Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Slaapt F bij oma dan ook zo weinig? Of gaat oma alleen maar leuke dingen met F doen? Zal ze nu toch echt bekaf moeten zijn! Wat goed dat ze even los gestaan heeft! Hoe vond ze het vallen in de sneeuw?

Caro, hoop dat de nacht beter gaat dan de avond :-)

Ik ben lekker wezen trainen, toen ik weg ging was S wakker. Ben benieuwd hoe het verder gegaan is.......

Vanmiddag heeft L even losgestaan maar wel onbewust. Ben ook aan het oefenen om S een paar stappen te laten zetten los, maar daar twijfelt hij over.. Hij gaat toch liever eerst zitten en dan naar mij toe.

Wij hebben nog 2 cryo's en ik zou op zich nog wel een 3e kindje willen. Manlief is nog niet zo happig. Als we er wel voor gaan is dat pas over een paar jaar. Ik wil geen hele nieuwe poging gaan doen, omdat het toch wel wat van jezelf en lichaam vergt en dat wil ik gewoon niet nog eens doen, zeker omdat er ook 2 rondlopen die dan hun aandacht verdienen. We zijn enorm blij met S.ven en L.ara, misschien houden we het hier ook gewoon lekker bij..

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pfff... 730-830-2230-315-645

Wat een nacht!!! Woest was ik. Man is vandaag vrij dus torn F om kwart over drie wakker werd maakte ik hem wakker om eruit te gaan. Ik ga ALTIJD en doe al 11 mnd alle vroege voedingen, welk tijdstip dan ook. Maat goed, meneer ging maar niet, dus toen F na een kwartier echt lag te krijsen ging ik maar zelf. Ns een schone luier staat ie ineens achter me. Dus toen voel ik uit dat t niet meer hoefde. Fles gemaakt. En om half 4 weer naar bed. Meneer sliep uiteraard al weer en lag te snurken. Toen ben ik zo kwaad geworden! En hij natuurlijk ook. Was gezellig. Resultaat; ik ben kapot, en heb 3 afspraken vandaag. Lekker dam !!!

Geplaatst

Oh, lekker Bikkel!! En nu ben je zelf al wakker :-) Misschien heeft hij eindelijk door dat het gewoon heerlijk is om een hele nacht te slapen :-)

Fren, dat is balen! Mannen gaan er altijd maar vanuit dat wij er standaard uit gaan, wat we ook te doen hebben de volgende dag! En als we daar iets van zeggen wordt het inderdaad niet gezelliger.. Succes vandaag!!

Hier is het ook wel goed gegaan. S. is 1x geweest gister en L. 2x. Vanmorgen wel al om 5.30 uur beide brullen! Even eruit en toen weer in bed gelegd. L. vond het om 6.30 wel genoeg en ik hoor nu S. kletsen in bed.

Geplaatst

Wauw Bikkel, wat gaaf! Weet je eindelijk wat het is als je kind een nacht doorslaapt!!

Fren ik schreef het al in het andere topic: het is best een aanslag op je relatie... Nou moet ik zeggen dat we dat bij de eerste niet hadden, maar dit is andere koek, we zitten echt op de overlevingsstand: hij ergert zich voortdurend aan de babies en ik aan hem... Maar ik ga er van uit dat het weer beter wordt...

Hier ook een prima nacht: nadat Bram om 22.00 uur eindelijk sliep, doorgeslapen tot 9 uur vanmorgen! Wel Kaat af en toe horen kletsen maar die valt dan kennelijk toch weer in slaap gelukkig...

Geplaatst

Hier werd Jarno om 8.00 wakker, gevoed en toen viel hij bij mij op bed weer in slaap tot 10.00!! Heerlijk!!

Vanmiddag komt er een fotograaf aan huis voor een babyshoot! Ben erg benieuwd! Ze heet suzige plaatjes als jullie willen googlen!

En straks gaat deze mama effe lekker met vriendinnen en collega's wokken! Ook heerlijk!!

Een kind een aanslag op je relatie dat merk ik ook, je bent zo bezig met je kind en in mijn geval elk uurtje slaap pakken dat er gewoon geen energie over is voor andere dingen!! Afgelopen weekend eindelijk weer eens qualitytime met manlief, sinds augustus dus was echt nodig ;-)

Nu verheugen op maart want dan gaan we 2 dgn naarde sauna in de veluwe met hotel!!! Heerlijk!

Héérlijk is mijn woord vandaag ;-)

Geplaatst

Heerlijk Bikkel :-) Hoop voor je dat hij het dan nu echt snapt en vaker gaat doorslapen. Dan voel je je elke dag Heerlijk... ;-)

De kids zijn inderdaad een aanslag op je relatie, hier hetzelfde als bij Caro. Ik heb me voorgenomen wanneer manlief weer zo lullig en bot doet tegen de kids ik hem gewoon ga negeren. Hij weet echt wel wanneer hij fout zit! Mocht het nog te vaak gebeuren zet ik wel een keer een tas voor hem neer en kan hij eerst een paar dagen ergens anders gaan afkoelen. Even later heeft hij er wel spijt van en de dag erop slijmt hij gewoon bij de kids (en mij).

Lekker Fren met z'n tweetjes weg! Waar gaan jullie heen?

Wij gaan vrijdag avond richting Oostenrijk, nu al zin in! Ben benieuwd hoe de kids het vinden op het ijs en in de sneeuw!

Geplaatst

Ja, hier idd een wachtbankje maart gestart. Maar niet van een cryo hoor, die hebben we namelijk niet meer. Dus we gaan echt voor een nieuwe verse poging. Alle medicatie ligt alweer in huis (ik was even vergeten hoeveel dat ook alweer was... pff, het lijkt hier wel een apotheek!). Heel toevallig kwam ik Melis ook alweer tegen op het wachtbankje....

Geplaatst

Bikkel, super dat Jarno goed heeft geslapen.

Eef en Melis, wat super dat jullie weer aan een nieuwe (cryo) poging beginnen. Ik duim voor jullie!

Ik ben zelf wel compleet met mijn tweeling. Ik ga sowieso nooit meer spuiten. Als we toch nog een derde willen, dan moet die uit een van de zes cryo´s komen die we nog hebben. Voorlopig heb ik mijn handen vol aan L.isanne en J.asper.

Geplaatst

Hier ook geen beebje meer! Wij zijn klaar en vooral heel belangrijk compleet!

Zo ik ga mijn bedje in en ben heeeeel erg benieuwd wat Jarno nu gaat doen, na vannacht kan het alleen maar tegenvallen haha

Geplaatst

Ik hoop voor je op een rustige nacht weer! En voor de rest van ons... Ik zie ineens je ticker haha: Boobybaby, nog nooit gezien wat grappig!

Hier snel gaan slapen dankzij geen ochtendslaapje en nauwelijks middag maar na een half uur opeens huilend wakker. Gelukkig met wat sap en geknuffel na een kwartiertje weer naar bed en stil. Maar vertrouwen doe ik het niet helemaal... We zullen zien, welterusten!

Geplaatst

Eef en Melis succes bij jullie poging!!

Hoe is de nacht gegaan bij jullie? Hier goed, S.ven is alleen rond 9 uur even geweest en daarna hebben we niets meer gehoord. Nadeel van een hele nacht slapen is wel dat ze rond half 7 in de ochtend alweer wakker zijn... Maar ja liever zo dan een gebroken nacht!

Ga zo maar weer eens de ha bellen. S.ven heeft al sinds zaterdag/zondag een ontstoken oog. Aangezien we vrijdag naar Oostenrijk gaan, wil ik er toch even naar laten kijken.

Geplaatst

Hier vindt Yente het sinds een tijdje nodig om midden in de nacht uitgebreid te gaan liggen kletsen in haar bed. Op zich klinkt het wel gezellig, maar het duurt soms wel een uur! En ik lig er wakker van..... Dus toch maar eruit en een speentje geven, dan gaat ze meestal wel weer lekker slapen. Meestal moeten we er 2x per nacht uit omdat ze 'bezig' is, niet echt huilen dus maar gewoon wakker. Dus dan zit ze rechtop in haar bed of ligt met haar knuffelbeest te spelen. Allemaal niet erg, maar wij worden er wel wakker van. En ik heb dan zo'n moeite om weer in slaap te vallen.

Ach ja, wij zouden idd wel graag een broertje/zusje willen. Maar ik merk dat ik er heel anders in sta dan vorige keer. Nu is het geen must meer ofzo. We zijn tenslotte al heel blij met Yente. Dus mocht het uiteindelijk niet lukken, dan zijn we ook gelukkig.

Geplaatst

Jeetje, J.arno heeft het echt door, weer zo'n nacht! Pas op dat je er niet aan gaat wennen want dan valt het zo tegen ;-) Hadden wij na die twee rustige avonden, daarna weer een paar hele slechte... Maar deze is binnen Bikkel! Het wordt nog wat bij jullie.

Geplaatst

En weer willen ze niet slapen, net als gisteren. Zouden ze hun ochtendslaapje niet meer nodig hebben? Als dat betekent dat ze 's avonds makkelijker gaan slapen prima. Vraag me alleen even af wanneer ik dan voortaan moet douchen, mmm...

Geplaatst

Caro, sinds V.ince van 2 naar 1 slaapje is gegaan, gaat het prima! Geen gemekker, gehuil, niks. Hij draait zich meteen om en slaapt 's middags zo'n 2,5 - 3 uur. 's Avonds idem, tijdens het voorlezen draait hij zich om, hoofd in het matras en gaat hij slapen voor zo'n 12-13 uur.

Vaak slapen kindjes wel als ze in bed worden gelegd, ongeacht of ze het echt nodig hebben.

Hier was het de uitvinding m.b.t. het slapen!

Succes!

Geplaatst

He Melis, kom je weer terug bij ons? Gezellig! Las dat je op het wachtbankje van maart komt? Spannend!

Ja, misschien is het wel beter maar soms zitten ze om half 11 te gapen en dan heb ik echt het idee dat ze het nog wel nodig hebben. Ligt ook een beetje aan hoe laat ze wakker worden. Nou was het gister 9 uur dus das best laat maar vanochtend 8 uur en dat is hun normale tijd. Meestal slapen ze dan weer van half 11 tot 12 ongeveer en dan 's middag van 3 tot 5 ofzo...

In ieder geval benieuwd of het werkt vanavond want zoals V het doet klinkt wel ideaal!!

Geplaatst

Hier wel een ok nacht: 715 - 420 - 830. Alleen die half vijf was een beetje jammer, maar ik lag er zelf al om 2215 in, dus heb lekker uurtjes kunnen pakken. Misschien toch met de voeding te maken: we hebben 2 weken eigen merk van Dirk gebruikt. Sinds gister weer terug naar de kruidvat voeding (wel nr 3) en ze slaapt weer zonder morren...

net terug van het cb: 8950 Gr. En 76 cm. Prikjes gekregen, even een korte brul, maar daarna al weer aan het lachen en nu slaapt ze. We moeten wel minder melk gaan geven: op deze leeftijd hebben ze aan 300 cc melk per dag genoeg, en fiene krijgt ruim 600. Gaan nu proberen om de middagfles te halveren. Wellicht dat ze daardoor ook meer gaat eten, die melk zit immers bomvol calorieën..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden