Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier een manneke met spruw!!! Mama niet happy en Jarno ook niet! Eet erg slecht en is ook nog ontzettend verkouden......verder is Jarno wel gezellig maar vind het wel sneu voor hem! Heb nu daktarin voor ons beide en een ortiflor voor ons beide om de darmflora weer op te krikken!!!

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lianne, welkom terug!!! wat fijn dat de vakantie leuk was! raar zeg dat het slapen daar beter ging dan thuis..heb je al nagedacht over waarom dat zo is? Ach misschien wel de berglucht haha!

ow ja bikkel jij geeft natuurlijk nog borstvoeding..ik dacht al hoe kan dat nou sprum..vervelend hoor, sterkte dermee!

Hier zijn de dames alweer opgeknapt en heb ikm vannacht goed kunnen slapen, 1 keer eruit geweest voor S om 03:00 en toen pas weer om 06:00 (goeie tijd)

maar ik ga eigenlijk wel standaard vroeg op bed om dat ik niet weet wat de nacht gaat brengen haha.

Geplaatst

Fijn dat de dames zijn opgeknapt!

Hier weer blij dat ze met de pot hebben meegegeten: kofta: gehakt, tomaat en courgette met rijst... Ze vonden het heerlijk!

Geplaatst

Hmm, eet eigenlijk nooit rijst of andere pasta met ze. Is het dan ook droog?? En doe je alles prakken of in de blender?

Fijn dat de meiden weer opgeknapt zijn! En heerlijk dat je er maar 1x uit hoefde... Wij gaan ook standaard vroeg naar bed omdat je inderdaad niet weet wat voor verassingen de nacht heeft..... Tja, en waarom ze daar wel beter slapen en hier niet.... vast de berglucht! Bijna hele dagen buiten, lekker rozig :-)

Bikkel ik zou ook niet meer denken aan spruw! Heb jij het nu zelf ook al dan?

Hoeveel extra thee/sap geven jullie de kids op een dag? Ik heb het idee dat ze best veel dorst hebben, bijna alles wat ik ze geef drinken ze op...

Geplaatst

Hoi dames,

Hier een ziek mannetje, vorige week al koorts. Maar nu heeft hij de waterpokken, zo zielig. Het worden steeds meer buitjes. Kiemende dagen maar niet naar Kdv. Hij mag wel als hij koorts heeft maar is echt niet lekker, jengelig hangerig enz. Dus oma past op. Fijn.

gisteren hebben we nog wel een fotoshoot met hem gehad. Een fotograaf die we kennen had een model nodig voor iets wat ze wilde proberen: cakesmashen. De foto's krijgen we gratis en dan kan zij ze gebruiken voor promotie. Ze echt heel erg leuk geworden. En daar vielen de waterpokken nog mee.

Geplaatst

Oh wat leuk Moontje, snoeteke!

Heeft Fiene goed geslapen bij oma Fren? En hoe is het nu met de verschillende brullertjes?

Hier Bram meteen stil... maar na een kwartier gaat ie toch ineens huilen! Waarom dan? Wisten we het maar... Er maar even uit gehaald en weer lezen met de oudste en gelukkig nu sinds 10 minuten stil. En dan zegt de oudste dat ze niet kan slapen... vooruit, in ons bed dan maar, zucht.

Lianne ik snij het allemaal superfijn, doe niks in de blender of staafmixer van avondeten want dat wordt heel vies, net als die spaghetti had jij toch ook geprobeerd? Ze kunnen dus gewoon hele rijstkorrels, stukjes gehakt en courgette aan, ik ben ook een beetje verbaasd maar het is geen probleem! En klein beetje tomatensaus om het niet te droog te maken of jus.

Hier de foto van laatst die ik op FB had gezet, zo zagen de aardappeltjes met rundvlees en sperzieboontjes er uit:

[ATTACH=CONFIG]5075[/ATTACH]

Geplaatst

Fiene heeft bij oma goed geslapen, wel om 3 uur wakker, maar verder prima. Heel veel gegeten ook vandaag. En om 7 uur zo kaput dat ze daar naar bed is gegaan. Vin was later dan gepland daar om haar te halen. Zul je net zien, de laatste weken wordt ze steeds wakker Rons half 10, dus vin heeft gewacht, maar ze slaapt nog steeds. Hij haalt haar dus morgenochtend op. Vind het wel raar dat ze er niet is, maar we zien maar even het positieve, nog een nacht bijslapen en dan ons meiske weer lekker thuis.

net even haar kast uitgemest. Heb al vrij veel maat 86 voor de zomer, afgelopen weekend bij de hema 6 shirtjes en een jurkje voor 15 euro! Goeie deal!!

Geplaatst

Kaat en Bram dragen al regelmatig maat 86 nu! Fiene toch ook wel? Ik schreef al eerder ergens: maat 86 kunnen ze het langste aan, ze groeien toch het hardst het eerste jaar blijkbaar.

En je hebt zomerkleertjes gevraagd voor haar verjaardag toch? Nou dan ben je al bijna klaar straks!

Tja je zou inmiddels moeten weten dat plannen niet lukt met een baby hihi... Ach als je moeder het goed vindt, waarom niet? Slaap lekker straks!

Ik moet de sokkenla eens uitmesten, dat is me toch een zootje! Met allemaal veel te kleine sokjes en ook een heleboel losse, pfff...

Geplaatst

Tip voor de sokjes: ik doe ze als paar opgerold in de was. Scheelt zoeken :-)

Nee, F draagt 80 nu, maar shirtjes heeft ze groter dan broeken eb rokjes. Daar nog 74.

Geplaatst

Oh dat verbaast me, Fien is toch langer dan Kaat? Nou ja het zijn kleertjes van N, en die Bram draagt van het zoontje van een vriendin geweest, allemaal tweedehands dus misschien kleiner geworden? Ze dragen ook nog 80 hoor, meer eigenlijk, 74 nog een paar broekjes.

Rompers meestal 86/92.

Geplaatst

Hihi, maud hier nog 74/80 gaat nu wel meer naar 80 maar heb ook nog een shirt 68 die groot valt. Rompertjes 74/80 en die zijn nig net wat te groot.

Fren fijn nig een nachtje bijslapen!!

caro, bij jou gaan de sokken nog extra hard. Hier voor manlief allemaal dezelfde sokken en voor mezelf amdere maar ook allemaal hetzelfde. Alleen maar kijken of ze donker blauw of zwart zijn en dan in elkaar vouwen.

Voor M geen sok hetzelfde, maar zij slijt ze ook niet zo hard.

Geplaatst

Goedemorgen!! Hier zitten ze beide ook nog in 74 en sommige rokjes van L zijn nog 68. Romper is ook nog 74/80. Heb voor beide een trui gekocht in maat 80 en dat is net een jurk die kort over de billetjes valt :-)

Hier een goede nacht gehad! S miemerde wat om 6 uur, was zijn knuffel kwijt, en toen geslapen tot half 8!! allebei. De rest van de nacht niet gehoord, en gisteravond is manlief 1x boven geweest om L om te draaien!! Ik durf het bijna niet te zeggen. maar zou het dan echt.............................

Hoe hebben de andere nachtbrakers het gedaan?

Geplaatst

Haha gelukkig Fren, heb je er wat aan gedaan?

Jeetje zijn ze bij ons dan zo groot? In ieder geval Bram... ik heb ook nog wel rompers 74/80 maar die zitten gewoon strak en moet ik echt over de luier heen sjorren. 86/92 is een beetje groot maar vind ik wel prettiger. Maar ja ik heb ook luier 5 voor allebei en ik geloof dat de meesten nog in 4 zitten? Ik heb alle maten voorhanden dus misschien schakel ik ook sneller over naar een grotere maat dan iemand die alles nieuw moet kopen?

Goeie nacht gelukkig, kwart over 7 eventjes Kaat gehoord maar gelukkig sliep ze door, werden beide om 8 uur wakker.

Geplaatst

Caro, hier een mini meisje hoor, ze is een van de kleinste geloof ik.

hier een kindje wat zich gelukkig gedraagd s nachts, maar een man die al weken vrezelijk snurkt. En dan nog vragen 'waarom' als je zegt ga eens op je zij liggen en gewoon blijven liggen op zijn rug en verder snurken, pffff iemand tips!!

Vanmorgen vroeg trouwens noodweer hier, heel veel wind, hagel en onweer, kon ik er weer uit om de hond in de bench te doen.

Geplaatst

Meezie, een stapel wasknijpers meenemen naar bed, en die op zijn neus knijpen. Stopt hij vanzelf wel een keer!

Hier was het net slecht weer, veel wind en hagel. Vannacht heb ik niets meegekregen :-)

Ik gebruik de kruidvat pampers 4+. Manlief had vorige week nog maat 4 gekocht maar die zijn wel kleiner...

Zo komt de vrouw van CB voor het slaapverhaal. Heb verschillende filmpjes gemaakt die gaat ze dan bekijken en donderdag met ons bespreken. Ik ben benieuwd. Zul je net zien dat het nu gelukkig wel beter gaat dan een maand geleden, maar wie weet heeft ze nog handige tips!!

Vanmorgen 2 lieve kusjes gehad van Lara. Ze draaide beide keren haar hoofdje naar me toe met de tong naar buiten ;-) zo schattig....

Geplaatst

Hihi die knijpers klinkt goed, vanacht eens proberen.

Oooooo die kusjes heerlijk en dan zeker die tong erbij en dan van die kwijl slierten er aan omdat er kiezen doorkomen. Haha. Maar ze zijn oooo zo lief bedoeld.

die fiene geeft er gewoon een liefdes bijtje achteraan. Is ze alweer thuis of moet je nu werken??

Geplaatst

Krijg van Bram ook kusjes met kwijl, Kaat snapt het nog niet maar lacht wel vriendelijk als ik een kusje vraag hihi.

Hier ook een snurkende man maar gelukkig niet altijd. Als ik hem duw gromt ie alleen maar dus hij moet inderdaad eventjes wakker worden en dan gaat ie wel braaf op zijn zij... Lastig hoor, heb wel eens aan van die neusstrips gedacht maar nooit gedaan eigenlijk.

Nou ze liggen er weer in. Het meest interessant op het moment is de boeken uit de boekenkast trekken, naar de keuken en liefst naar de gang gaan. Zelfs Kaat gaat sinds kort mee. Ze willen echt hun wereld vergroten en soms vind ik het dan jammer dat ze niet op de opvang zitten, zodat ze eens vaker wat anders zien dan thuis en die ene keer dat we ergens heen gaan...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden