden zijn vandaar.

Van ons krijgt Yente een loopfietsje (echt zo een voor de allerkleinsten) en van ene opa en oma een zandbak en andere opa en oma tafeltje + 2 stoeltjes voor in de kamer.

Verder badspeeltjes gevraagd en een loopstok. Verder heeft niemand iets gevraagd, dus we wachten het wel af.

Volgende week dinsdag zal ze trakteren op de creche. Heb bij de Action kleine voorleesboekjes gekocht. En dan een nijntjekoekje erbij. Ingepakt in doorzichtig folie en een lintje met labeltje eraan met de foto van Yente.

Voor de leidsters heb ik nog niks, maar zal wel gewoon een doosje celebrations ofzo worden. Vanaf die dag zal ze ook overgaan van de babygroep naar de dreumesen. Pff, dan hoort ze niet meer bij de kleintjes..... Slik.....

O ja, heb een fotoalbum samengesteld van Yente's eerste jaar. Heb natuurlijk zoveel foto's en die staan allemaal op de computer, maar vind het toch wel leuk om iets tastbaars te hebben. Dat pak je toch sneller om nog eens in te kijken. Dus nu is het plan om ieder jaar een album te maken met de leukste foto's.

Geplaatst

Haha Eef, we zitten behoorlijk op 1 lijn! Wij ook de tompoezen, en ik zat toevallig het weekend te denken dat ik nog een fotoboek moet maken van het 2e half jaar. Die tip voor het uitdelen vind ik wel een heel leuke!

Fiene gaat inderdaad ook de dag na haar verjaardag over naar de volgende groep. Is nu al aan het 'oefenen'...

Geplaatst

Ik heb een fotoalbum en wilde het eigenlijk ouderwets doen door 300 foto's (zoveel kunnen er in ) van het eerste jaar af te laten drukken... Wat een uitzoekwerk he, je maakt er toch gauw een paar 1000...

Hier een goeie nacht, vanaf kwart over 7 tot kwart voor 8! Kaat was om half 12 wakker toen ik net wilde gaan slapen ging ze lekker kletsen dus ik stond in dubio: zou ze Bram wakker maken, misschien even een speen er in maar aan de andere kant misschien gaat ze dan juist huilen als ze me ziet... Uiteindelijk niks gedaan en pakte goed uit, ze ging zelf weer slapen.

Oh Fren wat een klotenacht heb jij gehad! En Vin, is die dan ook steeds wakker of slaapt die door? Sterkte, ik weet niet of je werkt vandaag maar zal moeilijk worden...

Geplaatst

Oh fren, ik voel met je mee!!! Hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter en dan ook weer de goeie nachten...

Hier afkloppen, 20.00-8.15 en alleen om 5.00 een huilbui, waarschijnlijk van dromen dus effe troosten en verder slapen!

Vanmorgen even koffie gaan drinken op mijn werk, de kids van de klas vinden dat altijd leuk als je je eigen kindje meeneemt en Jarno vond het ook weer prachtig!

Keek zijn ogen uit en hing weer de charmeur uit....

Toevallig dat wij het hier ook gisteren over een fotoalbum hebben gehad, ik wil ieder jaar 1 album maken pfff maar starten....ben nog bezig met een vakantiealbum van onze rondreis Amerika in 2009 ;-) dus loop een beetje achter!!!

Vandaag kunnen rekken tot half 1 dus meneertje ligt nu lekker te dutten, wel fijn want dan heb je in de ochtend wat meer ruimte om iets te doen!

Heeft alweer 4 boterhammen op en een mandarijn! Eten als de beste haha....

Collega's vonden hem wel fijntjes tegenover de foto's, blijkbaar lijkt hij flinker op de foto's maar in werkelijkheid is het een heel fijn mannetje, heeft ie van papa (tot zijn 16e mager en toen het bier ontdekt werd, weg slank postuur ;-)

Hoe is met jullie zwangerschapskilootjes? Is iedereen weer na een jaar zichzelf of niet? Ik ben slanker dan ervoor, ben 20 kilo afgevallen en was maar 7 bijgekomen dus 13 kilo kado....ik klaag niet hoor haha

Donderdag begin ik weer met sporten, heb altijd geroepen als ik slank ben dan zien ze me niet maar ik heb toch wel kriebels om wat te ondernemen dus pak ik het aquaspinning weer op, fietsen in het water!! Nu alleen de donderdag en hopelijk komt er een dinsdag vrij maar voor de donderdag heb ik al een half jaar op een wachtlijst gestaan dus zal voorlopig wel niks worden maar het begin is er......

Geplaatst

4 boterhammen??????

Ik krijg er met moeite een halve in bij Fiene!

Ik kon een week na de bevalling mn kleding weer aan, was het jaar ervoor bijna 20 kilo afgevallen. Weet niet wat ik nu weeg, maar mn kleding zit nog prima, dus zal wel goed zijn...

Geplaatst

Stiertje geweldig van giada, gewoon slapend je verjaardagsfeestje door komen. Ze zagen er trouwens super lief uit in hun mooie verjaardagsjurkjes!! En hun strikjes, hebben ze die de hele dag in gehouden. Maud zou het gelijk van haar hoofd trekken denk ik.

Caro, boxen staan nu allebei laag. Wel zo prettig. Gelijk even opgeruimd en wat spullen naar boven verhuisd. Jeetje wat heeft datkind een hoop speelgoed.

alle knuffels even tevoorschijn getoverd en netjes opgeborgen in zo'n lang net van de ikea met gaten erin. Maud zat tussen haar knuffels, ze zat ze even goed te bekijken en een aatal kregen een kus. Geen gezicht knuffel pakken even kijken en ja hoor mahhh op hun hoofd.

Fren, balen van fiene en jou nachtrust, die elendige tanden ook. Hopenlijk komen ze snel door.

Worden nier ook tompoezen, vind het een super idee!!

Eef, hier twee fotoboeken af 1e en 2e kwartaal (ik vind fotografie nogal leuk) nu het laatste half jaar in een boek en dan ieder jaar een boek. Ik maak ze altijd bij de hema en wacht dan de aanbiedingen af voor ik ze laat afdrukken, scheeld toch weer zo 15 euro.

Bikkel hier ook al heel snel weer op gewicht, was wel 14 kilo aangekomen maar alles is weer weg. Alleen mijn navel is wat veranderd, maar verder geen sporen van zwangerschap. Wel fijn dat je zoveel bent afgevallen, je voelt je toch een stuk fitter.

sporten doe ik niet, ik wil wel maar weet niet wat. Al vond ik het schaatsten vandeweek wel weer heerlijk dus misschien tovh maar het skaten weer gaan oppakken als het weer opknapt.

Geplaatst

O ja bikkel 4 boterhammen!! Waar laat hij het. Hier s morgen pap en s middags net aan een boterham. Prakkie gaat ook bijna nooit op s avonds en fruit trouwens ook niet.

morgen trouwens weer naar het CB ben heel benieuwd, vorige keer 69 cm maar ik geloof dat ze nu echt wel rond de 74 zit

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden