Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedemorgen!

En mama's, hoe was de nacht? Het belangrijkste onderwerp hier de laatste tijd...

Hier gelukkig weer goed, tot 8 uur alleen wat geklets gehoord begin van de nacht weet niet eens wie, denk Kaat.. Maar ging weer slapen.

Fijne dag!

Geplaatst

om 11 uur werd fiene wakker, maar kon ik haar sussen en weer terugleggen. Dat lukte om half 4 helaas niet, dus een flesje met 90 water en 2 schepjes gemaakt. Vanmorgen ging de fles er heel makkelijk is... helaas kwam hij er 5 minuten later ook net zo makkelijk weer uit. Ik was gelukkig net op tijd bij de wastafel, dus hoefde haar niet weer om te kleden (ze zat net in haar jasje te wachten tot ik mn schoenen aanhad om naar de creche te gaan). Benieuwd wat dat nu weer is. Zucht...

Geplaatst

Dat is de ellende met overgeven, het komt totaal zonder waarschuwing! Maar ze is dus wel naar de creche? Ben bang dat ze net als N vroeger een lage kotsgrens heeft...

Geplaatst

Fren, Arme F.

Hunker je nog niet naar een volledige nacht slapen.

Meezie, fijn dat M nu wel goed slaapt.

Nog een week en ze is jarig, wat is de tijd omgevlogen.

Hoe was het zwemmen vanochtend. I. ligt nu in bed te slapen.

Wij hebben samen gebadderd, nu ze niet lekker is vermijd ik het zwembad maar even, hopelijk zijn we snel weer van de partij.

Jullie gaan volgende week zeker naar de andere groep?

Simonja, Fijn dat het zo goed gaat met L.

Chrish, hoe is het op je werk?

Ik ga de rotzooi opruimen van de verbouwing boven.

We zijn een 3e kamer aan het maken.

Geplaatst

Krijgt I een nieuwe kamer Vlinder of jullie zelf? Altijd leuk maar verbouwen een gedoe. Maar je hebt wel eer van je werk straks!

Weer shitweer hier, storm en regen, dus weer een lange ochtend binnen, bleh... probeer 2 kindjes bezig te houden die eigenlijk moe zijn maar nog niet kunnen gaan slapen, anders wennen ze er niet aan...

Wacht tot het 12 uur is dan krijgen ze een boterham, samen met de oudste en dan om 1 uur naar bed! Zo jammer dat voorlezen nog niet echt lukt, bij jullie wel? Bij Kaat gaat wel maar Bram is te ongeduldig en wil bewegen en het boekje opeten... Stoeien heb ik al gedaan met ze, nu zitten ze weer eventjes in hun bed te spelen want beneden gingen ze alle kanten op de hele tijd.

Ik wil lente!!

Geplaatst
Dat is de ellende met overgeven, het komt totaal zonder waarschuwing! Maar ze is dus wel naar de creche? Ben bang dat ze net als N vroeger een lage kotsgrens heeft...

ben er ook bang voor.

Gistermorgen wilde ze niet eten, hup, tong dubbel in haar keel en de halve fles van uren eerder kwam er uit. Spookje :-)

Geplaatst

I krijgt een eigen kamer, ze slaapt nu nog bij ons op de slaapkamer beneden.

Het is wat je schrijft, leuk en het knapt zeker weten op, maar een bende dat wil je niet weten.

Overal hout snippers, van het schaffen, frezen en je wil niet weten wat een verpakkingsmateriaal ik al verzamel heb.

Ik ben het met je eens, ik wil ook lente.....

Een zonnentje met 17 gr heerlijk.

Boekje lezen lukt hier ook nog niet, ze stopt ze inderdaad in haar mond.

Ik heb een boekje waar ze gek op is, met een groot puzzelstuk per pagina, ik vertel een stukje en zij heeft het puzzelstuk in haar handjes.

Vervolgens vraag ik het puzzelstuk terug en gaan we naar de volgende pagina. Superleuke interactie.

Caro, heb je lekker geslapen.

Geplaatst

Ga nu even een tukje doen hoop ik, zal wel weer een kwartiertje worden. Ze liggen er net in. Pfff...

Toen de oudste weer naar school ging om 1 uur ging net de zon schijnen dus ben toch maar even aan de wandel gegaan om boodschappen te doen. In de winkel stukjes krentenbol gevoerd, vinden ze heerlijk! Net nog een klein flesje gegeven en hup in bed!

Dat tussenflesje vervalt trouwens tegenwoordig regelmatig waarmee ik op alleen een ochtend papfles en een avondfles kom, dus toch aardig in de richting van 300 ml... Ben er daarom wel weer op aan het letten dat ik elke dag vitamine D geef, dat deed ik eerst soms omdat ze volgens mij genoeg binnenkregen met de Nutrilon maar nu is dat een stuk minder.

Geplaatst

Hey meezie waar heb jij dat leuke zwembroekje voor maudje gescoord die ze aan had op jullie website?

Wij willen binnenkort metde dames gaan zwemmen en kan nergens badkleding vinden..of is een zwemluier ook voldoende???

Geplaatst

Ik geef eigenlijk helemaal geen vit d meer. Dacht dat dat alleen de eerste maanden moest... Oeps! Misschien toch maar weer halen dan.

vin vanmiddag aan de telefoon: ze heeft goed doorgeslapen vannacht hè. Ik: euh nee, niet echt, om half 4 ging het alarm af. Hij: oh, niks van gehoord. Zucht!

Geplaatst

Vlinder we zijn niet geweest vanmorgen, twee rommelige dagen gehad met slapen en veel onderweg, dus vanmorgen lekker uitgeslapen.

volgende week nog 1 keer in het babyklasje, maar afgelopen keer waren er 6 mini baby's en maud was samen met jasper de grootste, dat is niet zo leuk omdat er zo weinig interactie is met de hummels.

Stiertje het is een zwemluier en zwembroek ineen, spaart een hoop zwemluiers uit en staat leuker als een zwemluier met daaroverheen en zwembroekje. Plas gaat er net als bij een zwemluier gewoon doorheen maar poep niet en de randjes langs benen en buik zijn wat straker waardoor het er ook niet langs loopt.

ik heb ze via deze site besteld, gaat super goed en is incl verzendkoste en vaak de dag erna al in huis

http://www.zwemluiers.nl/

dit is de tweede die we hebben eerste was een maat kleiner.

Geplaatst

Ik was er ook slordig mee omdat het volgens mij niet echt nodig is met 3 of 4 flessen per dag, maar ja dat zijn er nu meestal 2. Maakt niet uit waardoor als ze hem dan maar leegdrinkt. Ik deed het toen ze heel klein waren rechtstreeks in hun mondjes druppelen op het aankleedkussen maar nu doe ik 5 druppels op een stukje brood en dan uiteraard 2x, dan weet ik zeker dat ze het binnen krijgen.

Ach als je het af en toe vergeet is het niet erg natuurlijk maar baadt het niet... is voor sterke tanden en botten dus wel belangrijk he...

Terwijl ik dit schrijf realiseer ik me dat we dus weer vergeten zijn hun tandjes te poetsen... stom, dat zit nog niet in mijn systeem.

Geplaatst

Hopenlijk slaapt fiene gewoon door.

Hier een dame die anderhalf uur heeft zitten spelen en kletsen in bed. Oma al een keer kijkeen (we moesten werken) en ik later nog een keer. Toch maar weer het lampje uit gedaan, ze vond het wel erg gezellig met lichtje) daarna is ze heerlijk gaan slapen.

vandaag weer super slecht gegeten. Zag dat rond week 55 weer een sprongetje is die begint rond week 52, fijn die sprongen, gaan we weer een onrustige periode tegemoet.

Bikkel en eef gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes, hiep hiep hoera allebei 1 jaar!!,

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden